Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita jotka "menee tunteisiin"?

Vierailija
21.10.2017 |

Mikä asia sulla ns. menee tunteisiin?

Mulla esim. se, kun joku luonani kylässä käyvä ottaa enemmän ruokaa kuin jaksaa syödä. Ärsyttää kovasti nähdä pöydällä leivän jämät tai puoli lautasellista ruokaa, koska toinen ei ehtinyt syödä sitä, ja en mäkään rupea sitä enää syömään. ARGH!

Mites teillä?

Kommentit (153)

Vierailija
101/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään surut ja ilot pois, jotka todellakin menevät tunteisiin, niin loppu riippuu kulloisestakin mielialasta. Joskus mikään paskanheitto silmille ei tunnu missään, joskus taas pienikin kettuilu kaataa maailman.

Vierailija
102/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ottaa käsipaperipyyhe telineestä sitä paperia ja tulee AINA ensimmäisenä semmonen 3x3 cm pala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun olen kerron kaverille jostain työssäni sattuneesta oikeasti ikävästä asiakaskohtaamisesta tai rankasta tilanteesta, jotka ovat saaneet minun tuntemaan oloni pelokkaaksi tai toivottomaksi, saan kommenttia luokkaa "sulla sentään on työ, mä tekisin ihan mitä työtä vaan jos saisin". Silleen joo, olen kyllä kiitollinen, että on se työpaikka, mutta toisen oman sädekehän kiillotus tuollaisessa tilanteessa tuntuu pahalta, kun olen juuri kertonut miltä tuntuu, kun joutuu työssään väkivallalla uhatuksi. 

Vierailija
104/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee tunteisiin se, kun miehet vähättelevät naisiin kohdistuvaa ahdistelua.

"Huumoriahan se vain on!"

"Ottaisit kohteliaisuutena!"

"Taidat olla kateellinen nuoremmille ja nätimmille, jotka saavat huomiota!"

"Kylläpäs vähästä loukkaannut!"

Naisten oikeus rauhaan ja henkilökohtaiseen koskemattomuuteen on tärkeämpi asia kuin miesten oikeus huumoriin. En pidä siitä, että miehet kommentoivat minun ulkonäköäni, kehoani, pantavuuttani tai ei-pantavuuttani millään tavalla.

Vierailija
105/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun on dietillä ja treenaa, mutta kaikko sukulaiset ja työkaverit mussuttaa, että "syöt aina tuota samaa", "ei se yksi pala kakkua haittaa.." tai "oot jo tarpeeksi hyvässä kunnossa..". Miksi ei voida antaa ihmisen harrastaa ja syödä miten haluaa?!

Vierailija
106/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun on dietillä ja treenaa, mutta kaikko sukulaiset ja työkaverit mussuttaa, että "syöt aina tuota samaa", "ei se yksi pala kakkua haittaa.." tai "oot jo tarpeeksi hyvässä kunnossa..". Miksi ei voida antaa ihmisen harrastaa ja syödä miten haluaa?!

Niin samaa mieltä! :) T: Tuo aiempi kommentoija, jolla menee hermot pullan tuputtamisesta...

Vierailija
107/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ihmiset ovat aina mollaamassa kasvissyöntiä joillain täys paska-argumenteilla "suomessa ei ole eläintehtaita" (tuohon en muistanut kyseiselle toisten halventajalle sanoa, että Suomesta löytyy sivusto nimeltä elaintehtaat.fi 🌚) "täällä on kaikki ihan hyvin", "90% suomen lihatauloudesta on pientiloja" jne. tätä bullshittiä löytyy yllinkyllin.

En ole ikinä koittanut käännyttää ketään, eikä minulla ole mitään sekasyöjiä vastaan, vain yksi vegaani on koittanut "käännyttää" kun olin vielä sekasyöjä (tehköön kukin minkä tuntee oikeaksi) mutta varsinkin tuo kyseinen henkilö jaksaa koittaa halventaa muita osoittamalla kuinka "viisas ja tietäväinen" hän on milloin mistäkin asiasta.

Tykkään argumentoida asiasta, mutta menee tunteisiin, kun joku tulee ja puhuu täyttä bullshittiä ihan vain alentaakseen muita, ja kun asiasta kiihtyy niin saa ns. "Kiukkuisen vegaanin maineen", "mää oon tässä ihan chillisti ja siinä sää vaahtoat :^)))))" vittu ku ärsyttää

Vierailija
108/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit, jotka ovat huonoja sopimaan mitään tapaamisia etukäteen, esim. viikon-parin päivän varoajalla. Sitten pyytävät samana päivänä jonnekin ja, kun itsellä on jo muita menoja tai harrastuksia enkä ole valmis aina muuttamaan omia jo suunniteltuja menoja siksi, kun yhtäkkiä tänään toiselle sattuu sopimaan niin sitten kitistään ja loukkaannutaan tyyliin "no höh, onpa tylsää ettei sulle nyt sovi..."

Niin. Kyllä kuule haluaisin nähä ja kyllä sopisi, jos voisi sitä kalenteriakin käyttää joskus. Nykyään en ihan periaatteestakaan enää suostu tollaseen pompotukseen. 

Vierailija
109/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee tunteisiin, kun työpaikalla sut leimataan friikiksi hissukaksi jos et joka saatanan kahvitauko ole länkyttämässä jotain turhanpäivästä paskaa.

On se nyt perkel, että pitää muiden mieliksi hymistellä. Jos et niin tee niin muille tulee epämukava olo. Mikä siinä on niin vaikeata hyväksyä ettei kaikki halua jakaa omaa elämäänsä ventovieraiden kanssa, miksi ei ole hyväksyttävää olla kohteliaasti omissa oloissa, keneltä se jumalauta on pois?

Kysyy turhautunut tekstinkäsittelijä Lahdesta.

Vierailija
110/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit, jotka ovat huonoja sopimaan mitään tapaamisia etukäteen, esim. viikon-parin päivän varoajalla. Sitten pyytävät samana päivänä jonnekin ja, kun itsellä on jo muita menoja tai harrastuksia enkä ole valmis aina muuttamaan omia jo suunniteltuja menoja siksi, kun yhtäkkiä tänään toiselle sattuu sopimaan niin sitten kitistään ja loukkaannutaan tyyliin "no höh, onpa tylsää ettei sulle nyt sovi..."

Niin. Kyllä kuule haluaisin nähä ja kyllä sopisi, jos voisi sitä kalenteriakin käyttää joskus. Nykyään en ihan periaatteestakaan enää suostu tollaseen pompotukseen. 

Mulla on tää sama. Juuri tämmöisten ihmisen itsekkyys menee tunteisiin ja saa suorataan kihisemään kiukusta! Kyllä täytyy aikuisen ihmisen sen verran a) osata suunnitella b) ottaa muita huomioon c) nähdä vaivaa, että voidaan etukäteen sopia milloin nähdään. Ärsyttää yksikin ystävä todella paljon, joka ei ymmärrä ollenkaan miksi en voi perua tanssituntia, jos hän soittaa ja kysyy kylään...Aina väännetään samasta jutusta, mutta kun ei tajua niin ei. 

Vierailija
111/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun joku urpo sanoo, "vain koira", vähättelee koiran arvoa suhteessa ihmiseen tai jonkun oikeutta rakastaa koiraansa yhtä paljon kuin ihmisperheenjäsentään. Myös rotukoirien nostaminen jalustalle vituttaa, eihän ole mitään rotuihmisiäkään - tai jos jonkun pääkopassa vielä 2000-luvulla sellaisia on niin huh huh.

Esimerkkejä:

"En maksaisi sekarotuisesta noin paljon."

"Koiraa ja lasta ei tulisi koskaan verrata."

Nämä pistävät joka kerta vituttamaan.

Vierailija
112/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei kerrostalossa voida ajatella muiden elämää.

Tiedän toki että hiljaisuus päättyy 8 aikaan, mutta onko silti aivan pakko alkaa aamulla kello 8 soittamaan huonosti kitaralla sitä samaa riffiä uudestaan ja uudestaan? Tämä menee jonkinverran tunteisiin etenkin silloin olen päässyt töistä yövuorosta puoli 8 ja juuri saanut iskettyä naaman tyynyyn.

Kun asiaa koittaa naapurille selittää vastaus on "No ei mulla ole aikaa harjotella muuten ja hiljasuuskin siihen aikaan loppuu.". Taloyhtiölle valittaessa vastaus oli myös se että kädet nostettiin pystyyn ja ilmoitettiin että noh, hiljaisuus loppuu 8, harmi.

Vierailija
113/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tunteisiin se, kun huomaan että joku jossain porukassa on yhdelle porukan henkilölle ns. piiloilkeä. Eli ei suoraan sano tai tee mitään sellaista, että siihen voisi sanoa mitään, vaan tekee tällaista pientä kiusaa esim. jättämällä vastaamatta kysymyksiin, vähän pyörittelemällä silmiä asioihin joita sanotaan, tahallaan esittämällä kuin ei ymmärtäisi mitä tarkoitetaan kun sanotaan jotain ja tiuskimalla jotain sen tapaista kuin "no nyt en kyllä ymmärrä yhtään", "siis mitä sä oikeen tarkoitat" tai "ei me tosta asiasta puhuta nyt", merkitsevät katseet muiden porukan jäsenten kanssa kesken jonkun jutun jne. Ehkä ymmärrätte millaista käytöstä tarkoitan.

Ja sitten, vaikka tunnelma siinä porukassa on tosi kummallinen ja tasan varmasti kaikki sen huomaavat, niin jos menet kysymään että onko kaikki ok, niin sitten saat vastaukseksi tiuskimista ja naureskelua siitä että mitä oikein tarkoitat kun tollasta kyselet :D

Olen muutaman kerran huomannut että tällainen piiloilkeily on kohdistunut itseeni, mutta vielä useammin olen huomannut, kun se kohdistuu johonkuhun toiseen. Menee tunteisiin.

Vierailija
114/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kun repäiset talous- tai vesspaperia, ja se repeää 80% sitä katkoviivaa pitkin, ja loppu repäisee ison kaisteleen seuraavasta arkista. Jumalauta että ottaa aina pollaan XD

Ei vittu jos 317 mielestä tämä on tunteisiin menevä ongelma! Eikö teillä ole oikeita murheita?

On. Vastenmielinen ja alkeellinen kiroilu.

ohis

Vierailija
115/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia ja aikataulutus eroaa.

Osa sopii kalenterin täyteen kuukausia etukäteen ja toiset innostuvat ja haluavat tehdä jotain juuri sillä hetkelä ja samana päivänä.

Harmi, että jälkimmäiset syyllistävät sinua.

Vierailija
116/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee tunteisiin se, kun huomaan että joku jossain porukassa on yhdelle porukan henkilölle ns. piiloilkeä. Eli ei suoraan sano tai tee mitään sellaista, että siihen voisi sanoa mitään, vaan tekee tällaista pientä kiusaa esim. jättämällä vastaamatta kysymyksiin, vähän pyörittelemällä silmiä asioihin joita sanotaan, tahallaan esittämällä kuin ei ymmärtäisi mitä tarkoitetaan kun sanotaan jotain ja tiuskimalla jotain sen tapaista kuin "no nyt en kyllä ymmärrä yhtään", "siis mitä sä oikeen tarkoitat" tai "ei me tosta asiasta puhuta nyt", merkitsevät katseet muiden porukan jäsenten kanssa kesken jonkun jutun jne. Ehkä ymmärrätte millaista käytöstä tarkoitan.

Ja sitten, vaikka tunnelma siinä porukassa on tosi kummallinen ja tasan varmasti kaikki sen huomaavat, niin jos menet kysymään että onko kaikki ok, niin sitten saat vastaukseksi tiuskimista ja naureskelua siitä että mitä oikein tarkoitat kun tollasta kyselet :D

Olen muutaman kerran huomannut että tällainen piiloilkeily on kohdistunut itseeni, mutta vielä useammin olen huomannut, kun se kohdistuu johonkuhun toiseen. Menee tunteisiin.

Minä ihmettelin, kun aiemmin aina mukava ihminen piiloilkeili ja kuittaili minulle matkan aikana. Matkustimme samassa ryhmässä.

Yritin myöhemmin kysyä häneltä asiasta, koska hän suri, kun lopetin yhteydenpidon. Sain lisäilkeyksiä roppakaupalla eikä hän mielestään tehnyt mitään väärää matkan aikana.

Eipä huvittanut enää olla yhtään missään yhteydessä kyseiseen ihmiseen, aiempaan ystävääni.

Vierailija
117/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun ootat jalankulkijana liikennevaloissa ja olet painanut jo kerran sitä nappia. Viereen tulee tyyppi, joka alkaa ränkkäämään sitä pirun liikennevalon nappia. Jumaliste, että ärsyttää.

Toinen mikä ärsyttää, on kassalla jonottaminen ja se ihmisten huokailu, kun jono ei vedä. Mihin muka aina on niin kauhean kiire. Sitten, kun nämä huokailijat pääsevät maksamaa, häviää kiireet tyystin ja lasketaan kaikenmaailman pennoset ja etsitään etukortit, koska eihän niitä tietenkään ole voinut valmiiksi kaivaa.

Vierailija
118/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandat. Vihaan niitä nallukaisia koko sydämeni pohjasta. Ainoa syy miksi on yhä edelleen olemassa tuo kyseinen laji on sen takia, että niitä pidetään söötteinä otuksina. 

Vierailija
119/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joiden mielestä laki ei koske niitä. Jos joku kysyy, että kuka perii Paavon, kun Paavo kuolee ja sen lapset on kuolleet. No Paavon äiti, kun se on elossa. "No ei se nyt niin voi mennä, sehän kuulostaa hullulta." No mutta kun Perintökaari sanoo niin. "Niin mutta ei se niin mene. Ei se voi mennä. Kyllä sen vaimo sen perii." No voi periäkin jos on tehty testamentti. "Ei mutta kyllä se muutenkin perii." No ei peri, kun aviopuoliso ei peri. Ositus vaan ja saa puolet, mutta ei peri. "No kyllä meillä ainaki mummo peri ukin kun ukki kuoli." Jaha, jos teillä kerran on tehty niin, niin sittehnän se varmaan on ihan oikein ja lailleen menny. Menee tunteisiin, alkaa vituttaa ja ärsyttää. Eli ihmisten tietämättömyys ja tyhmyys.

Vierailija
120/153 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!!! Olen kokenut juuri tätä naisporukassa. Yksi variaatio tästä ryhmässä tapahtuvasta piiloilkeilystä on se, kun ollaan niin ystävää, mutta sitten oma katkeruus ja kateus puretaan yhteen henkilöön ryhmässä. Esim. kommentoidaan jotakin asiaa sillain, että se on tavallaan loukkaus, mutta ei aivan selkeä sellainen. Tämä saa niin näkemään punaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä