Miten joku voi olla niin mustasukkainen nainen että änkeää "miesteniltaan"??
Päätin yllättää oman mieheni ja laitoin mökin valmiiksi, hain ruokaa ja vein konjakkia yms.
Ja pyysin miehen kavereita että jos pääsevät niin saavat tulla mökillemmeviettämään rentouttavan viikonlopun mieheni kanssa..
Miehelläni on siis syntymäpäivä ja ajattelin että tykkää varmaan viettää aikaa ystävien kanssa kun me lähdemme lapsien kanssa vanhempieni luokse syyslomaksi.
Eilen huomasin että miehen ystävän vaimo oli laittanut pari kuvaa sieltä ja mies soitti ja kertoi että X ei olisi päässyt muuten jos vaimo ei tule mukaan.. Mitä helv?????
Kutsussa nimenomaan sanoin että kyse on miestenillasta, niin miten joku voi ottaa vaimonsa mukaan ja miksi vaino edes änkee sinne ja laittaa vielä kuvia faceen?!?
Mieskin sanoi että ei täällä ihan samanlainen tunnelma ole kun tuo yksi on täällä mutta onneksi lähtevät tänään..
Mitä mieltä?
Kommentit (274)
Miettii asiaa vaikka niinkin päin, kuinka moni mies olisi halukas osallistumaan naisten iltaan :D yksi äijä viinilasi kädessä siellä hihittelemässä naisten kanssa kuullostaa huvittavalta.
Mutta joo, todella epäkohteliasta kavereita kohtaan ottaa vaimo mukaan tuollaiseen illanviettoon. Ihmettelen vaan millaisella naisella on edes pokkaa tehdä tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajaa vain nyt harmittaa ettei ole itse se joka sai olla noiden kaikkien miesten huomion kohteena ;) Ja kaikkia tätä postausta alapeukuttavia myös ;)
Voin lohduttaa sua. Tuosta naisesta vain TUNTUI että hän on siellä nyt ainoana naisena huomioitavana. Tosiasiassa miehet eivät piittaa asiasta ollenkaan. Ainoa joka siellä joutuu itseään tarkkailemaan on sen naisen mies :D
Onhan se toki ikävää että kaveri-ilta laitetaan koskemaan vain yhtä sukupuolta. Mulla tuo ei onnistuisi, koska naisten illassa olisi lisäkseni 1 nainen. Jos porukan haluaa, on pakko laskea miespuoliset kaverit mukaan, koska niitä on enemmän. Ja koska en halua miespuolisille kavereilleni mitään häikkää kotipuoleen, kutsu koskee ilman muuta myös puolisoa kotona. Näin ollen meillä ei ole olemassa mitään naisten jamiesten iltoja :D
Mieheni tosin saattaa pitää miesteniltoja meillä, silloin kyse on kaveriporukasta joita minä en oikein tunne, enkä jaksa tutustuakkaan. Toisaalta saatan silloin olla kotonakin, jos ei kiinnosta lähteä jaloista pois. Mies kun käy kaverillaan saunassa, enkä halua jaksa viitsi ei ole pyydetty mukaan en tunne koko tyyppiä, niin ei kiinnosta vittujakaan vaikka siellä olisi vaimo kotona :D Miehellä kun ei ole naiskavereita, toisin kuin minulla on mieskavereita.
Normaaliälyinen ihminen ei kaipaa aviomiehensä kavereiden huomiota, ilmeisesti sulle kovin tärkeää;)
Onpas ärsyttävä tyyppi. Ainako tunkeutuu mukaan? Mikä hemmetti siinäkin on, että aina löytyy joka porukasta se yks nainen, joka osallistuu miesten iltoihin. Eipä siinä, yhtä ärsyttävää on jos joku naiskaveri tuo miehensä mukanaan..
En ikinä kehtaisi tunkeutua kenenkään iltoihin kuokkimaan edes luvan kanssa. Onko jotenkin heikkolahjainen, kun faceenkin päivityksen tuollaisesta laittanut.
Tiedän kanssa naisen joka roikkuu miesten illoissa, koska ne miehet ovat muka hänen hyviä kavereita. Ei ole sillä tavalla miten hän luulee. Kyllä miehet puhuvat selän takana, kuinka ärsyttävää se on, kun yhden muija tunkee aina mukaan eikä voi puhua "miesten asioita", kun tuo juoruakka kuuntelee ja kertoo kaiken eteenpäin.
Tosin tässä on idiootteja kaikki osapuolet. Kukaan ei sano suoraan tälle naiselle tai tämän miehelle, että tämä nyt koskeen VAIN miehiä, ettei hän ole tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Laitan nyt vaikka tunnistettais tästä. Nainen oli tosiaan laittanu kuvan ruuista (mitkä MÄ olin tehny) tyyliin "vähän sapuskaa äijille kun ne tulee saunasta" ja kuva valtavasta ruokamäärästä
Ap
Ei jumalauta! Ei taida sillä ämmällä olla ihan kaikki inkkarit kanootissa!
Vierailija kirjoitti:
Jospa se nainen on tosi yksinäinen ja mies on ainut kenen kanssa viettää aikaa. En silti tarkoita että olisi ok. Sun miehen olisi pitänyt sanoa sille kaverille että vaan miesten kesken tarkoitus olla. Harmi jos nyt meni sen eukon takia tunnelma pilalle. Mielestäni tässä asiassa kyllä osasyyllinen on sun mies jos ei kehdannut sanoa ettei puolisoita mukaan. Ja osasyyllinen se hölmö pariskunta jos heille on ilmoitettu että vaan miehet ja silti alkaa sanomaan vastaan. Voi tosiaan olla vaikea sanoa korrektisti ei. Kannattaa jatkossa opetella sanomaan ketä se kutsu koskee eikä antaa periksi.
Tottakai mies on osasyyllinen mutta koska kuitenkin halusi tavata ystäväänsä niin suostui.
Ilmoiettiin kyllä selvästi keitä kutsu koskee mutta miehen teki sitten muiden luvalla poikkeuksen kun kaikki halusivat tietää mitä "Jartsalle" kuuluu..
On siellä muutkin vaimot ihmetelleet että eikös pitänyt olla poikienilta ja miksi siellä nainen on.
Itseä ei ärsytä mikään muu kuin nuo että postaa tuonne faceen noita kuvia.. Ja tietty ihmettelen mikä hinku muijalla on olla siellä...
Ap
Miehenä vaikea tajuta ”miestenillan” ideaa. Vietän iltoja ystävien ja kavereiden kanssa, ei siinä sukupuolta kysytä. Ja toki mahdolliset puolisot ovat tervetulleita; jotkut heistä ovat olleet mukana usein, jotkut harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä vaikea tajuta ”miestenillan” ideaa. Vietän iltoja ystävien ja kavereiden kanssa, ei siinä sukupuolta kysytä. Ja toki mahdolliset puolisot ovat tervetulleita; jotkut heistä ovat olleet mukana usein, jotkut harvoin.
Ootko oikeesti mies?
Kyl ukot tarttee omaa aikaa, sama ku akat tarvii omaansa. Emmäkä halua mun tyttökolmikkojuttuihi yhtää äiää mukaan häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Laitan nyt vaikka tunnistettais tästä. Nainen oli tosiaan laittanu kuvan ruuista (mitkä MÄ olin tehny) tyyliin "vähän sapuskaa äijille kun ne tulee saunasta" ja kuva valtavasta ruokamäärästä
Ap
Hyvä vaan jos aika lukee tän ketjun ja tunnistaa itsensä! Jos vaikka tajuis jatkossa pysyä poissa sieltä minne ei oo kutsuttu!
Jotenkin kuulostaa vaan todella lapselliselta jo järjestää jotain miesteniltoja. En mä tiennyt että tuollaisia pöljäkkeitä edes on..
Sitten yks laittelee vielä jotain " äijille sapuskaa"- juttuja.
Ei voi kuin ihmetellä ja naureskella.
No jo on ihmisillä ongelmat. Saan varmaan tästä alapeukkua, mutta itse kyllä tavallaan ymmärrän tuota naista/pariskuntaa. Minä ja mieheni olemme aina menneet joka paikkaan yhdessä, niin ns. miesten kuin naistenkin iltoihin. Enkä koskaan ole kokenut, että kellään olisi ollut sitä vastaan mitään. Itse tulen erinomaisesti toimeen miesten kanssa eikä minua häiritse vaikka heittäisivät siellä kuinka härskiä läppää tahansa, päin vastoin, omat juttuni saattavat äijäporukassa olla vähintään samaa tasoa. :) Myös mieheni tulee erinomaisesti toimeen naisporukassa. Joten mennään joka paikkaan pariskuntana, koska kumpikin näin haluamme tehdä. Jos tulisi joku ehdoton "puolisokielto" (mikä mielestäni kuulostaa älyttömältä) jättäisimme kokonaan menemättä.
Mun mielestä miehet tarvii miesten illan. Siellä naiset on tiellä. Ite oon sairaan mustis mutta miesteniltaan päästän. Jo ihan siitä syystä, että ukoille kaverit on monesti tärkeämpi asia ku itse se kumppani.
Kyllä nyt "vaino" änkesi väärään paikkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä miehet tarvii miesten illan. Siellä naiset on tiellä. Ite oon sairaan mustis mutta miesteniltaan päästän. Jo ihan siitä syystä, että ukoille kaverit on monesti tärkeämpi asia ku itse se kumppani.
Mä kans järkkäsin lapselle hoploppisynttärit.
Älkää jaksako!!! Mä voin huonosti kun luen näitä juttuja!!!!:D
Vierailija kirjoitti:
No jo on ihmisillä ongelmat. Saan varmaan tästä alapeukkua, mutta itse kyllä tavallaan ymmärrän tuota naista/pariskuntaa. Minä ja mieheni olemme aina menneet joka paikkaan yhdessä, niin ns. miesten kuin naistenkin iltoihin. Enkä koskaan ole kokenut, että kellään olisi ollut sitä vastaan mitään. Itse tulen erinomaisesti toimeen miesten kanssa eikä minua häiritse vaikka heittäisivät siellä kuinka härskiä läppää tahansa, päin vastoin, omat juttuni saattavat äijäporukassa olla vähintään samaa tasoa. :) Myös mieheni tulee erinomaisesti toimeen naisporukassa. Joten mennään joka paikkaan pariskuntana, koska kumpikin näin haluamme tehdä. Jos tulisi joku ehdoton "puolisokielto" (mikä mielestäni kuulostaa älyttömältä) jättäisimme kokonaan menemättä.
Nyt on tosi mustat sukat :D ja ootko varma, että äijäs haluaa oikeasti näin vai toimii mieliksesi? Kuulostaa huolestuttavalle, ettei saa olla mitään omia menoja....huhhuh
Me ollaan sitten varmaan outoja kun ei kumpikaan kaivata mitään erillisiä miesten tai naisten iltoja. Tosin eipä sellaisia ole meidän tuttavapiirissä juurikaan enää järjestetty, ikää alkaa jo olla sen verran että tuollainen tuntuu vähän lapselliselta. Illanviettoihin ovat tervetulleita kaikki sukupuoleen katsomatta. Meistä on tullut muutenkin iän myötä enemmän kotona viihtyviä, vietetään viikonloput yleensä joko kahdestaan tai jomman kumman sukulaisten kanssa. T: viestin 34 kirjoittaja
Jotenki outoa, että jotkut naiset ei haluu antaa miehelleen yhtään omaa tilaa ja eivät sitä myöskään ilmeisesti kaipaa itse jos aina pitää olla pariskuntana? 😄 Missä oma identiteetti jos mennää kaikkialle vaan "pariskuntana" ja tehdään kaikki "pariskuntana". Vituttais.
On teillä lapselliset jutut!:D
Vai järjestit miesten illan.. Voi ristus mitä töttöröitä.