Mukavaa, kun Tommy Hellsten löytänyt uuden rakkauden
Vaimo menehtyi äkillisesti kesäkuussa, ja tämän päivän IS:ssa oli suloinen tarina, miten Onni löytyi tutusta henkilöstä lähellä. Koska on itse asian julkaissut, toivon kaikkea hyvää Tommylle ja Pernillalle.
Kommentit (842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen ei muka voisi rakastua tuossa tilanteessa? Perustelkaa. Eri asia, miten suhteen käy.
Erotetaan nyt kaksi asiaa toisistaan: rakastua ehkä voi, mutta miksi se pitää kertoa julkisuudessa? Olen ihan varma, että Tommy-sedältä pukkaa kohta taas kirjaa ulos ja hän ajattelee all publicity is good publicity. No, itse olen ostanut elämäni aikana yhden hänen kirjoistaan enkä todellakaan osta enempää.
Kolmas aspekti tässä tarinassa on se, että kyseessä oli taas perhetuttu. Tommy-sedällä tuntuu olevan kovin vetovoimaisia perhetuttuja, joiden kanssa hän jää viettämään aikaa...
Miksi sitä sitten ei saisi kertoa julkisuudessa? Tai miksi ei saisi kirjoittaa kirjaa?
Saahan sitä vaikka mitä. Eri aisa onkin onko se moraalisesti oikein/mikä on motiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bisnes on bisnestä. Sillä on oma kasvuohjelmansa, joka toteutuu, kun sitoudutaan terapeutin myymään ihmisen kasvuohjelmaan.
Kasvuohjelma ei koskaan toteudu jos ihminen ei pysty kohtaamaan itseään. Itsensä kohtaamisesta Hellsten puhuu useammassakin kirjassaan sekä haastatteluissa. Ainakaan omaan itsetuntemukseeni se tieto ei vaikuta millään tavalla onko Helsten itse kohdannut itsensä tai käsitellyt surunsa.
Minun itsetuntemukseeni Hellsten ei vaikuta millään tavalla.
Olen aikanaan paljonkin lukenut kirjojaan enkä vakuuttunut.
Saattoi puhua asiasta oikeilla nimillä mutta syvällinen ymmärrys puuttui.
Huomaa kyllä ettei niillä ole ollut vaikutusta. Miten tuo kommentit edelliseen viestiin liittyi jos edes luit sen läpi ajatuksella etkä keskittyen omiisi.
Luepa oma kommenttisi (tai kenen se onkaan) ja mieti sitten miten se voisi liittyä siihen.
Vastasit viestiin jota et ymmärrä ilman selitystä?
Voi sinua.. ymmärsin viestin. Siitä ei kuitenkaan tullut ilmi oliko aiempi viesti saman kommentoijan (näin oletin mutta varma en voi olla).
Nyt yrität olla turhan nokkela onnistumatta.
Ihaile vain Hellsteniä ja saa hänen helinöistään jotain, hyvä niin mutta hyväksy että joillekin hän on keisari uusilla vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihminen ei muka voisi rakastua tuossa tilanteessa? Perustelkaa. Eri asia, miten suhteen käy.
Erotetaan nyt kaksi asiaa toisistaan: rakastua ehkä voi, mutta miksi se pitää kertoa julkisuudessa? Olen ihan varma, että Tommy-sedältä pukkaa kohta taas kirjaa ulos ja hän ajattelee all publicity is good publicity. No, itse olen ostanut elämäni aikana yhden hänen kirjoistaan enkä todellakaan osta enempää.
Kolmas aspekti tässä tarinassa on se, että kyseessä oli taas perhetuttu. Tommy-sedällä tuntuu olevan kovin vetovoimaisia perhetuttuja, joiden kanssa hän jää viettämään aikaa...
Miksi sitä sitten ei saisi kertoa julkisuudessa? Tai miksi ei saisi kirjoittaa kirjaa?
Saahan sitä vaikka mitä. Eri aisa onkin onko se moraalisesti oikein/mikä on motiivi.
Eikö moraali juuri kerro sen mitä saa tai mitä ei ole suotavaa tehdä? Kenen moraalin mukaan asiaa pitäisi mitata? Minun moraalini mukaan hänellä on oikeus kertoa seurustelusta julkisesti, jos hän niin haluaa tehdä. Miksi pitäisi tietää tai arvailla mikä hänen motiivinsa asian suhteen on? Jos hän aikanaan julkaisee kirjan seurustelun julkistamisenko pitäisi jotenkin vaikuttaa siiheen pidänkö kirjaa hyvänä vai en. Onko se tärkeämpi tieto kuin mahdollisen kirjan sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa kertoa julkisuudessa, eihän kukaan estänyt häntä kertomasta. Kysyin miksi se pitää kertoa julkisuudessa. Mikä motiivi hänellä oli tuutata uutistaan lehtiin? Hän olisi voinut valita myös toisen tien: antaa parisuhteen kehittyä rauhassa ja hiljaisuudessa ja kertoa siitä vasta sitten, kun se olisi osoittautunut kestäväksi ja kantavaksi. Mutta hän valitsi hakea julkisuutta sille, että 67-vuotiaana pokasi 40+ perheystävän pari kuukautta vaimonsa kuoleman jälkeen. Minä arvelen, että taustalla on tulossa olevan kirjan markkinointisuunnitelma tai sitten tarve osoittaa miehisyyttä; "olen miehinen mies, testot jyllää edelleen, pystyn koska tahansa iskemään nuoremman naisen, minulla on vielä aktiivinen seksielämä".
Vierailija kirjoitti:
Ihaile vain Hellsteniä ....
Jo tämä osoittaa että viestiä et ymmärtänyt. Vai mistä sinä niin luit että viesti kirjoittaja häntä ihailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele sinä miksi TH väittää että Carita johdatti kuolemansa jälkeen T:n ja P:n yhteen?
Jos se johdattikin ennen kuolemaansa. Tommyn väitteet silkkaa mielikuvitusta, että taivaasta kukaan johdattelisi toisia yhteen. Se on yliminä, omatunto tai valhe, mikä siellä kolkuttelee kelläkin. Valhe voidaan toki hienosti pukea taivaallisen ylevään pakettiin, mikä vapauttaa ihmisen omasta vastuusta.
Jos vaimo aavisti tulevan ja kuihtui pois. Vaimoa vastaan tuli juuri sama kokemus, jonka hän itse toteutti suhteen alkaessa. Perheystävänä lähentyi terapeuttia, erosi, jätti vanhan taakseen. Täsmälleen niin kävi nytkin. Ja ainoa, joka selviytyy jalkojaan likaamatta on terapeutti, joka saa taivaasta ja kuolleilta hyväksynnät ratkaisuilleen ja tekosilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele sinä miksi TH väittää että Carita johdatti kuolemansa jälkeen T:n ja P:n yhteen?
Jos se johdattikin ennen kuolemaansa. Tommyn väitteet silkkaa mielikuvitusta, että taivaasta kukaan johdattelisi toisia yhteen. Se on yliminä, omatunto tai valhe, mikä siellä kolkuttelee kelläkin. Valhe voidaan toki hienosti pukea taivaallisen ylevään pakettiin, mikä vapauttaa ihmisen omasta vastuusta.
Jos vaimo aavisti tulevan ja kuihtui pois. Vaimoa vastaan tuli juuri sama kokemus, jonka hän itse toteutti suhteen alkaessa. Perheystävänä lähentyi terapeuttia, erosi, jätti vanhan taakseen. Täsmälleen niin kävi nytkin. Ja ainoa, joka selviytyy jalkojaan likaamatta on terapeutti, joka saa taivaasta ja kuolleilta hyväksynnät ratkaisuilleen ja tekosilleen.
Ihmiseksi joka ei usko yliluonnolliseen omaat hämmästyttävän paljon selvänäkijän kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo aavisti tulevan ja kuihtui pois. Vaimoa vastaan tuli juuri sama kokemus, jonka hän itse toteutti suhteen alkaessa. Perheystävänä lähentyi terapeuttia, erosi, jätti vanhan taakseen. Täsmälleen niin kävi nytkin. Ja ainoa, joka selviytyy jalkojaan likaamatta on terapeutti, joka saa taivaasta ja kuolleilta hyväksynnät ratkaisuilleen ja tekosilleen.Ihmiseksi joka ei usko yliluonnolliseen omaat hämmästyttävän paljon selvänäkijän kykyjä.
Voi kommentoija uskoa yliluonnolliseen vaikka taivaalliseen johdatukseen Tommyn parisuhdeasioissa ei uskoisikaan.
Eikä tuohon tarvita selvänäkijän kykyjä vaan ihan maallista spekulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo aavisti tulevan ja kuihtui pois. Vaimoa vastaan tuli juuri sama kokemus, jonka hän itse toteutti suhteen alkaessa. Perheystävänä lähentyi terapeuttia, erosi, jätti vanhan taakseen. Täsmälleen niin kävi nytkin. Ja ainoa, joka selviytyy jalkojaan likaamatta on terapeutti, joka saa taivaasta ja kuolleilta hyväksynnät ratkaisuilleen ja tekosilleen.Ihmiseksi joka ei usko yliluonnolliseen omaat hämmästyttävän paljon selvänäkijän kykyjä.
Olen eri. Mutta olisiko käynyt niin, että sutinaa ollut pidempään ja vaimo tiesi tästä toisesta suhteesta. Muuten ei ole selitettävissä uuden rakkauden nopeus. Nyt asiat selitellään sitten parhain päin. Ennen kuolemaa voi olla asiat ja liitto solmussa, kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
Voi Tommy, Pyhäinpäivä, anteeksi kun tänään tähän kirjoitin! (Et lue näitä, mutta näin taivaallista linjaa pitkin kuitenkin kuulet). Mutta olkaa ihmisiksi Pernillan kanssa, tämä on vainajien muistopäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri. Mutta olisiko käynyt niin, että sutinaa ollut pidempään ja vaimo tiesi tästä toisesta suhteesta. Muuten ei ole selitettävissä uuden rakkauden nopeus. Nyt asiat selitellään sitten parhain päin. Ennen kuolemaa voi olla asiat ja liitto solmussa, kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
Tuo vaikuttaa uskottavalta. Myös kun muistelee elokuun haastattelussa kerrottua valmiutta uuteen suhteeseen joka saisi olla nuorempikin.
Ja tietysti koko TH:n aiempaa toimintatapaa naissuhteissansa.
Aika usein kun joku oikein hehkuttaa suhdettaan ja puolisoaan jopa universumit siihen vetäen ei totuus olekaan ihan sitä mitä halutaan antaa ymmärtää.
Tiedä sitten onko tarkoitus vakuutella enemmän itseään vai ulkopuolisia.
Caritan kanssa heillä oli huikea yhteys ja Carita erittäin intuitiivinen ihminen.
Nyt on uusi huikea suhde ja uusi nainen erittäin intuitiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein kun joku oikein hehkuttaa suhdettaan ja puolisoaan jopa universumit siihen vetäen ei totuus olekaan ihan sitä mitä halutaan antaa ymmärtää.
Tiedä sitten onko tarkoitus vakuutella enemmän itseään vai ulkopuolisia.
Caritan kanssa heillä oli huikea yhteys ja Carita erittäin intuitiivinen ihminen.
Nyt on uusi huikea suhde ja uusi nainen erittäin intuitiivinen.
Voi olla, että nyt on niin "intuitiivinen" nainen että Tommy jää hopealle. Ainoa mielenkiintoinen asia on, miten se sitten taivaallistetaan ja selitetään, kun tämä Pernilla löytää uuden kuuskymppisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
En ole aikaisemmin kommentoinut. Olen Tommyn ensimmäinen vaimo. Avioliittomme kesti 24 vuotta. Kasvatimme kolme lasta ja olisin toivonut että liittomme olisi kestänyt "kunnes kuolema meidät erottaa" Meillä oli myrskyisä ja intensiivinen suhde. Jossain vaiheessa loittonimme, suren omalta puoleltani että annoin periksi kaunalle ja katkeruudelle. Kaipasin niin rakkautta, mutta en ollut hänelle se oikea. Ja Tommy halusi eron. Ja sitten kun myöhemmin sain tietää että Tommy oli jo vuoden tapaillut parasta ystävääni Caritaa menin rikki. Oli monta vuotta aika vaikeaa kaikkien läheisten kanssa kun oli niin paljon kipua. Olimme toistemme lapsien kummeja, viettäneet perheinemme niin paljon yhteistä aikaa. Ei ollut sanoja tai käsitteitä miten mennä eteenpäin. Elämä on vaikeata ja suren ennen kaikkea kaikkien lastemme puolesta. Itse olin monta vuotta täysin hukassa. Tapasin kuitenkin parin vuoden eron jälkeen miehen, lämpimän ihanan jonka kanssa aviouduin ja jota rakastan. Mutta 13 vuoden surun ja terapioiden jälkeen löysin myös takaisin rakkauden Tommyyn, lasteni isään ja elämäni ensimmäiseen suureen rakkauteen. Toivon hänelle kaikkea hyvää ja kaipaan ja suren myös Caritaa joka oli yli 15 vuotta sielunsisareni. Elämä on <3
Kiitos kirjoituksestasi. Vastasi moneen kysymykseen, joita Tommy Hellstenin julkiset avautumiset ovat synnyttäneet. Vaikea ymmärtää, miksi hän ei missään vaiheessa ole voinut kertoa koko totuutta Caritan ja hänen tarinasta. Miksi asia täytyy esittää universumin/Jumalan johdatuksena ahvenanmaalaisessa kappelissa, jos taustalla on vuoden tapailu silloisen vaimon parhaan ystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Meistä tulee kiitollisia vasta, kun menetämme sen, mitä meillä on."
Hellsten puhuu menettämisestä Kodin Kuvalehden numerossa 11/2017, verkkojulkaisu 24.5.2017
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/suorat-sanat/kirjailija-tom…
Huh huh...
Onko tuo juttu poistettu?
Vähän samanlaista vaimon "vaihtamista" kuin Daniel Nylundilla. Hävisikö se ketju Ystävyyden majatalon touhusta?
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlaista vaimon "vaihtamista" kuin Daniel Nylundilla. Hävisikö se ketju Ystävyyden majatalon touhusta?
Näköjään hävinnyt myös tuo “ensimmäisen vaimon” kirjoitus. Ehkä se oli feikki.
"Saat sen, mistä luovut."
Tuollaisia syvällisyyksiä voi kehittää aivan perusteettomasti. Kuulostavat toki hienoilta.
Rumuus on kauneutta.
Sairaus on terveyttä.
Suru on iloa.
Rikkonaisena eheä.
Häviät voittaaksesi.
Olet sitä, mitä tahdot.
Viha on rakkautta.
Tyhjästä energiaa.
Keveyden syvällisyys.
Pieni on suurta.
Kuole, niin annat.
Musta on valkoista kirkkaampaa.
Hidastele ja olet jo perillä.
Anna kaikki pois, omistat koko universumin.
Melun keskellä on hiljaisinta.
Lapsissa on syvin viisaus.
Vanhuudessa saat lapsuutesi takaisin.
Väsymyksessä on voima.
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään hävinnyt myös tuo “ensimmäisen vaimon” kirjoitus. Ehkä se oli feikki.
Kenen vaimosta oli kyse ja mitä hän kirjoitti?
Niin sitä helposti voi luulla kun otsikossa mainitaan Tommy Hellsten.