Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita jotka "menee tunteisiin"?

Vierailija
21.10.2017 |

Mikä asia sulla ns. menee tunteisiin?

Mulla esim. se, kun joku luonani kylässä käyvä ottaa enemmän ruokaa kuin jaksaa syödä. Ärsyttää kovasti nähdä pöydällä leivän jämät tai puoli lautasellista ruokaa, koska toinen ei ehtinyt syödä sitä, ja en mäkään rupea sitä enää syömään. ARGH!

Mites teillä?

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"menkää työttömät töihin!!1"

Vierailija
62/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran kakat! Voi että, kyllä niin ottaa pienen lapsen äitinä tunteisiin kun sitä paskaa on jokaisella nurmikkoalueella ja jopa jalkakäytävillä ja leikkipuistoissa. Ihana sitten napata huomaamatta sinne kakkaan astunut taapero syliin ja istuttaa rattaisiin, niin kotiin tullessa saa pestä taaperon ulkovaatteet, omat ulkovaatteet, rattaat ja hyvällä tuurilla vielä eteismatot ja muitakin naulakossa olleita takkeja jos vahinkoa ei heti huomaa. Ja kaikki tämä ihan vaan siksi, ettei joku jaksanut koiransa kakkaa ottaa pussiin ja nakata roskiin. Olen lähes alkanut vihaamaan koiria, niin paljon menee piittaamattomat ulkoiluttajat tunteisiin.

Eihän tuo ole koiran vaan ulkoiluttajan vika! Minunkin tekisi mieleni laittaa naapurin postilaatikkoon vihjeeksi koirankakkapusseja, kun eivät näköjään niitä halua tai ymmärrä itse hankkia. Voisin tietysti myös kerätä heidän koiransa kakat ja laittaa ne sinne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun esitetään omia mielipiteitä ja ennakkoluuloja faktoina vahvasti yleistäen.

Se, kun puhutaan puolestani ja "pääni yli" - esimerkiksi "Leenapetteri (minä siis) ei pidä mustasta kahvista, hän haluaa maitokahvia" vaikka minä olen siinä paikalla ja voisin kertoa asian ihan itsekin. 

Tässä nämä tärkeimmät. 

Vierailija
64/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalan murteen käyttö kirjoittaessa muuten vaan. 

Vierailija
65/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun pahoista rikoksista (esim. raiskaukset ja pahoinpitelyt) annetut tuomiot on ihan naurettavia. Myös se kun vihjailevasti syyllistetään uhria.

Itseäni taas ärsyttää se, että miehet saavat raiskaustuomioita, vaikka eivät ole raiskanneet ketään. 

Nähtävästi viiden mielestä on hyväksyttävää antaa ihmiselle tuomio rikoksesta, jota hän ei ole tehnyt. Vauva-palsta ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä. 

Vierailija
66/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kertaheitolla ja ihan hiton kovaa tunteisiin, jos joku käytöksellään "hylkää" mut, eli peruu esim. jonkun tapaamisen viime hetkellä, koska "ei vaan huvita" tai "Mikko soitti ja pyys kaljalle niin meenki sinne".  Tai niinku nyt viimeisin, olin pyytänyt kaveria baariin viikonloppuna ja tämä vannotti, että todellakaan ei lähde viihteelle vaan tekee rästiin jääneitä kotitöitä koko viikonlopun. Okei. Mä sitte istuin viikonlopun yksin kotona kattomassa Netflixiä, kun yöllä jälkeen kahdentoista kaveri humalassa soittaa, että viititkö tulla hakee hänet baarista, ei saa taksia. Teki mieli heittää puhelin seinään. Oli toinen kaveri pyytänyt baariin (meidän yhteinen kaveri, jonka kanssa useinkin ollaan porukalla oltu viihteellä) niin tämä oli siltä seisomalta lähtenyt, mutta ei kuulemma ollut "tullut mieleenkään" pyytää mua mukaan. Oli loukattu ja hylätty olo.

Vierailija
67/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin etten ollutkaan vaimo aviomiehelleni. Kulissiavioliittoa en edes koskaan osannut pelätä. Nuorena sinisilmäisenä en edes ymmärtänyt mikä se sellainen on.

Luulin että rakastaa, kuvittelin että tämä on ihan normaali, oikea liitto.

Niin siinä kävi että eräänä kauniina päivänä huomasin että läsnäoloni oli hänelle jotain turvaa tuovaa; että hän saa olla samankaltainen kuin kaikki muutkin. Avioliitto, talo ja lapset.

Jotain puuttui. Tunteet, aidot tunteet. Olen monet kerrat ihmetellyt miksi hän edes harkitsi avioliittoa kanssani kun rakasti sitä toista. Se toinen on hänelle elämän suurin rakkaus.

Olen katkera. Olen usein miettinyt että prinssi Charles teki väärin Dianaa kohtaan. Miksi hän ei vaan heti vienyt Camillaa vihille? Selkärangaton Charles. Samaa mietin ukostani, miksi hän ei vaan vienyt sitä toista vihille? Selkärangaton mies. Miksi venkoilla ja pilata toisen elämä kokonaan?

Vierailija
68/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystävän käytös.

Lopetti yhteydenpidon yhtäkkiä raskauteni aikana. Ei kerro missä mättää, tai vastaa viesteihin. Menee tunteisiin, koska hänen oli tarkoitus ryhtyä kummiksi.

Voisitteko aikuiset ihmiset sanoa suoraan, jos jokin on vialla.

Vierailija
69/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kun haukutaan lastensuojelua tai puhutaan huostaanotosta (itellä kokemusta, ja lastensuojelusta vain hyvää sanottavaa)

-Nuo Jouluapua-perheiden haukkumiset. En ole itse koskaan hakenut sieltä apua, Mutta voin hyvin kuvitella perheen äidin (tai isän) hädän. Monet kritisoi myös tupakoivia vanhempia: jos se tupakointi on jo aloitettu (vaikka nuoruudessa ennen lapsia), niin on parempi että se tupakoitsija saa ne hermosauhut eikä ajoita tällaista elämän muutosta siihen kun rahat on finito ja elämä heikoissa kantimissa muutoinkin. En tupakoi itse.

Mulla menee tunteisiin tupakoivien vanhempien puolustelu. Ei v*##u ole kenenkään kannalta parempi että vanhempi saa "hermosauhut" kuin se että lopettaa vaarallisen tavan. En ylipäätään ymmärrä että jos ei pysty raskausaikana lopettamaan (oli sitten äiti tai isä) niin miten h $#*35;,@ssä pystyy laittamaan yhtään mitään sen lapsen puolesta ykköseksi. Olen tupakoinut askin päivässä, tiedän ettei ole helppoa lopettaa. Tiedän myös miten vaarallista tupakointi on syntymättömälle lapselle. Hemmetti, jos ei pysty lopettamaan niin pitäisi olla edes munaa sanoa se ääneen eikä keksiä p@skoja valheita tapansa puolustamiseksi. Aaaarrrggh!!

Vierailija
70/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tunteisiin mt-ongelmaisten haukkuminen niin monilla tavoilla. Kukaan kun ei voi sairauttaan valita. Kärsimys ei jalosta ketään.

Vierailija
71/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee kovasti tunteisiin kun eksän nyksä kertoo minulle miten minun tulee pukea ja kasvattaa - minun ja eksän- lapset. Tyyliin: "älä vaan laita sitä kaameaa puseroa kouluun" tai "katsothan sinäkin, että lapset pesevät hampaat edes iltaisin kun muuten niihin tulee reikiä". Enpä ole ennen lapsia hoitanut, en!

Vierailija
72/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjalan murteen käyttö kirjoittaessa muuten vaan. 

Mittee hevonpaskkoo sie yrität sönköttöö?

Vierailija
73/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kertaheitolla ja ihan hiton kovaa tunteisiin, jos joku käytöksellään "hylkää" mut, eli peruu esim. jonkun tapaamisen viime hetkellä, koska "ei vaan huvita" tai "Mikko soitti ja pyys kaljalle niin meenki sinne".  Tai niinku nyt viimeisin, olin pyytänyt kaveria baariin viikonloppuna ja tämä vannotti, että todellakaan ei lähde viihteelle vaan tekee rästiin jääneitä kotitöitä koko viikonlopun. Okei. Mä sitte istuin viikonlopun yksin kotona kattomassa Netflixiä, kun yöllä jälkeen kahdentoista kaveri humalassa soittaa, että viititkö tulla hakee hänet baarista, ei saa taksia. Teki mieli heittää puhelin seinään. Oli toinen kaveri pyytänyt baariin (meidän yhteinen kaveri, jonka kanssa useinkin ollaan porukalla oltu viihteellä) niin tämä oli siltä seisomalta lähtenyt, mutta ei kuulemma ollut "tullut mieleenkään" pyytää mua mukaan. Oli loukattu ja hylätty olo.

Jos vielä jatkat yhteydenpitoa tuollaisiin ihmisiin, niin olet tosi tosi tosi typerä.

Vierailija
74/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa jonottaminen (Esim. Baareissa). Kaikki jonossa olevat naiset ihmettelevät että mikä mahtaa kestää. Kun heidän vuoronsa tulee niin jäävät itse sinne vessakoppiin meikkaamaan tai soittelemaan kavereille. Helposti en provosoidu mutta tuolloin kyllä. Kun oma vuoroni tulee niin olen melkein housut alhaalla jo valmiiksi ja vessassa menee ehkä minuutti. (Housut alas, pissat pönttöön, pyyhkiminen, housut ylös) mikä vaikeaa tuossa on?!?

Eihän ne mun edellä jonottaneet sitä tietenkään edes näe... :D

Vierailija
75/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kiireessä käyt lounastauolla ostamassa kanttiinista tai lähikaupasta sämpylää, edessä oleva mummo ryhtyy ostamaan raaputusarpoja hartaasti valikoiden.

Lottoajille ja arvanostajille pitäisi olla oma kassa!

Vierailija
76/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ei ymmärretä , millaista on enää kroonisen kivun kanssa . Se, kun ajatellaan , että kyllä kaikki kivut jollain lääkkeillä lähtee . Ja yleinen ajatusmalli, että kaikki terveiltä näyttävät ovat terveitä . Ainakin nuoret . :/

Vierailija
77/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei tiedä onko jokin ilkeä keskustelu provo vai ei.

No kuule, kun katsot tämän palstan keskusteluja vakavalla katseella, niin huomaat, että pääsääntöisesti kaikki ovat huonoja provoja. Ja niin saakelin tylsiä! 😩

Vierailija
78/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mollataan töissä muita.. Ihankun se tekis ittestään muka paremman. Huoh

Kun sanotaan "hankitaan lapsia"

Vierailija
79/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kun haukutaan lastensuojelua tai puhutaan huostaanotosta (itellä kokemusta, ja lastensuojelusta vain hyvää sanottavaa)

-Nuo Jouluapua-perheiden haukkumiset. En ole itse koskaan hakenut sieltä apua, Mutta voin hyvin kuvitella perheen äidin (tai isän) hädän. Monet kritisoi myös tupakoivia vanhempia: jos se tupakointi on jo aloitettu (vaikka nuoruudessa ennen lapsia), niin on parempi että se tupakoitsija saa ne hermosauhut eikä ajoita tällaista elämän muutosta siihen kun rahat on finito ja elämä heikoissa kantimissa muutoinkin. En tupakoi itse.

Mulla menee tunteisiin tupakoivien vanhempien puolustelu. Ei v*##u ole kenenkään kannalta parempi että vanhempi saa "hermosauhut" kuin se että lopettaa vaarallisen tavan. En ylipäätään ymmärrä että jos ei pysty raskausaikana lopettamaan (oli sitten äiti tai isä) niin miten h $#*35;,@ssä pystyy laittamaan yhtään mitään sen lapsen puolesta ykköseksi. Olen tupakoinut askin päivässä, tiedän ettei ole helppoa lopettaa. Tiedän myös miten vaarallista tupakointi on syntymättömälle lapselle. Hemmetti, jos ei pysty lopettamaan niin pitäisi olla edes munaa sanoa se ääneen eikä keksiä p@skoja valheita tapansa puolustamiseksi. Aaaarrrggh!!

Nyt meni vellit ja puurot sekasin. Kyse ei ollut raskauden aikaisesta tupakoinnista, joka vaurioittaa sikiötä.

Nyt oli kyse noista Jouluapua-perheistä, joissa jo on lapsia, ja toinen vanhemmista tupakoi. Ja toivottavasti tupakoivat ulkona, poissa lasten hengitysilmasta.

Kyse oli siitä että kun perheellä on rahasta pulaa, ja varmaan laskuja rästissä, ja työttömyyttä ja masennusta ja mitä vielä, niin siinä tilanteessa tupakan lopettaminen ensinnäkään tuskin onnistuu (henkiseltä kantilta) ja vaikka onnistuiskin niin tupakoitsijan vieroitusoireet (ärtyisyys, hermostuneisuus jne.) tuskin tekee hyvää sille perheelle.

Kaikista parasta on tietysti että ei edes aloita tupakanpolttoa.

Mulla menee näköjään tunteisiin koko Jouluapua-sivusto ja kuinka ihmiset arvostelee onko jollain nyt oikea hätä vai ei. Pitäkää tunkkinne te joilta puuttuu oikea antamisen halu ja joulumieli.

-Se joka kirjoitti tuon ekan kommentin

Vierailija
80/153 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kiireessä käyt lounastauolla ostamassa kanttiinista tai lähikaupasta sämpylää, edessä oleva mummo ryhtyy ostamaan raaputusarpoja hartaasti valikoiden.

Lottoajille ja arvanostajille pitäisi olla oma kassa!

Monta kertaa käynyt tämä juna-asemalla. Sitten pitää vielä laskea kolikoista tasaraha, eikä lompakkokaan tietenkään ole valmiiksi kädessä.