1980-luvun Aihe Vapaa
HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!
Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.
Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.
Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.
Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhea! Näittekö te äsken tota Keith Richardsia? Ei varmaan elä enää kauan, toisaalta onhan se jo jotain 40.
#liveaid
Onkohan sillä AIDS...
Vierailija kirjoitti:
Madonna ja Michael Jackson on parhaita!
..ja Matti Nykänen on niin söpö ja suloinen.
Joo toi Matti Nykänen on siis niin söpö!!! Mä kirjotin sille kirjeenki mut ei ainakaan viel oo tullu vastausta. Mä kirjotin Wayne Gretzkylle myös ja siltä tuli kyllä aika nopeesti vastaus! Tai no, ei se kyllä ite ollu sitä kirjottanu vaan se oli joku varmaan sellanen kirje minkä ne sieltä sen fan clubista lähettää kaikille, mut silti!
Vierailija kirjoitti:
Paljo teillä on vuokra? Mä muutin just Helsinkiin kun tulin tänne opiskeleen, ja mulla on pieni kaksio Pukinmäes 2000 mk / kk. Onks teistä kallis? Musta on... mut halvempaakaan ei löytyny.
Mulla on vaan 1600mk mut mä asunki Vantaalla.
Revinpä sitten kivipestyt farkkuni, koska näin kesällä Tukholmassa kaikkien tehneen niin. Täällä sain vaan arestia kun opettajat käännytti koululta kotiin vaihtamaan vaatteet ja luokkakaveritkin nauroivat ettei noin tyhmää muotia sentään koskaan tule...
On se kyllä niin outoa et Kekkonen ei oo enää presidenttinä. Ei totu sitte millään...
Oltiin Tökärillä discossa. Siellä soitettiin Mandy Smithin Don't you love me, baby. Se Mandy oli 14-vuotiaana jo Billy Wymanin kanssa yhessä! Se on niin kaunis ja nyt ne on naimisissa. Se Billy pn jotain yli 50.
Mikä teistä on paras etelän lomapaikka? Me oltiin kesällä Aiya Napassa ja pussailin yhen englantilaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kauhea! Näittekö te äsken tota Keith Richardsia? Ei varmaan elä enää kauan, toisaalta onhan se jo jotain 40.
#liveaidOnkohan sillä AIDS...
Voi hyvin olla kun näytti niin heikolta. Freddie Mercury sen sijaan on kovassa vedossa!
Vierailija kirjoitti:
Revinpä sitten kivipestyt farkkuni, koska näin kesällä Tukholmassa kaikkien tehneen niin. Täällä sain vaan arestia kun opettajat käännytti koululta kotiin vaihtamaan vaatteet ja luokkakaveritkin nauroivat ettei noin tyhmää muotia sentään koskaan tule...
Sano opettajille et sä pesit ne Andylla ja ne räjähti!
Vierailija kirjoitti:
Onks joku jo soittanu sinne 059 numeroon missä voi puhua tuntemattomien kanssa? Siel voi puhuu moni yhtäaikaa. Mä soitin tänään mut en mä sanonu mitään. Joku kysy vaan ku mä soitin et "Kuka tuli?" mut sit ku mä en sanonu mitään niin jotkut tyypit vaan puhu jotain et mitä hittimittarissa tuli viimeks ja sitten se toinen väitti et muka Hanoi Rocksin Razzle olis kuollu!!! No ei kai se oikeesti oo. Vitsi ku mä en oo ollu koulussa tänään ku mul on angiina niin en tiedä mut kyl varmaan joku olis soittanu mulle jos se muka olis kuollu. Tai ehkä ne ei oo viel ehtiny himaan koulusta.
En ole, mutta meillä on talon puhelinlangoissa jotain vikaa. Joskus kuuluu läpi samaan aikaan jonkun muun puhe. Vähäx on hauskaa salakuunnella. Viimeksi joku teini lauloi kaverilleen "like a virgin" yms. Aika karsee biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#liveaidOnkohan sillä AIDS...
Voi hyvin olla kun näytti niin heikolta. Freddie Mercury sen sijaan on kovassa vedossa!
Freddiellä on ihan julmetun hyvä vartalo! Oikein voimamiehen perikuva.
Vierailija kirjoitti:
Paljo teillä on vuokra? Mä muutin just Helsinkiin kun tulin tänne opiskeleen, ja mulla on pieni kaksio Pukinmäes 2000 mk / kk. Onks teistä kallis? Musta on... mut halvempaakaan ei löytyny.
Miten ihmeessä löysit asunnon? Olen kaverin nurkissa kun soluasuntojakaan ei saa. Saitko suhteilla vai maksatko osan vuokrasta luonnossa? Sorry toi katkera viimeinen lause, mutta oikeesti moniko tarjosi asuntoa joka maksetaan luonnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kundin joka harrastaa aerobiciä ja purjelautaulua. Voiko joku kertoa minkälaisia harrastuksia ne on, etten vaikuta ihan tyhmältä.
t. apua kaivataan
Osta Jane Fondan aerobic-video. Siitä itsekin olen oppinut ja harjoittelen sen videon tahdissa. Tosta toisesta lajista en osaa sanoa.
Mä löysin kirjastosta Jane Fondan jumppakirja. Siinä on kuvat ja ohjeet kaikista liikkeistä. Kerrotaan myös montako kertaa ne pitää tehdä. Sillä kirjalla pystyy tosi hyvin treenaamaan airobicciä.
Näyttääkö teistä tasakattotalot vanhanaikaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Äiti laittoi mulle just otsatukkaan kotipermiksen, nyt saan paremmin hiukset heitolle edestä. Sivut tupeeraan ja pistän Biozellin pinkkiä geeliä.
Onks muita Bogartin faneja? Vinnie on best!
En tykkää tollasista meikatuista h*m*ista! Tykkään enemmän perinteisistä komeista miehistä kuten Whamin George tai Queenin Freddie. Tai Michael Jacksonista joka tekee hyvää musaa mutta muuten on ihan kuten me kaikki muutkin.
Pitäs saada ruokaa, mutta kun kaupat on kiinni. Pitää odottaa huomiseen.
Ja hei, mä olen Hankkijan Alkossa töissä, ja koko poppoon löytää Pikkuparlamentista töiden jälkeen. me aina testataan montaks isoa tuoppia kunto kestää töiden jälkeen, heh. Kaikki Alkon myyjät taitaa olla vähän alkkiksia
Kuulin kun isommat tytöt puhui koulussa, että valkoisesta kynsilakasta voi saada hivin. Mulla on ollut valkoista kynsilakkaa ja nyt oon ihan paniikissa!
Yes! meillä tuli taloyhtöön music television MTV!
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kun isommat tytöt puhui koulussa, että valkoisesta kynsilakasta voi saada hivin. Mulla on ollut valkoista kynsilakkaa ja nyt oon ihan paniikissa!
Ei sitä tautia voi saada muut kun homot. Rauhotu.
Sinne Bugattiin on älyttömät jonot kun se on kahteen asti auki ja muut kapakat kun menee kiinni niin saa jonottaa aivan liikaa.