Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?
Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?
Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!
Itselläni tuli mieleen tällainen:
Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.
Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?
Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.
Kommentit (1173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiseeks sun perse paskalle?
Valitan, mutta minulla ei ole aikaa coprophialisteille.
Mutta sulla on ollut aikaa opetella tuollainen sana?
COPROPHILIA on oikea sana, eli kyseessä on coprofiili ei coprophialisti.
Jos opettelee kannattaa opetella oikein.
Vierailija kirjoitti:
Minua kysyttiin demareiden kunnalisvaaliehdokkaaksi.
Minua Kokoomuksen ja persujen, sanoin ettei tuommoisiin sakkeihin sotkeudu kuin vähä-älyiset.
Kerran kysyttiin KENGÄN KOKOA! HERRANJESTAS MINNE OVAT HYVÄT TAVAT KADONNEET.
Ootko mies vai nainen ja jos oot nainen niin haluaisitko vähän lesboilla, kysyttiin festareilla. Olin silloin 22-vuotias ja pukeutunut ihan tavanomaisiin miesten vaatteisiin.
Nyt kasvaa parta sen verran hyvin että enää ei oo kysytty.
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on varmaan pinkki peppureikä, koska olet noin blondi?"
Mulla on just sen värinen kun on ja kelvatkoon !
onko sulla minkä kokonen.
aamulla ei enää tarvinu ihmetellä
iso on sosiaalisesti tärkeä. semmonen alla rutiseva nainen on tietty
ajatuksena ok mutta oikeesti taas..
Sairastuin syöpään ja jouduin sytostaattihoitouhin. Tukka lähti ja käytin peruukkia. Miespuolinen tuttava kysyi: "Lähtikö karvat pillustakin. " Mitään yhtä loukkaavaa kukaan ei ole ikinä kysynyt. Katkaisin välit tuohon typerykseen.
Mieheni isä uteli kaksostemme sukupuolta ja sanoi, että toivottavasti tulee kaksi poikaa kun ei niitä tyttölapsia jaksa. Saimme kaksi ihanaa tytärtä.
Työkaveri kysyi toisena työpäivänäni uudessa työpaikassa sitä paljonko minulle maksetaan palkkaa. En vastannut, mutta päätin pysyä kaverista kaukana.
Vanhemmat tuli kerran kylään, kun olin raskaana. Faija naureskeli ja kysyi et oottekste nyt samankokosii mutsin kans, heh heh. Mutsilla siis ylipainoa.
En oo koskaan ymmärtänyt toisten pilkkaamista mut vielä vähemmän perheenjäsenten..
”Oliko vahinko?!”
Kun kerroin työpaikalla olevani raskaana.
Tyrmistyin. Mentiin vuosi sitten naimisiin eli eikö se raskaus yleensä ole se seuraava vaihe.
Veljeni toi poikaystävänsä ensimmäistä kertaa näytille. Paikalla oli vanhempamme ja tätimme. Oli ihan rento ja mukava tunnelta ja joimme kahvia konjakin kanssa. Kesken kahvittelun täti kysyi veljeni poikäystävältä että kumpi teistä on nainen? Oli niin tökerösti muotoiltu kysymys että kyllä hävetti tädin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
”Oliko vahinko?!”
Kun kerroin työpaikalla olevani raskaana.
Tyrmistyin. Mentiin vuosi sitten naimisiin eli eikö se raskaus yleensä ole se seuraava vaihe.
Kysymys oli röyhkeä, mutta ihan yhtä typerä on nykyaikana oletus siitä että raskaus on naimisiinmenon ”seuraava vaihe”
"Onko sun isoveli yhtä hyvännäköinen?"
Läski yh kysyi yökerhossa että onko minulla jo seuraa.
Kukas ne Marinin tamppoonit sitte maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Sairastuin syöpään ja jouduin sytostaattihoitouhin. Tukka lähti ja käytin peruukkia. Miespuolinen tuttava kysyi: "Lähtikö karvat pillustakin. " Mitään yhtä loukkaavaa kukaan ei ole ikinä kysynyt. Katkaisin välit tuohon typerykseen.
Huh huh, voiko noin idioottia ihmistä ollakaan!
Minua kysyttiin demareiden kunnalisvaaliehdokkaaksi.