1980-luvun Aihe Vapaa
HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!
Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.
Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.
Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.
Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!
Kommentit (465)
Apua!!! Mun Modern Talking C- kasetti jäi jumiin mun mankkaan. Nauha tullut ulos ja ihan sotkussa... Nyyyh nyyyh!!!
Mä oon huumori tyyppi. Saan kaikki aina nauramaan.
Nunnuka nunnuka loilaa lailaa. Auts töks töks. Apuuva Apuu-Va! Siis apuuva! Sissos sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mielettömän upeat puhviverhot olohuoneeseen. Ne on vaaleanpunaiset.
Sopivat tosi hyvin mustan nahkasohvan kanssa yhteen.
Kaveri haukkui minun pastelliväriset puhviverhot. Hänellä itsellään on mustavalkoista ja kromia. Se on ihan tylsää ja siitä saa kylmän vaikutuksen. Sama kaveri haukkui meidän ruokahuoneen kaariaukon, tiffanylampun ja rottinkituolit. Itsellään on musta kirjahylly jonka yläosat on kaaria. Mikä sen kaarissa on parempaa kuin meidän?
Elämä Pilalla kirjoitti:
Apua!!! Mun Modern Talking C- kasetti jäi jumiin mun mankkaan. Nauha tullut ulos ja ihan sotkussa... Nyyyh nyyyh!!!
Pyöritä kynällä se varovasti takaisin. Älä liian tiukkaan ettei ettei se veny. Sinun kannattaisi ostaa puhdistuskasetti ja puhdistaa äänipää.
Vierailija kirjoitti:
Äiti laittoi mulle just otsatukkaan kotipermiksen, nyt saan paremmin hiukset heitolle edestä. Sivut tupeeraan ja pistän Biozellin pinkkiä geeliä.
Onks muita Bogartin faneja? Vinnie on best!
Toi Biozellin pinkki geeli on jotenki tahmeeta. Mä käytän yleensä Kimallus-geeliä. Siinä on ihana tuoksuki! Se on muuten alennuksessa asematunnelin sateenkaaressa. Mä kävin ostamassa arcancilin sähkönsinistä ripsaria niin sattumalta huomasin. Jos olis ollu enemmän rahaa niin olisin ostanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin mielettömän upeat puhviverhot olohuoneeseen. Ne on vaaleanpunaiset.
Sopivat tosi hyvin mustan nahkasohvan kanssa yhteen.Kannattaa liimata seinään palapeilin paloja. Ne avartavat hyvin tilaa. Peiliruuduista voi näppärästi asentaa erilaisiin kuviomuotoihin. Ne tuo hyvin elävyyttä tilaan.
Ne palapeilit joissa on kuvioita on ihania. Haluan itselleni missä lentää mustia pieniä lintuja.
MacGyver alkoi, mitäköhän se tänään taas duunaa? Varmaan tyyliin pommin hiekasta ja liimasta.
Vierailija kirjoitti:
Who shot JR?
Who cares? Kun Soap loppu niin sen jälkeen teeveestä ei oo tullu mitään kunnollista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huumori tyyppi. Saan kaikki aina nauramaan.
Nunnuka nunnuka loilaa lailaa. Auts töks töks. Apuuva Apuu-Va! Siis apuuva! Sissos sentään.
onks Viljoo näkyny?
Vierailija kirjoitti:
MacGyver alkoi, mitäköhän se tänään taas duunaa? Varmaan tyyliin pommin hiekasta ja liimasta.
Vitsi kun saisi poikaystävän jolla olisi sama tyyli. Suomalaiset miehet vaan pukeutuu niin juntisti.
Vierailija kirjoitti:
Elämä Pilalla kirjoitti:
Pyöritä kynällä se varovasti takaisin. Älä liian tiukkaan ettei ettei se veny. Sinun kannattaisi ostaa puhdistuskasetti ja puhdistaa äänipää.
Kiitos avusta, tää tosiaan toimii. Onneksi ei nauha mennyt poikki, voi varmaan jossain kohti kuulua musa oudolta, on meinaan pikku ryppyjä nauhassa joissain kohdin.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Tökärillä discossa. Siellä soitettiin Mandy Smithin Don't you love me, baby. Se Mandy oli 14-vuotiaana jo Billy Wymanin kanssa yhessä! Se on niin kaunis ja nyt ne on naimisissa. Se Billy pn jotain yli 50.
Mikä teistä on paras etelän lomapaikka? Me oltiin kesällä Aiya Napassa ja pussailin yhen englantilaisen kanssa.
Mä oon ollu vaan Ibizalla. Se oli ihan kiva mut varmaan mennään ens vuonna silti jonnekin muualle. Pitäis käydä matkatoimistosta hakemassa esitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö sellasta pelikoneita kun Atari? Veljen kaverilla on, sen isä on tuonu sen ulkomailta ja siinä pitää olla joku muuntaja et toimii Suomessa. Vähänkö se on makee. Mitenköhän sellasen pystyis hankkiin? Oisko kellään tääl myydä mulle Atari?
Mikä on pelikone?
On nää niin hyviä nää Jambo suklaa ja Black Pete salmiakkilaku.... aaaahh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin Tökärillä discossa. Siellä soitettiin Mandy Smithin Don't you love me, baby. Se Mandy oli 14-vuotiaana jo Billy Wymanin kanssa yhessä! Se on niin kaunis ja nyt ne on naimisissa. Se Billy pn jotain yli 50.
Mikä teistä on paras etelän lomapaikka? Me oltiin kesällä Aiya Napassa ja pussailin yhen englantilaisen kanssa.
Mä oon ollu vaan Ibizalla. Se oli ihan kiva mut varmaan mennään ens vuonna silti jonnekin muualle. Pitäis käydä matkatoimistosta hakemassa esitteitä.
Onkohan ne jo ilmestynyt? Mielummin katson esitettä ensin kotona, ennen kuin menen virkailijan puheille. Ei tarvitse sitten monta kertaa käydä siellä toimistolla. Hakeen vaan liput myöhemmin.
Hei, onko täällä kentään interreilaajia? Pitäisi saada vinkkejä. Ajateltiin mennä Tsekkoslovakian ja Jugoslavian läpi Kreikkaan. Onko Jugoslasvian junat ihan OK?
Vierailija kirjoitti:
Pitäs saada ruokaa, mutta kun kaupat on kiinni. Pitää odottaa huomiseen.
Huomennahan on sunnuntai! Ei kaupat oo auki! Tai onhan asematunnelin Alepa...
Käääk!!! Dingo hajos, mä en kestääääää!!!!! :(((
Kannattaa liimata seinään palapeilin paloja. Ne avartavat hyvin tilaa. Peiliruuduista voi näppärästi asentaa erilaisiin kuviomuotoihin. Ne tuo hyvin elävyyttä tilaan.