Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
161/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1986 lokakuu kirjoitti:

Käääk!!! Dingo hajos, mä en kestääääää!!!!! :(((

Mä en menny ton takia kouluun. Miia, Tarja ja Sari lintsaa kans.

Vierailija
162/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tulossa jatko-osa 1970-luvun Star Wars-elokuvaan.

Eiköhän tuo aihe ole jo loppuunkaluttu?

Ei siitä varmaan mitään hittiä enää tuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin, että aidsin voi saada vain, jos on homo tai narkkari?

Sen voi saada kuka vaan jos koskee johonki homoon tai narkkariin!

Vierailija
164/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta et jos pukee pillifarkut päälle märkinä niin vilustuu? Mutsi väitti niin. Kuivina ne ei mahdu...

Vierailija
165/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatteko te ostaa kaupasta Reginan? Mä haluaisin lukea sitä, mut en meinaa uskaltaa ostaa, kun siinä on niitä Naisen Unelmia..

Vierailija
166/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko käyny Tallinnassa? Oltiin ammattiliiton bussimatkalla. Viina oli halpaa ja sukkahousuilla sai. Miehet oli ympäripäissään ja shamppanjalla pestiin hampaat.

Mun mies on juopotellut kavereiden kanssa joka viikonloppu niitä tuliaisviinoja pannuhuoneessa. Ensi lauantaina ovat menossa torille katsomaan kun on eksoottinen strippari lina-autossa esiintymässä. Tympäsee mutta minkä teet.

Itse lähden päiväksi taas ammattiliiton bussimatkalle ystävyyskuntaan ja siellä on päivätanssit reissun päätteeksi.

Lapset jää kotiin, pistän niille eväät jääkaappiin.

Vierailija
167/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette käyneet risteilemässä Vikingin uudella Mariellalla? 

Vierailija
168/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerobick on suuri rakkauteni. Kasettimankka vaan pauhaamaan ja eikun mangoaskeltamaan.

P.s. Älä unohda hikipantaa.

Vierailija
169/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin mielettömän upeat puhviverhot olohuoneeseen. Ne on vaaleanpunaiset.

Sopivat tosi hyvin mustan nahkasohvan kanssa yhteen.

Kannattaa liimata seinään palapeilin paloja. Ne avartavat hyvin tilaa. Peiliruuduista voi näppärästi asentaa erilaisiin kuviomuotoihin. Ne tuo hyvin elävyyttä tilaan.

Noi on oikeesti tosi kivat kyllä. Mulla on huoneessa sellaiset joissa muutamassa palassa on lentäviä lintuja. Sit mulla on vastakkaisella seinällä sellanen iso viuhka niin se näkyy just siististi niistä peileistä.

Vierailija
170/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D nää on ihania

terveisin 90-luvun lopulla syntynyt

Vierailija
171/465 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatteko te ostaa kaupasta Reginan? Mä haluaisin lukea sitä, mut en meinaa uskaltaa ostaa, kun siinä on niitä Naisen Unelmia..

Mä kehtaan jos mä ostan muuta samalla. Mun mielestä kyllä Sinä Minä on vielä parempi ku Regina.

Vierailija
172/465 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin lainaamassa poikakaverin kanssa videovuokraamosta Paluu tulevaisuuteen. Meillä ei ole videoita, mutta markalla saa vuokrata videovuokraamosta movieboxin - vähän painava se on kyllä kantaa.

Vierailija
173/465 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA!

Voiko jotenkin saada tietää kuka on soittanut? Onko olemassa joku laite millä voi nähdä soittajan numeron, tai voiko esim. puhelinlaitokselta kysymällä saada tietää..?

Soittelin yöllä mykkäpuheluita kundille johon oon ihastunu kun en saanu nukuttua ja oli tylsää. Siis olisin kyllä halunnu sanoa jotain, mut en kehdannu. Se kundi ei tiedä et oon ihastunu siihen ja taisin soittaa vähä liian monta kertaa, ku musta tuntuu et sillä meni hermot, se sano et ”TÄÄ SELVITETÄÄN”.

