Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa käytöstä kuntosalilla. Esimerkkejä?

Vierailija
10.10.2017 |

Mikä saa näkemään punaista?

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt salilla reilut 20 vuotta enkä ole törmännyt suurimpaan osaan näistä asioista. Jos joku varaa laitetta taukojen aikana, niin yleensä kohteliaasti kysymällä siihen pääsee tekemään välissä. Itsekin saatan tauolla istua siinä, mutta väistyn kyllä pyynnöstä. Toisille nauramista en ole nähnyt koskaan, se lienee lähinnä urbaanilegenda, samoin kuin toisten painojen kyttäily. Puhelinta käytän painojen kirjaamiseen.

Itseä ärsyttää se, jos käyttämiä painoja ei kerätä pois. Sitä näkee välillä.

Vierailija
62/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä huomannut näitä ihmisiä, jotka laittavat laitteisiin ihan älyttömän suuret painot, ja saavat ne ns huijaamalla tehtyä. (esim loitontajassa saadaan seisoalteen ja tukea ottaen tehtyä niillä 80kg painoilla). Miksi ei voi vaan istua siinä laitteessa, ja tehdä ne liikkeet normaalisti oikealla tekniikalla? Vai halutaanko vain näyttää, että pystyy isoilla painoilla tekemään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntosalilla, joka on rakennettu aiemmin muussa käytössä olleisiin tiloihin. Näin ollen salilla ei ole kunnollista ilmastointia ja ilma on usein tunkkainen. Eniten ärsyttää henkilöt (yleensä miehet), jotka tulevat salille paksuissa college-housuissa ja -hupparissa, ja sitten haluavat pitää ikkunaa auki. Tätä tapahtuu kesät talvet, ei väliä vaikka ulkona olisi -20 astetta.

Vierailija
64/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä huomannut näitä ihmisiä, jotka laittavat laitteisiin ihan älyttömän suuret painot, ja saavat ne ns huijaamalla tehtyä. (esim loitontajassa saadaan seisoalteen ja tukea ottaen tehtyä niillä 80kg painoilla). Miksi ei voi vaan istua siinä laitteessa, ja tehdä ne liikkeet normaalisti oikealla tekniikalla? Vai halutaanko vain näyttää, että pystyy isoilla painoilla tekemään..

Minä teen välillä näin, tulee vaihtelua treeniin ja tällä voi valmistella sitä, että pystyy tekemään isommilla painoilla puhtaalla tekniikalla. Toki pitää olla tarkkana, ettei tee mitenkään niin, että aiheutuisi vahinkoa. Nuo sun olettamukset on vähän hassuja, en ole koskaan huomannut että ketään kiinnostaisi mun painot. 62

Vierailija
65/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ainakin ihan opetettukin, että siinä voi olla myös seisaallaan, treeni osuu silloin eri kohtaan.

Minä käyn äijäsalilla, ei ole saunaa eikä jumppia eikä yleensä ruuhkaa, ei mitään ongelmia, vuosimaksu 400 €. Suihku sentään löytyy mutten ole koskaan käynyt. Heitän kamppeet niskaan ja kotiin suihkuun, Hevi soi täysillä ja miehet on ihan reiluja, saattaa opastaakin ohimennen jotakin.  Vkl aamulla kun menee joskus 7 aikaan, ei ole kuin pari muuta koko salilla.

Vierailija
66/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ainakin ihan opetettukin, että siinä voi olla myös seisaallaan, treeni osuu silloin eri kohtaan.

Minä käyn äijäsalilla, ei ole saunaa eikä jumppia eikä yleensä ruuhkaa, ei mitään ongelmia, vuosimaksu 400 €. Suihku sentään löytyy mutten ole koskaan käynyt. Heitän kamppeet niskaan ja kotiin suihkuun, Hevi soi täysillä ja miehet on ihan reiluja, saattaa opastaakin ohimennen jotakin.  Vkl aamulla kun menee joskus 7 aikaan, ei ole kuin pari muuta koko salilla.

Onpa hyvä, että sinä olet osannut valita Kunnon Salin.

Vierailija
67/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho miten törkeitä ihmisiä saleilla käy. Olen käynyt salilla vuoden ja teen sarjani ja lähden. Kun pistän infapunasaunankin päälle niin usein sanon jos joku näyttää, että olisi myös tulossa, että menee vaan myös ettei minua haittaa. Musta ainakin tuntuu et jos pitää hirveesti taukoja laitteiden välissä nii ei tehoa mihinkään. Ja menen salille treenimoodissa ja salin jälkeen näprätään puhelin ja otetaan kuvat. (Otan kehityskuvia itsestäni mitkä eivät mene someen)

T. Tyttö 16vee

Vierailija
68/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi niin, että tein kyykkyjä Smithissä ja kesken toistojen joku mummeli tuli vetämään levypainoja pois. Siis niitä painoja, jotka mulla oli siinä tangossa. Sanoin siinä kyykkyjen lomassa, että mitähän ihmettä rouva puuhaa. Totesi vain, että arveli minun lopettavan kohta. Hiukan hermostuin ja käskin odottaa vuoroaan, niin kuin normaalit ihmiset. Loukkaantui tietysti ja lähti kokonaan pois, mikä oli taas minun mielestä ihan hyvä juttu.

Vierailija
69/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran salilla soutulaitteessa souti oikea bimboblondi aurikolasit silmillä, isot kultaiset korvarenkaat korvissa ja kunnon sotamaalaus naamassa!

Vierailija
70/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen rehkiminen kuntosalilla säälittää ja naurattaa. Itse käyn salilla rentoutumassa ja lähinnä lukemassa lehtiä.

Vierailija
71/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aloittelemassa hauispenkillä (vai mikä onkaan se vino), olin kerännyt kulmatangon painot ja lukot siihen viereen. Sitten siihen lyllersi todella ylipainoinen nainen kuulokkeet korvilla ja vei ne lukot. Sanoin että anteeksi ne on minun, nainen ei kuullut joten huudahdin kovempaan että olivat varattu minulle. Mitä tekee nainen, ei pahoittele tai sano mitään, vaan pudottaa lukot jalkojensa juureen missä oli jtn epämääräistä märkää. Moista röyhkeyttä en kyllä ymmärrä! Etikettiin kuuluu kysyä onko sarja kesken, oletko tässä laitteessa, saanko ottaa painot/lukot?

Mikä merkitys tässä tapahtumassa oli sillä, että todella ylipainoinen nainen, joka vielä lyllersi, vei sinun varaamasi kamat? Oliko se jotenkin kamalampaa, että huonosti käyttäytyvä oli läski vai miksi koit tarpeeksi mainita asian? Kovin hyviä käytöstapoja ei ole itselläsikään eli turhaan syyttelet muita.

Vierailija
72/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa salietiketti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, meinasin saada vuoden raivarin Helsingin Käpylän Fitness24:llä muutama kuukausi sitte (miksi vuoden raivarin - koska harvoin suutun mistään ja olen tosi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.)

Nyt näin punaista.

Reippailin pukuhuoneesta portaita pitkin avoimeen tilaan, jossa on 2 porraskonetta. Tärkee laite mun ohjelmassa.

Toisessa treenasi joku. Toisen koneen ulottuvilla haahuili joku nuorehko nainen tosi epämääräisesti, joten en suoraa vain hypännyt laitteeseen vaan kysyin hänet huomioiden, "ooks sä menos tähän laitteeseen", johon tyyppi mumisi jotain, et "joo". Sanoin vaan, "aa okei", ja jouduin tyytyy viereiseen cross trainereihin. Vilkasin puolen minuutin päästä, niin edelleen vain haahuili laitteen lähellä ja näpräsi jotain puhelinta... Alkoi hieman ärsyttää, ja vilkuilin häntä ihan näkyvästi ihmettelevällä katseella, et miksei sitten mee, kun yleensä laitteisiin sit kans mennään, jos sanotaan ja kun on jonoakin. Sanoin miehelleni, joka lämppäsi viereises crosstrainerissa, et "aika outoa, ettei sit mee, vaan haahuilee tossa". Tyyppi ei moksiskaan vaan varaa siinä laitetta, kunnes kaiken kukkuraksi asetteli vielä vesipullonsa porraskoneen telineeseen ja lähti lyllertämään vessaa kohti. V*ttu mikä scumbag oikeesti! Siinä vaihees alkoi ärsyttää, että olin hänet edes huomioinut kysymällä, onko laite varattu. Kävellessään kohdaltani ohi, sanoin kovaan ääneen puoliks miehelleni, puoliks sille muijalle, et "ei kuulu kyl salietikettiin varata tolleen laitteita, aivan uskomattoman röyhkeää ja typerää, siis ihme muija!" Oli kuin ei oisi kuullutkaan ja tepasteli vessaan lyllertäen tosi hitaasti. Palasi sieltä ja jäi edelleen laitteen luo räpläämään puhelintaan omahyväinen "turvahymy" yllään jossain ihme omassa kuplassaan. Viesteili siinä varmaan paniikissa jollekin etätukikaverilleen naamallaan tyhmä hymy ja ego ei vaan antanut periksi toimii oikein. Sekin vielä sellanen laiskan pulskee, hiusten juurikasvu puoles välis päätä, mut silti vaan "minä minä, kun minulle vaan sopii". Häpeäisi, et edes astuu salille tollasella ylimielisellä egolla, kun muuten näkee päällekinpäin, et ei vissiin kaikki ihan kotona. Ilmeisest ensimmäistä kertaa salilla ja ylimielinen kuin mikä. Tuijotettiin molemmat suut auki, ja miehenikin tokaisi, et "törkee muija". Ei mitään reaktiota vaan siinä vaan läskiperseensä kanssa varasi laitetta. Itse olisin tuossa ajassa jo tehnyt lämmittelyni. Sehän eniten v*tutti. Nyt tyydyin toiseen laitteesenen ja ennen kuin muija edes aloitti "treeninsä" mun oli pakko lähtee toiseen tilaan, koska sen olemassa olo alko kiehuttaa niin prkleesti, et olin vähällä käydä läksyttää sitä pskasäkkii ihan kunnol.

Tollaset tyypit, joilla ei salietiketistä tuon taivaallista tietoo eikä aikomustakaan treenata vaan tekevät vaan kiusaa, vaikka toinen huomioi (valikoiduinko itseään fitimmän ulkomuodon vuoksi hänen katkeroituneen ylimielisyytensä kohteeks vai miks?) Joka tapaukses pysyköön tollaset poissa meidän muiden tieltä. Seuraavalla kerralla videoin ja lähtee jakeluun.

Miten te olisitte toimineet? Kertokaa?

No en ainakaan niin että olisin heti käynyt ystävällisesti sitten kysymässä että hei sori, et vielä ilmeisesti tarvitse laitetta että voisinko ensin tehdä oman lämmittelyn kun se on ohjelmassa?

Olisin mennyt jonnekkin kauppaan kiireellä ostamaan megafonin ja kovaan ääneen siihen ihmetellyt tämän törkeän ämmän käytöstä niin että kuuluu muillekkin saleille asti. Oppisihan.

No niinpä! Kunpa oisin itsekin jättänyt hänet huomioimatta enkä olisi kysynyt heti alussa, onko menossa laitteeseen. Sitähän tuossa just manasin, että ärsyttää, et menin varmistamaan kysymällä, onko hän menossa, etten vahingossakaan etuilisi ketään enkä hätäilisi. Mitä teki hän? Oikeen mässäili tilanteella, kun kohteliaasti olin varmistanut, etten vaan etuilisi. En todellakaan mennyt siihen enää anelemaan, josko saisin tehdä treenini. Sen verran täytyy olla älliä päässä havahtua, että muutkin haluaa laitteeseen eikä siihen jäädä nojailemaan silloin. Siinä vaiheessa se megafoni todella olisi ollut tarpeen. Kuulossakin kun tällä tuntui olevan jotain vikaa.

Sinusta olisi oikeesti pitänyt mennä anelemaan siihen jo kerran kysyttyyn tilanteeseen, vaikka on itsestään selvyts, että laitteita pitäisi ollenkaan varata????Mieti nyt toisen kerran.

Otat asian nyt vähän liian vakavasti. Kohteliaisuudella pääsee aina pitkälle, sillä ei ole mitään tekemistä anelun kanssa, paitsi jos henkilölle perus käytöstavat ovat jo suuri uhraus (vink vink). Teit pikemminkin itsestäsi naurettavan kun passiivis-aggressiivisesti kommentoit, että hän varmasti kuulee, ettet ollut tyytyväinen hänen käytökseensä. Kyllä kypsä aikuinen osaa fiksusti kysyä ja sanoa.

Onko sinun luetun ymmärtämisessäsi puutteita? Kerroin heti alussa häneltä kysyneeni, onko hän laitteeseen menossa. Ihan aktiivisesti ja ystävällisesti siis toimin, mutta hän käyttäytyi itse täysin passiivisesti ja päinvastaisesti, mitä sanoi. Eli ystävällinen kommunikointi ja kommunikointi ylipäänsä ei toiminut, joten jotenkin yritin häntä herättää. Kyllä se menee aneluksi, jos toinen jo kerran sanoo, että reenaa, että mun pitäisi taas mennä siihen kyselemään. Kyllä sinuakin olisi ottanut päähän, mutta oletkohan itse nyt näitä tyyppejä, kun ei tunnu välähtävän??

No sinähän se oikein päivänsäde olet ;). Hyvä, kun kerroit heti ensimmäisen viestisi alussa, kuinka kärsivällinen ja ymmärtäväinen ja harvoin mistään suuttuva olet, se kun ei oikein meinaa näistä hyökkäysviesteistäsi välittyä.

