Asioita jotka "menee tunteisiin"?
Mikä asia sulla ns. menee tunteisiin?
Mulla esim. se, kun joku luonani kylässä käyvä ottaa enemmän ruokaa kuin jaksaa syödä. Ärsyttää kovasti nähdä pöydällä leivän jämät tai puoli lautasellista ruokaa, koska toinen ei ehtinyt syödä sitä, ja en mäkään rupea sitä enää syömään. ARGH!
Mites teillä?
Kommentit (153)
Kun ei tiedä onko jokin ilkeä keskustelu provo vai ei.
Se kun parhaalla ystävällä vakavia murheita. Omatkin murheet pystyy paremmin ajattelemaan realistisesti.
Se kun tähän keskusteluun ei tullut tämän enempää viestejä. Odotin viihdyttävää listausta asioista, jotka ihmisillä menee tunteisiin.
ap.
No jos tarjoan kyläilevälle jotain, ja hän ottaa kahvista tyyliin pienen hörpyn ja ei syö mitään/näykkii jotain keksin reunaa. Varsinkin jos tiedän, että on kahviaddikti/herkkuperse. Menee tunteisiin varsinkin jos ei suostuta maistamaan, vaikka itse hiki hatussa tehnyt tarjoiltavia neljä päivää 😥
Argumentaatiovirheet ja lapsenomainen länkytys
Lasten kaltoinkohtelu ja tyhmän narsistin jutut.
Se kun pyydetään jouluapua kun ei ole rahaa esim lasten lahjoihin mutta silti vanhemmat vetää röökiä 24/7. Hemmetti asiat tärkeysjärjestykseen. Ihan alkoi nytkin ärsyttämään kun tämän kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Se kun tähän keskusteluun ei tullut tämän enempää viestejä. Odotin viihdyttävää listausta asioista, jotka ihmisillä menee tunteisiin.
ap.
Viihdyttävää?
-kun haukutaan lastensuojelua tai puhutaan huostaanotosta (itellä kokemusta, ja lastensuojelusta vain hyvää sanottavaa)
-Nuo Jouluapua-perheiden haukkumiset. En ole itse koskaan hakenut sieltä apua, Mutta voin hyvin kuvitella perheen äidin (tai isän) hädän. Monet kritisoi myös tupakoivia vanhempia: jos se tupakointi on jo aloitettu (vaikka nuoruudessa ennen lapsia), niin on parempi että se tupakoitsija saa ne hermosauhut eikä ajoita tällaista elämän muutosta siihen kun rahat on finito ja elämä heikoissa kantimissa muutoinkin. En tupakoi itse.
Trump, perussuomalaiset, republikaanit, putinistit, äärioikeistolaiset, populistit.
Kokoomus.
Sellaset "maailmassa on niin paljon kärsimystä enkä voi tehdä mitään auttaakseni" fiilikset.
Mun mielenvikainen naapuri, joka vainoaa meitä syystä jota en todellakaan ymmärrä koska olemma kaksi maailman tylsintä ihmistä, en tajua miksi kukaan tuhlaisi aikaansa meidän tekemisten ja menemisten vahtimiseen. Ampuispa joku sen.
Se, kun vein eilen parvekekalusteita talvisäilöön ja oli jäänyt parvekkeen ovi siksi aikaa auki. Takaisin tultua vahva tupakinhaju löi jo asunnon ulko-ovella vastaan, kun alakerran naapuri oli ketjupolttanut sillä välin, kun kävin häkkivarastolla. Parveketupakointi pitäisi kieltää.
Se, kun repäiset talous- tai vesspaperia, ja se repeää 80% sitä katkoviivaa pitkin, ja loppu repäisee ison kaisteleen seuraavasta arkista. Jumalauta että ottaa aina pollaan XD
Kannabisen laittomuus suomessa. Diilerit kiittää ja kuittaa rahat sekä samalla myyvät paljon pahempia aineita.
Kiitos selkärangattomille politikoille jotka pahentaa huumeongelmaa pitämällä kieltolain voimassa. Sen seuraukset näkee sokeakin.
Vierailija kirjoitti:
No jos tarjoan kyläilevälle jotain, ja hän ottaa kahvista tyyliin pienen hörpyn ja ei syö mitään/näykkii jotain keksin reunaa. Varsinkin jos tiedän, että on kahviaddikti/herkkuperse. Menee tunteisiin varsinkin jos ei suostuta maistamaan, vaikka itse hiki hatussa tehnyt tarjoiltavia neljä päivää 😥
Turhaan hermostut. Kaikkia ei kiinnosta tarjoilu. Esim. minä en enää viitsi käydä kylässä koska en enää jaksa selittää miksi tyydyn IBSin vuoksi mieluiten lasilliseen vettä. On ärsyttävää kun toinen ei kunnioita ollenkaan vaan alkaa vääntämään veden tilalle kahvia, teetä, kaakaoa, limua, olutta ja tietenkin sitä syötävää. Jos toisella on paljon tuskaa aiheuttava krooninen mahavaiva niin antakaa hänen olla syömättä ja juomatta asioita mitä hän ei kestä. Ei sinun ihmisarvoasi ole kukaan normaali ihminen mittaamassa tarjottavien maistumisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan hermostut. Kaikkia ei kiinnosta tarjoilu. Esim. minä en enää viitsi käydä kylässä koska en enää jaksa selittää miksi tyydyn IBSin vuoksi mieluiten lasilliseen vettä. On ärsyttävää kun toinen ei kunnioita ollenkaan vaan alkaa vääntämään veden tilalle kahvia, teetä, kaakaoa, limua, olutta ja tietenkin sitä syötävää. Jos toisella on paljon tuskaa aiheuttava krooninen mahavaiva niin antakaa hänen olla syömättä ja juomatta asioita mitä hän ei kestä. Ei sinun ihmisarvoasi ole kukaan normaali ihminen mittaamassa tarjottavien maistumisen perusteella.
Mulla on kans IBS ja herkästi heittelevä verensokeri, en syö kuin omina ruoka-aikoinani, ahdistavaa tietää että toinen loukkaantuu jos en pysty syömään tarjottuja ruokia, en todellakaan kiusanteon vuoksi kieltäydy :/
Oman vanhemman itsekkyys. Se on jotenkin niin sietämätöntä. Ja lisänä vielä itsekeskeisyys ajoittain ja lisäksi kuuntelemattomuus. Kyllä hermot palaa. Samoin joskus entisen mieheni alkoholin käyttö ja oikeastaan hänen itsekkyys ja ajattelemattomuus tulevaisuutta ajatellen. Eli lähimmäiset saavat minut aivan raivon partaalle tietyillä naruilla.
Se, kun valtamedia tehtailee työttömien vastaista propagandaa nimettömien "kykyjenetsijöiden" avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Viihdyttävää?
Musta on kiva lukea kaikenlaisia ärsyttävien asioiden listauskeskusteluja, oli kyse sitten pienistä arjen sattumuksista, oikeinkirjoitusvirheistä, ihmisten tavoista tai mistä vaan.
ap.
"Menikö tunteisiin?" ärsyttää kanssa kovasti. Jos ei ole mennyt tunteisiin, niin siinä vaiheessa menee, kun joku sanoo noin.
ap.