Noloa käytöstä kuntosalilla. Esimerkkejä?
Kommentit (168)
Kyllä on monenlaista, joo, tuota.
Toisten treeneihin sekaantujat. Eräällä salilla kulki omistajan fyssarikaveri treenaamassa. Liekö sai käydä ilmaiseksi, kun kävi ohjeistamassa ihmisiä.
Kun tein maasta vetoa, tuli selän taka seisomaan. Kun sain sarjani tehtyä, tokaisi, että oikeinhan tuo meni ja ihme ja kumma, että jaksoit. Tiputat vielä 10 kg painoa, niin olet rantakunnossa.
Olen niitä ihmisiä, jotka eivät hölmistyttyään osaa sanoa mitään napakkaa. Mutta tämän jälkeen oli vaikea käydä tällä salilla, koska koko ajan oli tunne, että pitää perustella, että minä ylipainoinen vanha akka olen kulkenut salilla 30 vuotta ja tekniikka on kyllä hallussa. En yritä 100 kg mavessa vetää, Ellen tiedä, että pystyn siihen ja en halua, että koko salin kuullen omistajan kaveri kailottaa, että olen ylipainoinen.
Kun salikortti umpeutui, niin vaihdoin kun ns kellarisslille, missä saan tehdä rauhassa
Muhmuttien käytös.
Pitää elää maassa maan tavalla tai maasta pois.
Vierailija kirjoitti:
ei mikään, teen oman reenini ja lähden pois... Tai saatan puhua muutaman sanan reenin ohella jos tuttu salilla... Mielestäni naiset reenaavat ihan liian pienillä painoilla....tai tuntuu että ei ole painoa ollenkaan... ???? jossain etureisipainoissakin.... siis what? en pidä edes itseäni voimakkaana...
Siis whatwhat. Minulla on yliliikkuvat nivelet + paljon vanhoja pehmytkudosvammoja joten reenaan ihan liian pienillä painoilla pitääkseni ne hiljaisina ja itseni jonkinlaisessa kunnossa. Ihan ammattilaisten ohjeilla tässä mennään vatvatvaaat.
Vierailija kirjoitti:
ei mikään, teen oman reenini ja lähden pois... Tai saatan puhua muutaman sanan reenin ohella jos tuttu salilla... Mielestäni naiset reenaavat ihan liian pienillä painoilla....tai tuntuu että ei ole painoa ollenkaan... ???? jossain etureisipainoissakin.... siis what? en pidä edes itseäni voimakkaana...
Olen toipumassa aivoverenkiertohäiriöstä joten hyvin pienillä painoilla mennään. Haluan kuitenkin vielä elää eikä treenaamiseni tarkoitus edes ole valtavien lihasten hankkiminen. Kun nyt ihan normaaliin elämään pystyisin joskus palaamaan.
Liikku salilla Lahdessa käyn ja nyt siellä on tullut muotiin tiputtaa aina painot. Oli kyseessä talja tai tanko. Ihan ensimmäisistä lämmittelypainoilla lasketaan vapaapudotuksella painot. Hyvin kilahtaa kun metrin korkeudesta tipautetaan levyt toisia levyjä vasten. Useimmiten tätä harrastaa 14-17vuotiaat pojat joilla permanentti etuhiuksissa. Itse olen käynyt salilla 35 vuotta enkä ole kokenut ikinä tarvetta tiputtaa painoja vapaasti. Oma käsitys on että hallittu liike on tehokkaampi ja myös paluuliike on yhtä tärkeä. Ja kyllä. Teen reippaasti isommilla painoilla kuin nämä permisteinit.
seitenviis kirjoitti:
Liikku salilla Lahdessa käyn ja nyt siellä on tullut muotiin tiputtaa aina painot. Oli kyseessä talja tai tanko. Ihan ensimmäisistä lämmittelypainoilla lasketaan vapaapudotuksella painot. Hyvin kilahtaa kun metrin korkeudesta tipautetaan levyt toisia levyjä vasten. Useimmiten tätä harrastaa 14-17vuotiaat pojat joilla permanentti etuhiuksissa. Itse olen käynyt salilla 35 vuotta enkä ole kokenut ikinä tarvetta tiputtaa painoja vapaasti. Oma käsitys on että hallittu liike on tehokkaampi ja myös paluuliike on yhtä tärkeä. Ja kyllä. Teen reippaasti isommilla painoilla kuin nämä permisteinit.
Etsin jonkin aikaa sitten lahjaa kaverin lapselle Karisman Citymarketista ja ihmettelin, että mitä remonttia siellä taas tehdään. Ärsyttävä pamahdus kuului jostain säännöllisen epäsäännöllisesti. Tajusin sitten että sehän tulee yläkerran kuntosalilta :D
Varmaankin juuri tästä painojen tiputtelusta.
Juuri tuon takia en ikinä menisi salille,kun joku olisi heti kuitenkin pilkkaamassa.