Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Kommentit (1559)
Silloin harvoin kun käytän, Escadan Absolutely Me. Mielestäni tosi hyvä tuoksu. Muita lemppareitani mm. Davidoffin Cool Water Woman, Hilfigerin Woman ja Pradan Candy. Myös Repetto on erikoinen ja hauska tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkän Clean-sarjan tuoksuista, niissä on useampi hyvä.
Hyi ne on kamalia!
Clinique happy, Ysl in love again mun lemppareita :)
Naiset haisee imelälle ja pahalle aina. Pilluhiki ja saunapuhdas olisi paras kun ei osata tuoksuja käyttää.... Miesten tuoksut parempia. Tuntemani tyylikkäät naiset käyttävät niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et hyvältä tuoksuva nainen on käynyt lähtiessään suihkussa ja käyttänyt jotain ihanaa luonnonsaippuaa ja ehkä vielä saman sarjan ihovoidetta tai jotain tuoksuöljyä, kuten Marokon ruusua. Hajuvettä tuskin yksikään hyväntuoksuinen nainen käyttää, koska hajuvedet ei kyllä tuoksu hyvältä, kuten ei partavedetkään.
Ei, minä taas veikkaan että hyväntuoksuinen nainen on kylpenyt lähteessä, johon on solissut kristallinkirkasta vettä havupuiden varjostamien vuoristopurojen putouksista. Sen jälkeen hyväntuoksuinen nainen on pukeutunut purossa huuhtaisemiinsa pellavavaatteisiin ja kirmannut kukkaniityn halki, pikku kukkanuppujen tuoksuvan aavistuksen hyväillen naisen siloisia sääriä ja valkeita pellavaleningin helmoja.
Kun kysäiset tältä hyväntuoksuiselta naiselta, käyttääkö hän kemikaaleja, hän väläyttää lumenvalkean hymyn ja katsoo taivaansinisillä silmillään sinuun. Ja hän huiskauttaa pitkiä, kastanjanruskeita hiuksiaan, josta tipahtaa villiruusun nuppuja - ja hän vastaa: "Ei, en käytä kemikaaleja".
Sen jälkeen hän tanssahtelee kuusenkerkkien peittämän metsäpolun ylitse keijupölyn leijaillessa ilmassa. Hän on mennyt kotiin, tuo hajuvesiä tarvitsematon suloinen nymfi!
Kuolen! :D :D :D
Guerlainin Champs-Elysées vakkarina, tykkään!
Olen muuten joskus kysynyt muutamilta erittäin hyväntuoksuisilta naisilta mitä tuoksua käyttävät ja saanut vastaukseksi että ei mitään!
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Ostin vaimolle syntymäpäivälahjaksi Giorgio Armanin hajuveden, se oli aika kallis 70 jotain euroa, mutta tykkääntyi siihen kyllä heti. (huhh... nää on meinaan välillä vaikeita) :) Nimi oli jotai Air di Gio. Voin vahvasti suositella kyllä, mutta kandee käydä eka nuuhkimassa ite :)
Eiku nyt tuli nimi hieman väärin, eli se onkin Air Di Gioia https://www.stockmann.com/product/air-di-gioia-edp-tuoksu/1172101531 ja hinta olikin vähän kalliimpi ku sanoin. Mut voin suositella edellen :)
Vierailija kirjoitti:
Mun iholla monet hajuvedet muuttuu pahan tuoksuisiksi. :( Kokeiltu mm. black opiumia, la vie est belleä, escadan kesätuoksuja, dkny:n pyöreitä pulloja, ralph laurenin numerotuoksuja ja kenzon jotain kukkaistuoksua, eikä mikään tuoksu enää iholla hyvältä. Osaiskohan joku vinkata tuoksua ”hankalalle” iholle? Tähän mennessä kokeilluista ainoastaan Vercasen bright crystal ja Hugo Bossin the scent for her ovat pysyneet ihan siedettävinä iholla.
Sama ongelma täällä. Kokeile Diorin ja Chanelin tuoksuja. Ainakin minulle sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et hyvältä tuoksuva nainen on käynyt lähtiessään suihkussa ja käyttänyt jotain ihanaa luonnonsaippuaa ja ehkä vielä saman sarjan ihovoidetta tai jotain tuoksuöljyä, kuten Marokon ruusua. Hajuvettä tuskin yksikään hyväntuoksuinen nainen käyttää, koska hajuvedet ei kyllä tuoksu hyvältä, kuten ei partavedetkään.
Ei, minä taas veikkaan että hyväntuoksuinen nainen on kylpenyt lähteessä, johon on solissut kristallinkirkasta vettä havupuiden varjostamien vuoristopurojen putouksista. Sen jälkeen hyväntuoksuinen nainen on pukeutunut purossa huuhtaisemiinsa pellavavaatteisiin ja kirmannut kukkaniityn halki, pikku kukkanuppujen tuoksuvan aavistuksen hyväillen naisen siloisia sääriä ja valkeita pellavaleningin helmoja.
Kun kysäiset tältä hyväntuoksuiselta naiselta, käyttääkö hän kemikaaleja, hän väläyttää lumenvalkean hymyn ja katsoo taivaansinisillä silmillään sinuun. Ja hän huiskauttaa pitkiä, kastanjanruskeita hiuksiaan, josta tipahtaa villiruusun nuppuja - ja hän vastaa: "Ei, en käytä kemikaaleja".
Sen jälkeen hän tanssahtelee kuusenkerkkien peittämän metsäpolun ylitse keijupölyn leijaillessa ilmassa. Hän on mennyt kotiin, tuo hajuvesiä tarvitsematon suloinen nymfi!
K
Nyt on kyllä jollakin sana hallussaan! Kuule, Vinkkaa täällä sitten kun kirjoitat kirjan, ettei mene silmien ohitse. Voisinko pyytää omistuskirjoituksenkin?
Otsikkoon liittyen: en tiedä tuoksunko laadukkaalta Tai edes hyvältä, tuskin ainakaan tässä helteessä, mutta ilmojen viiletessä ja iltojen tummetessa käytän White Diamonds -tuoksua.
Parhaan hajuveden löysin n.10 vuotta sitten mummon perintöpiirongista. Tuoksu oli pimeässä ja alkuperäispakkauksessa "korkkaamattomana". Ajattelin, että varmaan on kuitenkin jo mennyt piloille tai haihtunut, mutta mitä vielä!
Olen aika nirso hajuvesien suhteen. Suosikkini erit. Talvikausina on opium.
Tämä tuoksu oli kuitenki kesään sopiva. Se, ainakin omalla ihollani, tuosui puuterimaiselle ja kukkaismaiselle.
Se nimi oli "Rosegardin" Pierre Gardinilta. Valitettavasti en ole enää löytänyt tuoksua mistään. Moni kommentoi tuksuani ihmeen ihanaksi.
On paljon ylistettyjä tuoksuja, jotka ei vain haise ihollani hyvältä mutta jotkut vain sopivat. Nykyään rakastan Kenzo flower- tuoksua.
Kiitos kysymästä. Tuoksuni on Muglerin Angel jo vuodesta 1998. Olen tyylikäs ja kaunis oman elämäni boss-lady. Asun arvoalueella.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Tuoksuni on Muglerin Angel jo vuodesta 1998. Olen tyylikäs ja kaunis oman elämäni boss-lady. Asun arvoalueella.
Tais just tiivistyä se, millaisena Angelin käyttäjät pitävät itseään. Tästä sais hyvän meemin eli What do I think about myself ja What do other people think about me.
Äidilläni on ollut Angelin pullo vain koristeena kylppärissä, kun sai sen siskoltani, joka ei hänkään voinut sitä käyttää. :D
Marc Jacobsin Daisy on sellainen, että sitä voisin ehkä ostaa toistekin arkeen. Teinienkin suosima varmasti, mutta hyvä, joskin aika vaatimaton. Hyvän tuulen hajuvesi. Näin tuoksuherkkien ihmisten aikana se on siitä hyvä, että se ei haise hetken päästä miltään - joku ulkopuolinen voi ehkä haistaa jotain, mutta itse en haista mitään. Kamalaa kun on se, jos itsekin haistaa kivan tuoksupilven ympärillään eli voi vaan arvata, miten sen muut haistavat.
Muuten vaihtelevia. Oon koittanut löytää jotain erityisen mielekästä, mutta vähän huonolla menestyksellä. Ei saa olla liian makeata eikä liian kärpäsmyrkkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisikohan täältä vinkkejä tietynlaisen hajuveden hankintaan? En ole vielä löytänyt täydellisesti itseäni miellyttävää tuoksua. Tykkään pehmeän, puuterisen, vaniljaisen ja makeahkon (mutta ei liian) mahdollisesti hieman hedelmäisen tuoksuista hajuista. Ei saa silti olla liian raskas tai voimakas tuoksu.
Olen ostanut kymmeniä tuoksuja elämäni aikana, mutta yleensä myyn eteenpäin vähän käytettyinä, kun ei vaan tunnu täysin omalta. Paljon on sellaisia ok tuoksuja, mutta haluaisin löytää lopultakin sen aivan täydellisen.
Viimeksi laivalla käydessäni suihkuttelin muutamia Chanelin tuoksuja, ja yksi niistä oli aika hyvä, mutta hitsi kun en muista mikä!
Tykkäisitköhän Elizabeth Arden White Tea -tuoksusta. Noiden speksiesi mukaan voisi olla mieluinen.
Tää on minun muistaakseni hyvä tuoksu! Ardenin hajuvesiä ei vaan myydä juuri missään.
Noilla spekseillä ehdotan myös Dolce & Gabbanan The Onea. Itse tykkäsin sen yhdestä limited editionista, mutta pistän pääni pantiksi, että se ei ollut vain collector bottle (vaikka useampi myyjä Suomessa näin väitti, mutta netistä löytää muuta tietoa), vaan koostumus oli hieman eri. Alkuperäisessä on mulle vähän liian paljon vaniljaa.
Marilynin yöpaita eli Chanel 5. Tai jokin raikkaampi, vaikkapa Escadan kesätuoksut. Ei kuitenkaan paljoa, vaan ilmaan suihkautuksen jälkeen kävely tuokupilven läpi. Eikä suinkaan päiväkäyttöön, vain ainoastaan juhlatilanteissa. Pitää olla huomaavainen allergikkoja kohtaan.
Käytän tätä, ihana: https://www.sokos.fi/fi/sokos/viktor-rolf-flowerbomb-nectar-edp-tuoksu-…
Eri Cleanit tuoksuu ihan tiskiaineelle minulla, mutta parilla ystävälläni ne tuoksuu hyvälle. Se on aina kiinni ihon pH-arvosta että mikä sopii kellekin.
Miesten Clean Shower Fresh on hyvän tuoksuinen.