Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
HYVÄ MARIA! Vttuilu ei edes ollut pahaa, vaan sopivan hienovaraista. Kyllä läskiksi idiootiksi toista haukkuvan nyt pitäisi parit Fabio-läpät kestää.
Maria ei kyllä osannut lopettaa ajoissa. Mainitsi vonkaamisen korostetusti ainakin neljä kertaa, ja sitten kun Mikko erikseen vielä sanoi että siirrytään arvioimaan kappaletta ja oli Juhanin vuoro niin silti edelleen pahansuopa Maria jatkaa jankkaamista vonkaamisesta. Nuo jututhan eivät kuulu Marialle millään tavalla eivätkä etenkään suoraan lähetykseen aseina joita käyttää nöyryytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäketo kirjoitteluista ei kannata välittää. Jos jotakin rikollista on oikeasti tapahtunut, toki mies olisi joutunut jo poliisien kanssa tekemisiin. Muut toimintaan liittyvät syytökset ovat vakavasti otettavia vasta, kun ne esitetään omalla nimellä.
Kukaan asianomaisista ei ole uskaltanut tehdä rikosilmoitusta, siihenhän tuo juttu onkin kaatunut.
Rikosilmoitus mistä? Siitä, että on ottanut Tinderissä yhteyttä nuoriin naisiin? :DD
Vaikkua korvissa tuomareilla kirjoitti:
Miksi Hector ja Merimaa kehuivat Metsäkedon esitystä? Se oli järkyttävää, näyteltyä, feikkiä ja epävireistä ulinaa.
Kamalaa oli myös aloitusbiisi, jotain rantaruotsalaisten kärlek kärlek mokellusta...
Tässä näemme musiikista mitään tietämättömän trollin. Näyteltyä ja feikkiä ehkä oli, mutta epävireistä Metsäkedon laulu ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkua korvissa tuomareilla kirjoitti:
Miksi Hector ja Merimaa kehuivat Metsäkedon esitystä? Se oli järkyttävää, näyteltyä, feikkiä ja epävireistä ulinaa.
Kamalaa oli myös aloitusbiisi, jotain rantaruotsalaisten kärlek kärlek mokellusta...
Tässä näemme musiikista mitään tietämättömän trollin. Näyteltyä ja feikkiä ehkä oli, mutta epävireistä Metsäkedon laulu ei ole.
Monessa kohtaa lauloi nuotin vierestä, erityisesti falsettikohdat aivan pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsäketo kirjoitteluista ei kannata välittää. Jos jotakin rikollista on oikeasti tapahtunut, toki mies olisi joutunut jo poliisien kanssa tekemisiin. Muut toimintaan liittyvät syytökset ovat vakavasti otettavia vasta, kun ne esitetään omalla nimellä.
Kukaan asianomaisista ei ole uskaltanut tehdä rikosilmoitusta, siihenhän tuo juttu onkin kaatunut.
Rikosilmoitus mistä? Siitä, että on ottanut Tinderissä yhteyttä nuoriin naisiin? :DD
Vanhat läskit ämmät ei kestä sitä kun mies himoitsee nuoria nättejä naisia. Siksi katkeruus.
Oon kuullu vaan Nellin Lemmikki-biisin ja Robinia fiittaa hula hulassa. Miks noin hyvällä äänellä noin paskaa tuotantoa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi kun katoin toista kanavaa: ketkä sai eniten/vähiten ääniä? Ja mitä tarkalleen ottaen Maria sanoi Metsäpedolle?
"Pahasti meni tonne kasarifiiliksiin kyllä. Mä mietin niinku Fabiota ja... jos ois ikinä käynyt Kreikassa, ni siellä ois varmaan ollut jossain jahdilla tollanen VONKAAJA. Nyt me päästiin tähän vonkausjuttuun, mutta tää biisi soi silloin joissain kouludiscoissa, ja mun isä aina sanoi mulle kun mä lähdin, että "muista leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa". Päädyin nyt ajattelemaan, että lähtisinkö Fabion kanssa hitaille vai enkö... Laulussa ei ollut kyllä mitään vikaa, mutta en ehkä lähtis. Vähän epäilyttävä, vähän epäilyttävä."
Ja kun Leppilampi kyseli Merimaalta Tomin laulusuorituksesta, niin Maria heitti vielä väliin: "Miks Juhani ei saa puhua vonkaamisesta?"
Ihan aiheestahan Maria Tomille kettuilee, mutta omasta mielestäni ei kuulu tämän ohjelman tuomarin tehtäviin tuollainen. Jollain toisella foorumilla voi sitten hoitaa noi kuittailut ja tässä ohjelmassa keskittyä olennaiseen eli esityksiin.
Huhhuh, jotkut sitten on näin säälittävän pakkomielteisiä asian suhteen että oikein kuuntelevat vielä kaikki vuorosanat tarkasti ja kirjoittavat tänne... muuta elämää ei näköjään olekaan.
No huhhuh itsellesi. :) Katselin ohjelmaa digiboksilta samalla kun lueskelin tätä ketjua, ja joku halusi tietää, mitä Maria tarkalleen ottaen sanoi Metsäkedolle. Kelasin tallennetta hiukan taaksepäin, kuuntelin Marian kommentin ja näpyttelin sen tänne, jotta kyseisen kohdan missanneet tietäisivät mistä täällä oikein kohkataan. Tämä vei illastani noin kaksi minuuttia, joten muullekin elämälle jäi vielä rutkasti aikaa. :)
t: se "pakkomielteinen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi kun katoin toista kanavaa: ketkä sai eniten/vähiten ääniä? Ja mitä tarkalleen ottaen Maria sanoi Metsäpedolle?
"Pahasti meni tonne kasarifiiliksiin kyllä. Mä mietin niinku Fabiota ja... jos ois ikinä käynyt Kreikassa, ni siellä ois varmaan ollut jossain jahdilla tollanen VONKAAJA. Nyt me päästiin tähän vonkausjuttuun, mutta tää biisi soi silloin joissain kouludiscoissa, ja mun isä aina sanoi mulle kun mä lähdin, että "muista leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa". Päädyin nyt ajattelemaan, että lähtisinkö Fabion kanssa hitaille vai enkö... Laulussa ei ollut kyllä mitään vikaa, mutta en ehkä lähtis. Vähän epäilyttävä, vähän epäilyttävä."
Ja kun Leppilampi kyseli Merimaalta Tomin laulusuorituksesta, niin Maria heitti vielä väliin: "Miks Juhani ei saa puhua vonkaamisesta?"
Ihan aiheestahan Maria Tomille kettuilee, mutta omasta mielestäni ei kuulu tämän ohjelman tuomarin tehtäviin tuollainen. Jollain toisella foorumilla voi sitten hoitaa noi kuittailut ja tässä ohjelmassa keskittyä olennaiseen eli esityksiin.
Huhhuh, jotkut sitten on näin säälittävän pakkomielteisiä asian suhteen että oikein kuuntelevat vielä kaikki vuorosanat tarkasti ja kirjoittavat tänne... muuta elämää ei näköjään olekaan.
No huhhuh itsellesi. :) Katselin ohjelmaa digiboksilta samalla kun lueskelin tätä ketjua, ja joku halusi tietää, mitä Maria tarkalleen ottaen sanoi Metsäkedolle. Kelasin tallennetta hiukan taaksepäin, kuuntelin Marian kommentin ja näpyttelin sen tänne, jotta kyseisen kohdan missanneet tietäisivät mistä täällä oikein kohkataan. Tämä vei illastani noin kaksi minuuttia, joten muullekin elämälle jäi vielä rutkasti aikaa. :)
t: se "pakkomielteinen"
Sen sijaan olisivat nuo uusavuttomat voineet etsiä itse sen kohdan Katsomosta.
Vierailija kirjoitti:
Metsäketo, leikkauta hiuksesi. Olet liian vanha tuollaiseen roikkuvaan lettiin.
Minua on kyllä häirinnyt huomattavasti enemmän viimeiset 20 vuotta Dannyn kampaus, sen, jos minkä vois päivittää tähän päivään.
Toivottavasti Janna tippuu ekana! Kolkko muija.
Janna oli ja Veeti olivat huonoimpia, parhaimmat Erja ja Nelli. Myös Elias ,Erika, Andre ja Jannika olivat hyviä. Pahin pettymys oli Mikael Saari.
Taas lisävarmistusta sille, ettei kisaajat saa itse valita kappaleitaan.
Instagramissa fanit arvaili Jannika B:n stadion rock -jakson biisiä, joista yhden arvauksen kohdalle Jannika oli vastannut:
"JOS olisin saanut vetää sen minkä halusin olisit osunut naulan kantaan. But no!"
Vierailija kirjoitti:
Taas lisävarmistusta sille, ettei kisaajat saa itse valita kappaleitaan.
Instagramissa fanit arvaili Jannika B:n stadion rock -jakson biisiä, joista yhden arvauksen kohdalle Jannika oli vastannut:
"JOS olisin saanut vetää sen minkä halusin olisit osunut naulan kantaan. But no!"
Tuo on kyllä typerää, jos tuotanto päättää laulut. Niillähän voidaan jonkin verran ohjailla, jos halutaan tiettyjen tippuvan ja toisten (esim. levy-yhtiön suosikkien) pärjäävän paremmin.
No niin, tässäpä tulevana sunnuntaina esitettävät kappaleet:
Veeti Kallio - Born to run (Bruce Springsteen)
Mikael Saari – Show must go on (Queen)
Erika Vikman - Welcome to the jungle (Guns `N Roses)
Elias Kaskinen - Highway star (Deep Purple)
Jannika B - Amaranth (Nightwish)
Nelli Matula - Are you gonna go my way (Lenny Kravitz)
André Linman - You give love a bad name (Bon Jovi)
Janna - Highway to hell (AC/DC)
Tomi Metsäketo - Enter sandman (Metallica)
Erja Lyytinen - Final countdown (Europe)
Erjan esityspaikka viimeisenä ja hyvä biisi, eli saanee illan parhaat kehut? Mikael laitettu taas harmillisen alkupäähän, mutta loistava kappalevalinta viime viikon huonon "arvan" jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai, ainakin kaksi superbiisiä tulossa. Show must go on ja Final Countdown, ahh!! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että kuulen jo korvissani nuo esitykset kilpailijoiden äänellä kun luen tätä listaa :D
Pahoin pelkään, että Jannan Highway To Hell tulee olemaan aika jäykkää...
Nyt olis Andre Linmanin omin genre, mutta hänelle annettu Bon Jovin You Give Love a Bad Name, mikä on tappavan tylsä kappale.
Veeti vetää Born To Runin taas sillä kireällä äänellään..
Amaranth on ehkä Nightwishin popein ja kappale, olisivat valinneet Jannikalle jotain raskaampaa.
Mielenkiinnolla odotan sunnuntaita. Eniten tällä viikolla kiinnostaa Nelli, Mikael ja Erja.
Vaihdettaispa suomipop-jakson tilalle heavy tai ooppera.
Missä paikassa nuo live-jaksot kuvataan? Jossain Sipoossa olevassa hallissa? Artistien pukkarit, puvustamo, maski ja ruokailutilat konteissa? Onko aiemmillakin kausilla ollut sama kuvauspaikka?
Millä tavalla Metsäketo on tehnyt pahaa ja kelle? Seuranvonkaaminen netin välityksellä ei ole mitään pahantekoa. Tomi Metsäketo ei ole esimerkiksi seksuaalisesti ahdistellut, hyväksikäyttänyt tai raiskannut ketään; tai ollut muutenkaan väkivaltainen.
Noista vonkaamisista voi jokainen olla mitä mieltä tahansa, ei ehkä ole asiallista aikuisen miehen vongata 16-vuotiailta (tämäkään ei tosin ole laitonta), mutta suoraan lähetykseen ne eivät kuulu ja Marialla ei ole minkäännäköistä tilannetajua, tai sitten on ja on kyllä pahemman luokan ilkeilijä ja narsisti. Esitystä tuossa kuului arvostella eikä vetää esiintyjän yksityisasioita mukaan.