Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa käytöstä kuntosalilla. Esimerkkejä?

Vierailija
10.10.2017 |

Mikä saa näkemään punaista?

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka teillä on aikaa salilla katsoa ja kuunnella muita? Siis katsotteko te muita treenaajia, että katsooko ne teitä, vai miten tee tulette tietoiseksi siitä, että joku tirskuu teille eikä omille jutuille. Ja mitä sitten jos te kyykkäätte hillittömillä painoilla ja jotkut muut tekee parin kilon punteilla? En ymmärrä. Ja miksi salille ei saa tulla meikissä? Nyt on multa mennyt jotain ohi tässä salihommassa. Monesti suoraan töistä sinne menen ja meikit on naamassa. Ymmärrän jos joku pesee ne pois sen vuoksi, ettei ne hikoillessa valu ja näytä suttaselta. Jos tulee meikittä niin näyttää varmaan sitten siistimmältä. Takana vasta pari vuotta tuota saliharjoittelua ja ei ole tullut mieleenkään, että muut minua siellä tuijottaa tai arvostelee, enkä minä kyllä ehdi muita tuijotella. Salilla kuitenkin ärsyttää sen, että usein meidän salilla ainakin musiikki raikaa täysillä ja välillä sotkee omaa rytmiä, jos ei ole omat kuulokkeet mukana.

Meikeillä varmaan tarkoitetaan, että meikataan ihan pukuhuoneessa ennen treeniä. Usko tai älä, sitä tapahtuu. Meidän salilla laitettiin jo lappu pukkariin, ettei suihkuteltaisi hajuvesiä ja hiuslakkaa siellä ennen treeniä, että henkeään jo valmiiksi haukkovat treenaajat saavat hengittää salin puolella ihan ilmaa eikä pelkkää kosmetiikkakemikaalia. Nämä ennen treeniä ehostauvat tekevät sen vain Instagram-kuvien takia, ei minkään muun. Kyllä minäkin olen mennyt ns. meikit naamassa päivän päätteeksi, en ole jaksanut pestä pois kun iho tarvisi heti kunnon rasvauksen pesun perään. Eri asia mitä hikoilu meikit naamassa tekee iholle... :D

Vierailija
42/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa salietiketti kirjoitti:

Noh, meinasin saada vuoden raivarin Helsingin Käpylän Fitness24:llä muutama kuukausi sitte (miksi vuoden raivarin - koska harvoin suutun mistään ja olen tosi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.)

Nyt näin punaista.

Reippailin pukuhuoneesta portaita pitkin avoimeen tilaan, jossa on 2 porraskonetta. Tärkee laite mun ohjelmassa.

Toisessa treenasi joku. Toisen koneen ulottuvilla haahuili joku nuorehko nainen tosi epämääräisesti, joten en suoraa vain hypännyt laitteeseen vaan kysyin hänet huomioiden, "ooks sä menos tähän laitteeseen", johon tyyppi mumisi jotain, et "joo". Sanoin vaan, "aa okei", ja jouduin tyytyy viereiseen cross trainereihin. Vilkasin puolen minuutin päästä, niin edelleen vain haahuili laitteen lähellä ja näpräsi jotain puhelinta... Alkoi hieman ärsyttää, ja vilkuilin häntä ihan näkyvästi ihmettelevällä katseella, et miksei sitten mee, kun yleensä laitteisiin sit kans mennään, jos sanotaan ja kun on jonoakin. Sanoin miehelleni, joka lämppäsi viereises crosstrainerissa, et "aika outoa, ettei sit mee, vaan haahuilee tossa". Tyyppi ei moksiskaan vaan varaa siinä laitetta, kunnes kaiken kukkuraksi asetteli vielä vesipullonsa porraskoneen telineeseen ja lähti lyllertämään vessaa kohti. V*ttu mikä scumbag oikeesti! Siinä vaihees alkoi ärsyttää, että olin hänet edes huomioinut kysymällä, onko laite varattu. Kävellessään kohdaltani ohi, sanoin kovaan ääneen puoliks miehelleni, puoliks sille muijalle, et "ei kuulu kyl salietikettiin varata tolleen laitteita, aivan uskomattoman röyhkeää ja typerää, siis ihme muija!" Oli kuin ei oisi kuullutkaan ja tepasteli vessaan lyllertäen tosi hitaasti. Palasi sieltä ja jäi edelleen laitteen luo räpläämään puhelintaan omahyväinen "turvahymy" yllään jossain ihme omassa kuplassaan. Viesteili siinä varmaan paniikissa jollekin etätukikaverilleen naamallaan tyhmä hymy ja ego ei vaan antanut periksi toimii oikein. Sekin vielä sellanen laiskan pulskee, hiusten juurikasvu puoles välis päätä, mut silti vaan "minä minä, kun minulle vaan sopii". Häpeäisi, et edes astuu salille tollasella ylimielisellä egolla, kun muuten näkee päällekinpäin, et ei vissiin kaikki ihan kotona. Ilmeisest ensimmäistä kertaa salilla ja ylimielinen kuin mikä. Tuijotettiin molemmat suut auki, ja miehenikin tokaisi, et "törkee muija". Ei mitään reaktiota vaan siinä vaan läskiperseensä kanssa varasi laitetta. Itse olisin tuossa ajassa jo tehnyt lämmittelyni. Sehän eniten v*tutti. Nyt tyydyin toiseen laitteesenen ja ennen kuin muija edes aloitti "treeninsä" mun oli pakko lähtee toiseen tilaan, koska sen olemassa olo alko kiehuttaa niin prkleesti, et olin vähällä käydä läksyttää sitä pskasäkkii ihan kunnol.

Tollaset tyypit, joilla ei salietiketistä tuon taivaallista tietoo eikä aikomustakaan treenata vaan tekevät vaan kiusaa, vaikka toinen huomioi (valikoiduinko itseään fitimmän ulkomuodon vuoksi hänen katkeroituneen ylimielisyytensä kohteeks vai miks?) Joka tapaukses pysyköön tollaset poissa meidän muiden tieltä. Seuraavalla kerralla videoin ja lähtee jakeluun.

Miten te olisitte toimineet? Kertokaa?

No en ainakaan niin että olisin heti käynyt ystävällisesti sitten kysymässä että hei sori, et vielä ilmeisesti tarvitse laitetta että voisinko ensin tehdä oman lämmittelyn kun se on ohjelmassa?

Olisin mennyt jonnekkin kauppaan kiireellä ostamaan megafonin ja kovaan ääneen siihen ihmetellyt tämän törkeän ämmän käytöstä niin että kuuluu muillekkin saleille asti. Oppisihan.

Niin eli sun mielestä ois ihan oikeesti pitänyt käydä anelemassa toiseen otteeseen, että saisin tehdä treenini, kun jo kerran olin hänet huomioinut, etten vain etuilisi tai hätäilisi, vaikka laitteita ei koskaan pitäisi varata muutenkaan. Kuitenkin sanoi menevänsä ja asetteli tavaransakin siihen, niin sun mielestä pitää käydä siihen väliin oikeen NÄTISTI anelemassa. Kyllä sen verran pitää älliä ja ryhtiä olla, et tajuaa muidenkin haluavan laitteeseen, jos jo kerran kysyttt, ja jos vielä sanoo menevänsä, niin menee sitten kans. Kyllä kadutti, et edes huomioin hänet ja tosiaan megafonille ois ollut käyttöö, kun ei näyttänyt kuulevan. Kuten sanoin, videoin seuraavan kerran, kun ei tollaset osaa tapoja, eikä huomautukden jälkeen edes hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiulisijat ehdottomasti. Eikö ne tajua kuinka nololta kuulostaa ulista siinä painojen kanssa ja millaista myötähäpeää se aiheuttaa.

Vierailija
44/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein melko lyhyillä tauoilla 3 sarjaa. En siis tosiaan jäänyt istuskelemaan laitteeseen vaan ainoastaan  vedin henkeä siinä välillä. Eikö siihen änkeä joku jo heti kysymään että voisko tehdä siinä välissä. Sanoin että sori vaan mutta jatkan ihan heti tähän perään. Typerintä oli se, että aivan identtinen laite oli vapaana vieressä.

Meidän salilla on myös yksi ärsyttävä nainen, joka jättää hikipyyhkeensä laitteeseen varaukseksi ja käy tekemässä kävelykierroksia ympäri salia siinä välillä. Joko sitä on siinä laitteessa tai sitten ei ole, mutta jos lenkki pitää välissä tehdä niin vois ehkä ottaa sen hikisen rättinsäkin mukaan, että joku voi tehdä sillä välin.

Vierailija
45/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, meinasin saada vuoden raivarin Helsingin Käpylän Fitness24:llä muutama kuukausi sitte (miksi vuoden raivarin - koska harvoin suutun mistään ja olen tosi kärsivällinen ja ymmärtäväinen.)

Nyt näin punaista.

Reippailin pukuhuoneesta portaita pitkin avoimeen tilaan, jossa on 2 porraskonetta. Tärkee laite mun ohjelmassa.

Toisessa treenasi joku. Toisen koneen ulottuvilla haahuili joku nuorehko nainen tosi epämääräisesti, joten en suoraa vain hypännyt laitteeseen vaan kysyin hänet huomioiden, "ooks sä menos tähän laitteeseen", johon tyyppi mumisi jotain, et "joo". Sanoin vaan, "aa okei", ja jouduin tyytyy viereiseen cross trainereihin. Vilkasin puolen minuutin päästä, niin edelleen vain haahuili laitteen lähellä ja näpräsi jotain puhelinta... Alkoi hieman ärsyttää, ja vilkuilin häntä ihan näkyvästi ihmettelevällä katseella, et miksei sitten mee, kun yleensä laitteisiin sit kans mennään, jos sanotaan ja kun on jonoakin. Sanoin miehelleni, joka lämppäsi viereises crosstrainerissa, et "aika outoa, ettei sit mee, vaan haahuilee tossa". Tyyppi ei moksiskaan vaan varaa siinä laitetta, kunnes kaiken kukkuraksi asetteli vielä vesipullonsa porraskoneen telineeseen ja lähti lyllertämään vessaa kohti. V*ttu mikä scumbag oikeesti! Siinä vaihees alkoi ärsyttää, että olin hänet edes huomioinut kysymällä, onko laite varattu. Kävellessään kohdaltani ohi, sanoin kovaan ääneen puoliks miehelleni, puoliks sille muijalle, et "ei kuulu kyl salietikettiin varata tolleen laitteita, aivan uskomattoman röyhkeää ja typerää, siis ihme muija!" Oli kuin ei oisi kuullutkaan ja tepasteli vessaan lyllertäen tosi hitaasti. Palasi sieltä ja jäi edelleen laitteen luo räpläämään puhelintaan omahyväinen "turvahymy" yllään jossain ihme omassa kuplassaan. Viesteili siinä varmaan paniikissa jollekin etätukikaverilleen naamallaan tyhmä hymy ja ego ei vaan antanut periksi toimii oikein. Sekin vielä sellanen laiskan pulskee, hiusten juurikasvu puoles välis päätä, mut silti vaan "minä minä, kun minulle vaan sopii". Häpeäisi, et edes astuu salille tollasella ylimielisellä egolla, kun muuten näkee päällekinpäin, et ei vissiin kaikki ihan kotona. Ilmeisest ensimmäistä kertaa salilla ja ylimielinen kuin mikä. Tuijotettiin molemmat suut auki, ja miehenikin tokaisi, et "törkee muija". Ei mitään reaktiota vaan siinä vaan läskiperseensä kanssa varasi laitetta. Itse olisin tuossa ajassa jo tehnyt lämmittelyni. Sehän eniten v*tutti. Nyt tyydyin toiseen laitteesenen ja ennen kuin muija edes aloitti "treeninsä" mun oli pakko lähtee toiseen tilaan, koska sen olemassa olo alko kiehuttaa niin prkleesti, et olin vähällä käydä läksyttää sitä pskasäkkii ihan kunnol.

Tollaset tyypit, joilla ei salietiketistä tuon taivaallista tietoo eikä aikomustakaan treenata vaan tekevät vaan kiusaa, vaikka toinen huomioi (valikoiduinko itseään fitimmän ulkomuodon vuoksi hänen katkeroituneen ylimielisyytensä kohteeks vai miks?) Joka tapaukses pysyköön tollaset poissa meidän muiden tieltä. Seuraavalla kerralla videoin ja lähtee jakeluun.

No en ainakaan niin että olisin heti käynyt ystävällisesti sitten kysymässä että hei sori, et vielä ilmeisesti tarvitse laitetta että voisinko ensin tehdä oman lämmittelyn kun se on ohjelmassa?

Olisin mennyt jonnekkin kauppaan kiireellä ostamaan megafonin ja kovaan ääneen siihen ihmetellyt tämän törkeän ämmän käytöstä niin että kuuluu muillekkin saleille asti. Oppisihan.

No niinpä! Kunpa oisin itsekin jättänyt hänet huomioimatta enkä olisi kysynyt heti alussa, onko menossa laitteeseen. Sitähän tuossa just manasin, että ärsyttää, et menin varmistamaan kysymällä, onko hän menossa, etten vahingossakaan etuilisi ketään enkä hätäilisi. Mitä teki hän? Oikeen mässäili tilanteella, kun kohteliaasti olin varmistanut, etten vaan etuilisi. En todellakaan mennyt siihen enää anelemaan, josko saisin tehdä treenini. Sen verran täytyy olla älliä päässä havahtua, että muutkin haluaa laitteeseen eikä siihen jäädä nojailemaan silloin. Siinä vaiheessa se megafoni todella olisi ollut tarpeen. Kuulossakin kun tällä tuntui olevan jotain vikaa.

Sinusta olisi oikeesti pitänyt mennä anelemaan siihen jo kerran kysyttyyn tilanteeseen, vaikka on itsestään selvyts, että laitteita pitäisi ollenkaan varata????Mieti nyt toisen kerran.

Otat asian nyt vähän liian vakavasti. Kohteliaisuudella pääsee aina pitkälle, sillä ei ole mitään tekemistä anelun kanssa, paitsi jos henkilölle perus käytöstavat ovat jo suuri uhraus (vink vink). Teit pikemminkin itsestäsi naurettavan kun passiivis-aggressiivisesti kommentoit, että hän varmasti kuulee, ettet ollut tyytyväinen hänen käytökseensä. Kyllä kypsä aikuinen osaa fiksusti kysyä ja sanoa.

Onko sinun luetun ymmärtämisessäsi puutteita? Kerroin heti alussa häneltä kysyneeni, onko hän laitteeseen menossa. Ihan aktiivisesti ja ystävällisesti siis toimin, mutta hän käyttäytyi itse täysin passiivisesti ja päinvastaisesti, mitä sanoi. Eli ystävällinen kommunikointi ja kommunikointi ylipäänsä ei toiminut, joten jotenkin yritin häntä herättää. Kyllä se menee aneluksi, jos toinen jo kerran sanoo, että reenaa, että mun pitäisi taas mennä siihen kyselemään. Kyllä sinuakin olisi ottanut päähän, mutta oletkohan itse nyt näitä tyyppejä, kun ei tunnu välähtävän??

Vierailija
46/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyn pukukaapin käyttäjät. Pasmat menee näillä sekaisin jos joku toinen onkin laittanut tavarat siihen kuntosalin pukuhuoneessa olevaan "omaan kaappiin". Sitten siellä puhistaan ja elämä kaatuu kun ei saakaan laitettua omia kamojaan siihen. Monilla ihmisille voi olla toki se lempikaappi, mutta jos se on varattu niin kamat laitetaan toiseen ja elämä jatkuu.

Vierailija
47/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta mitä kukin tekee ja mihin tahtiin ja millä painoilla. Noloa käytöstä on yksinkertaisesti sellainen, joka konkreettisesti haittaa muiden treenejä, esimerkkinä painojen ja välineiden jättäminen ympäriinsä, turha laitteiden varaaminen ja painojen pudottelu lattiaan. En myöskään tykkää, kun salilla otetaan kuvia - en halua edes minkään peilin kautta tulla kenenkään kuvaan punaisena ja hikoilevana.

Vierailija
48/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkinä tämä belöörf, joka otti jossain pukuhuoneessa kuvan ilkkuakseen jotain hieman tukevampaa naista. Öö miksi vitussa pitää ottaa kuvia toisista, laittaa nettiin ja nauraa päälle. Nämä ilkeät toisille naurajat ja muiden kuvaajat ottaa päähän. Ja se on todellakin noloa

On todella noloa ottaa kuvia jossain pukukopissa ylipäätään. Tämä kuitenkin kertoo enemmän ilkkujasta kuin kohteesta. Itse en ole salilla tuollaiseen törmännyt. Siellä käykin ihan tavisnaisia, monenikäisiä ja -kokoisia. Kaikki tekevät oman ohjelmansa ja lähtevät pois. Jos joku jotain ilkkuu niin en ole huomannut. Hyvä niin.

Vierailija
49/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomat naiset ja kaljua pimppiä esittelevät pukkarissa. Vie römpsäsi pois edestäni.

Vierailija
50/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa näkemään punaista?

Toisten ihmisten ulkonäön kyttääminen ja kommentointi.

Laitteen varaaminen taukojen ajaksi. Erityisesti nämä jotka jäävät näpräämään puhelintaan laitteelle iäksi ajaksi.

Vierailija
51/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet salilla ja huomaat että kappas, laite vapaana, menenpä siihen. Sitten joku kävelee jostain 50 metrin päästä siihen viereen ja tokaisee että mulla oli siinä kesken.

On kyllä mystillistä, miksi oman tauon aikana joku muu ei saisi käyttää laitetta. Varsinkin ruuhka-aikana olisi vain järkevää vuorotella laitteilla.

Vierailija
52/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt näin punaista.

No niinpä! Kunpa oisin itsekin jättänyt hänet huomioimatta enkä olisi kysynyt heti alussa, onko menossa laitteeseen. Sitähän tuossa just manasin, että ärsyttää, et menin varmistamaan kysymällä, onko hän menossa, etten vahingossakaan etuilisi ketään enkä hätäilisi. Mitä teki hän? Oikeen mässäili tilanteella, kun kohteliaasti olin varmistanut, etten vaan etuilisi. En todellakaan mennyt siihen enää anelemaan, josko saisin tehdä treenini. Sen verran täytyy olla älliä päässä havahtua, että muutkin haluaa laitteeseen eikä siihen jäädä nojailemaan silloin. Siinä vaiheessa se megafoni todella olisi ollut tarpeen. Kuulossakin kun tällä tuntui olevan jotain vikaa.

Sinusta olisi oikeesti pitänyt mennä anelemaan siihen jo kerran kysyttyyn tilanteeseen, vaikka on itsestään selvyts, että laitteita pitäisi ollenkaan varata????Mieti nyt toisen kerran.

Otat asian nyt vähän liian vakavasti. Kohteliaisuudella pääsee aina pitkälle, sillä ei ole mitään tekemistä anelun kanssa, paitsi jos henkilölle perus käytöstavat ovat jo suuri uhraus (vink vink). Teit pikemminkin itsestäsi naurettavan kun passiivis-aggressiivisesti kommentoit, että hän varmasti kuulee, ettet ollut tyytyväinen hänen käytökseensä. Kyllä kypsä aikuinen osaa fiksusti kysyä ja sanoa.

Tuntuu, että täällä puolustellaan vain huonoa käytöstä. Jos kerran "Opetelkaa salietiketti" kertoi alussa kysyneensä, onko laite vapaa, ja tämä nainen on sanonut, että ei ole ja on muka siihen menossa ja jää ärsyttämään vitkastelullaan (hei, merkkaa laitteen juomapullolla ja lähtee vessaan yms.), niin miksi tollaseen tilanteeseen kannattaa enää edes mennä ja miksi siinä pitäisi enää ystävällisesti sanoa mitään, jos toinen sanoo ihan toista ja käyttäytyy tavalla, jolla ei pitäisi ollenkaan käyttäytyä salilla.

"Opetelkaa salietiketti" vain tokaisi oikeutetusti vihasena ääneen, että tuollainen ei salietikettiin kuulu ja ihmetteli naista". Miksi täällä ei kestetä kritiikkiä huonoa käytöstä kohtaan, vaikka siellä nyt muutama haukkumasana ilmenikin, niin ei hän niitä tälle tyypille ladellut, vaan ihan oikeutetusti tyrmistyi. Oletteko itse näitä vitkastelijoita, omaan napaan tuijottelijoita tai "läskiperseitä", vaikkei näin ehkä ole soveliasta sanoakaan. Suomalaiset sietää ihan uskomatonta käytöstä ja kiltisti vaan pitäisi mennä pyytelemään, vaikka jo tehnyt sen omaloitteisesti alun alkaen. Ei salilla tosissaan kuulu varata laitteita. Siellä urheillaan!

Vierailija
53/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan kirkossakaan ala leukoja vetämään.

Tämä. Siis NIIN tämä!

Vierailija
54/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kun näprätään jatkuvasti vain puhelinta ja treeni jää selvästi tosi heikoksi ja viedään muilta treenaajilta mahdollisuus käyttää laitetta.

MItä vittua ne puhelimet tekee siellä treenisalissa. Siihen päälle vielä tahallaan pantteri stringit vilkkuu tiukkojen housujen alta pyllistellessä. Koita siinä sitten pumpata rautaa muna kovana. Ollaanko siellä oikeesti treenaamassa vai munajahdissa?

Oma puhelin on treenisalissa harjoituskirjanpidon takia. Lisäksi saatan ottaa videoita, joista voi tarkastella suoritustekniikkaa.

Älä kyylää niitä perseitä, jos niin koville ottaa.

Vierailija
55/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan se laitteiden varailu on todella ärsyttävää.

Mua lähinnä huvittaa isot miehet jalkaprässissä karjumassa kuin olisivat synnyttämässä. Kerran teki mieleni mennä viereen kannustamaan "ponnista ponnista jotta nähdään kumpi tulee" 😂

N31

Vierailija
56/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mikään, teen oman reenini ja lähden pois... Tai saatan puhua muutaman sanan reenin ohella jos tuttu salilla... Mielestäni naiset reenaavat ihan liian pienillä painoilla....tai tuntuu että ei ole painoa ollenkaan... ???? jossain etureisipainoissakin.... siis what? en pidä edes itseäni voimakkaana...

Olisihan tuohon vielä muutama piste mahtunut....

Vierailija
57/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut mtn noloa, keskityn omaan treenaamiseeni. Pari kertaa olen esim. saunassa tai jälkikäteen kahvilan puolella jutellut mukavia toisen kävijän kanssa.

Vierailija
58/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taloyhtiössä oma kuntosali ja käyn siellä vain silloin, kun paikalla ei ole muita. Parasta ikinä, koska voi tehdä esim. kiertotreeniä, joka ei olisi yleisellä salilla mahdollista.

Yleisillä saleilla käydessäni noloja oli mielestäni juurikin nämä örisijät ja huutelijat. Onko sitä hauiskääntöä pakko tehdä niin, että joka vedolla karjahtaa? Toinen nolo juttu on mielestäni se, että treenaa selkeästi vain yhtä osaa kropasta. Siis tiedän, että jotkut jakaa kehon eri osien treenit eri päiville enkä tarkoita sitä, vaan näitä tyttöjä, jotka treenaavat vaan pyllyä tai äijiä, jotka pumppaavat pelkkää hauista. Ei tuloksena ole kovin kaunis kroppa, jos vaan yhtä kohtaa kropasta treenaa. Eikä se ole edea kovin tervettä.

Vierailija
59/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkääminen, kun peilistä näkyy taustalla tuijotteleva Pena

Vierailija
60/168 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näin punaista.

Huomaa, että et ymmärrä treenaamisesta vielä mitään. Ihan yksi ja sama teetkö porraskonetta vai crosstraineria. Opettele olemaan vähemmän itsekäs ja älä ota nokkiisi pikku asioista. Toisin sanoen kasva aikuiseksi. Todella vähäpätöinen asiahan tuo ihan oikeasti on. Miksi tuollaisesta hermostua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän