Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vierailija kirjoitti:
Kuka putos?
Ei kukaan.
Mulla meni ohi kun katoin toista kanavaa: ketkä sai eniten/vähiten ääniä? Ja mitä tarkalleen ottaen Maria sanoi Metsäpedolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka putos?
Ei kukaan.
Eka pudotus on vasta kahden viikon kuluttua. Jaksolla numero 4.
Ok, kiitos tiedosta.
t. se, joka kyseli (kuka putos?)
Olipa hieno veto tuo Erikan Hello! Likka osaa laulaa näköjään!! En ole seurannut hänen uraansa, koska nuo tangojutut ei oikein nappaa.
Mikaelille huono biisi valittu tänään. :(
Vierailija kirjoitti:
Haha, Maria taitaa tietää Tomin vonkaukset. :D
Niin tai se, ettei ole siltä vongannut : D
Toivottavasti Andre saisi myös soittaa kitaraa ensi viikolla, hän on taitava kitaristi ja varmasti eniten mukavuusalueellaan, jos saa myös soittaa. Mutta kelpaa minulle ilman kitaraakin, todella hieno ääni hänellä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni ohi kun katoin toista kanavaa: ketkä sai eniten/vähiten ääniä? Ja mitä tarkalleen ottaen Maria sanoi Metsäpedolle?
"Pahasti meni tonne kasarifiiliksiin kyllä. Mä mietin niinku Fabiota ja... jos ois ikinä käynyt Kreikassa, ni siellä ois varmaan ollut jossain jahdilla tollanen VONKAAJA. Nyt me päästiin tähän vonkausjuttuun, mutta tää biisi soi silloin joissain kouludiscoissa, ja mun isä aina sanoi mulle kun mä lähdin, että "muista leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa". Päädyin nyt ajattelemaan, että lähtisinkö Fabion kanssa hitaille vai enkö... Laulussa ei ollut kyllä mitään vikaa, mutta en ehkä lähtis. Vähän epäilyttävä, vähän epäilyttävä."
Ja kun Leppilampi kyseli Merimaalta Tomin laulusuorituksesta, niin Maria heitti vielä väliin: "Miks Juhani ei saa puhua vonkaamisesta?"
Ihan aiheestahan Maria Tomille kettuilee, mutta omasta mielestäni ei kuulu tämän ohjelman tuomarin tehtäviin tuollainen. Jollain toisella foorumilla voi sitten hoitaa noi kuittailut ja tässä ohjelmassa keskittyä olennaiseen eli esityksiin.
Metsäkedon esityksessä välillä mielestäni aika ihmeellisiä kohtia, falsetit ja matalat kohdat esim. löööv -kohta lopussa eivät toimineet ollenkaan, tuli niistä ällöttävä vaikutelma. Välillä ihan hienoa laulua. En pidä hänestä, varsinkaan kun on kuullut näitä juttuja, mutta silti olen sitä mieltä, että Marian vonkaus-alleviivaus meni vähän liian pitkälle. Olisi tullut asia vähän vähemmälläkin vonkaus-sanan toistolla selväksi. Mariahan itse toivoi, että Erikaa arvosteltaisiin ihan hänen taitojensa ja esitystensä kautta, eikä henkilökohtaisen elämän. Ja nyt hän itse sitten aika vahvasti veti huomioita Metsäkedon ohjelman ulkoiseen käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hieno veto tuo Erikan Hello! Likka osaa laulaa näköjään!! En ole seurannut hänen uraansa, koska nuo tangojutut ei oikein nappaa.
Samaa mieltä. Harmi että Suomessa laulajat joutuu siihen iskelmäformaattiin. Tähdet tähdet -ohjelma on näyttänyt miten hyviä laulajia ja ennenkaikkea tulkitsijoita yhdentekevien biisien takaa löytyy. Tulee mieleen esim Laura Voutilainen, Irina... Ketä muita?
Mariassa häiritsee kaksinaismoralismi.. Samaan aikaan vaahtoaa miten Erikan kohdalla ei saa puhua Dannysta vaan pitäisi keskittyä esitykseen ja sitten kuitenkin itse piikittelee Metsäketoa suorassa lähetyksessä sen sijaan että olisi puhunut itse suorituksesta.
Metsäketo on limanen ukko eikä nämä nettikirjoittelut yllätä yhtään mutta en voi sietää Veitolaa ja muistin taas tänään mistä se johtuu. On todella kärkäs sanomaan ja jopa ilkeä mutta sitten vinkuu kun muut sanovat somessa ilkeästi jollekin jota hän ei tällä hetkellä halua tylyttää. Sitten jää itse kiinni esityksen kannalta ihan epäolennaisiin asioihin toisen laulajan kohdalla.
Veitola ei päätä kenelle saa olla ilkeä ja kenelle ei.
Perustuuko M. Veitolan itsetunto v ittuiluun, vai mikä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Mariassa häiritsee kaksinaismoralismi.. Samaan aikaan vaahtoaa miten Erikan kohdalla ei saa puhua Dannysta vaan pitäisi keskittyä esitykseen ja sitten kuitenkin itse piikittelee Metsäketoa suorassa lähetyksessä sen sijaan että olisi puhunut itse suorituksesta.
Metsäketo on limanen ukko eikä nämä nettikirjoittelut yllätä yhtään mutta en voi sietää Veitolaa ja muistin taas tänään mistä se johtuu. On todella kärkäs sanomaan ja jopa ilkeä mutta sitten vinkuu kun muut sanovat somessa ilkeästi jollekin jota hän ei tällä hetkellä halua tylyttää. Sitten jää itse kiinni esityksen kannalta ihan epäolennaisiin asioihin toisen laulajan kohdalla.
Veitola ei päätä kenelle saa olla ilkeä ja kenelle ei.
Se jakaa skenepisteitä, ne on aina läsnä. Ja sellainen on säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Perustuuko M. Veitolan itsetunto v ittuiluun, vai mikä sillä on?
Se haluaa olla viilee edelläkävijä muia. Yhdessä muiden kaltaistensa kanssa.
En ymmärrä miten tän ohjelman tuomareita ei ole vaihdettu, Veitola ja Merimaa on todella surkea kaksikko!
Useita hyviä laulajia mukana tänä vuonna. Tai kuten jo ekajakson jälkeen totesin, että ohjelman tekijät ovat yrittäneet saada mukaan nimenomaan sellaisia, jotka osaavat laulamaan ja siten selviävät vaihtuvista musiikkityyleistä myös.
Äkikseltään ajatellen Erika yllättänyt ennakko-arveluihin verrattuna eniten. Mutta tarkemmin harkittuna, tangokuninkaallisiksi ei koskaan ole päässyt huonoja laulajia - siinä mielessä erikoinen television laulukilpailu.
Jannaa on dissattu palstalla aivan turhaan. Erittäin hyvä laulaja. Ei varmasti kaikkien mieleen, mutta osaaminen huippua ja kyllä tänään oli tulkintakin kohdallaan.
Jannika ei tänään onnistunut omasta mielestäni oman tasonsa mukaisesti. Ehkä sitten jännitti liikaa omia tunteitaan.
Metsäkedolla on ala-asteen musiikkiluokan jälkeen opiskellut Sibelius-lukiossa, Helsingin konservatoriossa, Sibelius-Akatemiassa. Syksyllä 1998 hänet valittiin European Union Opera -ohjelmaan joka sisälsi mm. mestarikursseja, luentoja ja konsertteja mm. Baden-Badenissa ja Pariisissa. Opintoihin on myös kuulunut laulukursseja Roomassa. Hän on myös voittanut kilpailun Tanssii Tähtien kanssa v. 2006. Eli meriittejä on, ei mikään turha laulelija. On surkeata, että tällaisen huhupuheiden takia mainetta mustataan, jos jollain olisi todellista aihetta, niin miksi ei tee virallista ilmoitusta. Anonyymina on helppo täällä huudella kenestä vain ja mitä vain. En halua puolustella enkä ole puolesta enkä vastaan, inhoan vaan alhaista selän takana tapahtuvaa myyräntyötä.
Metsäketo kirjoitteluista ei kannata välittää. Jos jotakin rikollista on oikeasti tapahtunut, toki mies olisi joutunut jo poliisien kanssa tekemisiin. Muut toimintaan liittyvät syytökset ovat vakavasti otettavia vasta, kun ne esitetään omalla nimellä.
Ei kukaan osta. Av raati nyt vaan arvostelee sen mukaan mitä täällä on viimepäivinä puhuttu. Vaikka olisi laulanut mitä ja kuinka pieleen olis mennyt koska on limainen ym...
ehkä muu väki kuunteli esityksen.
Juuh, en äänestänyt ketään kun en tuhlaa rajojani semmoiseen.
Elias tänään paras.