Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaisten ongelma - ovat liian älykkäitä miehille

Vierailija
26.09.2017 |

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4919208/The-women-clever-boyf…

Juurikin näin!! Miehet ovat liian simppeleitä modernille naiselle, joka kaipaa keskustelua filosofiasta, politiikasta, kirjallisuudesta ja tieteistä. Miehet eivät osaa keskustella kuin videopeleistä ja jotkut jostain autoista tai rakentamisesta.

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisten ongelma on se, että ei malteta edetä hitaasti. Se alkuun vähän tylsän oloinen mies voi olla vaikka miten helvetin fiksu, ja  jos nainenkin on fiksu, niin se mikä saa housut kostumaan, on FIKSUUS....

Ei sillä että haluaisin omaa häntääni nostaa, mutta ne harvat pitkät suhteet, joita minulla on ollut, ovat alkaneet ihan kaveripohjalta, sitten syventyneet. Yhden kanssa erittäin hyviä ystäviä vieläkin.

Olen myös treffailut sitä saliadonis-toimitusjohtajaa. Joo ei. Ei sellaisen kanssa pysty elämään arkea.

Jos se tylsä mies on seksuaalisesti turn-off eli häntä ei voisi kuvitellakaan haluavansa, niin ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka pitkään tuntisi ja vaikka kuinka fiksuksi osoittautuisi. Fiksuus ja haluttavuus eivät todellakaan sulje pois toisiaan. Itseäni ei saliadonikset houkuta tippaakaan, mutta verbaalisesti lahjakas, sivistynyt, fiksu mies on aina vienyt jalat alta.

Haittaako jos verbaalisesti lahjakas, sivistynyt ja fiksu mies on 165cm pitkä, näyttää kasvoista bulldogilta ja pukeutuu skinityyliin?

Haittaa. Skinityyliin pukeutuminen kertoo aatemaailmasta, joka on aivan liian kaukana omasta arvomaailmastani.

Eikö ennakkoluuloisuus ole tyhmien ihmisten ominaisuus? 

Vierailija
82/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisten yleisin ongelma on, että ovat liian LIHAVIA miehille.

Miehille, joista ylipainoisia on 2/3?

Ei ketään kiinnosta. Maailma ei mene kuten prinsessa toivoo. Menestyvä mies voi olla ylipainoinen ja saada kauniin naisen. Katsele vaikka Hollywoodia ;)

Sinkkumies

Logiikkasi alkoi nyt kiinnostaa minua. Miten se, että ylipainoinen mies voi saada kauniin naisen tarkoittaa sitä, että sinkkunaisten yleisin ongelma on lihavuus? Jos meillä on 120 miestä ja 100 naista (koska perheenperustamisikäisiä miehiä on hieman enemmän kuin naisia), niin niistä miehistä ylipainoisia on 80 ja naisista 50. Ja kuitenkin sinun mielestäsi ongelma on sinkkunaisten lihavuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaisten ongelma on se, että ei malteta edetä hitaasti. Se alkuun vähän tylsän oloinen mies voi olla vaikka miten helvetin fiksu, ja  jos nainenkin on fiksu, niin se mikä saa housut kostumaan, on FIKSUUS....

Ei sillä että haluaisin omaa häntääni nostaa, mutta ne harvat pitkät suhteet, joita minulla on ollut, ovat alkaneet ihan kaveripohjalta, sitten syventyneet. Yhden kanssa erittäin hyviä ystäviä vieläkin.

Olen myös treffailut sitä saliadonis-toimitusjohtajaa. Joo ei. Ei sellaisen kanssa pysty elämään arkea.

Jos se tylsä mies on seksuaalisesti turn-off eli häntä ei voisi kuvitellakaan haluavansa, niin ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka pitkään tuntisi ja vaikka kuinka fiksuksi osoittautuisi. Fiksuus ja haluttavuus eivät todellakaan sulje pois toisiaan. Itseäni ei saliadonikset houkuta tippaakaan, mutta verbaalisesti lahjakas, sivistynyt, fiksu mies on aina vienyt jalat alta.

Haittaako jos verbaalisesti lahjakas, sivistynyt ja fiksu mies on 165cm pitkä, näyttää kasvoista bulldogilta ja pukeutuu skinityyliin?

Haittaa. Skinityyliin pukeutuminen kertoo aatemaailmasta, joka on aivan liian kaukana omasta arvomaailmastani.

Eikö ennakkoluuloisuus ole tyhmien ihmisten ominaisuus? 

Bing Bing Bing, Aaaaaand we have a winner!!!

Sinkkumies

Vierailija
84/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta. Maailma ei mene kuten prinsessa toivoo. Menestyvä mies voi olla ylipainoinen ja saada kauniin naisen. Katsele vaikka Hollywoodia ;)

Sinkkumies

Logiikkasi alkoi nyt kiinnostaa minua. Miten se, että ylipainoinen mies voi saada kauniin naisen tarkoittaa sitä, että sinkkunaisten yleisin ongelma on lihavuus? Jos meillä on 120 miestä ja 100 naista (koska perheenperustamisikäisiä miehiä on hieman enemmän kuin naisia), niin niistä miehistä ylipainoisia on 80 ja naisista 50. Ja kuitenkin sinun mielestäsi ongelma on sinkkunaisten lihavuus?

Ei siellä ekassa ollut mun allekirjoitusta, vai oliko? 

Vierailija
85/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon näin. Naisen on turha itkeä, että miehet vaativat hoikkuutta. Kuten miesten on turha itkeä, että naiset haluavat mieheltä tiettyjä ominaisuuksia.

Näin se vain menee, eikä toista voi muuttaa haluamaan mitään muuta mitä hän haluaa. Voi vain jatkaa eteenpäin, jos ei natsaa.

Ei auta itkeä, että miehet on sitä ja tätä ja katsovat hoikkuutta. Ei se itku miehiä muuta miksikään. He katsovat itkunkin jälkeen hoikkuutta.

Sinkkumies

Vierailija
86/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että naisista viisaimmat ovat lesboja. Ihan todella. Jos edes mietitte, niin ottakaa nainen. Kohtelee teitä paljon paremmin kuin minä tai 99% sukupuoleni edustajista.

Vierailija
87/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sopisin melko hyvin kuvaukseen.

Olen älykäs, mutta naista ei nuorena löytynyt. Oli pituusrajat, komeusrajat, piti osata vietellä ja olla hauska sosiaalisissa tilaisuuksissa. Näitä ei mainittu ääneen, mutta toteutuneissa valinnoissa ne näkyivät. Hyvinkin moni nuori nainen valitsi pitkän ja komean yksinkertaisemman miehen, josta ei sitten ollutkaan keskustelukumppaniksi.

Kolmekymppisenäkään ei oikein löytynyt, kun olin pienituloinen. Kunnianhimoisuus ja määrätietoisuus olivat varsin tärkeitä asioita tuossa iässä. Elämässä pitää mennä eteenpäin, kuulemma.

Nyt olen lähempänä neljääkymmentä ja vihdoin asiat ovat kääntyneet, useastakin syystä. Vuosien aikana olen menettänyt kiinnostukseni akateemisiin naisiin. Haenko mitä parikymppisenä nörttinä missasin, yrittäen elää kadotettua nuoruutta? Luultavasti. Peilaanko huonot naiskokemukseni kaikkiin akateemisiin naisiin? Luultavasti. Olkoon sitten niin. Nyt minua kiinnostavat hauskat naiset, olivat he sitten älykkäitä tai ei. Filosofiset keskustelut voin käydä ystävien kanssa.

Se mitä yritän tällä sanoa, on että kun mainitaan "älykkyys", oikeasti se tarkoittaa jotain muutakin akselilla ulkonäkö, raha ja status. Jos oikeasti älykkyys on tärkeintä, pelkästään älykkäitä miehiä löytyy kyllä. Ainakin heille jotka etsivät älykkönsä nuorina eikä vasta kolmekymppisinä kun älyköillä on hyvä ammatti ja enemmän kysyntää.

Vierailija
88/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ongelmasi on kuvitella jotain olematonta tasa-arvoa, josta sinulla on lisäksi valheellinen kuva. Sinun asettamasi tavoitteet ovat ne, joita mitataan. Minä voin asettaa tavoitteeni aivan erilailla. 

Lisäksi mitään tasa-arvoa ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan. Jos minä sanon, että en ota lihavaa naista, niin en ota. Vaikka painaisin 2000 kiloa. Sellainen on oikea maailma.

Sinkkumies

Vierailija
89/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin sanoa että naisista viisaimmat ovat lesboja. Ihan todella. Jos edes mietitte, niin ottakaa nainen. Kohtelee teitä paljon paremmin kuin minä tai 99% sukupuoleni edustajista.

Mutta kun haluan miehisen miehen, enkä mitään kaltaistasi pojua tai naista.

N26

Vierailija
90/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottakoon näin. Naisen on turha itkeä, että miehet vaativat hoikkuutta. Kuten miesten on turha itkeä, että naiset haluavat mieheltä tiettyjä ominaisuuksia.

Näin se vain menee, eikä toista voi muuttaa haluamaan mitään muuta mitä hän haluaa. Voi vain jatkaa eteenpäin, jos ei natsaa.

Ei auta itkeä, että miehet on sitä ja tätä ja katsovat hoikkuutta. Ei se itku miehiä muuta miksikään. He katsovat itkunkin jälkeen hoikkuutta.

Sinkkumies

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, paitsi että en ymmärrä tuota ilmaisua "vaativat". Keneltäkään kun nimenomaan ei voi vaatia mitään. Sen sijaan jokaisella on oikeus haluta ja etsiä juuri sellaista miestä/naista kuin haluavat. Minustakin on aivan turha itkeä tästä asiasta, koska mikään itku ei tosiaan muuta asiaa (niitä vastakkaisen sukupuolen toiveita) miksikään.

N

Vierailija
91/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ongelmasi on kuvitella jotain olematonta tasa-arvoa, josta sinulla on lisäksi valheellinen kuva. Sinun asettamasi tavoitteet ovat ne, joita mitataan. Minä voin asettaa tavoitteeni aivan erilailla. 

Lisäksi mitään tasa-arvoa ei ole, eikä tule koskaan olemaankaan. Jos minä sanon, että en ota lihavaa naista, niin en ota. Vaikka painaisin 2000 kiloa. Sellainen on oikea maailma.

Sinkkumies

Sitten on turha valittaa naisettomuutta. 

Vierailija
92/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

En taida enää ymmärtää, mistä oikein puhut. Olet ilmeisesti sama tyyppi jolle juuri äsken vastasin, että molemmilla sukupuolilla nimenomaan on oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa. Mistä tasa-arvosta mahdat nyt puhua tai miksi oletat, että minä haluaisin sinun tai kenenkään ottavan lihavan naisen?

Vierailija
93/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Olen kanssasi täysin samaa mieltä, paitsi että en ymmärrä tuota ilmaisua "vaativat". Keneltäkään kun nimenomaan ei voi vaatia mitään. Sen sijaan jokaisella on oikeus haluta ja etsiä juuri sellaista miestä/naista kuin haluavat. Minustakin on aivan turha itkeä tästä asiasta, koska mikään itku ei tosiaan muuta asiaa (niitä vastakkaisen sukupuolen toiveita) miksikään.

N

Viittasin tällä siihen kirjoittajaan joka oletti, että jos mies on lihava, niin hänen on otettava lihava nainen. No eihän se näin mene. Ei auta itkeä vastakkaiselle sukupuolelle, mutta kun sä ite ..  

Kaikki asettavat aivan itse ne ominaisuudet, mitään yksi yhteen vaatimuksia ei voisi koskaan ollakaan. Pitäisikö olla sama pituus, kengännumero, älykkyys, supliikkuus, kirjoitustaito jne. 

Sinkkumies

Vierailija
94/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

smartphone kirjoitti:

Olen älykäs, mutta naista ei nuorena löytynyt. Oli pituusrajat, komeusrajat, piti osata vietellä ja olla hauska sosiaalisissa tilaisuuksissa. Näitä ei mainittu ääneen, mutta toteutuneissa valinnoissa ne näkyivät. Hyvinkin moni nuori nainen valitsi pitkän ja komean yksinkertaisemman miehen, josta ei sitten ollutkaan keskustelukumppaniksi.

Kolmekymppisenäkään ei oikein löytynyt, kun olin pienituloinen. Kunnianhimoisuus ja määrätietoisuus olivat varsin tärkeitä asioita tuossa iässä. Elämässä pitää mennä eteenpäin, kuulemma.

Nyt olen lähempänä neljääkymmentä ja vihdoin asiat ovat kääntyneet, useastakin syystä. Vuosien aikana olen menettänyt kiinnostukseni akateemisiin naisiin. Haenko mitä parikymppisenä nörttinä missasin, yrittäen elää kadotettua nuoruutta? Luultavasti. Peilaanko huonot naiskokemukseni kaikkiin akateemisiin naisiin? Luultavasti. Olkoon sitten niin. Nyt minua kiinnostavat hauskat naiset, olivat he sitten älykkäitä tai ei. Filosofiset keskustelut voin käydä ystävien kanssa.

Se mitä yritän tällä sanoa, on että kun mainitaan "älykkyys", oikeasti se tarkoittaa jotain muutakin akselilla ulkonäkö, raha ja status. Jos oikeasti älykkyys on tärkeintä, pelkästään älykkäitä miehiä löytyy kyllä. Ainakin heille jotka etsivät älykkönsä nuorina eikä vasta kolmekymppisinä kun älyköillä on hyvä ammatti ja enemmän kysyntää.

Miksi vain yksi ominaisuus olisi kulloinkin tärkein? Että nainen haluaisi joko älykkään tai hauskan, joko älykkään tai komean, joko älykkään tai pitkän jne? Jokainen ihminenhän on lukemattomien eri yksityiskohtien ainutlaatuinen tulos ja juuri se ainutlaatuisuus tekee hänestä jollekin toiselle kiinnostavan ja parhaan mahdollisen vaihtoehdon! Minä edellytän mieheltä älykkyyttä, en olisi voinut pariutua tyhmän miehen kanssa (jälleen kerran tarkoitan älykkyydellä muutakin kuin loogisanalyyttista ajattelua eli myös yleissivistystä, fiksuutta, lukeneisuutta, oivalluskykyä jne). Ilman muuta miehen pitää olla myös minun silmissäni puoleensavetävä. Hänen pitää olla riittävän samanlainen kulttuuriselta ja sosioekonomiselta taustaltaan. Hänen pitää olla luonteeltaan sellainen, jonka kanssa viihdyn. Hänellä pitää olla riittävän samanlainen arvomaailma. Hänen pitää haluta riittävän samanlaisia asioita tulevaisuudeltaan. Hänen pitää jopa harrastaa riittävän samanlaisia asioita, jotta emme vietä koko vapaa-aikaamme erikseen. Eli aika harva mies olisi ollut minulle sopiva elämänkumppani tai minä hänelle. Ja ihan samalla tavalla miehetkin etsivät kunnes löytävät naisen, joka sopii juuri heidän "palettiinsa".

Vierailija
95/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sillä buldogin naamalla ja lyhyydellä ei ole mitään tekemistä pakkien kanssa? :D

Vierailija
96/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

En taida enää ymmärtää, mistä oikein puhut. Olet ilmeisesti sama tyyppi jolle juuri äsken vastasin, että molemmilla sukupuolilla nimenomaan on oikeus etsiä juuri sellaista ihmistä kuin haluaa. Mistä tasa-arvosta mahdat nyt puhua tai miksi oletat, että minä haluaisin sinun tai kenenkään ottavan lihavan naisen?

Tästä on kysymys:

"Miehille, joista ylipainoisia on 2/3?"

Maailma ei toimi itkemällä.

Vierailija
97/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4919208/The-women-clever-boyf…

Juurikin näin!! Miehet ovat liian simppeleitä modernille naiselle, joka kaipaa keskustelua filosofiasta, politiikasta, kirjallisuudesta ja tieteistä. Miehet eivät osaa keskustella kuin videopeleistä ja jotkut jostain autoista tai rakentamisesta.

Minä en ole ikinä edes kuullut enkä nähnyt sellaisesta naisesta joka olisi liian älykäs miehelle! Monesti olen kyllä kuullut naisista jotka pitävät itseään liian älykkäinä miehille!

Älykkäiden naisten kanssa olen jutellut paljonkin pitkään, ja todella mielenkiintoisia keskusteluita, mutta en ole vielä sellaista tavannut joka olisi liian älykäs miehelle! Kyllä se juttu aina johinkin muuhun kariutuu, kun toisen liialliseen älykkyyteteen.

Vierailija
98/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy.. mutku miehetkin on.. yhyy..

Vierailija
99/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

smartphone kirjoitti:

Muuten, tämä "akateemisen naisen syndrooma" on selkeästi yleistymässä. Avaan tässä omien naistuttavieni pohjalta mistä on kyse.

Monet heistä, ollessaan nuorempia, etsivät miehestä seuraavia ominaisuuksia:

- älykkyys

- ulkonäkö

- itsevarmuus

Biologisten vaistojensa pohjalta he ikävä kyllä menivät ulkonäkö ja itsevarmuus "edellä". Tässä komeiden ja itsevarmojen miesten joukossa oli älykkäitä miehiä, ja näiden joukossa miehiä jotka olivat halukkaita vakiintumaan siitä huolimatta että kyseisille valioyksilöille oli tarjolla useita kauniita, hauskoja ja älykkäitä naisia. Mutta näitä miehiä oli, ja on, vain vähän.

Naiset jotka eivät löytäneet valioyksilöään, laskivat kriteerejään kun paineet perheen perustamisesta laskivat. Mutta samanaikaisesti seuraavan "tason" miehet olivat muuttuneet kysytyiksi aviomieskandidaateiksi saatuaan hyvät ammatit ja lisää itsevarmuutta. Monet näistä, totuttuaan saamaan kylmää olkapäätä yliopiston naisilta, valitsivat kilttejä ja empaattisia vähemmän koulutettuja naisia, mahdollisesti muutamaa vuotta nuorempia joilla ei ollut vielä kiirettä hankkia lapsia.

Alas, meillä oli lauma kolmekymppisiä akateemisia sinkkunaisia hämmästelemässä miksei akateemista sinkkumiestä löydy - vaikka laskisi kriteerejä entisestään.

Vierailija
100/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Sitten on turha valittaa naisettomuutta. 

Ei kai aloittaja sitä valittanut, vaan miehettömyyttä.

Sinkkumies