Voiko se siis oikeasti saada tietää että se olin mä joka soitin?

APUA, PELOTTAA JA HÄVETTÄÄ.. AUTTAKAA!!

Vierailija
174/465 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kehtaan jos mä ostan muuta samalla. Mun mielestä kyllä Sinä Minä on vielä parempi ku Regina.

Vitsit mua nolotti, kun alkoi menkat ja ostin tylsyyteen Reginan ja suklaata. Mun ostokset:

Saba-terveyssiteitä, Regina ja 2 Raider-patukkaa..

(Ei riittänyt rahat muuhun, oli vaan 30mk taskussa)

Vierailija
175/465 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen reissuvihkoon oli opettaja kirjoittanut, että oli unohtanut hanskat kotiin. Aika turhia nämä reissuvihot, kaikesta pitää valittaa! 

Mikä on reissuvihko?

Vierailija
176/465 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen reissuvihkoon oli opettaja kirjoittanut, että oli unohtanut hanskat kotiin. Aika turhia nämä reissuvihot, kaikesta pitää valittaa! 

Mikä on reissuvihko?

Se on se pieni vihko mihin opettaja kirjoittaa terveiset vanhemmille. Sen pitäisi kulkea repussa kodin ja koulun väliä, mutta meidän Timo tuppaa unohtamaan pulpettiin.

Turhia juttuja kylläkin, viimeksi siinä luki että Timo kavereineen olivat pelanneet korteilla uhkapeliä ja käyttäneet panoksina niitä kuviollista paperinpaloja mitä keräillään. Ihan sovussa olivat pelailleet. Mutta kun se uhkapeli on kielletty..

Vierailija
177/465 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin lainaamassa poikakaverin kanssa videovuokraamosta Paluu tulevaisuuteen. Meillä ei ole videoita, mutta markalla saa vuokrata videovuokraamosta movieboxin - vähän painava se on kyllä kantaa.

MARKALLA!?

Missä ihmeessä sä asut? Täällä maksaa jo leffan vuokraus kympin, se boksi on varmaan 15 markkaa..!

Vierailija
178/465 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olette käyneet risteilemässä Vikingin uudella Mariellalla? 

En oo vielä käynyt, mutta työpaikan pikkujoulut pidetään siellä! Kivaa, kun työnantaja kustantaa syömiset ja juomisetkin koko porukalle. Jää sitten mukavasti rahaa käyttää Tax-Freessa. Ajattelin ostaa ainakin Poison-hajuvettä ja muutaman paketin kakkumascaraa.

Vierailija
179/465 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APUA!

Voiko jotenkin saada tietää kuka on soittanut? Onko olemassa joku laite millä voi nähdä soittajan numeron, tai voiko esim. puhelinlaitokselta kysymällä saada tietää..?

Soittelin yöllä mykkäpuheluita kundille johon oon ihastunu kun en saanu nukuttua ja oli tylsää. Siis olisin kyllä halunnu sanoa jotain, mut en kehdannu. Se kundi ei tiedä et oon ihastunu siihen ja taisin soittaa vähä liian monta kertaa, ku musta tuntuu et sillä meni hermot, se sano et ”TÄÄ SELVITETÄÄN”.

Voiko se siis oikeasti saada tietää että se olin mä joka soitin?

APUA, PELOTTAA JA HÄVETTÄÄ.. AUTTAKAA!!

Oon kuullu et sellanen laite on olemassa, niitä myydään joissain erikoisliikkeissä ja ne on aika kalliita. Se vehje kiinnitetään puhelimeen ja se näyttää sen numeron kuka soitti. Et jos ja kun sillä miehellä oli sellanen niin sen ei tarvi muuta ku soittaa numerotiedusteluun ja sanoa sun numero niin ne kertoo sun nimen.

Vierailija
180/465 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta et jos pukee pillifarkut päälle märkinä niin vilustuu? Mutsi väitti niin. Kuivina ne ei mahdu...

Joo. Ja saa seksitaudin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän