Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa käytöstä kuntosalilla. Esimerkkejä?

Vierailija
10.10.2017 |

Mikä saa näkemään punaista?

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ne painot ylipäätään jätetään tankoon/koneeseen kun on sarjansa lopettanu..Ei voi olla niin raskasta sarjan jälkeen tyhjätä. Toimii parempana merkkinä myös toisille että nyt oon valmis, seuraava voi tulla. Tätä tapahtuu ihan salipenteillä että misseilläkin..

Joo, tämä! Jotkut esim.roudaavat tangon luokse penkin ja vielä steppilaudankin, tekevät hommansa ja lähtevät niin, että jättävät kaikki roudaamansa kamat siihen paikalle sen sijaan, että laittaisivat tavarat takasin paikalleen, MIKSI!? Toimivatko samalla lailla muutenkin -jättävät lautasen sun muut ruokailuvälineet paikalleen syömisen jälkeen ja olettavat, että joku muu korjaa ne?

Vierailija
22/168 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehoton tekeminen. Jos et pysty älä tee.

Minusta tuo on aika päiväkohtaista... itsellä on päiviä kun jaksan samalla painolla ihan kevyesti.. sitten on päivä jolloin oikein mikään ei tunnu nousevan.. johtuuko sitten matalista verensokereista tai hapokkaista lihaksista... mutta se on kyllä arkipäivää että viimeisiä vetoja vedän ihan pinnistäen... En tee sitä välttämättä tarkoituksella.. mutta en kyllä tykkää vetää liian kevyelläkään.. kun saa tehdä 25 sarjoja... Minulla on kuitenkin kiire pois sieltä salilta.... Teen mielummin vähän ja isoilla painoilla... Joskus se voi näyttää hiukan rankalta mutta olen todennut että jos kaksi viimeistä tuntuu huonolta niin silloin on oikea vastus.... Tee sinä oma reenisi ja mieti vaikka että kaikki ei käy joka päivä ja viikko... Että on sitä säätämistä.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vitun TUIJOTTAMINEN.

Laita housut jalkaan ja mielellään vielä alushousut niiden alle, niin kukaan ei pysty tuijottamaan sun emätintä. :)

Vierailija
24/168 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikkein paras on pariskunta, joka tuli salille ja puisteli päätään, kun rytkemusiikki soi. Menivät soittimelle ja laittoivat soimaan jotain siionin virsiä. Ja tämä tarina on siis tosi. Joku kertoi, että ovat lestadiolaisia. Kukaan ei uskaltanut mennä vaihtamaan heidän virsiään pois :) Joten siinä me sitten treenattiin virsien tahdissa. Oli kyllä ainutlaatuinen tunnelma salilla :D

Miten niin ette 'uskaltanut'.. Oliko ne sitten jo sen verran treenanneita? Oon itekki uskovainen ja käyn salilla mutta kyllä siellä kuuluu kuunnella jotaki mötörheediä tai muuta. Kukaan kirkossakaan ala leukoja vetämään.

Ei kai siellä nyt mitään yhtä ainutta musiikkia ole, mitä salilla saa kuunnella. Toki on hyvä ottaa toisetkin huomioon ja tehdä kompromisseja, jos musiikkimaut poikkeavat. Tai vielä parempi toki olisi, että jokainen kuuntelisi kuulokkeilla omia musiikkejaan.

Vierailija
25/168 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikkein paras on pariskunta, joka tuli salille ja puisteli päätään, kun rytkemusiikki soi. Menivät soittimelle ja laittoivat soimaan jotain siionin virsiä. Ja tämä tarina on siis tosi. Joku kertoi, että ovat lestadiolaisia. Kukaan ei uskaltanut mennä vaihtamaan heidän virsiään pois :) Joten siinä me sitten treenattiin virsien tahdissa. Oli kyllä ainutlaatuinen tunnelma salilla :D

Miten niin ette 'uskaltanut'.. Oliko ne sitten jo sen verran treenanneita? Oon itekki uskovainen ja käyn salilla mutta kyllä siellä kuuluu kuunnella jotaki mötörheediä tai muuta. Kukaan kirkossakaan ala leukoja vetämään.

Ei kai siellä nyt mitään yhtä ainutta musiikkia ole, mitä salilla saa kuunnella. Toki on hyvä ottaa toisetkin huomioon ja tehdä kompromisseja, jos musiikkimaut poikkeavat. Tai vielä parempi toki olisi, että jokainen kuuntelisi kuulokkeilla omia musiikkejaan.

No ei tietenkään.. Mutta kaikelle on oma paikkansa. 

Vierailija
26/168 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka ei pyyhi hikeään laitteesta käytön jälkeen! Hyi

Vierailija
27/168 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki varmaan olivat niin hölmistyneitä, ettei kukaan "uskaltanut" ensimäisenä mennä vaihtamaan biisejä. Toisaalta tilanne oli niin koominen, että itsekin annoin sen olla ja jatkoin treeniä.

Vierailija
28/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, meinasin saada vuoden raivarin Helsingin Käpylän Fitness24:llä muutama kuukausi sitte (miksi vuoden raivarin - koska harvoin suutun mistään ja olen tosi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.)

Nyt näin punaista.

Reippailin pukuhuoneesta portaita pitkin avoimeen tilaan, jossa on 2 porraskonetta. Tärkee laite mun ohjelmassa.

Toisessa treenasi joku. Toisen koneen ulottuvilla haahuili joku nuorehko nainen tosi epämääräisesti, joten en suoraa vain hypännyt laitteeseen vaan kysyin hänet huomioiden, "ooks sä menos tähän laitteeseen", johon tyyppi mumisi jotain, et "joo". Sanoin vaan, "aa okei", ja jouduin tyytyy viereiseen cross trainereihin. Vilkasin puolen minuutin päästä, niin edelleen vain haahuili laitteen lähellä ja näpräsi jotain puhelinta... Alkoi hieman ärsyttää, ja vilkuilin häntä ihan näkyvästi ihmettelevällä katseella, et miksei sitten mee, kun yleensä laitteisiin sit kans mennään, jos sanotaan ja kun on jonoakin. Sanoin miehelleni, joka lämppäsi viereises crosstrainerissa, et "aika outoa, ettei sit mee, vaan haahuilee tossa". Tyyppi ei moksiskaan vaan varaa siinä laitetta, kunnes kaiken kukkuraksi asetteli vielä vesipullonsa porraskoneen telineeseen ja lähti lyllertämään vessaa kohti. V*ttu mikä scumbag oikeesti! Siinä vaihees alkoi ärsyttää, että olin hänet edes huomioinut kysymällä, onko laite varattu. Kävellessään kohdaltani ohi, sanoin kovaan ääneen puoliks miehelleni, puoliks sille muijalle, et "ei kuulu kyl salietikettiin varata tolleen laitteita, aivan uskomattoman röyhkeää ja typerää, siis ihme muija!" Oli kuin ei oisi kuullutkaan ja tepasteli vessaan lyllertäen tosi hitaasti. Palasi sieltä ja jäi edelleen laitteen luo räpläämään puhelintaan omahyväinen "turvahymy" yllään jossain ihme omassa kuplassaan. Viesteili siinä varmaan paniikissa jollekin etätukikaverilleen naamallaan tyhmä hymy ja ego ei vaan antanut periksi toimii oikein. Sekin vielä sellanen laiskan pulskee, hiusten juurikasvu puoles välis päätä, mut silti vaan "minä minä, kun minulle vaan sopii". Häpeäisi, et edes astuu salille tollasella ylimielisellä egolla, kun muuten näkee päällekinpäin, et ei vissiin kaikki ihan kotona. Ilmeisest ensimmäistä kertaa salilla ja ylimielinen kuin mikä. Tuijotettiin molemmat suut auki, ja miehenikin tokaisi, et "törkee muija". Ei mitään reaktiota vaan siinä vaan läskiperseensä kanssa varasi laitetta. Itse olisin tuossa ajassa jo tehnyt lämmittelyni. Sehän eniten v*tutti. Nyt tyydyin toiseen laitteesenen ja ennen kuin muija edes aloitti "treeninsä" mun oli pakko lähtee toiseen tilaan, koska sen olemassa olo alko kiehuttaa niin prkleesti, et olin vähällä käydä läksyttää sitä pskasäkkii ihan kunnol.

Tollaset tyypit, joilla ei salietiketistä tuon taivaallista tietoo eikä aikomustakaan treenata vaan tekevät vaan kiusaa, vaikka toinen huomioi (valikoiduinko itseään fitimmän ulkomuodon vuoksi hänen katkeroituneen ylimielisyytensä kohteeks vai miks?) Joka tapaukses pysyköön tollaset poissa meidän muiden tieltä. Seuraavalla kerralla videoin ja lähtee jakeluun.

Miten te olisitte toimineet? Kertokaa?

Vierailija
29/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kun näprätään jatkuvasti vain puhelinta ja treeni jää selvästi tosi heikoksi ja viedään muilta treenaajilta mahdollisuus käyttää laitetta.

MItä vittua ne puhelimet tekee siellä treenisalissa. Siihen päälle vielä tahallaan pantteri stringit vilkkuu tiukkojen housujen alta pyllistellessä. Koita siinä sitten pumpata rautaa muna kovana. Ollaanko siellä oikeesti treenaamassa vai munajahdissa?

Vierailija
30/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa salietiketti kirjoitti:

Noh, meinasin saada vuoden raivarin Helsingin Käpylän Fitness24:llä muutama kuukausi sitte (miksi vuoden raivarin - koska harvoin suutun mistään ja olen tosi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.)

Nyt näin punaista.

Reippailin pukuhuoneesta portaita pitkin avoimeen tilaan, jossa on 2 porraskonetta. Tärkee laite mun ohjelmassa.

Toisessa treenasi joku. Toisen koneen ulottuvilla haahuili joku nuorehko nainen tosi epämääräisesti, joten en suoraa vain hypännyt laitteeseen vaan kysyin hänet huomioiden, "ooks sä menos tähän laitteeseen", johon tyyppi mumisi jotain, et "joo". Sanoin vaan, "aa okei", ja jouduin tyytyy viereiseen cross trainereihin. Vilkasin puolen minuutin päästä, niin edelleen vain haahuili laitteen lähellä ja näpräsi jotain puhelinta... Alkoi hieman ärsyttää, ja vilkuilin häntä ihan näkyvästi ihmettelevällä katseella, et miksei sitten mee, kun yleensä laitteisiin sit kans mennään, jos sanotaan ja kun on jonoakin. Sanoin miehelleni, joka lämppäsi viereises crosstrainerissa, et "aika outoa, ettei sit mee, vaan haahuilee tossa". Tyyppi ei moksiskaan vaan varaa siinä laitetta, kunnes kaiken kukkuraksi asetteli vielä vesipullonsa porraskoneen telineeseen ja lähti lyllertämään vessaa kohti. V*ttu mikä scumbag oikeesti! Siinä vaihees alkoi ärsyttää, että olin hänet edes huomioinut kysymällä, onko laite varattu. Kävellessään kohdaltani ohi, sanoin kovaan ääneen puoliks miehelleni, puoliks sille muijalle, et "ei kuulu kyl salietikettiin varata tolleen laitteita, aivan uskomattoman röyhkeää ja typerää, siis ihme muija!" Oli kuin ei oisi kuullutkaan ja tepasteli vessaan lyllertäen tosi hitaasti. Palasi sieltä ja jäi edelleen laitteen luo räpläämään puhelintaan omahyväinen "turvahymy" yllään jossain ihme omassa kuplassaan. Viesteili siinä varmaan paniikissa jollekin etätukikaverilleen naamallaan tyhmä hymy ja ego ei vaan antanut periksi toimii oikein. Sekin vielä sellanen laiskan pulskee, hiusten juurikasvu puoles välis päätä, mut silti vaan "minä minä, kun minulle vaan sopii". Häpeäisi, et edes astuu salille tollasella ylimielisellä egolla, kun muuten näkee päällekinpäin, et ei vissiin kaikki ihan kotona. Ilmeisest ensimmäistä kertaa salilla ja ylimielinen kuin mikä. Tuijotettiin molemmat suut auki, ja miehenikin tokaisi, et "törkee muija". Ei mitään reaktiota vaan siinä vaan läskiperseensä kanssa varasi laitetta. Itse olisin tuossa ajassa jo tehnyt lämmittelyni. Sehän eniten v*tutti. Nyt tyydyin toiseen laitteesenen ja ennen kuin muija edes aloitti "treeninsä" mun oli pakko lähtee toiseen tilaan, koska sen olemassa olo alko kiehuttaa niin prkleesti, et olin vähällä käydä läksyttää sitä pskasäkkii ihan kunnol.

Tollaset tyypit, joilla ei salietiketistä tuon taivaallista tietoo eikä aikomustakaan treenata vaan tekevät vaan kiusaa, vaikka toinen huomioi (valikoiduinko itseään fitimmän ulkomuodon vuoksi hänen katkeroituneen ylimielisyytensä kohteeks vai miks?) Joka tapaukses pysyköön tollaset poissa meidän muiden tieltä. Seuraavalla kerralla videoin ja lähtee jakeluun.

No en ainakaan niin että olisin heti käynyt ystävällisesti sitten kysymässä että hei sori, et vielä ilmeisesti tarvitse laitetta että voisinko ensin tehdä oman lämmittelyn kun se on ohjelmassa?

Olisin mennyt jonnekkin kauppaan kiireellä ostamaan megafonin ja kovaan ääneen siihen ihmetellyt tämän törkeän ämmän käytöstä niin että kuuluu muillekkin saleille asti. Oppisihan.

Vierailija
31/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa, joihin syyllistyvät jostain syystä lähinnä (nuoret) miehet:

Painoja ei pureta laitteista tai edes laiteta paikoilleen. Ei pojat, äitinne ei ole salilla siivoamassa jälkiänne!

Painojen paiskominen (on jopa joillain saleilla kielletty). Jos jaksat tehdä hauiksia 20 kilon painoilla, niin kyllä sun pitää jaksaa laskea ne sarjojen välissä lattialle eikä tiputtaa niitä 1,5 metrin korkeudelta!

Vierailija
32/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan asiallisiakin kommentteja nolosta käytöksestä, mutta moni kommentti aiheuttaa myös sen, että mulla on todella suuri kynnys lähteä aloittelijana salille. Täällä puhutaan esimerkiksi, että on noloa vetää tehotonta treeniä, tai tehdä liikkeet väärin. Eivät kaikki siellä salilla ole mitään painonnoston ammattilaisia, eikä tarvitse ollakaan. Tämä on se syy, että yritän läskeilläni tehdä kotona jumppaa, koska ei kiinnosta muiden arvostelu salivaatteistan, painostani, väärästä tekniikasta jne. Tiedän, että väärä tekniikka ei ole kropalle hyväksi, mutta että se on oikein noloa? 

Vierailija
33/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP menossa ekaa kertaa salille ja koittaa välttää virheet

Vierailija
34/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään salilla oli joku, joka huusi kuin henkensä hädässä painoja nostellessaan. Kyllä ne painot nousee karjumatta, kun on riittävästi voimaa. Ja sitä saa treenaamalla nousujohteisesti, ei huutamalla.

Vierailija
35/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näin punaista.

No en ainakaan niin että olisin heti käynyt ystävällisesti sitten kysymässä että hei sori, et vielä ilmeisesti tarvitse laitetta että voisinko ensin tehdä oman lämmittelyn kun se on ohjelmassa?

Olisin mennyt jonnekkin kauppaan kiireellä ostamaan megafonin ja kovaan ääneen siihen ihmetellyt tämän törkeän ämmän käytöstä niin että kuuluu muillekkin saleille asti. Oppisihan.

No niinpä! Kunpa oisin itsekin jättänyt hänet huomioimatta enkä olisi kysynyt heti alussa, onko menossa laitteeseen. Sitähän tuossa just manasin, että ärsyttää, et menin varmistamaan kysymällä, onko hän menossa, etten vahingossakaan etuilisi ketään enkä hätäilisi. Mitä teki hän? Oikeen mässäili tilanteella, kun kohteliaasti olin varmistanut, etten vaan etuilisi. En todellakaan mennyt siihen enää anelemaan, josko saisin tehdä treenini. Sen verran täytyy olla älliä päässä havahtua, että muutkin haluaa laitteeseen eikä siihen jäädä nojailemaan silloin. Siinä vaiheessa se megafoni todella olisi ollut tarpeen. Kuulossakin kun tällä tuntui olevan jotain vikaa.

Sinusta olisi oikeesti pitänyt mennä anelemaan siihen jo kerran kysyttyyn tilanteeseen, vaikka on itsestään selvyts, että laitteita pitäisi ollenkaan varata????Mieti nyt toisen kerran.

Vierailija
36/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti salilla käydessä se yksi tyypillinen kiertotreenaaja, joka varaa oikeasti valehtelematta vähintään viisi laitetta treenilleen. Juoksee pitkin salia tekemässä pari toistoa kerrallaan jokaisessa, eikä kysyttäessä päästä ketään puikkaamaan välistä. Toinen oli wannabe fitnesstytöt (2 kappaletta), jotka tulivat salille ja treenasivat salin ainoalla kyykkymasiinalla pelkkää persettä sen 45 minuuttia mitä itse paikalla olin :D välissä tietenkin selkä notkolla nappailtiin kuvia salin peilin kautta ja jäätiin puhelimen kanssa siihen hääräämään. Totuus on sittenkin tarua ihmeellisempää.

Nykyään en jaksa käydä tuolla lähisalilla kun on niin ruuhkainen ja hyvin suuri osa ihmisistä on näitä laitteiden rohmuajia ja kännykän tuijottelijoita. Esim. jalkaprässissä oikeasti vaan istutaan kännykkä kädessä, laiskasti vedetään kaksi toistoa ja taas näprätään kännykkää. Edes painojen levittely ei ärsytä yhtä paljon kuin tuo :D

Yliopiston sali siis kyseessä.

Vierailija
37/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset leggingseissä tekemässä 2h persetreeniä ja sitten ne liikkeet on semmosia että takavittu näkyy kun kyykätään. huomiohuorausta not even once

Vierailija
38/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka teillä on aikaa salilla katsoa ja kuunnella muita? Siis katsotteko te muita treenaajia, että katsooko ne teitä, vai miten tee tulette tietoiseksi siitä, että joku tirskuu teille eikä omille jutuille. Ja mitä sitten jos te kyykkäätte hillittömillä painoilla ja jotkut muut tekee parin kilon punteilla? En ymmärrä. Ja miksi salille ei saa tulla meikissä? Nyt on multa mennyt jotain ohi tässä salihommassa. Monesti suoraan töistä sinne menen ja meikit on naamassa. Ymmärrän jos joku pesee ne pois sen vuoksi, ettei ne hikoillessa valu ja näytä suttaselta. Jos tulee meikittä niin näyttää varmaan sitten siistimmältä. Takana vasta pari vuotta tuota saliharjoittelua ja ei ole tullut mieleenkään, että muut minua siellä tuijottaa tai arvostelee, enkä minä kyllä ehdi muita tuijotella. Salilla kuitenkin ärsyttää sen, että usein meidän salilla ainakin musiikki raikaa täysillä ja välillä sotkee omaa rytmiä, jos ei ole omat kuulokkeet mukana.

Vierailija
39/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näin punaista.

No niinpä! Kunpa oisin itsekin jättänyt hänet huomioimatta enkä olisi kysynyt heti alussa, onko menossa laitteeseen. Sitähän tuossa just manasin, että ärsyttää, et menin varmistamaan kysymällä, onko hän menossa, etten vahingossakaan etuilisi ketään enkä hätäilisi. Mitä teki hän? Oikeen mässäili tilanteella, kun kohteliaasti olin varmistanut, etten vaan etuilisi. En todellakaan mennyt siihen enää anelemaan, josko saisin tehdä treenini. Sen verran täytyy olla älliä päässä havahtua, että muutkin haluaa laitteeseen eikä siihen jäädä nojailemaan silloin. Siinä vaiheessa se megafoni todella olisi ollut tarpeen. Kuulossakin kun tällä tuntui olevan jotain vikaa.

Sinusta olisi oikeesti pitänyt mennä anelemaan siihen jo kerran kysyttyyn tilanteeseen, vaikka on itsestään selvyts, että laitteita pitäisi ollenkaan varata????Mieti nyt toisen kerran.

Otat asian nyt vähän liian vakavasti. Kohteliaisuudella pääsee aina pitkälle, sillä ei ole mitään tekemistä anelun kanssa, paitsi jos henkilölle perus käytöstavat ovat jo suuri uhraus (vink vink). Teit pikemminkin itsestäsi naurettavan kun passiivis-aggressiivisesti kommentoit, että hän varmasti kuulee, ettet ollut tyytyväinen hänen käytökseensä. Kyllä kypsä aikuinen osaa fiksusti kysyä ja sanoa.

Vierailija
40/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset leggingseissä tekemässä 2h persetreeniä ja sitten ne liikkeet on semmosia että takavittu näkyy kun kyykätään. huomiohuorausta not even once

Muistan kun lukioaikoina eräs lyyli kävi salilla tekemässä ainoastaan persettä. Monta tuntia pelkkää persettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan