Miten helvetissä yksihuoltaja voi löytää kummpanin
Pahoittelut raflaavasta otsikosta, mutta asiaan.
Lapsi on kaksi ja isän häipymisen jälkeen olen ollut yksinäni kaksi vuotta. Enkä jaksa enää. Itken välillä kun en kelpaa kenellekään ja lapsi on aina se kynnyskysymys. Siksi kiinnostaisikin mistä ja miten minä löytäisin jonkun jolle kelpaisin. En etsi elättäjää enkä sijaisisää lapselle. Omia varoja ja sijoituksia on riittävästi ja en tarvitse toista näkemystä kasvatukseeni. En kestä enää jatkuvaa arvostelua huonoudestani vaan lapsen takia. Tai haukkumista onnenonkijaksi.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vastauksia kommentoineille:
Sängyssä toteutan oikeastaan kaikki mahdolliset toiveet, koska minulle iso osa omaa nautintoa on toisen nautinto. Siksi kai tykkään antaa lahjojakin ystäville ilman mitään "takaisinmaksun" odotuksia.
Lapsia on yksi ja ikä alkaa vielä kakkosella.
Onkin tullut jo se klassinen kommentti, että keskity lapseesi. No, tässähän minä parasta aikaa, mutta se että on äiti, ei hävitä muita ihmisyyden piirteitä. Minulla ei ainakaan. Haluaisin vaan, että minullakin olisi joku.
- Ap
Lue tuo viimeinen lause. Siinä on se vastaus. Eli sinä OLET epätoivoinen, vaikka itse muuta sanot.
Pystytkö tapaamaan seksin ja muun hauskanpidon merkeissä pari kertaa viikossa ilman odotusta siitä, että suhde muuttuu koskaan arjen jakamiseksi?
En laske toivettani seurustelukumppanista epätoivoksi, koska en sellaista myöskään aktiivisesti esim. netistä tai muualta etsi. Lähinnä odottelen vain sopivaa, jolle se lapsi ei ole kynnyskysymys. Yksikään aiemmista suhteistani ei ole muodostunut epätoivoisella etsimisellä ja empiirisen testin tuloksena voin todeta ettei tule seuraavakaan.
Korjataan vielä: Olisi minulle yksi ottaja, mutta en halua päihdeongelmaista. Siihen kuitenkin vedän rahan.
Jaaha. Sinussa ei siis ole mitään vikaa. Ok. Jatka vain etsintää sitten.
Onnistuuko tapaaminen muulloin kuin lapsien ollessa hoidossa kerran parissa kuussa? Itsellä ainakin tipahtuu mielenkiinto reippaasti jos tapaamisia on hankala järjestää.
24:
Hankala kysymys. Toki riippuu kovasti siitä, että olisiko tämä tiedossa jo etukäteen. Seksiä tuskin hän tulisi kovin helpolla saamaan, koska niitä pelkkiä halukkaita kokeilijoita on jo ollut aika monta. Odotuttamisella heidät on karistettu. En lähtökohtaisesti odota mitään keltään, koska useinmiten odotukset eivät vastaa todellisuutta.
26: Kyllä on, siksi tämä ei onnistu. Kyse on ehkä henkilökohtaisista näkemyksistä tai ulkonäöstä. Ja tietenkin lapsesta, koska se on ollutkin se kynnyskysymys, kun olen kysynyt syitä, miksi ei käy. Toki tässä pitää tunnistaa helpon tekosyyn mahdollisuuskin. Jos tietäisin missä vika on, työstäisin varmaan sitä, enkä roikkuisi netissä.
27: Olen saanut jopa viikoittaiset tapaamiset onnistumaan, koska tukiverkkoni on kunnossa. Vaatiihan se tietenkin joustavuutta molemmin puolin, koska aina ei palkattuakaan lastenhoitajaa saa, enkä halua häntä jättää ihan kenelle sattuu.
Lapsesi kasvaa pian, ettei miehen tarvitse olla paskavaippojen käryssä tai jatkuvan yöhuudon. Sitten on varmaan paremmat tsäännsit löytää mies vierelle.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen lukuisia yksinhuoltajia, joilla on uusi kumppani.
Samoin. Joillain on jopa 3 lasta.
Mun tekisi mieli sanoa, että en mä kellekään kelpaa, kuka nyt 50-sen eronneen huolisi. Jestas, 70-set ukot on mielestään sopivia 40-sille.
Mutta niin vain useakin 50+ on löytänyt "poikaystävän" #hehe, tyrsk!#. Tätini tapasi uuden rakkauden 60-senä, isotädilläni oli miesystävä 75-vuotiaana.
