Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaisten ongelma - ovat liian älykkäitä miehille

Vierailija
26.09.2017 |

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4919208/The-women-clever-boyf…

Juurikin näin!! Miehet ovat liian simppeleitä modernille naiselle, joka kaipaa keskustelua filosofiasta, politiikasta, kirjallisuudesta ja tieteistä. Miehet eivät osaa keskustella kuin videopeleistä ja jotkut jostain autoista tai rakentamisesta.

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten liian suuret luulot ovat suurin ongelma heille itselleen ;)

Sinkkumies

Vierailija
22/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten omia suuruusharhaisia kuvitelmia itsestään, joilla yritetään pönkittää sitä heikkoa itsetuntoa. Onhan tuollainen itsensä imartelu varmasti mukavaa mutta ei sillä välttämättä ole mitään totuuspohjaa. En ole havainnut, että sinkkunaisissa keskimäärin olisi jotenkin enemmän älykkäitä yksilöitä kuin seurustelevissa eikä koulutus aina ole automaattinen tae fiksuudesta, mutta tätä korttia naiset rakastavat vetää esiin kun tulee puhe älykkyydestä. Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin itseään täynnä oleva nainen, joka luulee olevansa parempi ihminen koska hänellä on tietynlainen tutkinto plakkarissaan. Tällaista inhottavaa asennetta ei paikkaa yhtään mikään, ei ihme että ovat yksin. Yleensä nämä naiset eivät ole mitenkään hemaisevan näköisiäkään. Nätti ja perusfiksu kaupan kassa on niin paljon mielenkiintosempaa ja miellyttävämpää seuraa, kuin itseään täynnä oleva, ylimielinen snobbailija. 

Tässä tulikin hyvä esimerkki sellaisesta miehestä josta tuon artikkelin naiset puhuvat, alemmuuskompleksinen ja fakkiintunut ennakkoluuloinen pelkuri. Uskaltaisitko sanoa nuo asiat päin naamaa?

Jos olisit lukenut kyseisen artikkelin, olisit huomannut että se oli varsin hyvässä hengessä tehty (yllättävää Daily Maililta) ja myös miesten näkökulmaa pyrittiin ymmärtämään. Nuo naiset myös vaikuttivat mukavilta, eivät erityisen "ylimielisiltä" ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten omia suuruusharhaisia kuvitelmia itsestään, joilla yritetään pönkittää sitä heikkoa itsetuntoa. Onhan tuollainen itsensä imartelu varmasti mukavaa mutta ei sillä välttämättä ole mitään totuuspohjaa. En ole havainnut, että sinkkunaisissa keskimäärin olisi jotenkin enemmän älykkäitä yksilöitä kuin seurustelevissa eikä koulutus aina ole automaattinen tae fiksuudesta, mutta tätä korttia naiset rakastavat vetää esiin kun tulee puhe älykkyydestä. Mikään ei ole luotaantyöntävämpää, kuin itseään täynnä oleva nainen, joka luulee olevansa parempi ihminen koska hänellä on tietynlainen tutkinto plakkarissaan. Tällaista inhottavaa asennetta ei paikkaa yhtään mikään, ei ihme että ovat yksin. Yleensä nämä naiset eivät ole mitenkään hemaisevan näköisiäkään. Nätti ja perusfiksu kaupan kassa on niin paljon mielenkiintosempaa ja miellyttävämpää seuraa, kuin itseään täynnä oleva, ylimielinen snobbailija. 

Vierailija
24/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sanellaan toiselle oikeat mielipiteet ei ole keskustelua.

Vierailija
25/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä tollanen olis vaan plussaa, mutta naisen pitää olla vain nätti, fiksuudessa riittää ettei ole älyllisesti täysin vajaa (eikä sekään välttämättä haittaa).

Vierailija
26/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinäkemysasiasta kirjoitti:

Aha?

Itse taas koulutettuna miehenä olen havainnut päinvastaisen ongelman. Naiset ovat kyllä halukkaita keskustelemaan "älykkäistä" aiheista, mutta itse keskustelun sisältö onkin kaukana älykkäästä.

Keskustelun taso esim. historiallisista kohteista on yleensä luokkaa "oi olin siellä lomareissussa, oli niin ihanaa, all-inclusive, joo ja oli se kiva paikka kun siellä oli niitä kaivauksiakin...".

Lähinnä tulee mieleen että naisilla on halu tuntea kuuluvansa korkeampaan luokkaan, ja myös näyttää se muille. Mutta substanssi puuttuu.

Olen huomannut saman.

On helppoa löytää naisia jotka arvostavat keskusteluja filosofiasta, politiikasta ja tieteistä.

On vaikeampaa löytää naisia jotka tietävät ko. aiheista jotain, ja vielä vaikeampaa löytää naisia joilla on omia ajatuksia eikä vain ulkoa päntättyä tietoa.

Tämä ei johdu siitä etteikö älykkäitä naisia olisi, vaan siitä että niin moni haluaa älykkään miehen ja korkeamman luokan sosiaaliset piirit statuksen vuoksi. Halutaan ihailla miehen älykkyyttä ja sitä kun tämä briljeeraa sosiaalisissa tapahtumissa, vaikka omat ajatukset ovat turistiluokkaa.

Ja mainitsinko jo että kaikki älykkäät miehet eivät ole pitkiä, hyvätuloisia ja sosiaalisesti briljantteja? Meitä kiinnostaa ensisijaisesti keskustelut kahden kesken, ei niiden 400m2 kivitalomme avajaisten 20 juhlavieraan kanssa.

Vierailija
27/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole älystä vaan siitä että on kiinnostunut ja kiinnittää huomiota asioihin.

Vierailija
28/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ylimieliseltä. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
29/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Dailymail

-nainen

-älykkyys

Juuh, elikkäs.

Vierailija
30/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään luonnontieteilijänaista, juristia, lääkäriä tm. mukana? Juttu olisi yhtä hyvin voinut olla aiheesta, miten liberaaleille humanistinaisille kumppanin löytäminen on vaikeaa.

Humanistiset tutkinnot vaativat tietyn määrän älykkyyttä, mutta mukana tulee myös tietty maailmankatsomus (näillä naisilla varsin selkeästi nähtävissä). Ehkä se on se maailmanparannus, mikä useimmilla ihmisillä tökkii, eikä älykkyys. Näiden naisten kannattaisi etsiä kumppania jostain järjestötoiminnasta tai politiikan parista.

Vierailija
31/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisten yleisin ongelma on, että ovat liian LIHAVIA miehille.

Vierailija
32/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat liian älykkäitä - ei löydä tarpeeksi idioottia miestä kuuntelemaan typeriä horinoitaan.

Miehet pelkäävät vahvoja naisia - kukaan ei siedä päällepäsmärinalkuttajaa.

Vierailija
33/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-4919208/The-women-clever-boyf…

Juurikin näin!! Miehet ovat liian simppeleitä modernille naiselle, joka kaipaa keskustelua filosofiasta, politiikasta, kirjallisuudesta ja tieteistä. Miehet eivät osaa keskustella kuin videopeleistä ja jotkut jostain autoista tai rakentamisesta.

Opettelisit edes kirjoittamaan ennen kuin julistaudut älykkönaiseksi.

Vierailija
34/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut hyviä keskusteluja naisten kanssa mm. taiteista ja tieteistä. Juttu on vain siinä, että oon aina saanut näiltä naisilta kaverikorttia ja kumppaniksi ovat ottaneet jonkun urheilijan, jonka yleissivistys ja keskustelutaidot ovat hieman rajoittuneita. Ei iso osa naisista halua älykästä miestä kumppaniksi vaan ottavat miehen, joka saa pöksyt kostumaan

Itse ainakin otin älykkään miehen, joka saa pöksyt kostumaan,miksi ihmeessä pitäisi valita vain jompi kumpi ominaisuus? Kun sen kumppanin kanssa on kuitenkin ihan kiva voida sekä jutella että harrastaa seksiä.

Vierailija
35/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus = älykkyys.

Ei ole.

Samaa koittavat palstamammatkin toitottaa palstalla päivästä toiseen.

Vierailija
36/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

erinäkemysasiasta kirjoitti:

Lähinnä tulee mieleen että naisilla on halu tuntea kuuluvansa korkeampaan luokkaan, ja myös näyttää se muille. Mutta substanssi puuttuu.

Kommenttisi toi eläväsi mieleen muutamankin miehen, joista paistoi kaukaa, että ovat ulkoa opetelleet viisauksia Wikipediasta kuulostaakseen älykkäiltä. Sitten onkin kätevä arvostella niitä, jotka eivät ole juuri sattuneet lukemaan jostain 1600-luvulla tapahtuneesta. pikkusodasta.

Vierailija
37/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset älykkäitä? Bah!

Ne kommentit mitä minä olen kuullut on tyyppiä sää olet varmaan joku älykkö, mää nyt olen vaan tämmöne, mun vahvuus on enemmänkin tuolla tumneälyn puolella, ....

Vierailija
38/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisten ongelma on se, että ei malteta edetä hitaasti. Se alkuun vähän tylsän oloinen mies voi olla vaikka miten helvetin fiksu, ja  jos nainenkin on fiksu, niin se mikä saa housut kostumaan, on FIKSUUS....

Ei sillä että haluaisin omaa häntääni nostaa, mutta ne harvat pitkät suhteet, joita minulla on ollut, ovat alkaneet ihan kaveripohjalta, sitten syventyneet. Yhden kanssa erittäin hyviä ystäviä vieläkin.

Olen myös treffailut sitä saliadonis-toimitusjohtajaa. Joo ei. Ei sellaisen kanssa pysty elämään arkea.

Vierailija
39/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää keskustelut on itsessään ihan vajaita. Ihan kuin kaikki naiset olisivat samanlaisia ja kaikki miehet samanlaisia. Varmaan jotkut naiset onkin niin älykkäitä, että heidän on vaikea löytää seuraa, mutta on tyhmää olettaa, että sama pätisi naisiin yleisestikin.

Mä olen humanisti, mutta en maailmanhalaaja. Ja mun pöksyt saa kostumaan fiksut miehet, jotka näyttää vähän nörteiltä. Mutta kai mä sitten vaan valehtelen näistä asioista, koska kaikki naisethan haluaa sen 190 senttisen fyysikon, joka tekee mallihommia ja estää ilmaston lämpenemisen vapaa-ajallaan.

Vierailija
40/162 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut hyviä keskusteluja naisten kanssa mm. taiteista ja tieteistä. Juttu on vain siinä, että oon aina saanut näiltä naisilta kaverikorttia ja kumppaniksi ovat ottaneet jonkun urheilijan, jonka yleissivistys ja keskustelutaidot ovat hieman rajoittuneita. Ei iso osa naisista halua älykästä miestä kumppaniksi vaan ottavat miehen, joka saa pöksyt kostumaan

Totta. Kyllä se aika pitkälle on ulkonäöstä kiinni kuka on hyvää poikaystävä ainesta. Sinkkunaisten todellinen ongelma on pikemminkin se että kaikki kilpailee niistä muutamasta komeasta miehestä ja muut miehet ei sitten kelpaa ja siksi osa naisia jää yksin

Naiset rakastuvat statukseen, lompakkoon, ulkonäköön ja itseluottamukseen. Ei naisia oikeasti kiinnosta mitä mies ajattelee kunhan on egoa, pituutta, vähän lihaksia ja ulkonäköä ja statusta

Kuvittelette, että koska teille miehille naisen ulkonäkö on kaikkein tärkein asia, niin myös naiselle miehen ulkonäkö olisi kaikkein tärkein. Voin sanoa omalta kohdaltani, että älykkyys on kaikkein seksikkäin ominaisuus miehessä. Mutta ei silläkään pitkälle pötki, jos luonne on ylimielinen, narsistinen tai muuten kummallinen. Äly tai ulkonäkö tuskin olivat niitä seikkoja miksi tulit torjutuksi. Luulet vain niin.