Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten helvetissä yksihuoltaja voi löytää kummpanin

Vierailija
22.10.2017 |

Pahoittelut raflaavasta otsikosta, mutta asiaan.

Lapsi on kaksi ja isän häipymisen jälkeen olen ollut yksinäni kaksi vuotta. Enkä jaksa enää. Itken välillä kun en kelpaa kenellekään ja lapsi on aina se kynnyskysymys. Siksi kiinnostaisikin mistä ja miten minä löytäisin jonkun jolle kelpaisin. En etsi elättäjää enkä sijaisisää lapselle. Omia varoja ja sijoituksia on riittävästi ja en tarvitse toista näkemystä kasvatukseeni. En kestä enää jatkuvaa arvostelua huonoudestani vaan lapsen takia. Tai haukkumista onnenonkijaksi.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut myös kirjoitusvirheistä. Olen hieman kiihtyneessä tilassa.

-Ap

Vierailija
2/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin netistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei ole yksinhuoltajuus vaan kirjoittamasi perusteella sanoisin, että olet epätoivoinen takertuja. Tämän aistii ihmisestä hyvin äkkiä. Opettele olemaan yksin ja tunne itsesi itsevarmemmaksi. Siitä se lähtee:)

Vierailija
4/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Minulla ei ikinä ole ollut vaikeaa löytää kumppania lapsen takia, ehdokkaita olisi vaikka kuinka, mutta itse et halua arkea jakaa tai sitten ei vain ole sopivaa tullut vastaan. Ihmetyttää aina nää "En huoli yh-äitiä" jutut kun ei ole koskaan itselleni tullut asia kynnykseksi kenenkään kanssa. 

n29

Vierailija
5/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy ei ole yksinhuoltajuus vaan kirjoittamasi perusteella sanoisin, että olet epätoivoinen takertuja. Tämän aistii ihmisestä hyvin äkkiä. Opettele olemaan yksin ja tunne itsesi itsevarmemmaksi. Siitä se lähtee:)

Kyllä tämä, pätee kaikkiin sinkkuihin miehiin ja naisiin,  ei vain yh-äiteihin. Epätoivoisuus ja takertuminen on suurin turn off ihmisissä deittimarkkinoila.

Vierailija
6/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen lukuisia yksinhuoltajia, joilla on uusi kumppani.

Vierailija
7/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy miehiä, mutta mikä sulle sitten kelpais? Pitää olla aivokirurgi 190cm ja 20cm patukka, että kelpaa nykyään YH madamelle. Kova on taso suomessa. Pitää tyytyä vetämään käteen.

Vierailija
8/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso prosentti yksinhuoltajista löytää uuden kumppanin, aikaa se toki voi viedä. Itsellä ei ole väliä onko naisella lapsia vai ei, kunhan ollaan muuten suunnilleen samalla aaltopituudella. :)

Ainoat "ehtoni" on, että aivan helpolla en muuta saman katon alle ja omaa jälkikasvua en halua.

Vierailija
9/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka niin mistä vaan.

Vierailija
10/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan molemmat ovat syynä. Yksinhuoltajuus karsii tosi paljon pois ja epätoivoisuus vielä lisää. Jommankumman kun korjaa, tilanne paranee

Vierailija
11/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy miehiä, mutta mikä sulle sitten kelpais? Pitää olla aivokirurgi 190cm ja 20cm patukka, että kelpaa nykyään YH madamelle. Kova on taso suomessa. Pitää tyytyä vetämään käteen.

Kyse ei ole ammatista, eiköhän se pariutuminen ole kiinni kemioista ja luonteista miten hyvin sopii yhteen. Sen sijaan että uhriudut, opettele katsomaan peiliin ja tunnistamaan itsestäsi ne hyvät ja huonot puolet, työstä huonoja puolia ja korosta hyviä, niin etköhän jollekin madamille kelpaa. 