Vierailija
73/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa yli kaiken ns. himotreenaajat, jotka keräävät kasan irtopainoja ja tankoja itselleen johonkin nurkkaan, että voivat tehdä siellä rauhassa omaa sarjaansa. Kaikki muut joutuvat sitten odottamaan, että tämä yksi sankari saa tehtyä supersarjansa loppuun, että saavat käyttää tämän varaamia irtopainoja. Pahimmat jättävät nämä varaamansa irtopainot lojumaan ties minne käytön jälkeen. Virta ei ilmeisesti enää riitä painojen takaisin tuomiseen treenin jälkeen.

Vierailija
74/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät jotka muikuilevat ja jos tekee sarjaa seisovat siellä takana supisemassa sinusta juuri kun se toiminta näkyy peilistä sinulle.

Toisten kuvien julkaiseminen törkeintä ikinä.

Vierailija
75/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman myös ihmetystä herätti paikallisella salilla, kun pari naista teki suorinjaloin maastavetoa korokkeelta. Painot otettiin räkistä ja laskettiin hallitusti alas, tanko johonkin hieman polven alapuolelle. Joten mikä hyöty korokkeesta?

Vierailija
76/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman myös ihmetystä herätti paikallisella salilla, kun pari naista teki suorinjaloin maastavetoa korokkeelta. Painot otettiin räkistä ja laskettiin hallitusti alas, tanko johonkin hieman polven alapuolelle. Joten mikä hyöty korokkeesta?

Oon samaa ihmetellyt lukemattomia kertoja. Toinen vielä parempi on se kun otetaan 2 koroketta tai vastaavasti 2 penkkiä, molempien jalkojen alle oma. Sen jälkeen tehdään kyykkyä leveässä haara-asennossa niin, että käsipainoa roikotetaan jalkojen välissä. Käsipaino ei missään vaiheessa käy laatikon reunan alapuolella..

Vierailija
77/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa ihmetellyt lukemattomia kertoja. Toinen vielä parempi on se kun otetaan 2 koroketta tai vastaavasti 2 penkkiä, molempien jalkojen alle oma. Sen jälkeen tehdään kyykkyä leveässä haara-asennossa niin, että käsipainoa roikotetaan jalkojen välissä. Käsipaino ei missään vaiheessa käy laatikon reunan alapuolella..

Ymmärrättekö nyt, miksi naiset on niin huonoja auton kanssa, etenkin peruuttaessa? Ei ne hahmota tiloja 3-ulotteisesti. Ne tekee noin, koska jossain instakuvassa on joku tehny noin tajuamatta, ettei tossa mitään järkeä ole. Joku valkoritari tulee selittään, että on. Vaan kun ei ole. Ei. Ole. Ei.

Vierailija
78/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja "bodariäijä" tullut häätään laitteesta pois, kun hänen nyt pitäis päästä tekemään hommansa loppuun. Hohhoijaa. Ja sitte se ärsyttäny ku joku äijä tullu taakse hönkimään,oottamaan vuoroa,että saa vallata tangon itelleen. Alko ahistamaan sen verta pahasti,että lopetin hommani kesken. Nykyään reenaan omalla kotisalilla ilman näitä idiootteja pullistelijoita.

Vierailija
79/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa yli kaiken ns. himotreenaajat, jotka keräävät kasan irtopainoja ja tankoja itselleen johonkin nurkkaan, että voivat tehdä siellä rauhassa omaa sarjaansa. Kaikki muut joutuvat sitten odottamaan, että tämä yksi sankari saa tehtyä supersarjansa loppuun, että saavat käyttää tämän varaamia irtopainoja. Pahimmat jättävät nämä varaamansa irtopainot lojumaan ties minne käytön jälkeen. Virta ei ilmeisesti enää riitä painojen takaisin tuomiseen treenin jälkeen.

Juuri tällä viikolla salin nurkassa nähtyä: joku tehokas nainen oli kerännyt viereensä kaikki käsipainoparit väliltä 1-7kg. Olihan se jotenkin koomisen näköistä. 3i varmaan sillekään tullut mieleen että joku muukin voisi niitä käyttää.

Vierailija
80/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bump kirjoitti:

Muutamia kertoja "bodariäijä" tullut häätään laitteesta pois, kun hänen nyt pitäis päästä tekemään hommansa loppuun. Hohhoijaa. Ja sitte se ärsyttäny ku joku äijä tullu taakse hönkimään,oottamaan vuoroa,että saa vallata tangon itelleen. Alko ahistamaan sen verta pahasti,että lopetin hommani kesken. Nykyään reenaan omalla kotisalilla ilman näitä idiootteja pullistelijoita.

Huono säkä sulla. Itse olen muutaman vuoden käynyt salilla enkä ole kertaakaan nähnyt että kukaan olisi häätänyt ketään pois mistään laitteesta. Sukupuolista riippumatta. Jonottamaan toki monet jää, ei siinä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi