Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on niin mahdoton ajatus, että mies käy esim. kerran parissa vuodessa jätkien kanssa etelässä?

Vierailija
29.09.2017 |

Miksi sellainen ei sopisi normaalin perheellisen elämään? Tälla palstalla haukutaan kys. miehet maan rakoon ja sanotaan "ei koskaan suhteeseen mieslapsen kanssa".

Miksi? Mikä tuossa on niin kauheaa ja mahdotonta?

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jollakin naisella sellainenkin ajatus, että kun muullakaan perheellä ei ole varaa matkustaa, niin miksi  perheen isän pitäisi päästä etelään pari kertaa vuodessa? Joillakin on oikeasti rahasta tuikkaa. Opintolainat ja asuntolainat painaa päälle ja iskän vaan pitäisi päästä etelään. Oisko kohtuu että se mies kävisi jokatoinen kerta ja se vaimo jokatoinen kerta? Kävisköhän se miehelle vai olisiko se miehelle mahdoton asia?  Tai sitten vaikka se, että se vaimo kävisi siellä etelässä ne parikertaa vuodessa. Käviskö se miehelle? Aika ramppamista kyllä, kun vanhemmat olisi vuoronperään etelässä. Mutta eihän se reilua ole, jos vaan toinen pääsee ja toinen on aina kotona.

Vierailija
82/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä semmoisella parisuhteella tekee, jossa ei ole edes tuon vertaa luottamusta?

Tottakai ulkomailla pettäminen on helpompaa ja sitä kautta saattaa tulla mieleenkin tehdä jotain tuollaista, mutta jos lähden kerrankin hyvällä porukalla ulkomaille, niin suoraan sanottuna ei voisi naiset vähempää kiinnostaa kuin korkeintaan katselun tasolla. Jos pettää haluan, niin voin kyllä tehdä sen silloinkin kun ei ole parempaa tekemistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että näissä tapauksissa, joissa on parjattu reissuun lähtevää miestä, on ollut joku taustaseikka, joka tekee tempusta inhottavan. Esimerkiksi otetaan äkkilähtö etelään kun vaimo on synnyttänyt kuukausi sitten ja tarvitsisi kaiken mahdollisen tuen. Toki virkistäytymistä tarttee, mutta viikon-kahden loma ulkomailla vauva-arjen keskellä ei ole järkevää. Tai toinen, että on tiukka rahatilanne ja kaikki pennit säästetään esimerkiksi asuntoa varten ja toinen päättää yllättäen lähteä reissuun ja näin vähentää sitä omaa panosta säästämiseen. Ei itsellä ainakaan olisi mitään sitä vastaan, jos mies lähtee kavereiden kanssa reissuun, kunhan on hyvä ajankohta reissulle.

Inhottavaa siis, kun mies lähtee naimareissulle, kun kotiin jää väsynyt vaimo pienen vauvan kanssa.

Inhottavaa siis, kun mies lähtee naimareissulle, kun kotiin jää nälkäinen perhe.

Ei inhottavaa, kun mies lähtee naimareissulle, kun kotiin jää tyytyväinen vaimo lasten kanssa.

Vierailija
84/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä päästän mun miehen ihan minne vaan. Luotan mieheeni täysin, ja kukapa minä olen aikuista ihmistä estämään. Ollaan molemmat 21v, asutaan yhdessä, ei ole lapsia.

Lähtee syyslomalla 3 kaverinsa kanssa Yhdysvaltoihin. Oikeastaan olen ihan tyytyväinen, että saan vähän omaa aikaa, mullakin on syysloma samaan aikaan. :)

Vierailija
85/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat varmoja, että ns. poikien reissuilla ryyppäämisen jälkeen mennään maksullisiin naisiin. Tai että mukaan tulee kumminkin avomielisiä naisia. Ainoat reissut, mitä naiset hyväksyvät ovat äärimmäisen karut moottorikelkka-pilkki-vaelluskämppä -tyyppiset reissut. Noistakin miehen pitää muistaa sanoa, että "onhan se vähän raakaa puuhaa tässä iässä, mutta noille kavereille se on kai joku henkireikä ja tietty se on tuplasti mukavampaa palata sen jälkeen lämpimään kotiin".

Vierailija
86/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi niistä asioista, jotka pitäisi ennen lasten tekemistä puhua selväksi. Jos mahdollinen tuleva isä sanoo jo suunnitteluvaiheessa, että etelänreissut jätkien kanssa jatkuu, vaikka olis pieniä lapsia perheessä, niin mahdollinen tuleva äiti voi harkita, haluaako hän lisääntyä ko. miehen kanssa.

Vierailija
87/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ois ihan OK. Jos näin sovitaan, lähden myös itse, yleensä poikien reissut lakkaavat kiinnostamasta siinä kohtaa. Toisaalta olen myös ehdottanut avointa suhdetta jokuselle miehelle, siitäkään eivät innostu. Teoria ja käytäntö eivät oikein kohtaa.

Vierailija
88/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti kun olivat poikaporukalla Thaimaassa. Sain sukupuolitaudin. Kyllä kaveriporukassa moraali joskus löyhenee .

Vierailija
89/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sellainen ei sopisi normaalin perheellisen elämään? Tälla palstalla haukutaan kys. miehet maan rakoon ja sanotaan "ei koskaan suhteeseen mieslapsen kanssa".

Miksi? Mikä tuossa on niin kauheaa ja mahdotonta?

Tottakai saa käydä! En mä nyt sentään miestäni omista vaikka naimisissa ollaankin! Tai ei se nyt kamalan usein käy kun ei siihen ole varaa mutta joskus kyllä kuten myös minä omien kavereiden kanssa. Keskimäärin ehkä kerran vuodessa reissataan yhdessä ja kerran vuodessa erikseen.

Vierailija
90/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmistä ei saa päästää yksin ulkomaille, joka ei uskalla päästää kumppaniaan yksin ulkomaille. Tämä ihminen nimittäin pelkää, että kumppani toimii samalla tavoin kuin hän itse toimisi. 

Vierailija
91/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kulissiavioliitossa homon kanssa. Ei siinä mitään, kunhan kummallakin on lupa hyppiä aisan yli.

Vierailija
92/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses sentään, miksi ei saisi markustaa yksin/kavereiden kanssa mihin tahansa??? Saako matkustaa työmatkoille useamman kerran vuodessa? En ymmärrä tätä ahdasmielistä vahtimista ja rajoittamista.

Meillä saa molemmat vapaasti matkustella. Itse käyn useamman kerran vuodessa joko yksin tai ystävieni kanssa matkoilla (olen nainen). Olen joskus jopa majoittunut viikoksi miespuolisen ystäväni luokse ulkomailla ilman mitään pettämisaikeita, tuli halvemmaksi kuin hotelliin majoittuminen

Vierailija
93/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, serkkuni poikaystävä kävi jätkäporukan kanssa etelässä, ja petti häntä tällä reissulla. Tässä minun syyni. 

Vierailija
94/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies reissaa välillä ystäviensä kanssa ulkomaille ja se on täysin ok. Mies ei polta eikä juo, kaverit saman tyyppisiä, ei mitään bilettäjiä. Itsekin käyn ystävien kanssa ulkomailla ja silloin yleensä nautitaan lähinnä ravintoloista ja shoppailusta, joskus nähtävyyksistäkin. Luottamusta löytyy suuntaan ja toiseen.

Vierailija
95/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni petti kun olivat poikaporukalla Thaimaassa. Sain sukupuolitaudin. Kyllä kaveriporukassa moraali joskus löyhenee .

Miehesi pani paljaalla thaikuisssa? Tämä selvä!

Vierailija
96/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yksi niistä asioista, jotka pitäisi ennen lasten tekemistä puhua selväksi. Jos mahdollinen tuleva isä sanoo jo suunnitteluvaiheessa, että etelänreissut jätkien kanssa jatkuu, vaikka olis pieniä lapsia perheessä, niin mahdollinen tuleva äiti voi harkita, haluaako hän lisääntyä ko. miehen kanssa.

Ja tosinpäin, naisen pitää suhteen alkuvaiheessa ilmoittaa, että ei missään nimessä aio sulattaa miehen reissuja etelään kun kerran ollaan suhteessa!

Vierailija
97/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, ettei perheellämme ole varaa käydä etelässä kuin ehkä kaksi kertaa 10 vuodessa, niin olisi todella ikävää, jos miehellä sitten olisi yksin varaa käydä siellä... Jokainen ilman toisia perheenjäseniä heitetty reissu on pois perheen yhteisestä matksbudjetista. Sen takia.

Tosin ei hänellä onneksi edes ole sellaisia kavereita, jotka reissaavat. Kahdella miehen parhaalla kaverilla ei koskaan edes ole ollut passia, eikä esim. miehen veli ole käynyt eläissään edes Ruotsissa tai Tallinnassa, kauemmas suuntautuvista reissuista nyt puhumattakaan.

Eivät kaikki todellakaan matkusta, eivät edes sinne Tallinnaan.

Vierailija
98/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toista rakastaa ja haluaa elää yhdessä, silloin myös haluaa ne etelänmatkat tehdä yhdessä. Näin se vaan on!

Vierailija
99/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosinpäin, naisen pitää suhteen alkuvaiheessa ilmoittaa, että ei missään nimessä aio sulattaa miehen reissuja etelään kun kerran ollaan suhteessa!

Aivan, ja jos ei etukäteen ole tajunnut noin sanoa niin turha sitten valittaa miehen menoista.

Vierailija
100/128 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia kun puoliso ryyppää viikon kamujen kanssa ja "vahingossa" panee kännissä muita naisia minkä kerkiää. Sitten palaa kotiin ja jatkaa arkeaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Varsinkin jos on lapsia niin pitäähän ne lapsiperhearjen paineet jotenkin purkaa kun vaimo on lasten saannin jälkeen muutenkin rupsahtanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan