Miksi naisille on niin mahdoton ajatus, että mies käy esim. kerran parissa vuodessa jätkien kanssa etelässä?
Miksi sellainen ei sopisi normaalin perheellisen elämään? Tälla palstalla haukutaan kys. miehet maan rakoon ja sanotaan "ei koskaan suhteeseen mieslapsen kanssa".
Miksi? Mikä tuossa on niin kauheaa ja mahdotonta?
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä palstamammat taas vetää nämä lapsi/vaimo/perhe-jutut oletukseksi koskemaan kaikkia parisuhteita?
Ja eikö suomalaisella naisella ole ollut jo jonkin aikaa oikeus käydä ihan itse töissä ja oikeus omaan pankkitiliin ja päätöksiinsä?
Sellaisia naislapsia taas palstailemassa.
Jahas, tyhmä ja ilkeä. Eipä ihme ettei sulla ole vaimoa saati lapsia...
Ja sinä makaat miehesi rahoilla kotona ties monettako vuotta lasten varjolla? Eikö niin?
No voi hellanlettas, kävikö tunteisiin? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä palstamammat taas vetää nämä lapsi/vaimo/perhe-jutut oletukseksi koskemaan kaikkia parisuhteita?
Ja eikö suomalaisella naisella ole ollut jo jonkin aikaa oikeus käydä ihan itse töissä ja oikeus omaan pankkitiliin ja päätöksiinsä?
Vuosi 2017, ja joku pitää edelleenkin miehen ja naisen ainoana tavoitteena ja saavutuksena mennä naimisiin ja saada lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2017, ja joku pitää edelleenkin miehen ja naisen ainoana tavoitteena ja saavutuksena mennä naimisiin ja saada lapsia?
En yritä väitellä kanssasi, olet sen verran pihalla ja psykoottinen. Mutta ihan mielenkiinnosta, onko kukaan koskaan tullut maininneeksi että tahallinen väärinymmärtäminen on melko ala-astetyylinen väittelytapa?
Kuten käydyistä keskusteluista tähän mennessä on jo käynyt ilmi, ovat parisuhteet hyvinkin erilaisia eli jokaisella omat tapansa, hyvä niin. Jotkut parit asuvat eri paikkakunnilla (jopa eri maissa), jotkut eivät voi olla päivääkään erossa toisistaan. Toiset ovat uskollisia ja toisilla on hyvinkin vapaa suhde kimppakivoineen. Monissa kirjoituksissa toisten mielipiteiden loukkaaminen tuntuu olevan se tärkein viesti kirjoittaa vastaus. Tämän on minun mielipide, johon kenenkään ei tarvitse vastata.
Eiköhän suurin osa ihmisistä yhä halua parisuhteen ja lapsia näin vuonna 2017kin.
Toki MINÄ-MINÄ-ihmisiä on enemmän kuin ennen jotka eivät halua/pysty jakamaan elämäänsä toisen kanssa saatikka laittaa lapsia itsensä edelle. Sitoutuminen pelottaa syystä tai toisesta tai kumppania ei edes löydy vaikka halua olisi.
Täytyy myöntää että itsekin kasvoin oikeasti aikuiseksi vasta kun tulin äidiksi 27v. Kummasti ne pahimmat särmät hioutuu ja lasten tarpeet menee ykköseksi vaikka en ole itseäni tai parisuhdetta unohtanut. Voi saada kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko sinä ollenkaan avausta??
"Miksi sellainen ei sopisi normaalin perheellisen elämään? Tälla palstalla haukutaan kys. miehet maan rakoon ja sanotaan "ei koskaan suhteeseen mieslapsen kanssa".
Miksi? Mikä tuossa on niin kauheaa ja mahdotonta?"
Jos miehen tavoitteena ei ole ylipäänsä mennä naimisiin tai edes parisuhteeseen, niin miksi häntä liikuttaisi, mitä mieltä naiset ovat hänen matkailustaan? Aloittajahan nimenomaan kysyi matkailusta parisuhteessa oltaessa tai siihen pyrkiessä.
Mikä syy on aina tämä "kaikki miehet pettää"? Ei ne miehet välttämättä ihan keneltä tahansa saa, vaikka ne teiltä saisivatkin. Siis ihan tavan suomalaisesta miehestä et mitään naistenmiestä saa. Tietysti rahalla jos haluaa, mutta kyllä ne maksuttomat naiset ulkomailla katsoo vähän millaisessa seurassa pyörii...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin osa ihmisistä yhä halua parisuhteen ja lapsia näin vuonna 2017kin.
Toki MINÄ-MINÄ-ihmisiä on enemmän kuin ennen jotka eivät halua/pysty jakamaan elämäänsä toisen kanssa saatikka laittaa lapsia itsensä edelle. Sitoutuminen pelottaa syystä tai toisesta tai kumppania ei edes löydy vaikka halua olisi.
Täytyy myöntää että itsekin kasvoin oikeasti aikuiseksi vasta kun tulin äidiksi 27v. Kummasti ne pahimmat särmät hioutuu ja lasten tarpeet menee ykköseksi vaikka en ole itseäni tai parisuhdetta unohtanut. Voi saada kaiken.
Niin, tarkoitatko että aikuiseksi kasvettua "ei sinne etelään halua koska lapset ja perhe"?
Näin naisena olen sitä mieltä, että miesten mielenterveydelle on hyvä päästä "porukoimaan! kavereiden kanssa! Silloin mies voi olla mies!
No kyllä meillä mies käy "poikien reissuilla" ja vastaavasti minä "tyttöjen reissuilla". Joka toinen vuosi- periaatteella, ensi vuonna on taas mun vuoro, mies oli tänä vuonna. Tämä siksi ettei rahat ja lomat riitä siihen että joka vuosi käydään kumpikin, pitää riittää lomaa myös yhdessä perheen kanssa. T. N32, 12v yhdessä ja kaksi lasta
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta on olemassa suomalaisia mieslapsia joiden mielestä vaimon pitää käyttää koko palkkansa ruokakauppaan ja lapsiin, kun taas mieslapsella ei mielestään ole velvollisuutta osallistua näihin vaan se saa ostella autoja, veneitä, prätkiä , matkoja ja maksattaa arjen juoksevat kulut naisella kun omat rahat tuli jo käytettyä harrastuksiin. Siinä ei nainen paljon matkaile.
En minä ainakaan tykkäisi koska olisin (ehkä turhaan) mustasukkainen. Minusta se olisi epäilyttävää että mies haluaisi lähteä kavereiden kanssa etelään. Miksi haluaisi? Mutta onneksi mieheni ei tuollaisia harrasta.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan tykkäisi koska olisin (ehkä turhaan) mustasukkainen. Minusta se olisi epäilyttävää että mies haluaisi lähteä kavereiden kanssa etelään. Miksi haluaisi? Mutta onneksi mieheni ei tuollaisia harrasta.
T. Nainen
Mieheni kaverit asuvat eri puolella Eurooppaa, ja tuo on hyvä tapa tavata porukalla. Itse käyn kavereideni kanssa mm. ostosreissuilla Keskii-Euroopassa. Shoppaillaan, vietetään aikaa yhdessä ja rentoudutaan arjesta.
Koska meillä ei ole muutenkaan varaa matkustaa. Olisi aika epäreilua, että yksi vain käyttäisi rahat matkailuun, joka olisi sitten pois kaikilta muilta jostain.
Eikä meillä edes ole tällaista muutenkaan, kummallakaan meillä ei ole kavereita, joiden kanssa reissata.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena olen sitä mieltä, että miesten mielenterveydelle on hyvä päästä "porukoimaan! kavereiden kanssa! Silloin mies voi olla mies!
Kun kommentti alkaa "Näin naisena...", voi olla varma että kommentoija ei ole nainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta on olemassa suomalaisia mieslapsia joiden mielestä vaimon pitää käyttää koko palkkansa ruokakauppaan ja lapsiin, kun taas mieslapsella ei mielestään ole velvollisuutta osallistua näihin vaan se saa ostella autoja, veneitä, prätkiä , matkoja ja maksattaa arjen juoksevat kulut naisella kun omat rahat tuli jo käytettyä harrastuksiin. Siinä ei nainen paljon matkaile.
On varmasti noitakin, mutta 100 kertaa enemmän on niitä naisia jotka matalapalkkatyönsä voimin valtuuttavat miestä kustantamaan perheen elämisen ja koska naisella on niin paska palkka niin eihän mieskään voi rellestää! Sama elintaso, senkin takia ettei vaimoa huvita tehdä mitään tulotasonsa eteen!
Tällaisista kannattaa puhua heti suhteen alussa tarkoin. Jos mielipiteet eroavat paljon toisistaan ei kannata aloittaa suhdetta.
Minusta avioliitossa oleva matkustaa sen aviopuolisonsa kanssa tai jos on lapsia, niin myös perheenä.
Oon antanu mennä ja ei oo ainakaan tullu tietoon että olisi pettänyt, tosin mistä sitä tietää ! Sit jos ite menen edes kaverin synttäreille ilman häntä niin jo on mustaasukkaa jalassa.
Veikkaan että tän pohjalla yleensä on se pelko että toinen pettää tai löytää paremman tai jotain.
Siinä ei oo yhtään mitään väärää jos
-naisellakin on mahdoĺlista käydä tyttöjen kans
-varat riittää
-ja ennenkaikkea, jos luottamus pelaa ja mies ei siellä petä
Miksi vain mies?
Ihan ok jos myös nainen voi lähteä tyttöjen reissuun ja mies hoitaa sillä välin kodin ja lapset narisematta. Onnistuuko?