Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

78 prosenttia naisista kilpailee 20 prosentista miehiä Tinderissä

Vierailija
17.09.2017 |

the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men.

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-…

Kommentit (873)

Vierailija
401/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin suurissa kaupungeissa tinder on miehelle paljon parempi sovellus kuin naiselle. Vakavaan parisuhteeseen kelpaavaa miestä on todella mahdoton löytää, kun mies löytää uuden reiän vain yhdellä pyyhkäisyllä. Ja itse ainakin kierrän kaukaa miehet jotka pistävät tinderiin niitä paidattomia kuvia tms. Kyllähän se profiili aika paljon kertoo siitä että mitä on etsimässä. Jos on vain komeasta naamastaan 5 kuvaa tai jotain kropan esittelyä, niin onhan se nyt aika selvä mitä on hakemassa.

Tunnustan, etten lukenut koko ketjua ja sitä, onko tähän ehkä jo vastattu.

Ajattelet asiaa väärinpäin. Vakavampaa seuraa etsivä mies valitsee sellaiset kuvat, jotka kertovat hänestä itsestään, ja joilla hän koettaa erottua kilpailijoistaan. Kuvat siis eivät kerro siitä, mitä hän on etsimässä.

Teksti "Etsin sitä oikeaa" on ainakin instant turn off

Vierailija
402/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva ja pari riviä ei kerro ihmisestä paskan vertaa, paitsi idiooteille.

Sulle ei ole Tinderin funktio ihan auennut vielä: 

Kuvitellaan, että asutaan vaikka 250 000 ihmisen kaupungissa, jossa on vaikkapa 40 000 miestä, jotka osuvat siihen ikähaarukkaan, jota voisit kuvitella deittaavasi. No eihän kukaan ala juurta jaksaen käydä läpi 40 000 miestä, vaan on tehtävä esikarsintaa: mikä sinua miellyttää kumppanissa, tee ronski rajaus esim. korkeakoulututkinto, ei ylipainoa, ei tupakoi, harrastaa jotain, on kiinnostunut kulttuurista, on vihreät arvot, pituus yli 170cm. Kaikki, jotka eivät osu tähän kohderyhmään painetaan hälkäys tinderissä. Otanta pienenee jo ollan lähempänä sitä, mitä ollaan etsimässä. Tinder on vain työkalu, ei muuta. 

Voiko tinderissä nykyään rajata jotenkin vai kirjoittaako kaikki pitkiä tekstejä?

Koulutus ja työpaikka näkyvät, samoin yhteiset tykkäyksen kohteet ja siihen päälle muutaman lauseen teksti ja 4-6 kuvaa, kyllä niillä esikarsinnan tekee ihan näppärästi.

Eli ne tykkäyksen kasaantuu ei ulkonäön vaan sen perusteella millaiset kuvat on ja mistä tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olisin tinderissä, niin laittaisin sellaisen profiilin, joka karsii reilusti matchejä. Silloin osama on paremmin yhteensopivampi, kuin jos niitä olisi enemmän kuin ehtii tutustua.

Vierailija
404/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymärrä tätä Tinder-sukupolvea. Itkettiinhän sitä ennenkin, kun ei löytynyt naista tai kunnon naista, tai nainen ei antanut pillua (heti), kun sellaisen sai haaviin :) Mutta kyllä meidänkin kaveriporukasta jokainen naisia sai enemmän tai vähemmän huonolla menestyksellä ja oltiin kuitenkin melko sekalainen seurakunta komeista naisennappaajista lihaviin nörtteihin.

Onko naisten iskemisestä tullut jotain insinööritaitoja vaativaa tekniikkaa vai mikä tämän homman nimi on? Tällaisena charmanttina 40 vuotiaana, kun kerran pari vuodessa eksyy viihteelle, niin samaltahan nuo naiset näyttää kuin 90-luvullakin. Hyvässä tapauksessa löytyy kaksi jalkaa, kaksi kättä, kuulevat korvat joille rupatella ja suu, jolla vastata.

Menkää nuoret viihteelle, porukassa, hymyilkää ja jututtakaa toisianne.

Ps. ei kannata vetää hirveitä jurreja ennen kuin menet tyttöjä jututtamaan.

Ehkä naisista on tullut nykyään pinnallisia ? Katsotaan vain miesten ulkonäköä

Voi toki olla, mutta aina komeilla ja puheliailla on ollut enemmän vientiä. Tai tiedän kyllä niitä hauskoja vähän pullukoita supliikkimiehiäkin, joilla natsasi todella hyvällä prosentilla, koska tytöillä oli hauskaa. Periaatteellisesti se on kuitenkin miehen tehtävä nainen iskeä ja jos se nykyään vaatii vähän liikuntaa, niin menkää pojat lenkille tai puntille, jos ei muuten irtoa. MUTTA enemmän uskon rentoon meininkiin. Pukeudutaan coolisti, nauratetaan tyttöjä ja jutellaan niitä näitä, kyllä se kipinä sitten syttyy, jos on syttyäkseen.

Tuo on teeeskentelyää, vihaan teeskentelyäää. V2ttu aurinko paistaa siellä täällä niin että silmätt sumeeennee.

Se on teeskentelyä vain niille, jotka eivät ole luonnostaan sosiaalisia ja hauskoja. Naiset eivät etsikään heitä.

Vierailija
405/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu on jännä sanavalinta. Kuka kokee kilpailevansa tai olevansa parisuhde "markkinoilla"?

Vierailija
406/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailu on jännä sanavalinta. Kuka kokee kilpailevansa tai olevansa parisuhde "markkinoilla"?

95% miehistä.

Vierailija
407/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Kaikki jotka katsovat asioita kylmän realistisesti.

Vierailija
408/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Voisiko joku asiantuntija laskea, mikä minun markkina-arvoni on? 

Olen 30-vuotias mies, sinkku, 3 vakavaa parisuhdetta, vähän yli 100 seksikumppania, maisterin tutkinto, keskipituinen, tummat pitkät hiukset, normaalivartaloinen (en käy salilla). Saan helposti punavihreistä hipster-tytöistä seuraa, mutta bimbot eivät ole kiinnostuneet? 

Vierailija
409/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Tai joutuvat näkemään pariutumisen eteen vaivaa.

Vierailija
410/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Olen 30-vuotias mies, sinkku, 3 vakavaa parisuhdetta, vähän yli 100 seksikumppania, maisterin tutkinto, keskipituinen, tummat pitkät hiukset, normaalivartaloinen (en käy salilla). Saan helposti punavihreistä hipster-tytöistä seuraa, mutta bimbot eivät ole kiinnostuneet? 

Juu, tinderin matemaatikot, jotka antavat profiilillesi elo-pisteytyksen. 

Jos bimbot ei kiinnostu, olet joku ituhippi tai vihervassari, sinulla ei ole tarpeeksi rahaa, tai et näytä siltä. Salillakin pitäisi käydä, miehellä kestää sen pari vuotta hankkia ok runko, ilman mömmöjä. Lapsi eli alle 25 vuotias tekee sen vuodessa. 

Vierailija
411/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Minä olen myös koittanut täällä kysyä omaani kun ei nämä mitenkään aukea mutta silti pitäisi oman tasoista etsiä mutta ei kukaan auttanut. Asteikotkin vaihtelee, välillä korkein on 10 ja välillä 5. Jotain salatiedettä tämä arvojuttu?

Ihan sama, minä kuitenkin kiinnostunut niistä jotka minua kiinnostaa.

Vierailija
412/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua mutta luin tuon artikkelin ja koko tutkimusmenetelmähän on ihan vinoutunut jo valmiiksi. Hän siis myöntää että otos oli pieni, ja naiset joilta asiaa kysyi saattoivat valehdella -ja todennäköisesti liiollitelivatkin valikoivuuttaan jos olivat kysyneen esittäneestä miehestä kiinnostuneita. Sen sijaan hän jättää mainitsematta mitään siitä että otos oli valikoitu kokonaan niiden naisten joukosta, jotka tykkäsivät erittäin viehättävistä miehestä Tinderisssä- eli näin ollen mahdollisesti keskivertoa itsevarmemmista, viehättävistä ja/tai pinnallisista- ja silti kutsuu sitä “keskiverron” naisen Tindertoiminnaksi.

Vierailija
413/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin epätoivoinen en aio  koskaan olla että edes harkitsisin jotain Tinderiä...

Otsikossa oli muuten virhe. 78% TINDERISSÄ  olevista naisista jne.

Pitää muistaa ettei 78%  (maailman) naisista todellakaan ole tuolla.

Samalla kannattaa muistaa että netti on jo nyt ohittanut kaikki muut tapaamiskanavat parisuhteiden luomisessa. Ystävien kautta, ravintolassa, harrastuksissa, netti on yleisin. Ainakin jenkeissä, todennäköisesti täälläkin.

Jep, kun tätä palstaa lukee niin kyllä naiset antavat ymmärtää ettei niitä saisi missään arkipäivän jutuissa lähestyä. Eli miehen pitäisi suunnilleen olla selvännäkijä jotta tietäisi onko lähestyminen tervetullutta tai ei. Jos ei käy baarissa, niin sitten netti taitaa olla se ainoa vaihtoehto.

Itse ratkaisin asian niin että hain ulkomailta naisen. On niitä paikkoja jossa naisten kanssa voi mennä muuten vain juttelemaan ilman että heti kuvittelevat että miehellä on taka-ajatuksena pokaaminen.

Tottakai saa lähestyä, kun tekee sen asiallisesti ja lukee toisen osapuolen sanatonta viestintää.

Vierailija
414/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Minä olen myös koittanut täällä kysyä omaani kun ei nämä mitenkään aukea mutta silti pitäisi oman tasoista etsiä mutta ei kukaan auttanut. Asteikotkin vaihtelee, välillä korkein on 10 ja välillä 5. Jotain salatiedettä tämä arvojuttu?

Sedun baarissa drinksuja kiskova pissis ei katso päinkään, mut se sosiologian gradua väsäävä hipstermuija laittaa tinder-viestiä joka viikonloppu? Taso-gurut, mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
415/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? kirjoitti:

nainen 45, tykännyt varmaan lähes sadasta miehestä alle puolessa vuodessa. Ikähaitari 40-50 about.  Vain täydelliset feikkiprofiilit matsanneet. Selvisi että ulkomailla asuva/ulkom. taustainen täys huijaus. Näistä joista lehdissä varoitettu. Lopetin tilini. Kuulun parhaaseen a-ryhmään ;) . eli huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen, treenattu, luomukasvot en juurikaan meikkaa, en juo enkä polta mitähän ei tinderissä käy selville muuten kuin kuvasta, hehhe. Hyvä koulutus ja työ. Ei siis kukaan paikallinen normimies tykännyt tinderissä. IRL kylläkin joten paras poistaa profiili asap.  Ainoat kriteerini tyyliin koulutus ja urheilullisuus. Näköjään liikaa vaadittu.

Taitaa olla keksitty juttu. Ja hyvä koulutus ei näköjään takaa sitä, että osaisi kirjoittaa hyvin tai edes suht virheettömästi. Mutta jos tarina pitää paikkansa... Onneksi olkoon, nyt tiedät, miltä tuntuu olla miehenä Tinderissä ;). Tai suurimmasta osasta miehiä. Itse luulen, että prosenttiluvun pitäisi olla 5 tai sitten 20 prosenttia miehistä saa ylipäätänsä järkeviä mätsejä ;). 

Itse saan akateemisena, kivannäköisenä, pitkänä ja urheilullisena miehenä sen verran vähän mätsejä, ettei hirveästi naurata ja eipä ole pahemmin varaa valita treffikumppaneita. Ymmärrän hyvin miesten turhautumisen kyseiseen p*skaan. Itselläkin mennyt paras motivaatio ja en edes oleta löytäväni ketään tai pääseväni treffeille. Profiili löytyy, mutta pitäisi poistaa, ettei joku vaan satu tykkäämään tuosta turhaan...

Vierailija
416/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? kirjoitti:

nainen 45, tykännyt varmaan lähes sadasta miehestä alle puolessa vuodessa. Ikähaitari 40-50 about.  Vain täydelliset feikkiprofiilit matsanneet. Selvisi että ulkomailla asuva/ulkom. taustainen täys huijaus. Näistä joista lehdissä varoitettu. Lopetin tilini. Kuulun parhaaseen a-ryhmään ;) . eli huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen, treenattu, luomukasvot en juurikaan meikkaa, en juo enkä polta mitähän ei tinderissä käy selville muuten kuin kuvasta, hehhe. Hyvä koulutus ja työ. Ei siis kukaan paikallinen normimies tykännyt tinderissä. IRL kylläkin joten paras poistaa profiili asap.  Ainoat kriteerini tyyliin koulutus ja urheilullisuus. Näköjään liikaa vaadittu.

Taitaa olla keksitty juttu. Ja hyvä koulutus ei näköjään takaa sitä, että osaisi kirjoittaa hyvin tai edes suht virheettömästi. Mutta jos tarina pitää paikkansa... Onneksi olkoon, nyt tiedät, miltä tuntuu olla miehenä Tinderissä ;). Tai suurimmasta osasta miehiä. Itse luulen, että prosenttiluvun pitäisi olla 5 tai sitten 20 prosenttia miehistä saa ylipäätänsä järkeviä mätsejä ;). 

Itse saan akateemisena, kivannäköisenä, pitkänä ja urheilullisena miehenä sen verran vähän mätsejä, ettei hirveästi naurata ja eipä ole pahemmin varaa valita treffikumppaneita. Ymmärrän hyvin miesten turhautumisen kyseiseen p*skaan. Itselläkin mennyt paras motivaatio ja en edes oleta löytäväni ketään tai pääseväni treffeille. Profiili löytyy, mutta pitäisi poistaa, ettei joku vaan satu tykkäämään tuosta turhaan...

Oletko koskaan miettinyt, että mitä vikaa sinussa on? Jos olet kerran akateeminen, kivannäköinen, pitkä ja urheilullinen, niin olisiko luonteenpiirteissä korjattavaa? Oletko itsekeskeinen? Alistava? Naisia halveksuva? Rasisti? 

Vierailija
417/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Ainakin 9, kun on noin paljon naista tullut.

Vierailija
418/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Nostaako naisilla myös useat seksikumppanit arvoa?

Vierailija
419/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Naisten määrä siis ratkaisee tason? Vaikka otanta koostuukin hyvin homogeenisestä ryhmästä naisia?

Vierailija
420/873 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% miehistä.

Sedun baarissa drinksuja kiskova pissis ei katso päinkään, mut se sosiologian gradua väsäävä hipstermuija laittaa tinder-viestiä joka viikonloppu? Taso-gurut, mitä tästä pitäisi ajatella?

Oletkohan ymmärtänyt tasoteorian hieman väärin?

Ei tasoteoria tarkoita sitä että kaikki X tasoiset pitävät sinusta tai että sinä pitäisit kaikista X tasoisista.

Tasot ovat kuin kerrostalo. Et tykkää kaikista omassa kerroksessa tai ylemmissä kerroksissa. Mutta yläkerran asukkaista et saa ketään eikä kukaan alakerran asukkaista luultavasti kiinnosta.

Se kenestä _et_ ole kiinnostunut on täysin epäolennaista. Se kenestä olet kiinnostunut määrittää makusi, se kenet saat määrittää tasosi.

Jos saa helposti nuoria ja kauniita hipsterinaisia -> YTM.

Jos saa yrittämällä välillä tavallisen näköisen hipsterinaisen -> KTM.

Jos on isoja vaikeuksia saada ketään -> ATM.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä