Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä päänsärky ja pahoinvointi sokerin ja viljojen pois jättämisen jälkeen

Vierailija
31.10.2017 |

Onko normaalia??? Kohta kaksi viikkoa ollut tällä ruokavaliolla.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mistähän moinen kertoo?

Vierailija
2/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö pitäisi totuttaa vähitellen. Nyt se ei tiedä mitä pitäisi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot tarvitsevat sokeria.

Vierailija
4/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilarinen ei sovi kaikille.

Vierailija
5/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö osaa tehdä tarvitsemansa sokerin itse. Tuotannon käynnistyminen ei tapahdu hetkessä. Olet myös mahdollisesti syönyt liian vähän, jolloin kaloreista on pulaa. Oletko huolehtinut suolojen saannista?

Vierailija
6/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ilmeisesti candida albicans liikakasvua. Se alkaa nyt kuolla. Pysy tiukkana niin pääset siitä eroon. Tietysti voisit helpottaa lisäravinteilla. 

Mene vaikka youtubeen ja etsi candida cleanse ja candida die off symptoms. 

Vierailija
7/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elimistö pitäisi totuttaa vähitellen. Nyt se ei tiedä mitä pitäisi tehdä.

Ennen tätä kyllä vähensin muutenkin sokeria, tosin siirappia käytin joka päivä ruuanlaitossa.

Leipää mussutin harva se päivä.

Kovaa väsymystä esiintyi jo ennen tätä, itse asiassa se on syy miksi tähän ryhdyin. Aluksi olo tuntui hieman kohentuvan, nyt taas tuntuu että on pahentunut.

- ap

Vierailija
8/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kai tuossa vaiheessa enää ole normaalia. Juo tarpeeksi vettä, syö tarpeeksi paljon ruokaa, tarpeeksi suolaa!! Sitä suolaa pitäis saada 4g vuorokaudessa.

Tai sitten lisäät niitä hiilareita.

Vierailija
9/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ilmeisesti candida albicans liikakasvua. Se alkaa nyt kuolla. Pysy tiukkana niin pääset siitä eroon. Tietysti voisit helpottaa lisäravinteilla. 

Mene vaikka youtubeen ja etsi candida cleanse ja candida die off symptoms. 

Juu tätä oon epäillytkin... Kiitos!

- ap

Vierailija
10/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elimistö osaa tehdä tarvitsemansa sokerin itse. Tuotannon käynnistyminen ei tapahdu hetkessä. Olet myös mahdollisesti syönyt liian vähän, jolloin kaloreista on pulaa. Oletko huolehtinut suolojen saannista?

Ihan hyvin olen syönyt ja suolaa olen lisännyt päivittäin ruokaan.

- ap

Vierailija
11/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on koe huomenna, ei pysty keskittymään nyt kyllä lukemiseen yhtään. :D

- ap

Vierailija
12/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppausta tuo lienee tai ainakin lähellä sitä. Minä kokeilin karppausta muutama vuosi sitten, paino ei laskenut ollenkaan ja oli työlästä puuhaa, olo ei kohentunut mitenkään - kunnes reilun 2 kk jälkeen iski armoton huonovointisuus ja päänsärky ja sydän tuntui pomppivan ulos rinnasta. Siihen loppui meitsin karppauskokeilu!

Vierailija
13/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, mulla on tosin vasta toinen päivä menossa. Koko ajan pää kipeä ja törkeä väsymys. Mulla kyllä helpottaa se aina muutamassa päivässä.

Vierailija
14/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karppausta tuo lienee tai ainakin lähellä sitä. Minä kokeilin karppausta muutama vuosi sitten, paino ei laskenut ollenkaan ja oli työlästä puuhaa, olo ei kohentunut mitenkään - kunnes reilun 2 kk jälkeen iski armoton huonovointisuus ja päänsärky ja sydän tuntui pomppivan ulos rinnasta. Siihen loppui meitsin karppauskokeilu!

Kuulostaa kurjalta. Sulla oli varmaan puutetta kalliimmista. Se ainakin tekee niitä tykytyksiä. Mulle vhh on ehdottomasti sopivin ruokavalio ja painokin pysyy silloin mukavissa lukemissa, mutta sokerin himo on mulla niin vahva, että aina jossain vaiheessa sorrun ja sitten siitä on entistä vaikeampi päästä pois.

Vierailija
15/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään tämäkin mielessä!

Lähinnä kun tuota hiivan liikakasvua olen epäillyt niin siksi tämä. Kielestä on kyllä harmautta hävinnyt yms. eikä kutise alapää.

- ap

Vierailija
16/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutetta KALIUMISTA siis 😊

14

Vierailija
17/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketoosioireita?

Vierailija
18/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä totta, mutta ei sitä, mitä yleensä tarkoitetaan, kun puhutaan sokerista. Kellekään ei ole mitään haittaa jättää pois lisättyä sokeria. Aivot ja keho saa aivan riittävästi sokeria vaikka lantusta ja ruisleivästä!

Ja kyllä ihminen voi elää syömättä yhtään sokeria, yhtään hiilihydraattia: silloin maksa valmistaa sokeria sen minimin, mitä aivot tarvitsevat. (En silti tällaista ruokavaliota suosittele.)

Joko keho vasta totuttelee, tai sitten on suolanpuutosta, kun ei syö suomalaisten lempisuolanlähdettä, leipää. Suolaa silloin lisätä yllättävänkin reilusti. Ap kertoo lisänneensä suolaa, mutta kokeile vielä lisää. (Lyhytaikaisesta kokeilusta ei ole haittaa, vaikka tulisi kokeiltua vähän yli.) Ja magnesiumia voisi kokeilla.

Vierailija
19/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä totta, mutta ei sitä, mitä yleensä tarkoitetaan, kun puhutaan sokerista. Kellekään ei ole mitään haittaa jättää pois lisättyä sokeria. Aivot ja keho saa aivan riittävästi sokeria vaikka lantusta ja ruisleivästä!

Ja kyllä ihminen voi elää syömättä yhtään sokeria, yhtään hiilihydraattia: silloin maksa valmistaa sokeria sen minimin, mitä aivot tarvitsevat. (En silti tällaista ruokavaliota suosittele.)

Joko keho vasta totuttelee, tai sitten on suolanpuutosta, kun ei syö suomalaisten lempisuolanlähdettä, leipää. Suolaa silloin lisätä yllättävänkin reilusti. Ap kertoo lisänneensä suolaa, mutta kokeile vielä lisää. (Lyhytaikaisesta kokeilusta ei ole haittaa, vaikka tulisi kokeiltua vähän yli.) Ja magnesiumia voisi kokeilla.

Kiitos!

- ap

Vierailija
20/183 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään tämäkin mielessä!

Lähinnä kun tuota hiivan liikakasvua olen epäillyt niin siksi tämä. Kielestä on kyllä harmautta hävinnyt yms. eikä kutise alapää.

- ap

Mulla nimenomaan alkoi puskea se hiiva ulos kielestä ja oli keltainen 1-2 kk ruokavalion aloittamisen jälkeen. Eli älä pelästy, jos sitä tulee jostain ulos tai ikään kuin ilmaantuu vasta nyt esille. Toinen paikka mistä minulla tuli oli kantapäät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi