Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaisten ongelma - ovat liian älykkäitä miehille

Vierailija
26.09.2017 |

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4919208/The-women-clever-boyf…

Juurikin näin!! Miehet ovat liian simppeleitä modernille naiselle, joka kaipaa keskustelua filosofiasta, politiikasta, kirjallisuudesta ja tieteistä. Miehet eivät osaa keskustella kuin videopeleistä ja jotkut jostain autoista tai rakentamisesta.

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut hyviä keskusteluja naisten kanssa mm. taiteista ja tieteistä. Juttu on vain siinä, että oon aina saanut näiltä naisilta kaverikorttia ja kumppaniksi ovat ottaneet jonkun urheilijan, jonka yleissivistys ja keskustelutaidot ovat hieman rajoittuneita. Ei iso osa naisista halua älykästä miestä kumppaniksi vaan ottavat miehen, joka saa pöksyt kostumaan

Itse ainakin otin älykkään miehen, joka saa pöksyt kostumaan,miksi ihmeessä pitäisi valita vain jompi kumpi ominaisuus? Kun sen kumppanin kanssa on kuitenkin ihan kiva voida sekä jutella että harrastaa seksiä.

Entä jos olisi pitänyt valita vain toinen? Kumman olisit silloin valinnut vai olisitko mieluummin ollut yksin?

Vierailija
42/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen fiksu nainen, jolla on periaatteessa ongelmana se, että vain äärimmäisen harva mies (tai ihminen) kykenee keskustelemaan kanssani kiinnostavasti. Käytännössä olen kuitenkin löytänyt hyvin helposti mielenkiintoisiksi kokemiani kumppaneita ja suhteeni ovat myös onnistuneet erinomaisesti. Ehkä tässä on kysymyksessä enemmänkin kohtaanto-ongelma: sinkkuna olevissa naisissa on paljon hieman keskimääräistä fiksumpaa porukkaa ja sinkkumiehissä taas keskimääräistä yksinkertaisempaa. Nämä joukot eivät sitten oikein tykkää toisistaan, ainakaan seurustelumielessä. Voihan sen asian niinkin muotoilla, että sinkkunaiset ovat "liian älykkäitä miehille", mutta aika harhaanjohtavasti tuo on sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, järjellä ajatellen miehestä ei ole naiselle kuin haittaa ja vaaraa. Älykäs nainen pystyy elättämään itsensä ja kaikenlaiset remonttihommat voi ulkoistaa ammattilaisille. Kavereiden kanssa voi viettää aikaa.

Ainoa tarjottava on sperma ja seksi, mutta kyllä senkin nyky-yhteiskunnassa pystyy järjestämään.

Jos on selvinnyt seurustelusuhteeseen miehen kanssa ilman sp-tautia, väkivaltaista kohtelua, pettämistä,  päihteiden väärinkäyttöä ja taloudellista hyväksikäyttöä on jo onnekas. Silti moni tällainenkin "hyväksi" tituleerattu mies omaa kaksoisstandardit oman ajankäyttönsä ja naisen ajankäytön suhteen. Älykäs nainen ei myöskään innostu siitä kun joutuu jatkuvasti etsimään miehen sukkia ja muita kadonneita esineitä ja siivoamaan tämän jälkiä.

Vierailija
44/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dream on woman

Vierailija
45/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut hyviä keskusteluja naisten kanssa mm. taiteista ja tieteistä. Juttu on vain siinä, että oon aina saanut näiltä naisilta kaverikorttia ja kumppaniksi ovat ottaneet jonkun urheilijan, jonka yleissivistys ja keskustelutaidot ovat hieman rajoittuneita. Ei iso osa naisista halua älykästä miestä kumppaniksi vaan ottavat miehen, joka saa pöksyt kostumaan

Totta. Kyllä se aika pitkälle on ulkonäöstä kiinni kuka on hyvää poikaystävä ainesta. Sinkkunaisten todellinen ongelma on pikemminkin se että kaikki kilpailee niistä muutamasta komeasta miehestä ja muut miehet ei sitten kelpaa ja siksi osa naisia jää yksin

Naiset rakastuvat statukseen, lompakkoon, ulkonäköön ja itseluottamukseen. Ei naisia oikeasti kiinnosta mitä mies ajattelee kunhan on egoa, pituutta, vähän lihaksia ja ulkonäköä ja statusta

Kuvittelette, että koska teille miehille naisen ulkonäkö on kaikkein tärkein asia, niin myös naiselle miehen ulkonäkö olisi kaikkein tärkein. Voin sanoa omalta kohdaltani, että älykkyys on kaikkein seksikkäin ominaisuus miehessä. Mutta ei silläkään pitkälle pötki, jos luonne on ylimielinen, narsistinen tai muuten kummallinen. Äly tai ulkonäkö tuskin olivat niitä seikkoja miksi tulit torjutuksi. Luulet vain niin.

Ei vaan mietin sitä minkälaiset miehet ovat vuodesta toiseen sinkkuina eivätkä kelpaa naisille edes yhden yön juttuihin. Kaikkia yhdistää huono ulkonäkö, mitään muita yhdistäviä tekijöitä en ole keksinyt. Osa on amiksia ja osa tohtoreita, osa töissä ja osa työttömiä

Vierailija
46/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen fiksu nainen, jolla on periaatteessa ongelmana se, että vain äärimmäisen harva mies (tai ihminen) kykenee keskustelemaan kanssani kiinnostavasti. Käytännössä olen kuitenkin löytänyt hyvin helposti mielenkiintoisiksi kokemiani kumppaneita ja suhteeni ovat myös onnistuneet erinomaisesti. Ehkä tässä on kysymyksessä enemmänkin kohtaanto-ongelma: sinkkuna olevissa naisissa on paljon hieman keskimääräistä fiksumpaa porukkaa ja sinkkumiehissä taas keskimääräistä yksinkertaisempaa. Nämä joukot eivät sitten oikein tykkää toisistaan, ainakaan seurustelumielessä. Voihan sen asian niinkin muotoilla, että sinkkunaiset ovat "liian älykkäitä miehille", mutta aika harhaanjohtavasti tuo on sanottu.

Juu,ilman muuta naiset ovat miehiä älykkäämpiä.

Mitä nyt tuijottavat silmä kovana Sinkkuelämää-sarjaa vuodesta toiseen, harrastavat bikinifitnestä tai yksisarvishoitoja, eivät saa edes 10 % kasvuyrityksistä perustettua, maalavat naamaansa "itseään varten", "sijoittavat" käsilaukkuihin, lukevat blogeja, pakoilevat vastuuta ja niin edelleen.

ÄO-huipuissakaan niitä naisia ei taida kovin montaa olla, ei päästäne edes prosenttilukuja mittaamaan?

+ älykäs nainen = viettää aikansa mammapalstalla miehiä mollaten.

Vierailija
47/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kyllä se aika pitkälle on ulkonäöstä kiinni kuka on hyvää poikaystävä ainesta. Sinkkunaisten todellinen ongelma on pikemminkin se että kaikki kilpailee niistä muutamasta komeasta miehestä ja muut miehet ei sitten kelpaa ja siksi osa naisia jää yksin

Naiset rakastuvat statukseen, lompakkoon, ulkonäköön ja itseluottamukseen. Ei naisia oikeasti kiinnosta mitä mies ajattelee kunhan on egoa, pituutta, vähän lihaksia ja ulkonäköä ja statusta

Kuvittelette, että koska teille miehille naisen ulkonäkö on kaikkein tärkein asia, niin myös naiselle miehen ulkonäkö olisi kaikkein tärkein. Voin sanoa omalta kohdaltani, että älykkyys on kaikkein seksikkäin ominaisuus miehessä. Mutta ei silläkään pitkälle pötki, jos luonne on ylimielinen, narsistinen tai muuten kummallinen. Äly tai ulkonäkö tuskin olivat niitä seikkoja miksi tulit torjutuksi. Luulet vain niin.

Ei vaan mietin sitä minkälaiset miehet ovat vuodesta toiseen sinkkuina eivätkä kelpaa naisille edes yhden yön juttuihin. Kaikkia yhdistää huono ulkonäkö, mitään muita yhdistäviä tekijöitä en ole keksinyt. Osa on amiksia ja osa tohtoreita, osa töissä ja osa työttömiä

Rumuus on se, minkä heissä ulospäin näet ja päättelet, että sen täytyy olla se yhdistävä tekijä. Niitä rumia on silti myös suhteissa vaikka kuinka paljon. Ja ei, heitä yhdistävä tekijä ei ole raha, koska myös köyhä ruma voi saada naisen.

Vierailija
48/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole luotaantyöntävämpää kuin ne freelancerit ja Hesburgerin myyjät joilla maisterin laput taskussa ja kyky analyyttiseen tapaan ajatella.

Vierailija
49/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika epäinformoivaa, miten älykkäitä nuo naiset ovat, kun eivät ole tarpeeksi älykkäitä löytämään itsellensä älykästä kumppania.

Tässä on se ero, osaavimmat lajissansa voittavat.

Vierailija
50/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumuus on se, minkä heissä ulospäin näet ja päättelet, että sen täytyy olla se yhdistävä tekijä. Niitä rumia on silti myös suhteissa vaikka kuinka paljon. Ja ei, heitä yhdistävä tekijä ei ole raha, koska myös köyhä ruma voi saada naisen.

Mitä sitten? Jos ruman miehen kelpuuttavia naisia on vähemmän kuin rumia miehiä, voi hyvin käydä niin, että yksin jäävän ruman miehen sinkkuuden syynä on vain rumuus

Vierailija
51/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kyllä olisi riittänyt vähempi kuin mies, joka osaa keskustella ja saa pöksyt kostumaan.

Vierailija
52/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä se taitaa olla. Ei kukaan kiihotu musta mun hyvien koulutuspoliittisten mielipiteiden takia tai koska erotan Monet'n Vermeerista[/quote]

NO SE EI OLE VIELÄ PALJON JOS EROTTAA MONETin VERMEERISTA

Vierailija
53/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (nainen) on aina ollut sellainen ongelma että kun olen tosi ihastunut, jännitän miestä niin paljon että keskustelu jää pintapuoliseksi. Minulla on kandidaatin tutkinto ja pari muuta alempaa tutkintoa, ja olen aina lukenut paljon ja tietoisesti sivistänyt itseäni. En ole mielestäni kuitenkaan oppinut keskustelemaan kovin syvällisesti enkä pysty välttämättä tuomaan tietojani esiin keskustelussa. Kontrolloin liikaa, ja puhun vain siitä mistä todella tiedän tai mitä olen itse kokenut.

Tästä varmaan on seurannut se että olen ollut suhteissa duunarimiesten kanssa emmekä ole kovin paljoa edes keskustelleet muuta kuin arkipäivän ym yleisistä asioista. Menisin varmaan ihan lukkoon jos yrittäisin seurustella akateemisen miehen kanssa. Pelkäisin etten ole tarpeeksi fiksu.

Nauspuolisten ystävien kanssa olen pälpättänyt ummet ja lammet eikä ole aihetta mitä ei olisi voitu käsitellä. Eniten keskustellaan tunneasioista, ihmissuhteista, elämänvaiheista - eli perinteisesti naisten hallitsemista aiheista. Niissä olen vahvoilla.

Vierailija
54/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan riippuu siitä mikä saa pöksyt kostumaan. Tosille se tulee keskustelun tai vaikka taiteen kautta.

Vierailija
55/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten omia suuruusharhaisia kuvitelmia itsestään, joilla yritetään pönkittää sitä heikkoa itsetuntoa. Onhan tuollainen itsensä imartelu varmasti mukavaa mutta ei sillä välttämättä ole mitään totuuspohjaa. En ole havainnut, että sinkkunaisissa keskimäärin olisi jotenkin enemmän älykkäitä yksilöitä kuin seurustelevissa eikä koulutus aina ole automaattinen tae fiksuudesta, mutta tätä korttia naiset rakastavat vetää esiin kun tulee puhe älykkyydestä. Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin itseään täynnä oleva nainen, joka luulee olevansa parempi ihminen koska hänellä on tietynlainen tutkinto plakkarissaan. Tällaista inhottavaa asennetta ei paikkaa yhtään mikään, ei ihme että ovat yksin. Yleensä nämä naiset eivät ole mitenkään hemaisevan näköisiäkään. Nätti ja perusfiksu kaupan kassa on niin paljon mielenkiintosempaa ja miellyttävämpää seuraa, kuin itseään täynnä oleva, ylimielinen snobbailija. 

Miehellä tollanen olis vaan plussaa, mutta naisen pitää olla vain nätti, fiksuudessa riittää ettei ole älyllisesti täysin vajaa (eikä sekään välttämättä haittaa).

Kyllä se komea tyhjäpää tai urpo mieskin menee naisille hyvin kaupaksi

Vierailija
56/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä valitat? Sinulla on kaverinaisia, joilla on kavereina naisia, joilla on kavereina naisia. Sinulla on tosi hyvät mahdollisuudet tutustua naisiin ja sinut tuntevat osaavat sanoa, että siinä on hyvä tyyppi. Tuolla tavalla minäkin mieheni löysin ja heti löytyi kultakimpale. Vai onko sinulla tarkoitus saada seksiä mahdollisimman monelta naiselta?

Niin siis tuntevat osaa sanoa, että siinä on hyvä tyyppi jolla on jostain syystä kaverina, ja vain kaverina, paljon naisia. :D

Oma mies oli nuorena suosittu naisten kaverina ja varsinkin kaikkien äidit tykkäsivät hänestä. Itse olen vieraiden seurassa aika varautunut, mutta tuosta miehestä kuulin etukäteen niin paljon hyvää, että ei tarvinnut epäröidä. Kaveri en miehestä halunnut vaan elämänkumppanin.

Vierailija
57/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisille on aivan selvästi myös ulkonäkö tärkein kriteeri miesvalinassa. Itsellenikin se selvisi aika yllätyksenä mutta näin se on

Vierailija
58/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta varmasti! Monia miehiä hermostuttaa selvästi kun kuulevat naisen suusta jonkun älykkään kommentin. Itse olen hoksaavainen ja "teräväkielinen" vaikka muuten äo aika keskivertotasoa. (106 Mensa) Ja olen usein tahtomattani saanut miehet vähän "varpailleen". Millaisia kokemuksia mahtaakaan olla älykkäämmillä...

Vierailija
59/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se varmaan riippuu siitä mikä saa pöksyt kostumaan. Tosille se tulee keskustelun tai vaikka taiteen kautta.

Mutta ei tule jos miehen naama ei miellytä silmää

Vierailija
60/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten omia suuruusharhaisia kuvitelmia itsestään, joilla yritetään pönkittää sitä heikkoa itsetuntoa. Onhan tuollainen itsensä imartelu varmasti mukavaa mutta ei sillä välttämättä ole mitään totuuspohjaa. En ole havainnut, että sinkkunaisissa keskimäärin olisi jotenkin enemmän älykkäitä yksilöitä kuin seurustelevissa eikä koulutus aina ole automaattinen tae fiksuudesta, mutta tätä korttia naiset rakastavat vetää esiin kun tulee puhe älykkyydestä. Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin itseään täynnä oleva nainen, joka luulee olevansa parempi ihminen koska hänellä on tietynlainen tutkinto plakkarissaan. Tällaista inhottavaa asennetta ei paikkaa yhtään mikään, ei ihme että ovat yksin. Yleensä nämä naiset eivät ole mitenkään hemaisevan näköisiäkään. Nätti ja perusfiksu kaupan kassa on niin paljon mielenkiintosempaa ja miellyttävämpää seuraa, kuin itseään täynnä oleva, ylimielinen snobbailija. 

Miehellä tollanen olis vaan plussaa, mutta naisen pitää olla vain nätti, fiksuudessa riittää ettei ole älyllisesti täysin vajaa (eikä sekään välttämättä haittaa).

Kyllä se komea tyhjäpää tai urpo mieskin menee naisille hyvin kaupaksi

Kuka haluaa tai jaksaa olla tuollaisen tyypin kanssa naimisissa 50 vuotta? Mutta ai niin, sinä puhuit miesten tapaan tietenkin yhdenyönsuhteista, ette te koskaan tarkoita parisuhteita.

Jos vertaat komeaa tyhjäpäätä älykkääseen mutta rumaan mieheen niin silti jopa 50-vuoden parisuhteeseen on komealla huomattavasti paremmat mahdollisuudet