Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskokaa siskot nyt. Mies tekee kyllä aloitteen jos on riittävän kiinnostunut.

Vierailija
15.09.2017 |

Älkää etsikö merkkejä ja merkityksiä. Älkää toopeilko ihastuneena. Se mies kyllä huomaa teidät jos on huomatakseen. Se voi aluksi flirttailla ja jos jää siihen, unohtakaa. Jos taas mies haluaa hän kyllä siitä etenee. Nopeasti.

Kommentit (185)

Vierailija
121/185 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiseen pitää olla täysin tyytyväinen ja halua. Muuten näkyy suhteessa ja naisessa.

Vierailija
122/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toopeile. Todellakaan. Mulla se jää yleensä flirttailun tasolle kun paljastuu että mies varattu. Mutta näillä mennään. Kevyemmät jututkin on ihan fine, piristys päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
124/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Totta. Ja jos aluksi kiinnostuneelta vaikuttanut mies vetäytyy ja aloittaa radiohiljaisuuden, se on merkki siitä ettei mies ole (enää) kiinnostunut. Jahtaaminen ja anelemien ei auta. Pitää siirtyä eteenpäin elämässä.

No ei todellakaan ole välttämättä merkki siitä ettei ole enää kiinnostunut. Jos kiinnostukselle ei saa naiselta vastakaikua, niin fiksu mies lopettaa yhteydenpidon siihen. Kiinnostusta silti usein on jäljellä, mutta oman arvonsa tunteva mies ei kiemurtele, maanittele ja matele. Molemmista suupielistä kuolaavat pervot ja vaatimattomalla älyllä varustetut seksihullut toki jatkavat vaikka lähestymiskieltoon asti.

Vierailija
125/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, oot sä sisko 15-vee?

Vierailija
126/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Totta. Ja jos aluksi kiinnostuneelta vaikuttanut mies vetäytyy ja aloittaa radiohiljaisuuden, se on merkki siitä ettei mies ole (enää) kiinnostunut. Jahtaaminen ja anelemien ei auta. Pitää siirtyä eteenpäin elämässä.

Näin on, mitkään akkamaiset epävarmuuspelleilyt sun muut ei päde miesten kohdalla joka aiheuttaa tällaista sekavaa käytöstä. Mies toimii.

Vierailija
127/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten te naiset, jotka olette tehneet miehelle aloitteen, olette tehneet sen? Silloin, kun se on johtanut parisuhteeseen. Tunsitteko jo hyvin etukäteen?

Menin puhumaan baarissa miehelle, jonka kanssa oli ollut tunnin ajan silmäpeliä. En varsinaisesti tuntenut häntä tai esim. tiennyt hänen nimeään, mutta olin nähnyt hänet joskus aiemminkin, ja tiesin, että meillä on yhteisiä tuttavia. Nyt naimisissa 12 vuotta ja pari lasta.

Mieheni paljasti nähneensä minut jo muutama viikko aikaisemmin eräissä juhlissa, ja että olimme hetken olleet samassa seurueessakin. Hän oli kiinnostunut minusta jo tuolloin. Minä en muista tuota ollenkaan, vaikka en nyt missään kaatokännissä ollut. No, eipä hän tehnyt aloitetta noissa juhlissa, eikä myöskään baarissa tuolloin, kun itse tein aloitteen. 

Vierailija
128/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten jonkun naisen tapaaminen on pyörtänyt miehen mielipiteet. Eli mies on päättänyt,että tähän taloon ei enää tule naista mutta sitten joku nainen saakin miehen pään pyörälle.

Vierailija
129/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että niin täydellistä naista tapaisi että olisin oitis valmis pyörtämään päätökseni elää loppuelämä ilman naista.

Vierailija
130/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa saalistaa, nainen on se saalis. Nämä asiat eivät ole muuttuneet mihinkään. Jos mies ei ole kiinnostunut, hän ei ota yhteyttä treffien jälkeen, jättää asian sikseen. Näin se vaan menee. Tyrkyttävä nainen on miehelle no no.

Nainen53

Vierailija
131/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.   

Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni  nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääkin kiinnostuksensa.  Naisen ottaessa miehen roolin hän ikään kuin emoti

Huh huh. Tottakai teen aloitteen, miksen tekisi. Ketään en jahtaa enkä painosta. Enkä esitä mitään feminiinistä roolia, olen oma itseni vaan. Maskuliininenkin, mikä ettei. Jos se miestä haittaa, on väärä mies. Ja ihan olen ollut pitkissäkin suhteissa.

Vierailija
132/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vasta luin tutkimuksen jonka mukaan miehet eivät lähestyneet juuti niitä naisia joista olivat eniten kiinnostuneita. Syy ei kuitenkaan selvinnyt. Ja mikä lasketaan aloitteeksi? Tuijottaminen vsi treffikutsu? Jos treffikutsu niiin suomalaisen miehen kanssa saat odottaa hautaan asti

Linkkiä kiitos :). Haluaisin lukea.

Vierailija
133/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku mies katsoo, että tuosta naisesta ei saa leipojaa ja siivoojaa ja ei lähde edes yrittämään :D

Vierailija
134/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Jotkut rakastuneet miehet luikkivat karkuun jottei tarvitse kohdata ihastusta.

Vierailija
135/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vahvempi on miehen oma ego ja mitä itsepäisempi hän on, sitä enemmän hän taistelee luonnottomia tunteita ja niiden kohdetta vastaan ja sitä hämmentyneempi hän näistä tunteista on.

Vierailija
136/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen ja sitoutuminen on uhka itsenäiselle miehelle. Itse juoksin nuorempana vuosia naisia karkuun kunne tuli eräs joka juoksi minua kovempaa ja sai minut kiinni.

Vierailija
137/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mies haluaa saalistaa, nainen on se saalis. Nämä asiat eivät ole muuttuneet mihinkään. Jos mies ei ole kiinnostunut, hän ei ota yhteyttä treffien jälkeen, jättää asian sikseen. Näin se vaan menee. Tyrkyttävä nainen on miehelle no no.

Nainen53

Pelimiesten kanssa menee noin. Sivistyneet miehet eivät saalista. Naiset tulevat heidän syliinsä.

Vierailija
138/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on 6 vuotta vanha, mutta SE ON TÄYTTÄ TOTTA.

Sikäli ja mikäli ja kaikissa tapauksissa, jos mies on todella ihastunut tai  kiinnostunut josta ksta naisesta, MIES TAATUSTI TEKEE ALOITTEEN  TAPAAMISEEN, TAI MUUHUN TUTUSTUSTMISEEN.

Se voi tapahtua mitä erilaisimmin tavoin, joskus esim. siten että mies jättää tietyissä tilaisuuksissa käyntikortinsa, vain tietylle asiakaspalvelijalle, palaverin osanottajille, jonka kanssa hänellä on keskustelu suhde.

Edelleen myös niin lava- kuin ravintolatanseissa, miehet ova niitä jotka naisia pyytävät tanssiin.

Puhuttattajiin tasa-arvosta mitä tahansa, edelleen on kuitenkin niin, jotta miehet tekevät aloitteen, tutustumisessa naisiin.

Se on tietenkin kokonaan ERI ASIA, miten kukin nainen noihin tilanteisiin suhtautuu.

Tottahan aina niin, jotta kiinnostuksen täytyy olla molemmin puolista, jotta miehen tekemästä aloitteesta päästään eteenpäin.

Mutta, ilman aloitteita tämä kansa olis jo aikoja sitten kuollut sukupuuttoon.

Vierailija
139/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Itse sain kätevästi sammutettua ihastuksen tunteet miestä kohtaan, kun vaan ajattelin tuota. Kyllä hän olisi ottanut yhteyttä jos olisi ollut kiinnostunut, ei siinä minun itseni tyrkytykset auta. No eipä miehestä kuulunut eli ei ollut kiinnostunut.

Vierailija
140/185 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.   

Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni  nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääkin kiinnostuksensa.  Naisen ottaessa miehen roolin hän ikään kuin emoti

Ja mies on silloin sitäpaitsi perässävedettävä vössykkä. Parisuhteessa samaa sitten potenssiin 10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi