Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?
Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?
Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!
Itselläni tuli mieleen tällainen:
Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.
Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?
Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.
Kommentit (1173)
Sukulaistätini alkoi kerran eräissä sukujuhlissa tentata minua seksielämästäni (olen ns. "ikisinkku") ja siitä miten saan asiat hoidettua yksin!!! Olin niin tyrmistynyt etten saanut edes kunnolla kommunikoitua kuinka törkeänä moista utelua pidin vaikka sanoin kyllä, että asiahan ei kenellekään kuulu. Kiehuin raivosta koko juhlien ajan ja sen jälkeen en ole tälle tädille muuta sanonut kuin tervehdyksen nähdessämme.
Oletko perinyt tuon Bulevardin kolmion? Röyhkeää.
Meillä lapset syntyneet aika pienellä ikäerolla. Päiväkodin hoitaja kysyi , että ovatko samalle isälle? Olin aika hämmentynyt ja näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä ollut valituksen aika.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset syntyneet aika pienellä ikäerolla. Päiväkodin hoitaja kysyi , että ovatko samalle isälle? Olin aika hämmentynyt ja näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä ollut valituksen aika.
Todella outo kysymys. Jos pieni ikäero, niin tietysti todennäköistäkin, että isä on sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella outo kysymys. Jos pieni ikäero, niin tietysti todennäköistäkin, että isä on sama.
Sitä se oli, tosin lapset olivat hyvin erinäköisiä, toinen blondi ja toinen ruskeatukkainen. Johtui ehkä siitä.
Meillä lapset syntyneet normaalisti. Päiväkodin hoitaja kysyi , että ovatko he sairaita? Olin aika hämmentynyt ja näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä ollut järkevää etten olisi riistänyt hänen henkeään.
13 vuotta meni vankilassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelijana ollessa asiakas kysyi olenko mies vai nainen. Ja ei vain kerran vaan vielä kahden eri asiakkaan toimesta. Jos ihmisestä ei osaa päällepäin sanoa kumpaa sukupuolta on niin miksi siitä pitää kysyä? Minäkin ihan viimeisellä raskauden kolmanneksella ja tunteet pinnassa. Kai olen sitten niin miehisen näköinen. Ei kyllä mukavalta tuntunut.
😂😂😂
Linstillä on töissä ihminen, joka tekee hommia myös yhdessä ruokakaupassa. Saattaa olla tosi butch nainen tai sitten hieman pehmeä mieheksi. En tiedä, eikä asia minulle kuulu mutta vaivaahan se kun en osaa päättää- tätä jo pian kolmatta vuotta mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta on udeltu ihon kunnosta (kiitos vain, olen atoopikko ja se näkyy naamasta, mutta minä en kysy toisten mt-ongelmista, vaikka se näkyisi käytöksestä).
Myös painoa on kysytty. Sitä en myöskään kerro kenellekään muulle kuin lääkärille, jos se on hoidon kannalta oleellista. Millekään suksimyyjille en suoraan painoani kerro, heidän tehtävä on osata arvioida se.
Työnantaja on suoraan udellut työkyvystäni ja sairauksistani kaikkea sellaista, joka ei hänelle kuulu. Hänen ei oikeasti tarvitsisi kysyä kuin sairauslomatodistusta, jos satun olen sairaana (enkä todellakaan ole usein).
Haluat siis ostaa itsellesi sopimattomat sukset vain siksi, että et halua kertoa painoasi, joka on oleellisin asia suksien jäykkyyttä valittaessa?
En, vaan haluan, että myyjä osaa karkeasti arvioida painoni. Ihmiset ovat usein painavampia kuin miltä näyttävät. Jos myyjä valitsee minulle liian löysät sukset, hän huomaa sen, kun astun suksen päälle, jolloin katsotaan pakasta jäykemmät. Minusta minkään urheiluvälinemyyjän ei tarvitse tietää tarkalleen, paljonko asiakas painaa.
Myyjän silmä harjaantuu kokemuksen myötä arvioimaan monenlaista. Esim. miestenvaateliikkeessä töissä oleva oppii nopeasti arvaamaan, mikä tuumakoko on kellekin miehelle sopiva, sitä ei ole pakko kysyä.
Tietenkin hoikat ihmiset kertovat ihan mielellään, että painavat esim. 55 kg ja käyttävät yleensä kokoa xs tai s. Siksi he eivät ymmärrä, ettei kaikille se oma koko tai paino ole niin viaton juttu. Eikä tarvitse edes olla mikään 150-kiloinen.
Eli siinä vaiheessa, kun astut suksen päälle, myyjä tietää painosi ja todennäköisesti laskee sen vielä päässään hieman yläkanttiin.
Miksi olet niin pitkä?
Mut lapsena laitettiin yöksi semmoselle pöydälle jossa jalat sidottiin ja sitten niitä venytettiin koko yö monta vuotta 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta on udeltu ihon kunnosta (kiitos vain, olen atoopikko ja se näkyy naamasta, mutta minä en kysy toisten mt-ongelmista, vaikka se näkyisi käytöksestä).
Myös painoa on kysytty. Sitä en myöskään kerro kenellekään muulle kuin lääkärille, jos se on hoidon kannalta oleellista. Millekään suksimyyjille en suoraan painoani kerro, heidän tehtävä on osata arvioida se.
Työnantaja on suoraan udellut työkyvystäni ja sairauksistani kaikkea sellaista, joka ei hänelle kuulu. Hänen ei oikeasti tarvitsisi kysyä kuin sairauslomatodistusta, jos satun olen sairaana (enkä todellakaan ole usein).
Haluat siis ostaa itsellesi sopimattomat sukset vain siksi, että et halua kertoa painoasi, joka on oleellisin asia suksien jäykkyyttä valittaessa?
En, vaan haluan, että myyjä osaa karkeasti arvioida painoni. Ihmiset ovat usein painavampia kuin miltä näyttävät. Jos myyjä valitsee minulle liian löysät sukset, hän huomaa sen, kun astun suksen päälle, jolloin katsotaan pakasta jäykemmät. Minusta minkään urheiluvälinemyyjän ei tarvitse tietää tarkalleen, paljonko asiakas painaa.
Myyjän silmä harjaantuu kokemuksen myötä arvioimaan monenlaista. Esim. miestenvaateliikkeessä töissä oleva oppii nopeasti arvaamaan, mikä tuumakoko on kellekin miehelle sopiva, sitä ei ole pakko kysyä.
Tietenkin hoikat ihmiset kertovat ihan mielellään, että painavat esim. 55 kg ja käyttävät yleensä kokoa xs tai s. Siksi he eivät ymmärrä, ettei kaikille se oma koko tai paino ole niin viaton juttu. Eikä tarvitse edes olla mikään 150-kiloinen.
Eli siinä vaiheessa, kun astut suksen päälle, myyjä tietää painosi ja todennäköisesti laskee sen vielä päässään hieman yläkanttiin.
Itsehän saan jatkuvasti karkeita arvioita painostani tyyliin #$@*#:n läski!
T. 154kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Jos lapsilla on esim viikon ikäero, on aavistuksen todennäköisempää, että niillä on sama isä kuin, että äiti olisi sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se oli, tosin lapset olivat hyvin erinäköisiä, toinen blondi ja toinen ruskeatukkainen. Johtui ehkä siitä.
Meillä olisi ollut tuo päikkytäti tosi ihmeissään, kun tytöt on tummia minun mukaani ja pojat täysblondeja isäänsä. Vuorotellen (tyttö. poika jne) syntyneet. Olisiko kysynyt, olenko vaihdellut kahta miestä parin vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Oletko perinyt tuon Bulevardin kolmion? Röyhkeää.
Todennäköisesti ei kehdannut kysyä sitä, mitä ajatteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelijana ollessa asiakas kysyi olenko mies vai nainen. Ja ei vain kerran vaan vielä kahden eri asiakkaan toimesta. Jos ihmisestä ei osaa päällepäin sanoa kumpaa sukupuolta on niin miksi siitä pitää kysyä? Minäkin ihan viimeisellä raskauden kolmanneksella ja tunteet pinnassa. Kai olen sitten niin miehisen näköinen. Ei kyllä mukavalta tuntunut.
😂😂😂
Linstillä on töissä ihminen, joka tekee hommia myös yhdessä ruokakaupassa. Saattaa olla tosi butch nainen tai sitten hieman pehmeä mieheksi. En tiedä, eikä asia minulle kuulu mutta vaivaahan se kun en osaa päättää- tätä jo pian kolmatta vuotta mietin.
Toivottavasti saat kuitenkin nukuttua ainakin osan aikaa.
Leila K kirjoitti:
Meillä lapset syntyneet normaalisti. Päiväkodin hoitaja kysyi , että ovatko he sairaita? Olin aika hämmentynyt ja näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä ollut järkevää etten olisi riistänyt hänen henkeään.
13 vuotta meni vankilassa
No. Älä tuota enää sure. Kaikille meille sattuu ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Heh anoppi on ollut mestari näissä lasten ollessa pieniä:
-kuinka paljon nyt painat? (10x jokaisen synnytyksen jälkeen, sinnikäs, en ikinä kertonut)
-juoko sinun x sukulainen paljon, entä y? (ei mitään syytä olettaa moista, ja vaikka olisikin niin..)
-paljon saan palkkaa, vanhempainpäivärahaa, siis tarkat summat
-osaathan sinä pukea minun murulle (minun ja mieheni vauva) tarpeeksi vaatetta? Kyseessä 3. lapsi
-olettehan muistaneet hankkia turvaistuimen? Synnytyssairaalassa
-ethän tukehduta sitä? Synnytyssairaalassa, vauva vierihoidossa
-tiedättehän että vauva pitää kylvettää?
-lähdettehän te nyt kauppaan, niin minä saan hoitaa vauvaa? (Vauva 1vkoa, ensimmäistä kertaa katsomassa) toistui joka lapsen kohdalla vaikka esikoinenkin monista pätevistä syistä johtuen ensi kertaa mummolla hoidossa vasta 3-vuotiaanaNäitä kyllä riittää, osan otan huumorilla, osa kyllä oikeasti ottanut päähän. Mainitaan vielä että lapset syntyneet avioliittoon meidän ollessa +30v, itse olen normaalipainoinen, täysijärkinen, vaativassa työssä ja olen nuorempana tehnyt töitä paljon lasten kanssa.
Aivan ihanaa, että hän sentään kysyi. Meillä anoppi ryntäsi vain sisälle ja totesi :" sinä voit lähteä nyt lenkille, minä hoidan vauvan." Kun kieltäydyin, koska lääkäri oli kieltänyt lenkkeillyt, niin alkoi lista:"no mene kauppaan, hierontaan... No mene pois, minä hoidan vauvan." Ja toki hän korva pitkällään kuunteli yhtä puhelua jossa palkkani paljastui ja puhelun jälkeen totesi:" miten voit saada noin hyvää palkkaa, vaikka et tee mitään?" Olen siis siistissä sisätyössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä olisi ollut tuo päikkytäti tosi ihmeissään, kun tytöt on tummia minun mukaani ja pojat täysblondeja isäänsä. Vuorotellen (tyttö. poika jne) syntyneet. Olisiko kysynyt, olenko vaihdellut kahta miestä parin vuoden välein.
veljelläni on kolme tytärtä: punapää, blondi ja tummahko. yksi on äidin äitinsä ilmetty kuva, toinen isän äitinsä, yki muistuttaa pirusti isänisänäitiä.
Miehet on yöelämässä kysyneet seksiä mitä omituisimmin keinoin. Edellisen kerran Kuopiossa kun olin lapsuudenkaverini luona käymässä ja käytiin siellä Albatrossissa, niin joku noin 25 vuotias mies kysyi minulta "Annatko koipee?" :-DDDDD en antanut.
Minulla on todella vahvat hiukset, jotka ulottuvat olkapäiden yli. Kaupan kassajonossa eräs naispuolinen henkilö totesi tänään, että onpas luonnollisen näköinen, vaikka on hiuslisäke. Olin aivan äimänkäkenä enkä saanut sanaa suustani. Olin pitkästä aikaa jättänyt hiukset auki ja olin juuri tänäaamuna ne pessyt ja laittanut viimeisen päälle, kun oli ihanasti aikaa näin vapaapäivänä.
Hyvä! Varmaan viesti meni perille :D