Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
61/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkassa väittivät että tulevaisuudessa puhelimesta voi nähdä sen, jonka kanssa puhuu. Ehhehhe. Hullujako ne jauhaa? Mahtas olla melkoinen ruutu siinä luurin vieressä? Siis eiks tää oo ihan utopiaa!

Isä osti mulle joululahjaks korvalappustereot. Mun pitää nauhoittaa levyltä Madonnaa kasetille. Mikä olisi hyvä kasettimerkki? Entä mistä kaupasta voi ostaa uuden neulan tohon levariin?

Oon ajatellu ottaa permiksen. Voiks siinä samalla värjätä tukan? Mä haluaisin semmoisen kuin Dallasin Pamelalla on.

Vierailija
62/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sopiva vaatetus kaverin häihin? Mies laittaa harmaaruutuisen spencerpuvun valkoisten purjehduskenkien kanssa.  Minulla on aniliinin värinen jakkupuku. Aniliini/valkoiset avokkaat ja samaa sarjaa pieni laukku, jossa on ihanan pitkä hihna. Laukku ylettää olan yli lantion alapuolelle. Toinen vaihtoehto laukulle on iso valkoinen kirjekuorilaukku. Sinne mahtuisi hyvin takki siltä varalta jos tulee kylmä. Kumpi parempi? 

Ota se hihnalaukku. Laita vielä joku korusetti.. Kuponkiuutisissa oli ihanat kullanväriset korvikset ja kaulakoru joissa oli sydämen muotoisen aniliininpunaiset kivet, ehtisitköhän sä tilata ne? Maksoi jotain 50mk.

Hei mä näin ne ihanat klipsikorvikset. Siinä sanottiin, etrtä nopea toimistus. 2 viikoa tilaulapun saapumisesta. Kauankohan postilla menee sen tilauskupongin kuljetuksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottex kokeillu jo pettingii? Eki suosittelee.

Tää on vähän noloo, mut voisko joku kertoo mitä se on? Mitä siinä tehdään? Mulle ei tuu Suosikkii.

Vierailija
64/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kike Elomaa on kyllä liian lihaksikas. Ei ole enää naisellista.

Vierailija
65/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sopiva vaatetus kaverin häihin? Mies laittaa harmaaruutuisen spencerpuvun valkoisten purjehduskenkien kanssa.  Minulla on aniliinin värinen jakkupuku. Aniliini/valkoiset avokkaat ja samaa sarjaa pieni laukku, jossa on ihanan pitkä hihna. Laukku ylettää olan yli lantion alapuolelle. Toinen vaihtoehto laukulle on iso valkoinen kirjekuorilaukku. Sinne mahtuisi hyvin takki siltä varalta jos tulee kylmä. Kumpi parempi? 

Ota se hihnalaukku. Laita vielä joku korusetti.. Kuponkiuutisissa oli ihanat kullanväriset korvikset ja kaulakoru joissa oli sydämen muotoisen aniliininpunaiset kivet, ehtisitköhän sä tilata ne? Maksoi jotain 50mk.

Hei mä näin ne ihanat klipsikorvikset. Siinä sanottiin, etrtä nopea toimistus. 2 viikoa tilaulapun saapumisesta. Kauankohan postilla menee sen tilauskupongin kuljetuksessa?

Sinne pystyy soittaanki nykyään, ei oo pakko lähettää kuponkia! Sanelet vaan sen tuotenumeron ja sit nimen ja osotteen. Mun mies tilas kannettavan kasettimankan sieltä soittamalla.

Vierailija
66/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on parempi -Dallas vai Dynastia?

Molemmat on hyviä. Ehkä Dallas on parempi. Ootteko muuten kattonu Falcon crestiä? Onneks tänään tuleeki toi Dallas. Vähä tylsää ku on satanu koko päivän. Onnex tuli pari kirjettä eilen, vois vaik niihin vastailla. Mulla on pari sellasta kirjefrendii jotka aina vastaa tosi nopeesti. Sit sellasii joilla kestää tosi kauan vastata ja sit ne viel kirjottaa tosi lyhyitä kirjeitä. Ärsyttääks muuten teitä et aina ku säviksessä tulee joku hyvä biisi minkä yrittää nauhottaa nii aina se juontaja alkaa puhuu päälle ennen ku se biisi loppuu? Sit viel ku yrittää taas kelaa johonki edes vähä niinku sopivaan kohtaan et jäis se puhe pois nii sillä aikaa tietysti kerkii alkaa joku toinen hyvä biisi mitä ei sitä ehdi ollenkaan nauhottaa! Viimekski mä sain vaan osittain sen Duran Duranin Rion. ÄRSYTTÄVÄÄ!

