1980-luvun Aihe Vapaa
HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!
Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.
Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.
Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.
Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!
Kommentit (465)
Voiko teidän mielestä olla rokkari, jos on lyhyet hiukset?
Sain Lointoosta tuliaisiksi neonväriset pimeässä hohtavat hikipannan ja nauhat ranteisiin. Laitan ne kun seuraavaksi lähden ulos. Kannattaako laittaa ponnari vai antaa olla vapaana krepatuthiukset? minulla on samaan sopivat isot muoviset korvakorut. Nekin hohtaa pimeässä. Kun saisi vielä sitä hohtavaa meikkiä jostain.
Vierailija kirjoitti:
Voiko teidän mielestä olla rokkari, jos on lyhyet hiukset?
Ei voi. Ainakin silloin on piilopunkki.
Oliko se niin, että aidsin voi saada vain, jos on homo tai narkkari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna ja Michael Jackson on parhaita!
..ja Matti Nykänen on niin söpö ja suloinen.
Matti Nykänen on niiiiin ihana! Mä haluisin sen kans naimisiin. Se on siis niiiin söpö, komee ja sexy. Mä haluisin et me saataisiin lapsia ja elettäisiin yhdessä ja oltais vielä vanhoinakin sellanen ihana pari... Masa on varmaan komee vielä viiskymppisenäki.
Tietään kukaan minkä ikäinen Masa on?
Suosikissa luki et se on 19. Onhan se vähä vanha mut se näyttää jotenki nuoremmalta. Onkohan sillä gimma frendii?
Pelottaa, kun olin pistänyt lapset sateeseen leikkimään ja nyt uutisissa kerrotaan ydinvoimalaonnettomuudesta. Mitä jos ne saa nyt vaikka syövän?
Uskaltaako marjoja ja sieniä kerätä?
Kattoks kukaan eilen Alienia?? Siis ihan kauhee leffa! Jotain vikaa siinä videokaivoksen vuokrakasetissa oli koska keskellä oli semmonen vaalea raita aina välillä mutta silti... Näin ihan riittävästi. Kiva kun oltiin siskon kaa tehty just kulhollinen rahkaa ja mustikoita. Meni sit ruokahalu ton leffan takia.. hyi älkää kattoko niin ku ikinä!
Labyrintti oli jees ja David Bowie tosi kuuma....
Vierailija kirjoitti:
Tänään koulussa ku hissan tunnilla katoin Alkon hinnastoo nii maikka huomas ja otti sen hinnaston! Mä en edes ehtiny kattoo mitä maksaa Marlin helmeilevä omenaviini ja kaverin broidi vois huomenna hakee mulle viikonlopuks ku on disco nuorisotalolla. Pitäis tietää riittääks mun rahat. Ehkä mutsilta sain muutaman markan lisää jos vaik siivois akvaarion. Pitää kysyy ku se tulee töistä.
Oot onnellinen kun broidis hakee. Mä joudun lorvaileen ostarilla, että joku spuge hakee ja joskus ne tekee oharin. Kaverit kehui bacardia colan kanssa. Itse juon patras muscatellia.
Miksei toi Afganistanin sota lopu ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, kun olin pistänyt lapset sateeseen leikkimään ja nyt uutisissa kerrotaan ydinvoimalaonnettomuudesta. Mitä jos ne saa nyt vaikka syövän?
Uskaltaako marjoja ja sieniä kerätä?
Onko teillä joditabletteja.? Niitä pitää syödä. Suihkuta vedellä sadevaatteista säteily pois ja hankaa lapse suihkussa jollain sienellä. Muista pestä hiukset. Tää on ihan kauheeta. Ulkona ei voi mihinkään koskea ennen kuin tulee sade.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että aidsin voi saada vain, jos on homo tai narkkari?
Mistä sinä noi narkkarit tähän keksit? Aidsia on vain homoilla.
Vierailija kirjoitti:
Sain Lointoosta tuliaisiksi neonväriset pimeässä hohtavat hikipannan ja nauhat ranteisiin. Laitan ne kun seuraavaksi lähden ulos. Kannattaako laittaa ponnari vai antaa olla vapaana krepatuthiukset? minulla on samaan sopivat isot muoviset korvakorut. Nekin hohtaa pimeässä. Kun saisi vielä sitä hohtavaa meikkiä jostain.
Laita myös säärystimet.
Ostin mielettömän upeat puhviverhot olohuoneeseen. Ne on vaaleanpunaiset.
Sopivat tosi hyvin mustan nahkasohvan kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kundin joka harrastaa aerobiciä ja purjelautaulua. Voiko joku kertoa minkälaisia harrastuksia ne on, etten vaikuta ihan tyhmältä.
t. apua kaivataan
Osta Jane Fondan aerobic-video. Siitä itsekin olen oppinut ja harjoittelen sen videon tahdissa. Tosta toisesta lajista en osaa sanoa.
Mä löysin kirjastosta Jane Fondan jumppakirja. Siinä on kuvat ja ohjeet kaikista liikkeistä. Kerrotaan myös montako kertaa ne pitää tehdä. Sillä kirjalla pystyy tosi hyvin treenaamaan airobicciä.
Joo mutta siinä videossa on musiikkin. Ja siitä voi paremmin katsoa ja tehdä samalla tavalla kuin Jane.
Kunpa sais tietokoneen. Naapurissa on Commodore 64 jossa on kasettiasema. Kenties joku päivä kun säästän.
Vähänkö toi Arnold Schwarzenegger on timmi ja komee tuossa uudessa Terminator- Tuhoaja elokuvassa.
Vai mitä? kirjoitti:
Vähänkö toi Arnold Schwarzenegger on timmi ja komee tuossa uudessa Terminator- Tuhoaja elokuvassa.
Ei osaa näytellä eikä puhua englantia kunnolla joten robotiksi sopiva, mutta ei kunnon osia tule saamaan elokuvissa. Sitä paitsi käyttänyt niin paljon steroideja ettei kauaa pysy hengissä.
Nyt on tulossa jatko-osa 1970-luvun Star Wars-elokuvaan.
Eiköhän tuo aihe ole jo loppuunkaluttu?
Vai mitä? kirjoitti:
Joo ja eurooppalaisena se on päässyt ihmeellisen pitkälle amerikkalaisessa elokuvamaailmassa. Amerikassa ei luoteta kuin amerikkalaisiin.
Tänään koulussa ku hissan tunnilla katoin Alkon hinnastoo nii maikka huomas ja otti sen hinnaston! Mä en edes ehtiny kattoo mitä maksaa Marlin helmeilevä omenaviini ja kaverin broidi vois huomenna hakee mulle viikonlopuks ku on disco nuorisotalolla. Pitäis tietää riittääks mun rahat. Ehkä mutsilta sain muutaman markan lisää jos vaik siivois akvaarion. Pitää kysyy ku se tulee töistä.