Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden
Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.
Kommentit (842)
Kehittymätön yksilö, ei voi muuta sanoa. Samaa kategoriaa kuin Sami Minkkinen.
Oudon nopeaa toipumista vaimon kuolemasta.
Jotenkin tuntuu oudolta.
No, se aivan ylimaallinen suhde edesmenneeseen puolisoon unohtui sitten yllättävän nopeasti.
Voiko ihminen rakastua 4 kk pitkäaikaisen rakkaan vaimon kuoleman jälkeen? Surutyön läpikäynti on täysin kesken, olkoon vaikka psykoterapeutti tai mikä tahansa ihmismielen ammattilainen. Tietysti treffipyynnöt lopahtavat, onhan jotkut lesket kuumaa saalista.
Vierailija kirjoitti:
Oudon nopeaa toipumista vaimon kuolemasta.
Jotenkin tuntuu oudolta.
Jotenkin hän toimii käytännössä ihan eri tavalla kuin kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihminen rakastua 4 kk pitkäaikaisen rakkaan vaimon kuoleman jälkeen? Surutyön läpikäynti on täysin kesken, olkoon vaikka psykoterapeutti tai mikä tahansa ihmismielen ammattilainen. Tietysti treffipyynnöt lopahtavat, onhan jotkut lesket kuumaa saalista.
Luin IS:n jutun. Kyseessä hänen ja edesmenneen vaimon yhteinen ystävä.
– Hän tuli ovesta sisään, kun olin istahtanut pöytään. Olemme tunteneet jo pitkään, hän oli myös Caritalle tärkeä ihminen. Keskustelimme Caritan kuolemasta ja itkimme yhdessä. Koin hänen kanssaan erikoista läheisyyttä, Hellsten kertoo Eevan haastattelussa.
Ihan uskomatonta.
Mielenkiintoista että Hellsten toivoo että hän ja Pernilla antaisivat suhteen rauhassa kehittyä mutta kiirehti kuitenkin itse kertomaan medialle uudesta mahtavasta rakkaudestaan.
En tiedä kumpi ällöttää minua enemmän, Hellsten vai Dunderfelt.
En usko, että hän on lainkaan toipunut vielä.
Kun minä sinkkuna menetin läheisen perheenjäseneni kuolemalle, siinä surun seassa syntyi erittäin vahva seksuaalinen vietti. Ilmeisesti se suru pistää mielen ja kehon ihan sekaisin eikä ainakaan minulla olisi ollut mitenkään kyse mistään aidosta ja tasapainoisesta aikuisten suhteesta ja minä sentään en edes surrut miestäni vaan ihan lapsuusperheen jäsentä.
Mulle on ihan sama miten Tommy elämänsä elää, mutta vaimon muiston kannalta tuntuu tympeältä puheet nuoremmasta naisesta ennen kuin ruumis on ehtinyt kylmetä. Ja sekin kypsyttää että jopa tunnettu terapeutti on noin nolo. Eikö ne mölyt millään voi pitää mahassaan edes silloin kun mies on psykologian ammattilainen. Miltäköhän esim lapsista tuntuu lukea tuollaisia juttuja lehdistä, vaikka aikuisia lienevätkin? Jollei sitten tarkoitus ollut mainostaa että nonii, tänne kaikki nuoremmat naiset niin meikäpoika rupeaa raakkaamaan. Nolous potenssiin kaksi noiden sielunkumppanipuheiden jälkeen.
Oho. Nopeaa toimintaa. Jotenkin hirvittää. Eihän se lesken uusi onni kalenteria katso, eikä ihastumisesta pidättäytyminen tuo edesmennyttä takaisin, mutta silti... luulisi, että pitkäaikaisen puolison äkillinen menettäminen on sen kokoluokan järkytys, että harvempi on muutamassa kuukaudessa valmis ja halukas uuteen suhteeseen. Ehkä hän on sitten se poikkeus.
Ei Tommy ...
Mitä ne puheet siitä ylimaallisesta rakkaudesta oli ja surusta nyt ... ei siihen kuvioon nyt vaan sovi uusi nainen, ei vielä ...
Ja minusta suurempi "loukkaus" on ottaa joku vanha yhteinen ystävä, siitä tulee väkisinkin mieleen että ovat ennenkin katselleet toisiaan sillä silmällä.
Kun Ville Pusan vaimo kuoli, itki Ville lehdissä asiaa. Ei menny kauaa, kun löysi uuden naisen ja kehui kuinka ei koskaan ole ollut näin onnellinen ja rakastunut ja kuinka heillä menikin jo vähän huonosti sen entisen nuijan kanssa. Vastenmielinen äijä. Näköjään Tommy vähän samaa sarjaa.
Onkohan uusi rakas ollut tiiviisti kuvioissa molempien ystävänä jo pidempään, ei tästä oikein muuta voi päätellä. Mulla meni halu lukea nyt sen kirjoja.
Ihan tyypillistä mieslesken toimintaa. Puhutaan yhtä, tehdään toista. En tunne yhtäkään sinkkua miesleskeä ja kaikki on tapahtunut aina hyvin nopeasti, hyvä kun on kalmo ehtinyt kylmetä.
Vierailija kirjoitti:
Kun Ville Pusan vaimo kuoli, itki Ville lehdissä asiaa. Ei menny kauaa, kun löysi uuden naisen ja kehui kuinka ei koskaan ole ollut näin onnellinen ja rakastunut ja kuinka heillä menikin jo vähän huonosti sen entisen nuijan kanssa. Vastenmielinen äijä. Näköjään Tommy vähän samaa sarjaa.
Muijan ei nuijan
Tommy voisi tsekata kirjastaan, että mitä hän on kirjoittanut läheisriippuvuudesta. No kukaan ei ole täydellinen, joten toivotan hänelle onnea.
Aika nopeaa toimintaa. Itse olen eronnut tämän vuoden tammikuussa ja nainen, ja vieläkään en ole deittaillut ainoatakaan henkilöä ja keneltäkään mieheltä en ole saanut edes deittipyyntöjä tai puhelinnumeroa. Itse olen hoikka ja kohtalaisen näköinen. Melkeinpä kateeksi käy.