Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Haha Maria veti just hyvin! Ihan oikein Fabiolle.
Vierailija kirjoitti:
Metsäkedon esityksessä välillä mielestäni aika ihmeellisiä kohtia, falsetit ja matalat kohdat esim. löööv -kohta lopussa eivät toimineet ollenkaan, tuli niistä ällöttävä vaikutelma. Välillä ihan hienoa laulua. En pidä hänestä, varsinkaan kun on kuullut näitä juttuja, mutta silti olen sitä mieltä, että Marian vonkaus-alleviivaus meni vähän liian pitkälle. Olisi tullut asia vähän vähemmälläkin vonkaus-sanan toistolla selväksi. Mariahan itse toivoi, että Erikaa arvosteltaisiin ihan hänen taitojensa ja esitystensä kautta, eikä henkilökohtaisen elämän. Ja nyt hän itse sitten aika vahvasti veti huomioita Metsäkedon ohjelman ulkoiseen käytökseen.
Erika ei ole tehnyt kenellekään mitään pahaa, Metsäpeto on, siinä se ero.
HYVÄ MARIA! Vttuilu ei edes ollut pahaa, vaan sopivan hienovaraista. Kyllä läskiksi idiootiksi toista haukkuvan nyt pitäisi parit Fabio-läpät kestää.
Vierailija kirjoitti:
Metsäketo kirjoitteluista ei kannata välittää. Jos jotakin rikollista on oikeasti tapahtunut, toki mies olisi joutunut jo poliisien kanssa tekemisiin. Muut toimintaan liittyvät syytökset ovat vakavasti otettavia vasta, kun ne esitetään omalla nimellä.
Kukaan asianomaisista ei ole uskaltanut tehdä rikosilmoitusta, siihenhän tuo juttu onkin kaatunut.
Miksi Hector ja Merimaa kehuivat Metsäkedon esitystä? Se oli järkyttävää, näyteltyä, feikkiä ja epävireistä ulinaa.
Kamalaa oli myös aloitusbiisi, jotain rantaruotsalaisten kärlek kärlek mokellusta...
Vaikkua korvissa tuomareilla kirjoitti:
Miksi Hector ja Merimaa kehuivat Metsäkedon esitystä? Se oli järkyttävää, näyteltyä, feikkiä ja epävireistä ulinaa.
Kamalaa oli myös aloitusbiisi, jotain rantaruotsalaisten kärlek kärlek mokellusta...
Koko formaatti perustuu kusetukseen. Totuuutta ei saa sanoa.
Vaikkua korvissa tuomareilla kirjoitti:
Varmaan säälivät poikaparkaa, kun "naiset ovat kiusanneet".
Teemana rakkauslaulut ja yksi sälli vetäisee Claptonin Tears In Heavenin? Hector sentään tämän kohdalla sanoi, että ei sopinut illan teemaan ja sovitus ei poikennut mitenkään alkuperäisestä.
Erja Lyytisen Heart-tulkinta oli myös tylsä. Kitarasoolokin taisi olla yksi yhteen matkittu originaalista, ei ollut omaa ideaa lainkaan............
Kyllä tears in heaven sopi illan teemaan; tekstihän sopii myös esim. rakkaansa menettäneelle.
Hyviä: Erja, Erika, Jannika B, Veeti, Nelli. Plussat Jannikalle, Erjalle, Erikalle ja Veetille tulkinnasta. Nelli osaa kyllä laulaa, mutta tunne ei silti välity täysin.
Lemppareita Erja ja Erika.
Kohtuuhyviä mutta jättivät vähän kylmäksi: Janna, Andre, Mikael
Wtf - esitys: Tomi. Tuntuu kuin hän olisi joku huumorihahmo esittämässä pilaversioita kappaleista.
Tylsä: Elias. Mitäänsanomaton, hajuton ja mauton tulkinta. Ekalähetyksessä sama tunne.
Vaikuttaisi että tällä kaudella on yllättävän lahjakkaita ja mielenkiintoisia esiintyjiä haalittu mukaan kilpailuun.
Nelli Matula on aika hyvä laulaja, mutta olen kuullut sen omasta tuotannosta vain yhden biisin ja se oli jätettä. Onko sama ongelma kuin Saara Aallolla eli taitoa on, mutta ei kunnon biisejä?
Mielenkiintoisimmat esiintyjät kuin aikoihin. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tears in heaven sopi illan teemaan; tekstihän sopii myös esim. rakkaansa menettäneelle.
Mistä miinukset? Jos rakas on kuollut, niin tottavie laulun sanat sopivat!
Mikä tuo Maria Veitolan rooli on tuolla? Onko yhtä seinäkukkanen, niin kuin Niina Lahtinen Napakymppi-ohjelmassa?
Ei anna mitään sisältöä ohjelmaan, puhuu jatkuvasti ei-musikaalisista asioista, ja osaa todella ärsyttää olemuksellaan.
Onko hänen tarkoitus esitellä joka kerta uusia vaatteitaan, siinä hän kyllä onnistuu hyvin?
Toivottavasti seuraavalle kaudelle mikäli tulee vaihdetaan tuomaristo. Tuntuu ettei näillä ole mitään erikoista annettavaa. Eikö tarkoituksena olisi kuitenkin antaa palautetta ja vinkkejä miten parantaa esityksiä.
Miksi Maria otti Dannyn esiin? Ihan turhaa. Somessa huutelijoita riittää aina. Kun Erika laulaa, niin ei siinä kukaan järkevä mitään Dannya mieti. Omilla taidoillaan on nainen voittanut sen kuningatar-tittelinsä ja omat taidot riittävät jatkossakin hienon uran luomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Metsäkedon esityksessä välillä mielestäni aika ihmeellisiä kohtia, falsetit ja matalat kohdat esim. löööv -kohta lopussa eivät toimineet ollenkaan, tuli niistä ällöttävä vaikutelma. Välillä ihan hienoa laulua. En pidä hänestä, varsinkaan kun on kuullut näitä juttuja, mutta silti olen sitä mieltä, että Marian vonkaus-alleviivaus meni vähän liian pitkälle. Olisi tullut asia vähän vähemmälläkin vonkaus-sanan toistolla selväksi. Mariahan itse toivoi, että Erikaa arvosteltaisiin ihan hänen taitojensa ja esitystensä kautta, eikä henkilökohtaisen elämän. Ja nyt hän itse sitten aika vahvasti veti huomioita Metsäkedon ohjelman ulkoiseen käytökseen.
Marialla on kaksoisstandardit miesten ja naisten suhteen. Naisia on heti puolustelemassa Erikan tapauksessa ja tuolla fb-ryhmässä mutta miehiä voi ihan vapaasti hänen mielestään nöyryyttää suorassa lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi kun katoin toista kanavaa: ketkä sai eniten/vähiten ääniä? Ja mitä tarkalleen ottaen Maria sanoi Metsäpedolle?
"Pahasti meni tonne kasarifiiliksiin kyllä. Mä mietin niinku Fabiota ja... jos ois ikinä käynyt Kreikassa, ni siellä ois varmaan ollut jossain jahdilla tollanen VONKAAJA. Nyt me päästiin tähän vonkausjuttuun, mutta tää biisi soi silloin joissain kouludiscoissa, ja mun isä aina sanoi mulle kun mä lähdin, että "muista leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa". Päädyin nyt ajattelemaan, että lähtisinkö Fabion kanssa hitaille vai enkö... Laulussa ei ollut kyllä mitään vikaa, mutta en ehkä lähtis. Vähän epäilyttävä, vähän epäilyttävä."
Ja kun Leppilampi kyseli Merimaalta Tomin laulusuorituksesta, niin Maria heitti vielä väliin: "Miks Juhani ei saa puhua vonkaamisesta?"
Ihan aiheestahan Maria Tomille kettuilee, mutta omasta mielestäni ei kuulu tämän ohjelman tuomarin tehtäviin tuollainen. Jollain toisella foorumilla voi sitten hoitaa noi kuittailut ja tässä ohjelmassa keskittyä olennaiseen eli esityksiin.
Huhhuh, jotkut sitten on näin säälittävän pakkomielteisiä asian suhteen että oikein kuuntelevat vielä kaikki vuorosanat tarkasti ja kirjoittavat tänne... muuta elämää ei näköjään olekaan.
Veitola on aika väsähtänyt akka vai onko?
Metsäkedon olemushan tuossa esityksessä oli epäilyttävä ja jotenkin ällö.