MIEHET! Mitä mieltä ripsipidennyksistä?
Eli, menen viikonlopuksi tapailemani miehen luokse ja jännitin kovasti kun hän nyt näkee mut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Kävin sitten eilen ottamassa ripsienpidennykset, että näyttäisin edes "ookoolta" ilman meikkiä... Noh, eilen sitten illalla kun tapasin veljeni niin hän heti huomasi hankintani ja tuhahti että ei olisi uskonut että minäkin tuollaiset madot naamaani liimaisin! Silmät näyttävät nyt muka likaisilta ja "sian tihrusilmiltä" kun ei näy karvojen takaa. Itkettää mitä meninkään tekemään! Kertokaa nyt ettei kaikki miehet ajattele nuin ja onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!
Kyseessä siis vielä volyymiripset eli tavallista tuhdimmat... Ja olen 26v jos se jotenkin vaikuttaa asiaan.
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Ripsien pidennyksiä on erilaisia, osa näyttää ihan luonnollisilta. Nuoret, typerät blondit ottaa sellaset puoleen otsaan ulottuvat.
Enemmän niitä kyllä näkyy bruneilla sellaisilla wannabe kardashianeilla.
Tämähän herätti paljon keskustelua! Alkupaniikin ja säikähdyksen jälkeen oon sitä mieltä, että pidän nämä nyt toistaiseksi ja seuraavan huollon koittaessa harkitsen poistoa/luonnollisempien näköisiä. Eipä nää lopulliset ole. Ihan hyvältä näyttävät varsinkin nyt kun meikkasin, mutta peiliin katsoessani en kyllä näe itseäni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on sitä mieltä, että jos ei järettömän pitkät ole niin tykkää. Mulla siis itsellä luonnollisen näköiset, työni takia otin, koska helpompi herätä aamulla ja muuta.
Nainen 32v ja mies saman ikäinen
Helpompi herätä aamulla? Mitä?
Jos valmistautumista tarkoitat, ripsivärin laittaa muutamassa sekunnissa.
Akateemisilla alueilla noita ei näe. Kaupan kassoilla näkee joskus. Lidlissä näkee kyllä. Vantaalla varmasti joka toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on sitä mieltä, että jos ei järettömän pitkät ole niin tykkää. Mulla siis itsellä luonnollisen näköiset, työni takia otin, koska helpompi herätä aamulla ja muuta.
Nainen 32v ja mies saman ikäinen
Helpompi herätä aamulla? Mitä?
Jos valmistautumista tarkoitat, ripsivärin laittaa muutamassa sekunnissa.
Jaa no minusta se taivuttaminen ja ripsivärin laitto useita kertoja antaen vähän kuivua välissä ei mene muutamassa sekunnissa. Tähän lisäksi se että ennen joka aamu meikkaus täytyi aloittaa silmämeikinpoistoaineella iho rikki repien kun edellisillan puhdistuksesta huolimatta alaluomet olivat mustat kuin pandalla. Jouduin käyttämään vedenkestävää ripsaria vuotavien silmien vuoksi.
Nykyajan tekomaailmassa kaikki luonnollinen on kaunista. Tekoripset tai ripsien pidennykset ovat täysin turhia.
M35
Seksikkäät, mutta jos muuten näytät luukilta bimbolta, niin antaa yksinkertaisen vaikutelman.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti miehet kyllä tykkää niistä. Miehet sanoo aina tykkäävänsä luonnonkauniista naisista, mutta kyllä se pää kääntyy sellaisen naisen kohdalla jolla on ripsienpidennykset, huulissa täytettä jne,
Eikä! Ne toimii vaan katseenvangitsijana 😔.
Minulle paksut huulet kertovat paksusuolen ongelmista. Silloin myös huulet turpoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua, olisit ottanut luonnollisemmat. Joillakin volyymiripset näyttää todella tökeröiltä, mutta joillekin sopii kuin nenä päähän.
Jos nainen nyt vaan on kaunis, niin se on aivan sama miten se laittautuu tai pukeutuu. Se on vaan hyvännäkönen. Ruma ei pysty parsimaan, vaikka mitkä ois vippaskonstit.
Vanha sanonta kai oli, että paskasta ei saa konvehtia.Sen näki tänään hesarin lastentarhanopettajista kertovassa jutussa.
Juu ei morjenttes noiden kulmien kanssa, eikö se omista peiliä?! http://hs.mediadelivery.io/img/1920/0e29c70e4fb64cd98ad2e9684122166a.jpg
Minusta ihan ok kunhan eivät nyt kaikkein pidemmät. Parempi sekin kuin huulitäytteet ja hiustenpidennykset.
Vierailija kirjoitti:
Akateemisilla alueilla noita ei näe. Kaupan kassoilla näkee joskus. Lidlissä näkee kyllä. Vantaalla varmasti joka toisella.
Älä turhaan sekoita mutuiluusi faktaa, on se kivempi niin!
Tää av palsta on kyllä mahtava, ennen en tiennytkään että ihmisillä on näin paljon ongelmia. Jaksetaan vouhottaa toisten ripsistä ja juoksulegginseistä ym. Mitäpä jos vaan hankkisitte elämäänne jotain mielenkiintoista ja jättäisitte teitä ärsyttävät topicit välistä?
Mun mies ei tykkää. Muista en osaa sanoa. Tuskin huomaavat edes, joten olet ihan turvassa. Ja ainahan voit sanoa, jos mies ihmettelee, että kokeilit vain, ja että tekijä laittoi omastakin mielestäsi liian tujut karvamadot.
Vierailija kirjoitti:
Ai meillä täällä töissä on monella ja olen akateemisella alalla:D
Itse olen mies, yli 40 ja pidän hyvin meikatuista silmistä ja pitkistä ripsistä.
"Vaimomatskua" on mieshyvä kyllä varmasti kaikki naiset. Kyse on varmaan enempi halusta ryhtyä sellaiseksi. Surkeaksi on meininki mennyt jos nuo kriteerit sen määrittelee, ja vielä surkeampaa on että joku M35 luulee itse ne kriteerit päättävänsä. :)
JackieO kirjoitti:
"Vaimomatskua" on mieshyvä kyllä varmasti kaikki naiset. Kyse on varmaan enempi halusta ryhtyä sellaiseksi. Surkeaksi on meininki mennyt jos nuo kriteerit sen määrittelee, ja vielä surkeampaa on että joku M35 luulee itse ne kriteerit päättävänsä. :)
haahhaahaa.. ainoastaan ylimieliset av-läskit luulevat niin.
Mun oma ratkasu saada vähän pitempään pysyvää freesausta kasvoihin on värjäyttää ripset ja kulmakarvat sekä lisäksi otan ripsille kestotaivutuksen. Ei mitään ylimääräistä ja super luonnollinen😄. Kiva kun treenatessa saa iho hengittää mutta kuitenkin on jotain pientä fiksausta. Suosittelen!
Tiedättekö monta juristia tai lääkäriä jolla olisi pidennykset?! En minäkään. Junttimaiset ovat.
Järkyttävän rumat. Kutsutaan niitä kavereiden kanssa tuherosilmiksi.