Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
81/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko muut Ocsidia? Ripatti soittaa London Boyssejä, nauhotan kaikki.

Mikä on paras viimeiseksi hitaaksi?Mun mielestä Woman in love. Tanssin yhen ihanan Markuksen kanssa viimeksi, sillä on kevari.

Vierailija
82/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks joku jo soittanu sinne 059 numeroon missä voi puhua tuntemattomien kanssa? Siel voi puhuu moni yhtäaikaa. Mä soitin tänään mut en mä sanonu mitään. Joku kysy vaan ku mä soitin et "Kuka tuli?" mut sit ku mä en sanonu mitään niin jotkut tyypit vaan puhu jotain et mitä hittimittarissa tuli viimeks ja sitten se toinen väitti et muka Hanoi Rocksin Razzle olis kuollu!!! No ei kai se oikeesti oo. Vitsi ku mä en oo ollu koulussa tänään ku mul on angiina niin en tiedä mut kyl varmaan joku olis soittanu mulle jos se muka olis kuollu. Tai ehkä ne ei oo viel ehtiny himaan koulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan käyttänyt pankkitiliä puhelimen kautta? Siinä varmaan pitää olla näppäinpuhelin eikä levyvalintapuhelin. Mitä jos vahingossa painaa väärän numeron? Minua pelottaa käydä pankkiautoomaatillakin. Käytän uutta pankkikorttia tosi vähän. Onneksi meillä on pankin konttori ihan vieressä ja se on auki 18.00 asti. Käteinen on se mikä toimii joka paikassa.

Älä vaan käytä! Jos painaa väärän numeron niin se koko pankkitili häviää ja kaikki rahat menee siinä samalla. Naapurin mummon jollekki tutulle oli käyny noin. Pankissa eivät olleet myöntäneet mitään, väittäneet vaan ettei koko tiliä ollut olemassakaan alunperinkään.

Vierailija
84/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia 059:stä? Löytyykö hyviä miehiä?

t. YH N26

Vierailija
85/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna ja Michael Jackson on parhaita!

..ja Matti Nykänen on niin söpö ja suloinen.

Vierailija
86/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks joku jo soittanu sinne 059 numeroon missä voi puhua tuntemattomien kanssa? Siel voi puhuu moni yhtäaikaa. Mä soitin tänään mut en mä sanonu mitään. Joku kysy vaan ku mä soitin et "Kuka tuli?" mut sit ku mä en sanonu mitään niin jotkut tyypit vaan puhu jotain et mitä hittimittarissa tuli viimeks ja sitten se toinen väitti et muka Hanoi Rocksin Razzle olis kuollu!!! No ei kai se oikeesti oo. Vitsi ku mä en oo ollu koulussa tänään ku mul on angiina niin en tiedä mut kyl varmaan joku olis soittanu mulle jos se muka olis kuollu. Tai ehkä ne ei oo viel ehtiny himaan koulusta.

Ei ainakaan Yleisradion uutisis sanottu et se ois kuollu. Ei se varmaan oo.

Vierailija
87/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vuosikymmen alkaa kivasti, pääsin yliopistoon! Nyt sit Tavastialle tiistaisin ja Bottalle perjantaisin, vai mitä?

Vierailija
88/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko seksikästä, jos pojalla on pitkä takatukka ja päälaki leikattu pystytukaksi?

Joo on, ainakin mun mielestä! Sillen ku Kajagoogoon Limahlilla!

Ihme friikki, kas kun ei Boy George.

Mä tykkään enemmän tavallisesta tyylistä poppareilla, niin kuin vaikka joku Michael Jackson. Keskittyy vaan siihen musapuoleen.

Vierailija
89/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan käyttänyt pankkitiliä puhelimen kautta? Siinä varmaan pitää olla näppäinpuhelin eikä levyvalintapuhelin. Mitä jos vahingossa painaa väärän numeron? Minua pelottaa käydä pankkiautoomaatillakin. Käytän uutta pankkikorttia tosi vähän. Onneksi meillä on pankin konttori ihan vieressä ja se on auki 18.00 asti. Käteinen on se mikä toimii joka paikassa.

Joo en mäkään viitti noita automaatteja käyttää. On se varmempaa mennä ihan sinne tiskille niin menee ainaki oikein. Ajattele jos siihen koneeseen tuliski joku vika niin mitä sitten tekis? Ei kannata ottaa riskii. Mut me mennään aina joskus ku ollaan kaupungilla lämmiteleen niihin pankkien eteisiin missä on sellanen automaatti. Tyhmää vaan ku ainaki täällä meillä päin niihin ei enää pääse sisään illalla yhdentoista jälkeen.

Vierailija
90/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madonna ja Michael Jackson on parhaita!

..ja Matti Nykänen on niin söpö ja suloinen.

Matti Nykänen on niiiiin ihana! Mä haluisin sen kans naimisiin. Se on siis niiiin söpö, komee ja sexy. Mä haluisin et me saataisiin lapsia ja elettäisiin yhdessä ja oltais vielä vanhoinakin sellanen ihana pari... Masa on varmaan komee vielä viiskymppisenäki.

Tietään kukaan minkä ikäinen Masa on?

Vierailija
91/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkis. Se Tommi... ;)

Vierailija
92/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattomassa Mad Maxin elokuvissa. Joku täysin tuntematon Mel Gibson pääosassa mutta siisteimmät takaa-ajokohtaukset ikinä. Sit kun dystopia tulee niin näköjään kaikki kulkee SM-fetisisti kuteissa ja ajaa veekasiautoilla vaikka bensaa ei saa mistään. Mutta hyvä elokuva.

Vierailija
93/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää vuosikymmen alkaa kivasti, pääsin yliopistoon! Nyt sit Tavastialle tiistaisin ja Bottalle perjantaisin, vai mitä?

Mä en tykkää tosta Bottasta. Mä käyn yleensä joko Arkussa tai sit joskus Kynällä. Kynällä muuten on selkeesti paremmat siniset enkelit ku muualla!

Vierailija
94/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli kyllä kivaa opiskelijaillassa. Join ensin kaverin asunnolla kaks lonkeroo ja sit rAvintolassa auringon nousun ja sinisen enkelin. Vähän oli huono olo aamulla. Pistettii laukut keskelle lattiaa ja tanssittiin tyttöjen kanssa monta kappaletta. Sit yks Jari tuli hakee mua hitaille ja ootteko kuulleet sen Still loving you, joku Scorpions sen esittää. Kuulemma se yhtye on ollu olemassa jo vaikka kuinka kauan mut en minä siitä oo mitään ennen kuullu. Aika hyvä biisi kuitenkin.Tansittiin se biisi tosi lähekkäin ja pääsi se sit saatillekin. Mut alaovelle vaan. Pussailtiin siinä ja sit se lähti omalle asunnolleen. Vähä jännää sovittii et mennään sit maanantaina Esson baariin kahville kun se baari on siinä mun kämpän lähellä.

Vierailija
95/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä leikkautin samanlaisen tukan kuin prinsessa Dianalla.

On kyllä niin klassinen malli, ettei enää tarvi tyyliä muuttaa ikinä.

Vierailija
96/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää tosta Bottasta. Mä käyn yleensä joko Arkussa tai sit joskus Kynällä. Kynällä muuten on selkeesti paremmat siniset enkelit ku muualla!

Jotain pintaliitäjiä.  Ensin Kannakseen ja sitten Bugattiin.

Vierailija
97/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhea! Näittekö te äsken tota Keith Richardsia? Ei varmaan elä enää kauan, toisaalta onhan se jo jotain 40.

#liveaid

Vierailija
98/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia merkkejä olette kiinnittäneet farkkutakkiin?

Vierailija
99/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo teillä on vuokra? Mä muutin just Helsinkiin kun tulin tänne opiskeleen, ja mulla on pieni kaksio Pukinmäes 2000 mk / kk. Onks teistä kallis? Musta on... mut halvempaakaan ei löytyny.

Vierailija
100/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia merkkejä olette kiinnittäneet farkkutakkiin?

Mul on se ”Ei atomivoimaa” ja sit bändejä, esim. Europe, Bon Jovi, Whitesnake..