Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskokaa siskot nyt. Mies tekee kyllä aloitteen jos on riittävän kiinnostunut.

Vierailija
15.09.2017 |

Älkää etsikö merkkejä ja merkityksiä. Älkää toopeilko ihastuneena. Se mies kyllä huomaa teidät jos on huomatakseen. Se voi aluksi flirttailla ja jos jää siihen, unohtakaa. Jos taas mies haluaa hän kyllä siitä etenee. Nopeasti.

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja jos aluksi kiinnostuneelta vaikuttanut mies vetäytyy ja aloittaa radiohiljaisuuden, se on merkki siitä ettei mies ole (enää) kiinnostunut. Jahtaaminen ja anelemien ei auta. Pitää siirtyä eteenpäin elämässä.

Vierailija
2/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Jos tyypistä ei kuulu mitään, niin...  "He's Just Not That into You"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.   

Vierailija
4/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.   

Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni  nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääkin kiinnostuksensa.  Naisen ottaessa miehen roolin hän ikään kuin emotionaalisesti kastroi miehen. Se ei vaan toimi sillä tavalla, ei ole koskaan toiminut. Miljoonien vuosien evoluutiota ei voi vain pyyhkiä pois sillä että "ois ihan kiva jos naisetkin tekis alotteita".

Vierailija
5/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei käytä edes välimerkkejä, hänestä ei voi olla kukaan järkevä nainen kiinnostunut.

Vierailija
6/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni  nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääkin kiinnostuksensa.  Naisen ottaessa miehen roolin hän ikään kuin emotionaalisesti kastroi miehen. Se ei vaan toimi sillä tavalla, ei ole koskaan toiminut. Miljoonien vuosien evoluutiota ei voi vain pyyhkiä pois sillä että "ois ihan kiva jos naisetkin tekis alotteita".

Lisäksi kun tavismiehet toivovat naisten tekevän aloitteita, niin ei silloin ole mielessä tavisnaisen aloite, ehei. Silloin puhutaan naisesta jolle on ottajia joka sormelle, kauniista ja kurvikkaasta unelmanaisesta, sellaisesta jolle mies ei itse uskalla tehdä aloitetta ja johon miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Sellaisen naisen aloitteesta miehet unelmoi ja sitten kun se aloitteellinen nainen onkin ihan omantasoinen tavis, niin mies voi paremman puutteessa leikkiä naisen tunteilla ja kenties pannakin muutaman kerran, mutta oikeaa parisuhdetta on turha odottaa.

Vierailija
7/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emotionaalisesti kastroi" miehen? - Olipa ilmaisu. Mutta vaikka olsi kuinka kiinnostunut toisesta niin parisuhteen syntymiseen tarvitaan aina kaksi. Ei minulla ainakaan ole taitoa, saati edes oikein halua pakottaa ketään naista parisuhteenseen kanssani, vaikka joskus olen turhaan luullut ja uskonut, että me voisimme muodostaa yhdessä parin ja olla ja voida yhdessä monesti paremmin kuin kumpikaan yksin, kuitenkin samalla omia itsejämme, kaikkine vahvuuhsien ja heikkouksiemme kera.

Toisinaan naisen lähestyminen ja kiinnistuksen osoittaminen minua kohtaan on ollut vähintääkin imartelevaa. Mutta on se ollut myös jonkun kerran hyvin kiusaannuttavaa ja vaivaannuttavaa.    

Vierailija
8/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Vaikka miten söpöilisi ja kehuisi silloin kun näette, se ei tarkoita mitään jos miehestä ei enää kuulu. Näin on tapahtunut mulle niin monta kertaa että olen jo tyhmänä alkanut toivomaan että josko mies olisi kiinnostunut mutta ei. Nyt en enää mene halpaan ja usko noita kehuja/söpöilyjä, vaan tiedän että mies haluaa musta vain pillua. T: N28 ikisinkku

Vierailija
9/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin miehestä. Ne vähän ujommat ei välttämättä uskalla heti toimia. Onneksi suomessa nainenkin voi tehdä aloitteen. Oon onnellisessa parisuhteessa ja jos olisin ootellut miehenin aikanaan toimivan, olisin saanut ootella aika kauan, sillä hän ei yksinkertiasesti uskaltanut, kun oli vähän kokematon naisten kanssa. Ihana mies, joka on lämmin ja välittävä ja hoitaa kotityöt ja raha-asiat tasapuolisesti kanssani. Sen sijaan moni näistä ap:n kuvaamista "nopeasti toimivista" miehistä paljastui arjessa itsekkäiksi kusipäiksi. 

Vierailija
10/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kohdalle saapuu se oikea nainen niin mies kyllä reagoi. Näin myös silloin kun nainen tekee aloitteen. Lyön vetoa että 56 vuotiaalle miehelle aloitteen tehnyt 25 vuotias saa vastakaikua ja kaikki vuosituhantiset primitiiviset tavat unohtuu. Jos sen sijaan 56 vuotias nainen tekee vaikka 45 vuotiaalle miehelle aloitteen, pidetään sitä nolona miehen kannalta ja se ei ole missään nimessä suotavaa. Aloitteen teon suotavuus on siis kiinni ulkoisista tekijöistä enemmän kuin sukupuolesta.

Vierailija
11/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin miehestä. Ne vähän ujommat ei välttämättä uskalla heti toimia. Onneksi suomessa nainenkin voi tehdä aloitteen. Oon onnellisessa parisuhteessa ja jos olisin ootellut miehenin aikanaan toimivan, olisin saanut ootella aika kauan, sillä hän ei yksinkertiasesti uskaltanut, kun oli vähän kokematon naisten kanssa. Ihana mies, joka on lämmin ja välittävä ja hoitaa kotityöt ja raha-asiat tasapuolisesti kanssani. Sen sijaan moni näistä ap:n kuvaamista "nopeasti toimivista" miehistä paljastui arjessa itsekkäiksi kusipäiksi. 

Missä on se  tasa-arvo, jos ja kun Ap neuvoi naisia odottamaan, että mies ottaa yhteyttä? Onko se tasa-arvoa, että odottaa toisen toimivan ja tekevän, jos itsellä on palava halu päästä suhteeseen, tai vaikka aluksi vain  tutustua paremmin toiseen? -  Toki, jos mies on oikeasti kiinnostunut hän saattaa ottaa yhteyttä ja tehdä sen ensimmäisen liikkeen naista kohti, mutta yhtä hyvin voi kulkea onnensa ohi.    

Vierailija
12/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) olen tehnyt aloitteen kaikissa seurustelusuhteissani, joista viimeisin on muodostunut elinkumppanuudeksi. Koskaan se ei ole "särkenyt vastakkaisten sukupuolten ikiaikaista vetovoimaa" minun tai seurustelukumppanieni mielestä. Kaikki on tapahtunut luontevasti.

Kuulostaa enemmän oman preferenssin järkeistämiseltä väittää, että taustalla olisi muka jokin biologinen laki. Sellaista tarinaa kerrotaan kyllä, mutta harva mies tuntisi oloaan kovin paskaksi, jos nainen, jonka kanssa on ollut flirttiä ilmassa, ottaisi kädestä ja veisi mukanaan.

Vierailija
13/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena minulta menisi mielenkiinto koko juttuun, jos itse joutuisin olemaan kovin aloitteellinen. Se vain tuntuu paljon kivemmalta kun mies on aktiivinen. Sehän on ainakin minulla se jutun juju. Ainakaan mies ei sitten riidan tullen heitä silmille, että sinähän tässä minua jahtasit...

Jos mies on niin kokematon tai arka, niin ei sitten olekaan minun mieheni, menköön jonkun muun naisen koulutettavaksi. Ja jahtaamaksi. Ihmettelen vähän näitä miehiä, kun menevät suhteeseen, jossa nainen on alussa käynyt päälle ja alitellut tekstareita ja soittoja solkenaan, suoraan sanoen pidän heitä hieman vietävissä olevina miehinä.

Ajattelisin, että koskahan tulee se uusi vonkaajanainen ja taas miestä viedään kuin tuliaispussia.

Toki sitten kun suhde on jatkunut, niin voin tekstata tai soitella, mutta en silloinkaan yksipuolisesti.

Samoin en tykkää naistentansseista, enhän silloin ole ollenkaan varma haluaako se hakemani mies tanssia minun kanssani vai jonkun Maijan tai Kaijan kanssa.

Vierailija
14/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ujo mies ainakaan tee aloitetta vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Terveisin entinen ujo mies.

Vierailija
15/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni mies jäisi sinkuksi jos hän odottaisi, että nainen tekisi aloitteen? - Tuntuu, jotenkin hieman hämmentävältä, että vielä vuonna 2017 naista neuvotaan odottaan, että kyllä se mies sitten ottaa yhteyttä, jos on oikeasti kiinnostunut....   

Vierailija
16/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diisus. Lähettelettekö viestejä miehelle jonka kiinnostuksesta ette oo varmoja? Eikö se nyt oo jo painostusta? Mulla jo se että aloitan itse juttelun miehelle on korkee kynnys. Ja minusta myös miehen pitää kaikissa tilanteissa sanoa moit ensin. Vähänkö olen vanhanaikanen..?

Vierailija
17/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diisus. Lähettelettekö viestejä miehelle jonka kiinnostuksesta ette oo varmoja? Eikö se nyt oo jo painostusta? Mulla jo se että aloitan itse juttelun miehelle on korkee kynnys. Ja minusta myös miehen pitää kaikissa tilanteissa sanoa moit ensin. Vähänkö olen vanhanaikanen..?

Vanhanaikainen ja vanhanaikainen mutta älä sitten vingu, jos olet ikisinkku, joka elää toiveissa ja unelmissa löytää itselle se elämänkumppani. - Tai jos mies odottaa sinulta "vanhanaikaisuutta" monessa muusakin asiassa. - Ei tasa-arvo ole sitä, että miehn tulisi muuttua naiseksi tai naisen mieheksi mutta on mielestäni enempi nykyaikaa se, että on itse valmis ja kykenevä osoittamaan oman kiinnostuksensa toita kohtaan, jos on hänestä kiinnostunut ja toivoo mahdollisuutta tutustua toiseen paremmin tai elättelee jopa toiveita yhteisestä tulevaisuudesta.(..)   

Vierailija
18/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhanaikainen ja vanhanaikainen mutta älä sitten vingu, jos olet ikisinkku, joka elää toiveissa ja unelmissa löytää itselle se elämänkumppani. - Tai jos mies odottaa sinulta "vanhanaikaisuutta" monessa muusakin asiassa. - Ei tasa-arvo ole sitä, että miehn tulisi muuttua naiseksi tai naisen mieheksi mutta on mielestäni enempi nykyaikaa se, että on itse valmis ja kykenevä osoittamaan oman kiinnostuksensa toita kohtaan, jos on hänestä kiinnostunut ja toivoo mahdollisuutta tutustua toiseen paremmin tai elättelee jopa toiveita yhteisestä tulevaisuudesta.(..)   

Varmaan näinkin mutta vaikka olen sosiaalinen ja vilkas, mies johon ihastun saa mut ujoksi piimäksi. Tämä taas johtaa siihen että en uskalla, tulen epävarmaksi. Ja tämä koskee ainoastaan sitä aloitteen tekoa.

Vierailija
19/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te naiset, jotka olette tehneet miehelle aloitteen, olette tehneet sen? Silloin, kun se on johtanut parisuhteeseen. Tunsitteko jo hyvin etukäteen?

Vierailija
20/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan paikkansa, paitsi jos mies on ujo. Toisaalta taas olemalla itse aktiivinen voi saada sen miehen kiinnostumaan, jos hän ei aiemmin ollut. Kas, kun kaikki miehet ei ole kiinnostuneita passiivisista seinäruusuista.