Toimeentuloesta tuli hylky
Väittävät että en ole toimittanut tiliotteita vaikka olen. En tiedä johtuuko tää siitä kun mulla oli aiemmin 2 tiliä. Niin että odottaako ne siitä toisestakin tilistä.
Kommentit (10)
Luultavasti odottavat. Mulla on kaks tiliä, toista en käytä, mutta sekin pitää ilmoittaa, jos joudun tt-tukea hakemaan. Sanoivat, että pitää ilmoittaa, jos lopetan tilin
Mulla on Kela Platinum ja mitään ei kysellä...
Hetkinen ja vauvapalsta hoitaa oikaisun puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Töihin?
Yrittäjäksi?
Yrittjäksi ei nykyisin niin vain syöksytä
Rahotuksiin pitää olla kannattava liikevaihtosuunnitelma, ei maksuhäiriöitä ja yrityskurssi käytynä
Ehkä sinun nuoruudessa yritys vain perustettiin.
Kyllä noin on minullekin käynyt kun olin vielä toimeentulotuella. Yhtäkkiä eivät voineet tehdä päätöstä, koska tarvitsivat tiliotteet kaikilta pankkitileiltä. ...paitsi että minulla on elämässäni ollut aina vain yksi ja sama tili ja olin ne tiliotteet toimittanut useilta kuukausilta. No, sitten kun käsittely alkoi tähän vastattuani ja SAMAT tiliotteet uudelleen liitettyäni -tiedostonimi tyyliin tiliote_tammi (01) koska se oli SAMA tiedosto - alusta niin sainkin pian viestiä, että tarvitsevat lisää tiliotteita eli uusimman :Ddd koska oltiin jo sen kuun puolella.
Lopulta olin ollut ilman ruokaa nelisen päivää kun sain tehtyä viimein ruokatilauksen. Olin tuolloin pyörätuolissa eikä mitään tukiverkkoa oikein ollut. En muuten vieläkään ole päässyt sairaseläkkeelle, mutta nyt olen sentään "työtön työnhakija" vaikka minua ei velvoitetakaan hakemaan töitä, sattuneesta syystä. (Pyörätuolissa, ajokiellossa sairauden takia jne). Hieno systeemi.
Molemmista tileistä tiliotteet. Ei verkkopankin "Tilitapahtumat"- tulostetta.
Kiusa se on pienikin kiusa
Kysy niiltä.