Joten syytä täytyy hakea muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy miehiä, mutta mikä sulle sitten kelpais? Pitää olla aivokirurgi 190cm ja 20cm patukka, että kelpaa nykyään YH madamelle. Kova on taso suomessa. Pitää tyytyä vetämään käteen.
Tämähän se on.
On aika pirun harvinaista, että mies olisi samaan aikaan 190 cm, hyväpalkkaisessa korekan statuksen työssä, kalsarimallin näköinen ja vielä iso penis. Ronkeli runkkaa - pätee naisiinkin.
Ap ei sanonut mitään tällaista. Sulla on nyt ongelma ihan omien korvien - vai sanoisinko jalkojen - välissä.
Kun en tosiaan keksi sitä syytä sen lapsen lisäksi. Saatan toki olla ruma, mutta miksi he sitten alkuunkaan lähestyisivät? Voi sekin olla, että olen varautunut heidän lähellään, koska en halua toivoa liian suuria. Tai sitten olen v-mäinen akka, mutta miksi sitten seurassani kuitenkin viihdytään ja ystäväni haluavat minun tapaavan kavereitaan. Mietityttäå kovasti.
- Ap
Johtuisiko kuule siitä, että sinä aikuinen ihminen ajattelet seksin olevan jotain, jossa sinä "annat sitä pyhintäsi"?! Hyvänen aika, kukaan joka itse nauttii seksistä ei ajattele siitä noin - Kuulostat enemmän 14-vuotiaalta joka on hurahtanut "tosirakkausodottaa" liikkeeseen, tai 80v uskovaiselta mummolta! Ja useimmat miehet haluavat puolison, joka nauttii itsekin seksistä.
Mun tuore ekonomikaveri ihmetteli nuorena että mikä on, kun miehet tuntuu pelästyvän häntä.
Hänellä oli tapana esittäytyä näin:
- olen ekonomi, mulla on 80 alaista, olin just vuoden töissä Saksassa, sitä ennen Japanissa. Lähden kohta vetämään markkinoinnin johtoportaalle koulutusta Ranskaan.
Kuka sä olet?
Hän myös esitteli bileissä akateemisille kavereilleen lapsuusystävä Sirpan "Tässä on Sirpa, se on lastenhoitaja", eikä yhtään tajunnut miksi Sirpa pahoitti mielensä.
Että joo. Meriittejään voi olla huono idea hieroa ihmisten naamaan. Henk.koht suhteissa ei ole korrektia määritellä ihmisiä koulutuksen perusteella, ei aina.
Mutta yritäpä opettaa ekonomille sosiaalista älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko kuule siitä, että sinä aikuinen ihminen ajattelet seksin olevan jotain, jossa sinä "annat sitä pyhintäsi"?! Hyvänen aika, kukaan joka itse nauttii seksistä ei ajattele siitä noin - Kuulostat enemmän 14-vuotiaalta joka on hurahtanut "tosirakkausodottaa" liikkeeseen, tai 80v uskovaiselta mummolta! Ja useimmat miehet haluavat puolison, joka nauttii itsekin seksistä.
On ap kuitenkin jossain vaiheessa jalkojaan aukonut, kun on äpärän maailmaan pullauttanut.
Eipä itselleni olisi ongelma yksi lapsi naisella. Minulla ei lapsia ole.
M34
Mä voisin ottaa sut heti. Ainakin kainaloon nukkumaan.
34: En nyt halunnut käyttää ilmaisua "antaa pillua", mutta siinä, olepa hyvä.
35: Valkoinen on, mutta en katso väriin kohdistuvaa syrjintää hyvällä. Varsinkaan lapsiin kohdistuvaa.
36: Heh, kauppakorkeakouluun olen minäkin hakemassa vielä.
37: Jos olisin voinut valita toisin silloin, olisin.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy miehiä, mutta mikä sulle sitten kelpais? Pitää olla aivokirurgi 190cm ja 20cm patukka, että kelpaa nykyään YH madamelle. Kova on taso suomessa. Pitää tyytyä vetämään käteen.
Jep. äijän kun pitää olla suoraan mens health lehden kannesta et kelpaa
Vastauksia kommentoineille:
Sängyssä toteutan oikeastaan kaikki mahdolliset toiveet, koska minulle iso osa omaa nautintoa on toisen nautinto. Siksi kai tykkään antaa lahjojakin ystäville ilman mitään "takaisinmaksun" odotuksia.
Lapsia on yksi ja ikä alkaa vielä kakkosella.
Onkin tullut jo se klassinen kommentti, että keskity lapseesi. No, tässähän minä parasta aikaa, mutta se että on äiti, ei hävitä muita ihmisyyden piirteitä. Minulla ei ainakaan. Haluaisin vaan, että minullakin olisi joku.
- Ap