Vierailija
67/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkassa väittivät että tulevaisuudessa puhelimesta voi nähdä sen, jonka kanssa puhuu. Ehhehhe. Hullujako ne jauhaa? Mahtas olla melkoinen ruutu siinä luurin vieressä? Siis eiks tää oo ihan utopiaa!

Isä osti mulle joululahjaks korvalappustereot. Mun pitää nauhoittaa levyltä Madonnaa kasetille. Mikä olisi hyvä kasettimerkki? Entä mistä kaupasta voi ostaa uuden neulan tohon levariin?

Oon ajatellu ottaa permiksen. Voiks siinä samalla värjätä tukan? Mä haluaisin semmoisen kuin Dallasin Pamelalla on.

Ei sitä koskaan tiedä. Serkku tuli Amerikasta omena-tietokoneen kanssa. En tosiaankaan tajua mikä se tietokone on. Siinä piti osata laittaa jotain omituisia käskysanoja jotka ei ole mitään kieltä.

(ps. tämä on vielä tosi tarina 80-luvulta. Amerikan serkku tuli lomalle Suomeen)

Vierailija
68/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHS on kyllä paras keksintö.

Pystyy nauhottamaan ajastimella, eikä tarvi olla esitysaikaan kotona.

Samaa nauhaa voi käyttää vaikka miten kauan. Aina voi nauhoittaa vanhan päälle. Ihan parasta !

Vierailija
69/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne pystyy soittaanki nykyään, ei oo pakko lähettää kuponkia! Sanelet vaan sen tuotenumeron ja sit nimen ja osotteen. Mun mies tilas kannettavan kasettimankan sieltä soittamalla.

Ok kiitti vinkistä. Kyllä on helpoksi mennyt.

Vierailija
70/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko seksikästä, jos pojalla on pitkä takatukka ja päälaki leikattu pystytukaksi?

Joo on, ainakin mun mielestä! Sillen ku Kajagoogoon Limahlilla!

Vierailija
71/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Commodore 64:n kasettiasemalla. Pelaan kesä- ja talviolympialaisia.

Vierailija
72/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiss vihdoin Suomeen, kuka lähtee katsomaan?

Minä! Täällä kävi joku ihan huono Metallika äsken, ei sitä tullut edes kukaan katsomaan.

Vierailija
73/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, täytin 16 ja saan ostaa tupakkaa! Mikä on teidän lempitupakka? Mun on Boston.

Camel on paras. Ennen mä poltin sinistä Belmontia.

Vierailija
74/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset koristesuojukset teillä mammoilla on keittiön keittolevyjen päällä?

Mulla on valkoiset, joissa on Myrna-kuvioita.

Vierailija
75/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko uusi teinari on kaupoissa?

T. Mic Mac forever

Vierailija
76/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattele jos joku soittais just sillon kun oot nakupellenä... hah hah haa!

Mä ostan yleensä TDK:n kasetteja. Voix nauhoittaa mullekki Madonnaa? Voin antaa pari tyhjää kassuu vaivan palkax.

Mä en oo ostanu levarin neuloja pitkään aikaan, kun mul on toi mankka ja korvalappustereot, nii kuuntelen vaan pelkkii kassuja. Ostan kaupastaki vaan kassuja nykyään, mut levarin neuloja on ainaki keskustan Osuuskaupas (Hesa).

Vierailija
77/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käyttänyt pankkitiliä puhelimen kautta? Siinä varmaan pitää olla näppäinpuhelin eikä levyvalintapuhelin. Mitä jos vahingossa painaa väärän numeron? Minua pelottaa käydä pankkiautoomaatillakin. Käytän uutta pankkikorttia tosi vähän. Onneksi meillä on pankin konttori ihan vieressä ja se on auki 18.00 asti. Käteinen on se mikä toimii joka paikassa.

Vierailija
78/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä fillaris räpättimet?

Vierailija
79/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä varsilenkkarit tarrakiinnityksellä?

Vierailija
80/465 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sellasta pelikoneita kun Atari? Veljen kaverilla on, sen isä on tuonu sen ulkomailta ja siinä pitää olla joku muuntaja et toimii Suomessa. Vähänkö se on makee. Mitenköhän sellasen pystyis hankkiin? Oisko kellään tääl myydä mulle Atari?