Vierailija
12/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole ammatista, eiköhän se pariutuminen ole kiinni kemioista ja luonteista miten hyvin sopii yhteen. Sen sijaan että uhriudut, opettele katsomaan peiliin ja tunnistamaan itsestäsi ne hyvät ja huonot puolet, työstä huonoja puolia ja korosta hyviä, niin etköhän jollekin madamille kelpaa. 

Eli jos katsotaan miesten ammatteja ja suhteessa olevien osuutta, ei tule ilmi erityisiä ammatteja kumpaankaan ääripäähän?

eri

Vierailija
13/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata ne lapset ensin ja mieti sen jälkeen. 

Vierailija
14/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoku mä en meinaa työstää mitään kun en halua olla missään tekemisissä naisten  kanssa.

Kommentoin lähinnä sivustaseuraajana.

Vierailija
15/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on.

On aika pirun harvinaista, että mies olisi samaan aikaan 190 cm, hyväpalkkaisessa korekan statuksen työssä, kalsarimallin näköinen ja vielä iso penis. Ronkeli runkkaa - pätee naisiinkin.

Vierailija
16/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, pidän itseni kunnossa, meikkaan ja käyn kampaajalla vähintään 3 kuukauden välein.

En usko, että epätoivoisuuteni välittyy, sillä en puhu yhteisestä tulevaisuudesta, koska sitä ei missään vaiheessa ole suunniteltu. En myöskään puske viestiä koko ajan tai mitenkään tyrkytä itseäni, jos huomaan, että toisella ei ole mitään asiaa minulle.

Toistaiseksi yritykseni löytää rakkautta ovat kariutuneet heti kun olen antanut sitä pyhintä, vaikka tässä on mennyt jopa kuukausia.

En myöskään koe itseäni nirsoksi. Ehdokkaana on ollut minua lyhyempiä, pidempiä, urallaan edenneitä, työttömiä, kouluttamattomia, korkeakoulutettuja, lapsettomia ja lapsia hankkineita, minua nuorempia ja vanhempia.

Osaan mielestäni keskustella asioista monipuolisesti, koska se on vaatimus työssäni.

Ulkonäöstäni en osaa sanoa juuta enkä jaata. Objektiivinen tarkastelu on hankalaa.

- Ap

Vierailija
17/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monennellako kierroksella olet. Jos ikä 42 ja lapsia 4 kpl useammalle miehelle niinviehän se aikansa. Tai ainakin rima tulee asettaa matalalle.

Vierailija
18/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne se kuitenkin loppupeleissä tärkein, ei lapsimäärä.

Vierailija
19/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, pidän itseni kunnossa, meikkaan ja käyn kampaajalla vähintään 3 kuukauden välein.

En usko, että epätoivoisuuteni välittyy, sillä en puhu yhteisestä tulevaisuudesta, koska sitä ei missään vaiheessa ole suunniteltu. En myöskään puske viestiä koko ajan tai mitenkään tyrkytä itseäni, jos huomaan, että toisella ei ole mitään asiaa minulle.

Toistaiseksi yritykseni löytää rakkautta ovat kariutuneet heti kun olen antanut sitä pyhintä, vaikka tässä on mennyt jopa kuukausia.

En myöskään koe itseäni nirsoksi. Ehdokkaana on ollut minua lyhyempiä, pidempiä, urallaan edenneitä, työttömiä, kouluttamattomia, korkeakoulutettuja, lapsettomia ja lapsia hankkineita, minua nuorempia ja vanhempia.

Osaan mielestäni keskustella asioista monipuolisesti, koska se on vaatimus työssäni.

Ulkonäöstäni en osaa sanoa juuta enkä jaata. Objektiivinen tarkastelu on hankalaa.

- Ap

Eli ilmeisesti "koeajo" on mennyt pieleen. Ootko sängyssä tylsä tai vaativa?

Vierailija
20/75 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole löytänyt seitsemään vuoteen joten en todella tiedä. Eiköhän tässä ole jo yksin oppinut olemaan, joten se ei ole selitys, etten yksin osaisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi