Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on niin mahdoton ajatus, että mies käy esim. kerran parissa vuodessa jätkien kanssa etelässä?

Vierailija
29.09.2017 |

Miksi sellainen ei sopisi normaalin perheellisen elämään? Tälla palstalla haukutaan kys. miehet maan rakoon ja sanotaan "ei koskaan suhteeseen mieslapsen kanssa".

Miksi? Mikä tuossa on niin kauheaa ja mahdotonta?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ei todellakaan ole ongelma, enkä ole myöskään havainnut, että täällä yleisesti pidettäisiin ongelmana.

Kavereidensa kanssa matkailevia miehiä ehkä haukutaan ketjuissa, joissa aloittajan tilanne on se, että perheellä ei ole yhtään ylimääräistä rahaa, ja mies katsoo silti oikeudekseen matkustaa ilman perhettä/ei koskaan halua matkustaa vaimonsa tai perheen kanssa/ei koskaan suostu hoitamaan lapsia, niin että vaimo pääsisi jonnekin/tmv.

Noissa tilanteissa ei ole kyse siitä, että paheksuttaisiin miesten kaverimatkoja sinänsä, vaan muuten epäreilua tilannetta, joka kulminoituu tuohon matka-asiaan.

Toki varmaan sellaisia ihmisiä on, jotka eivät missään nimessä hyväksy puolison matkoja ilman heitä. itse en sellaisen ihmisen kanssa haluaisi olla.

Jos mies maksaa puolet perheen kuluista niin hän saa loppu rahoilla mitä tienaa tehdä ihan mitä haluaa.

No ei se ehkä oikeassa elämässä noin ole. Jos on perheellä rahasta tiukkaa, niin kyllä kaikkien on kannettava kortensa kekoon eikä tuhlattava turhuuksiin.

Tässä omassa muistossani ei lapsia mukana, vain köyhä opiskelija&työtön pariskunta... mutta edelleen yli kymmenen vuoden jälkeen naurattaa tuo silloisen poikaystävän asenne, saatiin toisinaan joskus ennen massipäivää parikymppiä ruokarahaa aina lainaksi ja jätkän reilu tasajako oli se, että laitetaan rahat puoliksi, kumpikin saa tehdä mitä haluaa, eli hän ostaa kaljaa itselleen ja minä hoidan ruokaostokset. Tuli reppanalle paha mieli kun sitten muutaman kerran jälkeen aloin ostamaan ruokaa vain itselleni 😂 Mutta siis tuo ihminen kyllä luultavasti olisi perheenisänä sitä tyyppiä, että minä ensin ja lapset sitten jonkun muun rahoilla.

Vierailija
122/128 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan siitä kiinni, onko mies tosiaan järkevä aikuinen mies vai pelkästään miehen näköinen henkinen 10-vuotias. En päästäisi 10-vuotiasta samanikäisten kavereidensa kanssa reissuun. En tosin kyllä pitäisi henkisesti 10-vuotiasta miestäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa käydä metsästys- ja kalastusreissuilla ja työpaikan saunailloissa ihan vapaasti, mutta etelänmatka voisi kiristää välejä. Eipä tuo ole kyllä ollut menossakaan.

Vierailija
124/128 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliväkisin sain mieheni lähtemään matkalle. Itse käyn useinkin ja oli miehen vuoro. Onko joillakin luottamuspulaa suhteissaan?

Vierailija
125/128 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan olisi viime suhteen kanssa onnistunut. Mies eli asunnossani, ostin ruuat. Omat laskunsa sen sjijaan maksoi itse. Ei halunnut töihin, lainasin jsoksus rahaa (en saanut takaisin). Vieläkö olisi matka pitänyt rahoittaa? Tai ehkä menolippu. 

Vierailija
126/128 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteita ja mielipiteitä on näköjään erilaisia, pääasiahan olisi, että jokaiselle löytyisi se oikea. Täällä olleista (sivulle 9asti) "mielipiteistä" ehkä kaikkein naurettavin oli tämä:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ihmistä ei saa päästää yksin ulkomaille, joka ei uskalla päästää kumppaniaan yksin ulkomaille. Tämä ihminen nimittäin pelkää, että kumppani toimii samalla tavoin kuin hän itse toimisi. 

Minun parisuhteessa työmatkoilla luonnollisesti käydään "yksin", mutta kaikilla muilla (loma)matkoilla yhdessä. Ei ole edes käynyt mielessä lähteä "poikain" kanssa, se oli sitä aikaa kun olin poikamies, ei enää, sillä vaimoni on paras kaverini.

Vierailija
127/128 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihan siitä kiinni, onko mies tosiaan järkevä aikuinen mies vai pelkästään miehen näköinen henkinen 10-vuotias. En päästäisi 10-vuotiasta samanikäisten kavereidensa kanssa reissuun. En tosin kyllä pitäisi henkisesti 10-vuotiasta miestäkään.

Koitatko viitata siihen, että naiset ovat aina kypsiä reissuun, miehet eivät? Millaisia miehiä tunnet ja onko vika kenties omissa taustoissasi jos tiedät enemmänkin vajaa-älyisiä tms. ihmisiä?

Vierailija
128/128 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vcv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi