Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan asuisi isossa kaupungissa kun siellä vuokrat ja kodit on niin kalliita?

Vierailija
08.12.2024 |

Säästää paljon rahaa kun asuu maalla, täällä vuokratkin on puolet halvempia, ja ei tarvii asua narkkien ja muiden hörhöjen joukossa mitä siellä helsingeissä ja tampereissa hilluu

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden takia 

Vierailija
2/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii hinnasta kun se asunnon arvo nousee joka vuosi? Eihän tuolla voi kuin voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingeissä ja Tampereissa on huomattavasti enemmän töitä tarjolla kuin siellä Ap:n Perähieissä. 

Vierailija
4/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin aina muuttaa täältä Helsingin keskustasta sinne sinun pikkupitäjääsi, mutta sinun rahasi eivät riitä muuttaa tänne, vaikka haluaisitkin. Vaan enhän minä halua, kun ei siellä ole näin hyväpalkkaisia töitäkään tarjolla.

Vierailija
5/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei ole töitä. Ellei lomittajaksi rupea. 

En jaksa käyttää työmatkoihin vapaa-aikaani. 

Vierailija
6/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin aina muuttaa täältä Helsingin keskustasta sinne sinun pikkupitäjääsi, mutta sinun rahasi eivät riitä muuttaa tänne, vaikka haluaisitkin. Vaan enhän minä halua, kun ei siellä ole näin hyväpalkkaisia töitäkään tarjolla.

Minä minä minä, minä olen parempi koska asun betoniviidakko helsingissä minä minä minä

Vierailija
7/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan asumistukea, sen takia asun hesassa.

Vierailija
8/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä että työpaikka ja palvelut ovat kävelymatkan päässä, ja ympärillä aina ihmisiä ja elämää. Narkitkaan eivät yleensä häiritse, ihmisiä ovat hekin.

Masentuisin varmaan kuoliaaksi jossain jumalan selän takana.

Vierailija
9/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on siihen varaa ja palvelut on vieressä eikä kahdenkymmenen kilometrin päässä. Sinäkään et tuosta yhtään nuorru.

Mikä ihmeen alemmuus ajaa maalaiset tekemään tuollaisia aloituksia? Elä kuten haluat mutta älä marise ja anna toisten elää kuten he haluavat. 

Vierailija
10/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaadun ja hyväpalkkaisen ja inspiroivan työn vuoksi. Hyvät palvelut, kulttuuria, ravintoloita jne. Ei ole mitään iloa asua jossain hevonvittulan rytöperällä halvalla junttien ja rahvaanomaisen kulttuurin ympäröimänä. Maksan asumisen ja elämisen laadusta enemmäin kuin mielelläni. Landella en asuisi edes ilmaiseksi. Ehkä en edes maksusta.

Vierailija
11/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingeissä ja Tampereissa on huomattavasti enemmän töitä tarjolla kuin siellä Ap:n Perähieissä. 

Suurinosa niistä Helsinkien ja tampereiden töistä on matalapalkka aspaa, joidenka palkalla ei helsinkien ja tampereiden vuokria makseta. Ellei sitten asusta Neuvostoliiton tyyliin kommuunissa.

Vierailija
12/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tänään pienen kävelylenkin tässä Helsingin keskustaajamassa. Oli hiljaista ja kaunista. Oletko ap nokkaasi pistänyt ulos maalaisilmaan?

Vierailija
13/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoilun kustannukset huomioidaan, niin voi laskelmat muuttua. Kaupungissa ei välttämättä tarvitse yhtään autoa, kun maadeudulla voi taloudessa olla useampikin auto.

Vierailija
14/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä minä minä, minä olen parempi koska asun betoniviidakko helsingissä minä minä minä

T. Maalainen, jonka mielenterveys on heikoissa kantimissa. Taitaa olla ikävä kököttää yksin siellä möksässä kun et autonrattiinkaan känniltäsi pääse?

Vierailija
15/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänlaadun ja hyväpalkkaisen ja inspiroivan työn vuoksi. Hyvät palvelut, kulttuuria, ravintoloita jne. Ei ole mitään iloa asua jossain hevonvittulan rytöperällä halvalla junttien ja rahvaanomaisen kulttuurin ympäröimänä. Maksan asumisen ja elämisen laadusta enemmäin kuin mielelläni. Landella en asuisi edes ilmaiseksi. Ehkä en edes maksusta.

Vaikutat juntilta ja ennakkoluuloiselta. Et taida olla sinut itsesi kanssa, kun noin paljon tarvitset kaupungin kulisseja viemään huomiota pois elämän hiljaisuudesta.

Vierailija
16/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa maalla voi olla paljon helpompi saada työpaikka, jokaiseen avoimeen paikkaan kun ei ole niitä satoja hakijoita kuten te helsinkiläiset aina valitatte. Eipä niitä töitä ihminen kuitenkaan yhtä enempää tarvitse.

Vierailija
17/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Maalainen, jonka mielenterveys on heikoissa kantimissa. Taitaa olla ikävä kököttää yksin siellä möksässä kun et autonrattiinkaan känniltäsi pääse?

Onko sun paha asua siellä kommuunissa ventovieraiden kanssa, kun noin maalaisia mollaat?

Vierailija
18/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä ja työ on täällä. Olen synytynyt täällä ja aina asunut täällä. En tunne ketään muualla suomessa. Ei ole ajokorttia.

Vierailija
19/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä välii hinnasta kun se asunnon arvo nousee joka vuosi? Eihän tuolla voi kuin voittaa.

Et ole tainnut juurikaan seurata uutisia?

Vierailija
20/130 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa niistä Helsinkien ja tampereiden töistä on matalapalkka aspaa, joidenka palkalla ei helsinkien ja tampereiden vuokria makseta. Ellei sitten asusta Neuvostoliiton tyyliin kommuunissa.

Itseasiassa Helsingin palkkataso on maan korkein. Ja mulla on asuntovelat maksettu kauan sitten, eli asuminen on edullista. Pänniikö sua nyt se, että katto vuotaa vai se, että viina ja rööki on vähissä ja taksi ei vastaa että pääsisit kaljakauppaan 40 km päähän.

Mulla on lähin ruokakauppa sadan metrin, lähin ruokaravintola 30 metrin ja lähin anniskelupaikkakin 30 metrin päässä. Samoin apteekki. Hissillä alas ja kadun yli. Bussi kulkee talon edestä ja lähijuna talon takaa. On mulla kyllä oma autokin, tässä on hyvin autopaikkoja johtuen juuri siitä, että toimivan joukkoliikenteen takia moni ei hanki autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi