Sinkkunaisten ongelma - ovat liian älykkäitä miehille
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4919208/The-women-clever-boyf…
Juurikin näin!! Miehet ovat liian simppeleitä modernille naiselle, joka kaipaa keskustelua filosofiasta, politiikasta, kirjallisuudesta ja tieteistä. Miehet eivät osaa keskustella kuin videopeleistä ja jotkut jostain autoista tai rakentamisesta.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten omia suuruusharhaisia kuvitelmia itsestään, joilla yritetään pönkittää sitä heikkoa itsetuntoa. Onhan tuollainen itsensä imartelu varmasti mukavaa mutta ei sillä välttämättä ole mitään totuuspohjaa. En ole havainnut, että sinkkunaisissa keskimäärin olisi jotenkin enemmän älykkäitä yksilöitä kuin seurustelevissa eikä koulutus aina ole automaattinen tae fiksuudesta, mutta tätä korttia naiset rakastavat vetää esiin kun tulee puhe älykkyydestä. Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin itseään täynnä oleva nainen, joka luulee olevansa parempi ihminen koska hänellä on tietynlainen tutkinto plakkarissaan. Tällaista inhottavaa asennetta ei paikkaa yhtään mikään, ei ihme että ovat yksin. Yleensä nämä naiset eivät ole mitenkään hemaisevan näköisiäkään. Nätti ja perusfiksu kaupan kassa on niin paljon mielenkiintosempaa ja miellyttävämpää seuraa, kuin itseään täynnä oleva, ylimielinen snobbailija.
Miehellä tollanen olis vaan plussaa, mutta naisen pitää olla vain nätti, fiksuudessa riittää ettei ole älyllisesti täysin vajaa (eikä sekään välttämättä haittaa).
Kyllä se komea tyhjäpää tai urpo mieskin menee naisille hyvin kaupaksi
Kuka haluaa tai jaksaa olla tuollaisen tyypin kanssa naimisissa 50 vuotta? Mutta ai niin, sinä puhuit miesten tapaan tietenkin yhdenyönsuhteista, ette te koskaan tarkoita parisuhteita.
Jos vertaat komeaa tyhjäpäätä älykkääseen mutta rumaan mieheen niin silti jopa 50-vuoden parisuhteeseen on komealla huomattavasti paremmat mahdollisuudet
On silloin, kun nainenkin on kaunis tyhjäpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut hyviä keskusteluja naisten kanssa mm. taiteista ja tieteistä. Juttu on vain siinä, että oon aina saanut näiltä naisilta kaverikorttia ja kumppaniksi ovat ottaneet jonkun urheilijan, jonka yleissivistys ja keskustelutaidot ovat hieman rajoittuneita. Ei iso osa naisista halua älykästä miestä kumppaniksi vaan ottavat miehen, joka saa pöksyt kostumaan
Totta. Kyllä se aika pitkälle on ulkonäöstä kiinni kuka on hyvää poikaystävä ainesta. Sinkkunaisten todellinen ongelma on pikemminkin se että kaikki kilpailee niistä muutamasta komeasta miehestä ja muut miehet ei sitten kelpaa ja siksi osa naisia jää yksin
Naiset rakastuvat statukseen, lompakkoon, ulkonäköön ja itseluottamukseen. Ei naisia oikeasti kiinnosta mitä mies ajattelee kunhan on egoa, pituutta, vähän lihaksia ja ulkonäköä ja statusta
Kuvittelette, että koska teille miehille naisen ulkonäkö on kaikkein tärkein asia, niin myös naiselle miehen ulkonäkö olisi kaikkein tärkein. Voin sanoa omalta kohdaltani, että älykkyys on kaikkein seksikkäin ominaisuus miehessä. Mutta ei silläkään pitkälle pötki, jos luonne on ylimielinen, narsistinen tai muuten kummallinen. Äly tai ulkonäkö tuskin olivat niitä seikkoja miksi tulit torjutuksi. Luulet vain niin.
Ei vaan mietin sitä minkälaiset miehet ovat vuodesta toiseen sinkkuina eivätkä kelpaa naisille edes yhden yön juttuihin. Kaikkia yhdistää huono ulkonäkö, mitään muita yhdistäviä tekijöitä en ole keksinyt. Osa on amiksia ja osa tohtoreita, osa töissä ja osa työttömiä
Rumuus on se, minkä heissä ulospäin näet ja päättelet, että sen täytyy olla se yhdistävä tekijä. Niitä rumia on silti myös suhteissa vaikka kuinka paljon. Ja ei, heitä yhdistävä tekijä ei ole raha, koska myös köyhä ruma voi saada naisen.
Mitä sitten? Jos ruman miehen kelpuuttavia naisia on vähemmän kuin rumia miehiä, voi hyvin käydä niin, että yksin jäävän ruman miehen sinkkuuden syynä on vain rumuus
Ei se ole pelkkä rumuus silloinkaan, vaan myös saamattomuus ja huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten omia suuruusharhaisia kuvitelmia itsestään, joilla yritetään pönkittää sitä heikkoa itsetuntoa. Onhan tuollainen itsensä imartelu varmasti mukavaa mutta ei sillä välttämättä ole mitään totuuspohjaa. En ole havainnut, että sinkkunaisissa keskimäärin olisi jotenkin enemmän älykkäitä yksilöitä kuin seurustelevissa eikä koulutus aina ole automaattinen tae fiksuudesta, mutta tätä korttia naiset rakastavat vetää esiin kun tulee puhe älykkyydestä. Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin itseään täynnä oleva nainen, joka luulee olevansa parempi ihminen koska hänellä on tietynlainen tutkinto plakkarissaan. Tällaista inhottavaa asennetta ei paikkaa yhtään mikään, ei ihme että ovat yksin. Yleensä nämä naiset eivät ole mitenkään hemaisevan näköisiäkään. Nätti ja perusfiksu kaupan kassa on niin paljon mielenkiintosempaa ja miellyttävämpää seuraa, kuin itseään täynnä oleva, ylimielinen snobbailija.
Miehellä tollanen olis vaan plussaa, mutta naisen pitää olla vain nätti, fiksuudessa riittää ettei ole älyllisesti täysin vajaa (eikä sekään välttämättä haittaa).
Kyllä se komea tyhjäpää tai urpo mieskin menee naisille hyvin kaupaksi
Kuka haluaa tai jaksaa olla tuollaisen tyypin kanssa naimisissa 50 vuotta? Mutta ai niin, sinä puhuit miesten tapaan tietenkin yhdenyönsuhteista, ette te koskaan tarkoita parisuhteita.
Jos vertaat komeaa tyhjäpäätä älykkääseen mutta rumaan mieheen niin silti jopa 50-vuoden parisuhteeseen on komealla huomattavasti paremmat mahdollisuudet
On silloin, kun nainenkin on kaunis tyhjäpää.
Mutta jos ajattelet asiaa kokonaisuutena niin rumemmalle ei ole yhtään ottajaa mutta komealle niitä löytyy vaikka suurinosa naisista olisi tyhjäpäitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut hyviä keskusteluja naisten kanssa mm. taiteista ja tieteistä. Juttu on vain siinä, että oon aina saanut näiltä naisilta kaverikorttia ja kumppaniksi ovat ottaneet jonkun urheilijan, jonka yleissivistys ja keskustelutaidot ovat hieman rajoittuneita. Ei iso osa naisista halua älykästä miestä kumppaniksi vaan ottavat miehen, joka saa pöksyt kostumaan
Totta. Kyllä se aika pitkälle on ulkonäöstä kiinni kuka on hyvää poikaystävä ainesta. Sinkkunaisten todellinen ongelma on pikemminkin se että kaikki kilpailee niistä muutamasta komeasta miehestä ja muut miehet ei sitten kelpaa ja siksi osa naisia jää yksin
Naiset rakastuvat statukseen, lompakkoon, ulkonäköön ja itseluottamukseen. Ei naisia oikeasti kiinnosta mitä mies ajattelee kunhan on egoa, pituutta, vähän lihaksia ja ulkonäköä ja statusta
Kuvittelette, että koska teille miehille naisen ulkonäkö on kaikkein tärkein asia, niin myös naiselle miehen ulkonäkö olisi kaikkein tärkein. Voin sanoa omalta kohdaltani, että älykkyys on kaikkein seksikkäin ominaisuus miehessä. Mutta ei silläkään pitkälle pötki, jos luonne on ylimielinen, narsistinen tai muuten kummallinen. Äly tai ulkonäkö tuskin olivat niitä seikkoja miksi tulit torjutuksi. Luulet vain niin.
Ei vaan mietin sitä minkälaiset miehet ovat vuodesta toiseen sinkkuina eivätkä kelpaa naisille edes yhden yön juttuihin. Kaikkia yhdistää huono ulkonäkö, mitään muita yhdistäviä tekijöitä en ole keksinyt. Osa on amiksia ja osa tohtoreita, osa töissä ja osa työttömiä
Rumuus on se, minkä heissä ulospäin näet ja päättelet, että sen täytyy olla se yhdistävä tekijä. Niitä rumia on silti myös suhteissa vaikka kuinka paljon. Ja ei, heitä yhdistävä tekijä ei ole raha, koska myös köyhä ruma voi saada naisen.
Mitä sitten? Jos ruman miehen kelpuuttavia naisia on vähemmän kuin rumia miehiä, voi hyvin käydä niin, että yksin jäävän ruman miehen sinkkuuden syynä on vain rumuus
Ei se ole pelkkä rumuus silloinkaan, vaan myös saamattomuus ja huono tuuri.
Rumuus on silti niin iso ongelma kiinnostumiselle että se jo yksin riittää siihen että naisia ei kiinnosta mies seksuaalisesti
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisten yleisin ongelma on, että ovat liian LIHAVIA miehille.
Miehille, joista ylipainoisia on 2/3?
Vierailija kirjoitti:
Totta varmasti! Monia miehiä hermostuttaa selvästi kun kuulevat naisen suusta jonkun älykkään kommentin. Itse olen hoksaavainen ja "teräväkielinen" vaikka muuten äo aika keskivertotasoa. (106 Mensa) Ja olen usein tahtomattani saanut miehet vähän "varpailleen". Millaisia kokemuksia mahtaakaan olla älykkäämmillä...
"olen hoksaavainen ja teräväkielinen".
Suomennos, olen wt joka kuvittelee olevansa yllämainittuja.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, järjellä ajatellen miehestä ei ole naiselle kuin haittaa ja vaaraa. Älykäs nainen pystyy elättämään itsensä ja kaikenlaiset remonttihommat voi ulkoistaa ammattilaisille. Kavereiden kanssa voi viettää aikaa.
Ainoa tarjottava on sperma ja seksi, mutta kyllä senkin nyky-yhteiskunnassa pystyy järjestämään.
Jos on selvinnyt seurustelusuhteeseen miehen kanssa ilman sp-tautia, väkivaltaista kohtelua, pettämistä, päihteiden väärinkäyttöä ja taloudellista hyväksikäyttöä on jo onnekas. Silti moni tällainenkin "hyväksi" tituleerattu mies omaa kaksoisstandardit oman ajankäyttönsä ja naisen ajankäytön suhteen. Älykäs nainen ei myöskään innostu siitä kun joutuu jatkuvasti etsimään miehen sukkia ja muita kadonneita esineitä ja siivoamaan tämän jälkiä.
Ei ollut kovin älykästä tekstiä. Tuli mieleen trailer park. (tämä ei sitten tarkoita mitään juuteben traileria)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisten ongelma on se, että ei malteta edetä hitaasti. Se alkuun vähän tylsän oloinen mies voi olla vaikka miten helvetin fiksu, ja jos nainenkin on fiksu, niin se mikä saa housut kostumaan, on FIKSUUS....
Ei sillä että haluaisin omaa häntääni nostaa, mutta ne harvat pitkät suhteet, joita minulla on ollut, ovat alkaneet ihan kaveripohjalta, sitten syventyneet. Yhden kanssa erittäin hyviä ystäviä vieläkin.
Olen myös treffailut sitä saliadonis-toimitusjohtajaa. Joo ei. Ei sellaisen kanssa pysty elämään arkea.
Jos se tylsä mies on seksuaalisesti turn-off eli häntä ei voisi kuvitellakaan haluavansa, niin ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka pitkään tuntisi ja vaikka kuinka fiksuksi osoittautuisi. Fiksuus ja haluttavuus eivät todellakaan sulje pois toisiaan. Itseäni ei saliadonikset houkuta tippaakaan, mutta verbaalisesti lahjakas, sivistynyt, fiksu mies on aina vienyt jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen fiksu nainen, jolla on periaatteessa ongelmana se, että vain äärimmäisen harva mies (tai ihminen) kykenee keskustelemaan kanssani kiinnostavasti. Käytännössä olen kuitenkin löytänyt hyvin helposti mielenkiintoisiksi kokemiani kumppaneita ja suhteeni ovat myös onnistuneet erinomaisesti. Ehkä tässä on kysymyksessä enemmänkin kohtaanto-ongelma: sinkkuna olevissa naisissa on paljon hieman keskimääräistä fiksumpaa porukkaa ja sinkkumiehissä taas keskimääräistä yksinkertaisempaa. Nämä joukot eivät sitten oikein tykkää toisistaan, ainakaan seurustelumielessä. Voihan sen asian niinkin muotoilla, että sinkkunaiset ovat "liian älykkäitä miehille", mutta aika harhaanjohtavasti tuo on sanottu.
Juu,ilman muuta naiset ovat miehiä älykkäämpiä.
Mitä nyt tuijottavat silmä kovana Sinkkuelämää-sarjaa vuodesta toiseen, harrastavat bikinifitnestä tai yksisarvishoitoja, eivät saa edes 10 % kasvuyrityksistä perustettua, maalavat naamaansa "itseään varten", "sijoittavat" käsilaukkuihin, lukevat blogeja, pakoilevat vastuuta ja niin edelleen.
ÄO-huipuissakaan niitä naisia ei taida kovin montaa olla, ei päästäne edes prosenttilukuja mittaamaan?
+ älykäs nainen = viettää aikansa mammapalstalla miehiä mollaten.
Olet ilmiselvä sinkku! Jo pitkäänkin? Tuosta kaunan määrästä osaan arvata.
Voitko osoittaa tekstistäni ne kohdat jotka eivät olleet puhdasta faktaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin otin älykkään miehen, joka saa pöksyt kostumaan,miksi ihmeessä pitäisi valita vain jompi kumpi ominaisuus? Kun sen kumppanin kanssa on kuitenkin ihan kiva voida sekä jutella että harrastaa seksiä.
Entä jos olisi pitänyt valita vain toinen? Kumman olisit silloin valinnut vai olisitko mieluummin ollut yksin?
Älykäs mies, joka ei saa pöksyjä kostumaan, olisi mukava ystävä. Parisuhdetta en hänen kanssaan voisi haluta, koska minusta parisuhteeseen kuuluu seksi.
Pöksyt kostuttava tyhmä/sivistymätön mies saattaisi kelvata satunnaispanoksi, tuskin siihenkään. Parisuhdetta en hänen kanssaan voisi haluta, koska parisuhteeseen kuuluu niin paljon muutakin kuin seksi.
Eli olisin mieluummin ollut yksin.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisten ongelma on se, että ei malteta edetä hitaasti. Se alkuun vähän tylsän oloinen mies voi olla vaikka miten helvetin fiksu, ja jos nainenkin on fiksu, niin se mikä saa housut kostumaan, on FIKSUUS....
Ei sillä että haluaisin omaa häntääni nostaa, mutta ne harvat pitkät suhteet, joita minulla on ollut, ovat alkaneet ihan kaveripohjalta, sitten syventyneet. Yhden kanssa erittäin hyviä ystäviä vieläkin.
Olen myös treffailut sitä saliadonis-toimitusjohtajaa. Joo ei. Ei sellaisen kanssa pysty elämään arkea.
Jos se tylsä mies on seksuaalisesti turn-off eli häntä ei voisi kuvitellakaan haluavansa, niin ei se siitä muuksi muutu vaikka kuinka pitkään tuntisi ja vaikka kuinka fiksuksi osoittautuisi. Fiksuus ja haluttavuus eivät todellakaan sulje pois toisiaan. Itseäni ei saliadonikset houkuta tippaakaan, mutta verbaalisesti lahjakas, sivistynyt, fiksu mies on aina vienyt jalat alta.
Haittaako jos verbaalisesti lahjakas, sivistynyt ja fiksu mies on 165cm pitkä, näyttää kasvoista bulldogilta ja pukeutuu skinityyliin?
Vierailija kirjoitti:
Totta varmasti! Monia miehiä hermostuttaa selvästi kun kuulevat naisen suusta jonkun älykkään kommentin. Itse olen hoksaavainen ja "teräväkielinen" vaikka muuten äo aika keskivertotasoa. (106 Mensa) Ja olen usein tahtomattani saanut miehet vähän "varpailleen". Millaisia kokemuksia mahtaakaan olla älykkäämmillä...
Älykkäät naiset pitävät sitä vakan alla, joten älä huoli. Heiltä joutuu usein tivaamaan, että miten älykkäitä oikein ovatkaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisille on aivan selvästi myös ulkonäkö tärkein kriteeri miesvalinassa. Itsellenikin se selvisi aika yllätyksenä mutta näin se on
Taasko se alkaa? Voi v****. Ihan oikeasti olet (edelleen) yllättynyt siitä, että ulkonäöllä on merkitystä parinvalinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisten yleisin ongelma on, että ovat liian LIHAVIA miehille.
Miehille, joista ylipainoisia on 2/3?
Ei ketään kiinnosta. Maailma ei mene kuten prinsessa toivoo. Menestyvä mies voi olla ylipainoinen ja saada kauniin naisen. Katsele vaikka Hollywoodia ;)
Sinkkumies
Jokainen sinkku voi katsoa syitä sinkkuteensa peilistä ja miettiä. Mitä voin tehdä ensikerralla paremmin. Kuuntelitko? Ajattelitko vain itseäsi? Yrititkö ymmärtää toista? Otitko daily mailin uutisen kuin Jumalan sanan?
Naiset rakastavat tyhmiä miehiä, koska näkevät heidät lapsina. Älykkäät miehet eivät kiinnosta, koska he eivät jaksa bilettää eläimiksi katsomiensa otusten kanssa tai koe tarvetta päteä joka tilanteessa. Lisäksi he tulevat toimeen itsenäisesti, mikä on ehdottoman vastenmielistä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaako jos verbaalisesti lahjakas, sivistynyt ja fiksu mies on 165cm pitkä, näyttää kasvoista bulldogilta ja pukeutuu skinityyliin?
Haittaa. Skinityyliin pukeutuminen kertoo aatemaailmasta, joka on aivan liian kaukana omasta arvomaailmastani.
Ottaen huomioon, että tilastojen valossa poikkeuksellisen älykkäät ovat useimmin miehiä ja suurin osa molemmista sukupuolista keskivertoja mutta vähimmän älykkyyosamämäärän omaavat miehiä, hämmästyttää että naiset käyvät treffeillä vain niiden persentiilien kanssa miehistä, jotka ovat heitä vähä-älyisempiä.
Se vaatii jo vaivaa.
Naiset ei varmaan tajunneet mutta se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Skinityyliin pukeutuminen kertoo aatemaailmasta, joka on aivan liian kaukana omasta arvomaailmastani.
Sinusta ei puhuttu aloituksessa. Ymmärtänet tämän.
Olet ilmiselvä sinkku! Jo pitkäänkin? Tuosta kaunan määrästä osaan arvata.