Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa käytöstä kuntosalilla. Esimerkkejä?

Vierailija
10.10.2017 |

Mikä saa näkemään punaista?

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjuminen, huutaminen ja ähkintä. Dramaattinen painojen heittely maahan (joo, tää varmaan kuuluu homman nimeen, mutta tämmöstä tavista kiviäkin kiinnostaa).

Vierailija
102/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän noloa oli, kun mulle tultiin kertomaan, että käytän laitetta väärin. No laitteen ohjeiden vastaisesti, mutta aktiiviurheilija Personal Trainerin ohjeiden mukaan. Ei sen kummempaa, kuin ylätalja myötäotteella. Kyllä sitä voi käyttää monenlaisella otteella, kunhan tekee vedot oikeassa asennossa. 

Siis joku tuli valittamaan myötäotteesta? Miks ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jotkut nostavat liian isoja painoja ja heitä saa sitten pelastaa, etteivät jää painojensa alle. Pitäisi olla joku kaveri mukana, ettei muiden tarvitsisi huolehtia miten käy. Tietysti autan eli siitä ei ole silti kysymys. En tiedä onko niillä isommilla saleilla jotain ( ohjaajia, avustajia) ketä voi pyytää varmistamaan. Näillä pienillä saleilla missä olen käynyt ei ole ja ihmetyttää miten jotkut voivat yksinään siellä nostella, kun ei ole ketään muita paikalla. Kai se on sitten omalla vastuulla.

Vierailija
104/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsiistit jotka sotkevat laitteita virtsalla ja ulosteella. Ihan totta, meidän salilla yksikin bodari nostelee penkistä niin rajuja painoja että ruskea läntti on sen jäljiltä kernillä. Yhdellä pankinjohtajanaisella kusilaikut tihkuvat välineisiin. Hävetkää.

Ne "kusilaikut" on luultavasti hikeä, mulla jää kanssa, onhan se noloa mutta minkä teet? treenatessa hiki valuu, pyyhin laitteen kyllä sen jälkeen, mutta ei sille oikeen muuta voi tehdä. 

Vierailija
105/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vitun TUIJOTTAMINEN.

Jos se on näkyvillä niin pakkohan sitä on tuijottaa!

Vierailija
106/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa salietiketti kirjoitti:

Noh, meinasin saada vuoden raivarin Helsingin Käpylän Fitness24:llä muutama kuukausi sitte (miksi vuoden raivarin - koska harvoin suutun mistään ja olen tosi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.)

Nyt näin punaista.

Reippailin pukuhuoneesta portaita pitkin avoimeen tilaan, jossa on 2 porraskonetta. Tärkee laite mun ohjelmassa.

Toisessa treenasi joku. Toisen koneen ulottuvilla haahuili joku nuorehko nainen tosi epämääräisesti, joten en suoraa vain hypännyt laitteeseen vaan kysyin hänet huomioiden, "ooks sä menos tähän laitteeseen", johon tyyppi mumisi jotain, et "joo". Sanoin vaan, "aa okei", ja jouduin tyytyy viereiseen cross trainereihin. Vilkasin puolen minuutin päästä, niin edelleen vain haahuili laitteen lähellä ja näpräsi jotain puhelinta... Alkoi hieman ärsyttää, ja vilkuilin häntä ihan näkyvästi ihmettelevällä katseella, et miksei sitten mee, kun yleensä laitteisiin sit kans mennään, jos sanotaan ja kun on jonoakin. Sanoin miehelleni, joka lämppäsi viereises crosstrainerissa, et "aika outoa, ettei sit mee, vaan haahuilee tossa". Tyyppi ei moksiskaan vaan varaa siinä laitetta, kunnes kaiken kukkuraksi asetteli vielä vesipullonsa porraskoneen telineeseen ja lähti lyllertämään vessaa kohti. V*ttu mikä scumbag oikeesti! Siinä vaihees alkoi ärsyttää, että olin hänet edes huomioinut kysymällä, onko laite varattu. Kävellessään kohdaltani ohi, sanoin kovaan ääneen puoliks miehelleni, puoliks sille muijalle, et "ei kuulu kyl salietikettiin varata tolleen laitteita, aivan uskomattoman röyhkeää ja typerää, siis ihme muija!" Oli kuin ei oisi kuullutkaan ja tepasteli vessaan lyllertäen tosi hitaasti. Palasi sieltä ja jäi edelleen laitteen luo räpläämään puhelintaan omahyväinen "turvahymy" yllään jossain ihme omassa kuplassaan. Viesteili siinä varmaan paniikissa jollekin etätukikaverilleen naamallaan tyhmä hymy ja ego ei vaan antanut periksi toimii oikein. Sekin vielä sellanen laiskan pulskee, hiusten juurikasvu puoles välis päätä, mut silti vaan "minä minä, kun minulle vaan sopii". Häpeäisi, et edes astuu salille tollasella ylimielisellä egolla, kun muuten näkee päällekinpäin, et ei vissiin kaikki ihan kotona. Ilmeisest ensimmäistä kertaa salilla ja ylimielinen kuin mikä. Tuijotettiin molemmat suut auki, ja miehenikin tokaisi, et "törkee muija". Ei mitään reaktiota vaan siinä vaan läskiperseensä kanssa varasi laitetta. Itse olisin tuossa ajassa jo tehnyt lämmittelyni. Sehän eniten v*tutti. Nyt tyydyin toiseen laitteesenen ja ennen kuin muija edes aloitti "treeninsä" mun oli pakko lähtee toiseen tilaan, koska sen olemassa olo alko kiehuttaa niin prkleesti, et olin vähällä käydä läksyttää sitä pskasäkkii ihan kunnol.

Tollaset tyypit, joilla ei salietiketistä tuon taivaallista tietoo eikä aikomustakaan treenata vaan tekevät vaan kiusaa, vaikka toinen huomioi (valikoiduinko itseään fitimmän ulkomuodon vuoksi hänen katkeroituneen ylimielisyytensä kohteeks vai miks?) Joka tapaukses pysyköön tollaset poissa meidän muiden tieltä. Seuraavalla kerralla videoin ja lähtee jakeluun.

Miten te olisitte toimineet? Kertokaa?

Huomaa, että et ymmärrä treenaamisesta vielä mitään. Ihan yksi ja sama teetkö porraskonetta vai crosstraineria. Opettele olemaan vähemmän itsekäs ja älä ota nokkiisi pikku asioista. Toisin sanoen kasva aikuiseksi. Todella vähäpätöinen asiahan tuo ihan oikeasti on. Miksi tuollaisesta hermostua.

Taisit nyt paljastaa, ettet itse treenaamisesta tiedä juuri mitään. :D En jaksa sulle kertoa cross trainerin ja porraskoneen/PowerMillin eroja. Pelkästään laitteiden sovellettavuudessa on jo suuria eroja. Googlaa itse, niin ehkä opit. Eivät ne ole todellakaan samoja laitteita, mutta hei huomaatkos, että se ei nyt ollut jutun pointti (Jos sillä on ydinasian kanssa merkitystä, niin kerrottakoon, että treeniä on 10 vuotta takana ja ammattilaisten opissakin - kisavalmennus. Ai, että naurattaakin argumenttisi).

ITSEKÄSTÄ on tahallaan VARATA laite TIETÄEN, että muutkin siihen haluavat. Eli kasva itse aikuiseksi ja hyväksy, että kaikki meistä eivät huonoa käytöstä ja toisten treenien tahallaan sabotoimista siedä, vaan perästä saattaa kuulua oikeutetusti vähän napakamminkin, kerran ystävällisesti kommunikoiminen ei auta.

Pitäisi olla muutenkin selvää, ettei laitteita varata. Kyllä täällä kaikenmaailman tolvanat puolustelee huonoa käytöstä, kun todennäköisesti itse siihen syyllistyvät tai sitten herneet vedettiin vain siitä, että asian täällä esitti näin roisisti. "Viis siitä, kuka oikeasti käyttäytyi huonosti salilla, mutta kun itse olen tällainen itsekäs läskiperse, haukun tätä pienen napautuksen antajaa." Olkoon vaan "vähäpätöinen" asia sinusta sabotoida tahallan muiden treenejä, mutta ota huomioon, että koko ketjun tarkoitus oli kertoa noloja asioita salilla :D Täällä on moni muu asia vielä vähäpätöisempi : "Tyyppi treenas väärin" tai "musiikki oli noloo". Jokaisen pitäisi keskittyy omaan treeniin, mutta ei sabotoida toisten treeniä. Itse olet tätä palstaa lukemassa, joten älä vedä herneitä nenään :D Tä on hyvä ketju. Tämän muijan käytös varmaan on ollut noloimmasta päästä, koska se oli röyhkeästi muita epähuomioivaa. Kyllä huonosta käytöksestä saa sanoa ääneen.

Vierailija
107/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa salietiketti kirjoitti:

Noh, meinasin saada vuoden raivarin Helsingin Käpylän Fitness24:llä muutama kuukausi sitte (miksi vuoden raivarin - koska harvoin suutun mistään ja olen tosi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.)

Nyt näin punaista.

Reippailin pukuhuoneesta portaita pitkin avoimeen tilaan, jossa on 2 porraskonetta. Tärkee laite mun ohjelmassa.

Toisessa treenasi joku. Toisen koneen ulottuvilla haahuili joku nuorehko nainen tosi epämääräisesti, joten en suoraa vain hypännyt laitteeseen vaan kysyin hänet huomioiden, "ooks sä menos tähän laitteeseen", johon tyyppi mumisi jotain, et "joo". Sanoin vaan, "aa okei", ja jouduin tyytyy viereiseen cross trainereihin. Vilkasin puolen minuutin päästä, niin edelleen vain haahuili laitteen lähellä ja näpräsi jotain puhelinta... Alkoi hieman ärsyttää, ja vilkuilin häntä ihan näkyvästi ihmettelevällä katseella, et miksei sitten mee, kun yleensä laitteisiin sit kans mennään, jos sanotaan ja kun on jonoakin. Sanoin miehelleni, joka lämppäsi viereises crosstrainerissa, et "aika outoa, ettei sit mee, vaan haahuilee tossa". Tyyppi ei moksiskaan vaan varaa siinä laitetta, kunnes kaiken kukkuraksi asetteli vielä vesipullonsa porraskoneen telineeseen ja lähti lyllertämään vessaa kohti. V*ttu mikä scumbag oikeesti! Siinä vaihees alkoi ärsyttää, että olin hänet edes huomioinut kysymällä, onko laite varattu. Kävellessään kohdaltani ohi, sanoin kovaan ääneen puoliks miehelleni, puoliks sille muijalle, et "ei kuulu kyl salietikettiin varata tolleen laitteita, aivan uskomattoman röyhkeää ja typerää, siis ihme muija!" Oli kuin ei oisi kuullutkaan ja tepasteli vessaan lyllertäen tosi hitaasti. Palasi sieltä ja jäi edelleen laitteen luo räpläämään puhelintaan omahyväinen "turvahymy" yllään jossain ihme omassa kuplassaan. Viesteili siinä varmaan paniikissa jollekin etätukikaverilleen naamallaan tyhmä hymy ja ego ei vaan antanut periksi toimii oikein. Sekin vielä sellanen laiskan pulskee, hiusten juurikasvu puoles välis päätä, mut silti vaan "minä minä, kun minulle vaan sopii". Häpeäisi, et edes astuu salille tollasella ylimielisellä egolla, kun muuten näkee päällekinpäin, et ei vissiin kaikki ihan kotona. Ilmeisest ensimmäistä kertaa salilla ja ylimielinen kuin mikä. Tuijotettiin molemmat suut auki, ja miehenikin tokaisi, et "törkee muija". Ei mitään reaktiota vaan siinä vaan läskiperseensä kanssa varasi laitetta. Itse olisin tuossa ajassa jo tehnyt lämmittelyni. Sehän eniten v*tutti. Nyt tyydyin toiseen laitteesenen ja ennen kuin muija edes aloitti "treeninsä" mun oli pakko lähtee toiseen tilaan, koska sen olemassa olo alko kiehuttaa niin prkleesti, et olin vähällä käydä läksyttää sitä pskasäkkii ihan kunnol.

Tollaset tyypit, joilla ei salietiketistä tuon taivaallista tietoo eikä aikomustakaan treenata vaan tekevät vaan kiusaa, vaikka toinen huomioi (valikoiduinko itseään fitimmän ulkomuodon vuoksi hänen katkeroituneen ylimielisyytensä kohteeks vai miks?) Joka tapaukses pysyköön tollaset poissa meidän muiden tieltä. Seuraavalla kerralla videoin ja lähtee jakeluun.

Miten te olisitte toimineet? Kertokaa?

Huomaa, että et ymmärrä treenaamisesta vielä mitään. Ihan yksi ja sama teetkö porraskonetta vai crosstraineria. Opettele olemaan vähemmän itsekäs ja älä ota nokkiisi pikku asioista. Toisin sanoen kasva aikuiseksi. Todella vähäpätöinen asiahan tuo ihan oikeasti on. Miksi tuollaisesta hermostua.

Taisit nyt paljastaa, ettet itse treenaamisesta tiedä juuri mitään. :D En jaksa sulle kertoa cross trainerin ja porraskoneen/PowerMillin eroja. Pelkästään laitteiden sovellettavuudessa on jo suuria eroja. Googlaa itse, niin ehkä opit. Eivät ne ole todellakaan samoja laitteita, mutta hei huomaatkos, että se ei nyt ollut jutun pointti (Jos sillä on ydinasian kanssa merkitystä, niin kerrottakoon, että treeniä on 10 vuotta takana ja ammattilaisten opissakin - kisavalmennus. Ai, että naurattaakin argumenttisi).

ITSEKÄSTÄ on tahallaan VARATA laite TIETÄEN, että muutkin siihen haluavat. Eli kasva itse aikuiseksi ja hyväksy, että kaikki meistä eivät huonoa käytöstä ja toisten treenien tahallaan sabotoimista siedä, vaan perästä saattaa kuulua oikeutetusti vähän napakamminkin, kerran ystävällisesti kommunikoiminen ei auta.

Pitäisi olla muutenkin selvää, ettei laitteita varata. Kyllä täällä kaikenmaailman tolvanat puolustelee huonoa käytöstä, kun todennäköisesti itse siihen syyllistyvät tai sitten herneet vedettiin vain siitä, että asian täällä esitti näin roisisti. "Viis siitä, kuka oikeasti käyttäytyi huonosti salilla, mutta kun itse olen tällainen itsekäs läskiperse, haukun tätä pienen napautuksen antajaa." Olkoon vaan "vähäpätöinen" asia sinusta sabotoida tahallan muiden treenejä, mutta ota huomioon, että koko ketjun tarkoitus oli kertoa noloja asioita salilla :D Täällä on moni muu asia vielä vähäpätöisempi : "Tyyppi treenas väärin" tai "musiikki oli noloo". Jokaisen pitäisi keskittyy omaan treeniin, mutta ei sabotoida toisten treeniä. Itse olet tätä palstaa lukemassa, joten älä vedä herneitä nenään :D Tä on hyvä ketju. Tämän muijan käytös varmaan on ollut noloimmasta päästä, koska se oli röyhkeästi muita epähuomioivaa. Kyllä huonosta käytöksestä saa sanoa ääneen.

Joo, ei missään Vauva-palstalla ymmärretä, että tollanen käytös ottaa päähän. Lisäksi monet eivät myöskään yleisesti (aktiivitreenaaja tai ei) kestä kritiikin antoa hieman roisimmin, vaikka asia on oikeutetustikin ärsyttänyt. Urheilijoiden keskuudessa, voin sanoa, että olisi moniakin sapettanut. Itse en fitnesstä harrasta, vaan olen yleisurheilija, joka käy tiukoilla aikatauluilla myös salilla. Kyllä tuon naisen käytös olisi pistänyt silmään ja varmasti olisin myös tuohtunut, kun itse tavoitteellisesti treenaa ja sitten jotkut tuntuvat tahallaan jarruttelevan, vaikka ystävällisesti jo on kerran kysynyt. Pitäisi vaan taputella päähän, että "otahan vaan aikasi, kun täällä kerrankin olet". Kyllä, tämän palstan kohderyhmä puolustelee juurikin näitä mammoja tai muija olikin sana, jota taisit käyttää. Ja joo varmaan fitness-näkökulmasta esimerkiksi pakara-aktivaatio on ihan toista luokkaa porraslaitteessa kuin cross trainerissa, joten "Opetelkaa salietiketti" on kyllä ihan oikeessa, että eivät ne kyllä samoja laitteita ole. Urheilu kunniaan ja salietiketti haltuun!

Vierailija
108/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun, Opetelkaa Salietiketti -nimimerkki, lähteä noiden alter egojesi kanssa vaikka iltapuntille ja olla pilaamatta hyvää ketjua riehumisella.

P.S. Ne aloitusviestisi saamat alapeukut johtuvat pääasiassa siitä, että niin ärsyttävää kuin laitteiden varaaminen onkin, kirjoitit siitä ihan naurettavan pitkän höyryämisen.

Vierailija
109/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan esimerkiksi, että on noloa vetää tehotonta treeniä

Jep. Itse teen fyssarin ohjeiden mukaan. Painot on pieniä, liikeradat oikein. Olen selkä- ja polvitoipilas ja joudun rakentamaan itseäni pienillä painoilla jonkin aikaa.

Kiva,jos jengi arvostelee pieniä painojani tietämättä edes syytä niihin.

Vierailija
110/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän noloa oli, kun mulle tultiin kertomaan, että käytän laitetta väärin. No laitteen ohjeiden vastaisesti, mutta aktiiviurheilija Personal Trainerin ohjeiden mukaan. Ei sen kummempaa, kuin ylätalja myötäotteella. Kyllä sitä voi käyttää monenlaisella otteella, kunhan tekee vedot oikeassa asennossa. 

Siis joku tuli valittamaan myötäotteesta? Miks ihmeessä?

Ilmeisesti siksi, kun laitteen ohjekuvassa on vastaote :D

Vierailija
111/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä tämä belöörf, joka otti jossain pukuhuoneessa kuvan ilkkuakseen jotain hieman tukevampaa naista. Öö miksi vitussa pitää ottaa kuvia toisista, laittaa nettiin ja nauraa päälle. Nämä ilkeät toisille naurajat ja muiden kuvaajat ottaa päähän. Ja se on todellakin noloa

Juurikin piti sanoa samasta.Otetaan pilkkamielessä valokuvia.Berlöff on idiootti.Onneks sai kenkää ko.salilta.

Ahdistelijasta kannattaa ottaa kuva varmuuden vuoksi jos tapahtuu jotain mistä tarvii antaa tuntomerkit. #metoo

Vierailija
112/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehoton tekeminen. Jos et pysty älä tee.

Tuollainen asenne!

Vierailija
113/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta alkaa tuntua, että Käpylän napautteleva porrastreenaaja on katoja suhisevan ja pihakoivuja potkivan taistelulajiekspertin vaimo.

Vierailija
114/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etko Käpylässä treenaaja voinut rauhallisesti kysyä varaajalta, että milloin aikoo aloittaa treenin? Tapasi kuvata tilannetta on kovin aggressiivinen ja kuvailet naisen ulkonäköä ikävästi.

Ehkä porrastreeniä kannattaa vähentää? Mitä tähän tokaisee miehesi?

Vierailija
115/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etko Käpylässä treenaaja voinut rauhallisesti kysyä varaajalta, että milloin aikoo aloittaa treenin? Tapasi kuvata tilannetta on kovin aggressiivinen ja kuvailet naisen ulkonäköä ikävästi.

Ehkä porrastreeniä kannattaa vähentää? Mitä tähän tokaisee miehesi?

No justhan se oli alun perin kysynyt, onko menossa iihen treenaa, ettei vaan etuile. Mikseivät ihmiset osaa lukea?

Vierailija
116/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä selvästi erottuva erektio treenitrikoissa ja naiset tuijottavat. Kumpikin on aika noloa.

Vierailija
117/168 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että naiset pukeutuvat tylsästi paksuihin trikoisiin ettei stringit näy tai pitkiin perseen peittäviin paitoihin. Parhaat helmet pitävät tarakan ihanasti tyrkyllä ja piristävät kummasti elämää. Kiitos teille ihanaiset helmet!

Vierailija
118/168 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely

Vierailija
119/168 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isohkoegoiset Euroopan omistajat (miehet) joilla on tarve tulla kysymättä neuvomaan, käyttäytyvät ihan kuin olisin ekaa kertaa salilla enkä koskaan nähnyt yhtäkään laitetta. Olen käynyt salilla nyt 5 vuotta joten enköhän itsekin osaa, mutta kai se jotenkin hämää että olen pienikokoinen nainen.

Vierailija
120/168 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiini pierut näillä broilereilla (bodareilla) joilla päässä viiraa eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän