Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden
Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.
Kommentit (842)
Miksi ihminen ei muka voisi rakastua tuossa tilanteessa? Perustelkaa. Eri asia, miten suhteen käy.
Kauheeta kun tää toiminta alkaa vaikuttaa enemmän ja enemmän humpuukilta ja jopa hieman kulttimaiselta, ja noi Tommyn lausahdukset lähinnä koomisilta!
t. entinen fani
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen ei muka voisi rakastua tuossa tilanteessa? Perustelkaa. Eri asia, miten suhteen käy.
Erotetaan nyt kaksi asiaa toisistaan: rakastua ehkä voi, mutta miksi se pitää kertoa julkisuudessa? Olen ihan varma, että Tommy-sedältä pukkaa kohta taas kirjaa ulos ja hän ajattelee all publicity is good publicity. No, itse olen ostanut elämäni aikana yhden hänen kirjoistaan enkä todellakaan osta enempää.
Kolmas aspekti tässä tarinassa on se, että kyseessä oli taas perhetuttu. Tommy-sedällä tuntuu olevan kovin vetovoimaisia perhetuttuja, joiden kanssa hän jää viettämään aikaa...
"Meistä tulee kiitollisia vasta, kun menetämme sen, mitä meillä on."
Hellsten puhuu menettämisestä Kodin Kuvalehden numerossa 11/2017, verkkojulkaisu 24.5.2017
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/suorat-sanat/kirjailija-tom…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erotetaan nyt kaksi asiaa toisistaan: rakastua ehkä voi, mutta miksi se pitää kertoa julkisuudessa? Olen ihan varma, että Tommy-sedältä pukkaa kohta taas kirjaa ulos ja hän ajattelee all publicity is good publicity. No, itse olen ostanut elämäni aikana yhden hänen kirjoistaan enkä todellakaan osta enempää.
Kolmas aspekti tässä tarinassa on se, että kyseessä oli taas perhetuttu. Tommy-sedällä tuntuu olevan kovin vetovoimaisia perhetuttuja, joiden kanssa hän jää viettämään aikaa...
Miksi sitä sitten ei saisi kertoa julkisuudessa? Tai miksi ei saisi kirjoittaa kirjaa?
Bisnes on bisnestä. Sillä on oma kasvuohjelmansa, joka toteutuu, kun sitoudutaan terapeutin myymään ihmisen kasvuohjelmaan.
Kodin Kuvalehti ilmestyy joka toinen viikko, jolloin printti 11/2017 olisi julkaistu niinikään toukokuun lopulla kuten verkkojuttukin.
Vierailija kirjoitti:
Perustele sinä miksi TH väittää että Carita johdatti kuolemansa jälkeen T:n ja P:n yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Bisnes on bisnestä. Sillä on oma kasvuohjelmansa, joka toteutuu, kun sitoudutaan terapeutin myymään ihmisen kasvuohjelmaan.
Kasvuohjelma ei koskaan toteudu jos ihminen ei pysty kohtaamaan itseään. Itsensä kohtaamisesta Hellsten puhuu useammassakin kirjassaan sekä haastatteluissa. Ainakaan omaan itsetuntemukseeni se tieto ei vaikuta millään tavalla onko Helsten itse kohdannut itsensä tai käsitellyt surunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvuohjelma ei koskaan toteudu jos ihminen ei pysty kohtaamaan itseään. Itsensä kohtaamisesta Hellsten puhuu useammassakin kirjassaan sekä haastatteluissa. Ainakaan omaan itsetuntemukseeni se tieto ei vaikuta millään tavalla onko Helsten itse kohdannut itsensä tai käsitellyt surunsa.
Kaikenlaista sitä aina voi puhua.
Eikös tämä terapeutti itse ole kertonut kuinka on kohdannut itsensä syövereitä myöten ja ymmärtää nyt sitä ja tätä ja myöhemmin kertookin kuinka juuri silloin oli hukassa itseltään ja nyt onkin kohdannut itsensä todellisesti jne.
Melko vakuuttavaa.
Miksi ei ennemmin nöyrästi myönnä olevansa keskeneräinen ja vajaa eikä selittele kyseenalaisia valintojaan henkisellä kasvulla.
Mihin tuollaista terapeuttia tarvitaan? Aika moni hänen syvällisyyksistään tai latteuksistaan löytyy monesta muustakin lähteestä, jotkut jopa hoksaavat ne ihan itse.
Ja tämä taivasvaimon antama maallinen vaimo (rakkaus) on pohjanoteeraus. Miksi ei voi ottaa siitä(kään) itse vastuuta vaan sysää sen universumille/Jumalalle/kuolleelle vaimolle?
Hyvin on kohdattu itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Hellsten puhuu menettämisestä Kodin Kuvalehden numerossa 11/2017, verkkojulkaisu 24.5.2017
Huh huh...
Vierailija kirjoitti:
[
Miksi ei ennemmin nöyrästi myönnä olevansa keskeneräinen ja vajaa eikä selittele kyseenalaisia valintojaan henkisellä kasvulla.
Olemme ilmeisesti lukeneet eri kirjoja ja haastatteluita ellet ole huomannut hänen myöntäneen keskeneräisyyttä. "Arvostin vaimossani sitä, että hän seisoi omilla jaloillaan eikä kuormittanut minua omilla keskeneräisyyksillään. Hän antoi minun olla oma itseni. Minä toimin samoin." https://www.aamulehti.fi/hyvaelama/terapeutti-tommy-hellstenin-vaimo-ku…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun itsetuntemukseeni Hellsten ei vaikuta millään tavalla.
Olen aikanaan paljonkin lukenut kirjojaan enkä vakuuttunut.
Saattoi puhua asiasta oikeilla nimillä mutta syvällinen ymmärrys puuttui.
Minustakin Hellstenin kirjat ovat pinnallisia, mukasyvällisiä.
Sellaista "naistenlehtisyvällisyyttä", samaa sarjaa kuin yliarvostettu Paulo Coelho.
Tosiaan, tyhjät tynnyrit kolisevat eniten kuten joku jo aiemmin totesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh...
Hän puhui paljon mutta ei oikein sanonut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä ettei niillä ole ollut vaikutusta. Miten tuo kommentit edelliseen viestiin liittyi jos edes luit sen läpi ajatuksella etkä keskittyen omiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä ettei niillä ole ollut vaikutusta. Miten tuo kommentit edelliseen viestiin liittyi jos edes luit sen läpi ajatuksella etkä keskittyen omiisi.
Luepa oma kommenttisi (tai kenen se onkaan) ja mieti sitten miten se voisi liittyä siihen.
Nöyryys ei kyllä ole ensimmäinen adjektiivi joka tulee tyypistä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa oma kommenttisi (tai kenen se onkaan) ja mieti sitten miten se voisi liittyä siihen.
Vastasit viestiin jota et ymmärrä ilman selitystä?
Läheisriippuvuutta kutsutaan myös ohutnahkaiseksi narsismiksi. Onhan se mukava kun saa "kyökki-psykoloogina" "auttaa" monia ihmisiä :)
Älkää eläkö niinku minä elän, vaan niin ku minä opetan...
Ei jatkoon tämmöset virtahevot...