Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
501/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne olekaan mitään kemianteollisuuden myrkkylitkuja, jotka saa kaikki voimaan pahoin. Puhtaat ja luonnolliset eteeriset öljyt paitsi tuoksuu mitä ihanimmilta myös tukee hyvinvointia eikä aiheuta hajusteherkille/-allergisille oireita.

Vierailija
502/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuherkkiskö se käypi alapeukuttamassa kaikkia tuoksuvinkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne olekaan mitään kemianteollisuuden myrkkylitkuja, jotka saa kaikki voimaan pahoin. Puhtaat ja luonnolliset eteeriset öljyt paitsi tuoksuu mitä ihanimmilta myös tukee hyvinvointia eikä aiheuta hajusteherkille/-allergisille oireita.

Sua varmaan alapeukutetaan, koska eteeriset öljyt voi olla hengenvaarallisia allergisille.

Esim. laventeli, eukalyptys voi tappaa, ne ei tosiaankaan ole mitään vaarattomia.

Vierailija
504/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Guerlainin Champs-Elysées vakkarina, tykkään!

Olen muuten joskus kysynyt muutamilta erittäin hyväntuoksuisilta naisilta mitä tuoksua käyttävät ja saanut vastaukseksi että ei mitään!

Aah, rakastan tätä tuoksua yli kaiken, harmi vaan, että sitäkin on muutettu, halvemmat aineet ja sen huomaa.

Joku sanoi jossakin arvostelussa, että this is what I imagine angels smell like tuosta champs-elyseesta. Se on hyvä kuvaus.

Itse en tosiaan käytä sitä enää, koska se ei ole niin hyvä enää, nykyään käytän vain hermeksen hermessence rose ikebanaa, tai irista. Haluaisin kokeilla seuravaaksi frederic mallen portrait of a ladya (savuinen ruusutuoksu), ja carnal floweria (tuberosa tuoksu, johon käytetään maailman eniten puhdasta tuberosaa).

Vierailija
505/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ranteita EI pidä hieroa yhteen!! Millon ihmiset oppii tän?

Vierailija
506/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihollani moni ihana tuoksu rupeaa haisemaan märältä sanomalehtipaperilta. Sellainen pistävä, tunkkainen haju. Tämän ilmiön aiheuttavat mm. La Vie est Belle, Bossin The Scent for her ja Guccin Bloom. Harmillista! Käytänkin lähinnä Ritualsin vartalotuoksuja. Ne onneksi sopivat iholleni.

Vierailija
507/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc Jacobs Honey ja Msrc Jacobs Oh Lola

Vierailija
508/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkihajuni näin kesällä on l'eau de alose edp. On kesäinen olo kun tätä käyttää.

Vierailija
509/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsu kirjoitti:

Marc Jacobs Honey ja Msrc Jacobs Oh Lola

siis Marc Jacobs O Lola

Vierailija
510/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Guccin eri tuoksuja. Vähän nuorempana tykkäsin kovasti Flora-tuoksusta, edelleen sitä on jäljellä, vaikka tulikin silloin lukioikäisenä käytettyä lähes päivittäin. Nyt en pidä siitä enää ihan niin paljoa, mutta käytän sitä arkikäytössä töissä ja yritän vihdoin saada sen pullon tyhjäksi melkein 10 vuoden jälkeen (ja eipä ole muuten käynyt tuoksulle mitään, ei haise yhtään tunkkaiselle!)

Guilty:ä taas puolestaan olen saanut jo yhden pullon loppuun ja toinen on nyt käytössä. Mutta se on enemmän sellainen iltaan sopiva mielestäni, joten sitä kuluu paljon vähemmän. Lisäksi ostin nyt keväällä lentokoneesta (no kun huomattavasti halvemmalla sai! :D) sen uusimman Bloom-nimisen tuoksun, se on myös kivan raikas ja ei liian voimakas, sellainen kiva kesätuoksu nyt päiväkäyttöön. 

Vierailija
511/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versacelta Bright crystal sekä Vanitas ovat luottotuoksujani. Mielestäni todella ns. neutraaleja, raikkaita tuoksuja.

Vierailija
512/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun iholla monet hajuvedet muuttuu pahan tuoksuisiksi. :( Kokeiltu mm. black opiumia, la vie est belleä, escadan kesätuoksuja, dkny:n pyöreitä pulloja, ralph laurenin numerotuoksuja ja kenzon jotain kukkaistuoksua, eikä mikään tuoksu enää iholla hyvältä. Osaiskohan joku vinkata tuoksua ”hankalalle” iholle? Tähän mennessä kokeilluista ainoastaan Vercasen bright crystal ja Hugo Bossin the scent for her ovat pysyneet ihan siedettävinä iholla.

Mulle käy vain tietynlaiset makeat tuoksut, kaikki "kukkaiset" ja perusParfyymit muuttuvat hyttysmyrkyksi. Näitä erikoisempia löytyy monilta niche-merkeiltä. Ei se auta kuin itse kokeilla mikä sopii.

T. Se chanelin myrkyksi muuttava juntti

Mulla toimii yves rocherin vanille noire. Tuoksuu merkittävästi kalliimmalta kuin hintaansa vasten olettaisi! Monet tuoksut taas käryävät ihollani jotenkin oudon bensiinelle. Luulen, et on saman tyyppinen iho kuin sulla, vaan pehmeät ja makeahkot tuoksuu hyvälle. Liian makeasta en itse pidä.

Vierailija
513/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gucci bloom

Vierailija
514/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuitton (se toissa jouluna julkaistu kuuden minipullon setti). Ei tule vastaan jokaisissa bileissä samat tuoksut ;) N40

Vierailija
515/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ranteita EI pidä hieroa yhteen!! Millon ihmiset oppii tän?

Mäkin taidan autopilottina hieroa. Mitä siitä tapahtuu?

Vierailija
516/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atelier colognen esim. Mimosa indigo. Harmi kun on niin kallis. Jo malonelta jotain ajattelin ehkä kokeilla.

Tata harper love potion minusta jännällä tavalla ihana.

Jostain syystä pidän myös zadig&voltairen this is her tuoksusta. Perinteiset tuoksut yleensä on omaan nenään liian synteettisiä.

Eniten pidän kuitenkin molton brown tuoksumaailmasta, saippuat. Eikö siellä ole ihan tuoksujakin.

Vierailija
517/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle iholle sopivat Carolina Herreran tuoksut, 212 Sexy on ehdoton lemppari. Omasta mielestä hieman makea ja mausteinen, ei kuitenkaan mitään Escada-tyylistä makeutta vaan pehmeämpi tuoksu. Mikään nuuhkimani hajuvesi ei ole tähän mennessä muistuttanut tuota tai vetänyt vertoja sille <3

Vierailija
518/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hk:N Bleusta itse tislaten eristetty aromi.

Vierailija
519/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan monista tuoksuista migreenin. Käytän itse ns. puhtaita tuoksuja, joista ainesosat ovat tunnistettavissa. Töissä minulla on Bohon Iles Éoliennes (mandariini ja vihreä tee) ja satunnaisessa iltakäytössä saman merkin Goa (kookos ja vanilja).

Vierailija
520/1559 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kokemuksia teillä on hajuvesien kestävyydestä pulloissa? Jos kerran vintagetuoksuja myydään niin pitäähän niiden kestää vuosia tuoksun muuttumatta.

Eivät kestä. Siksi kannattaa valita mieluummin pieni kuin suuri pullo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä