Uskokaa siskot nyt. Mies tekee kyllä aloitteen jos on riittävän kiinnostunut.
Älkää etsikö merkkejä ja merkityksiä. Älkää toopeilko ihastuneena. Se mies kyllä huomaa teidät jos on huomatakseen. Se voi aluksi flirttailla ja jos jää siihen, unohtakaa. Jos taas mies haluaa hän kyllä siitä etenee. Nopeasti.
Kommentit (185)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei tällainen yleistäminen ole järkevää. Mieheni ja minä olemme olleet yhdessä kohta 20 vuotta. Olemme olleet koko tämän ajan todella onnellisia ja ns. hupsun rakastuneita toisiimme. Minä tein aloitteen koska olin varma, että "tuossa se nyt on". Ja niinhän se oli. Mieheni oli kyllä täydellä panoksella mukana alusta asti, mm. rämpi melkein 10 kilometriä lumessa pimeässä luokseni vaikka siinä vaiheessa ei vielä ollut kuin halailua tarjolla. Yhä jaksaa osoittaa rakkauttaan joka päivä kuten minäkin. En todellakaan kadu, että tein aloitteen ja vastaavassa tilanteessa suosittelen samaa muille.
Kuinka surkean säälittävän täytyy olla sellaisen ihmisen elämä, joka tämmöistäkin valoisaa ja todellisenmakuista tarinaa alapeukuttaa?
Surkean säälittävä on tuo pillunperässä tarponut idiootti. Laita osoite niin lähetetään sille mitali näin jälkikäteen urotyöstä.
Vierailija wrote:
Totta. Ja jos aluksi kiinnostuneelta vaikuttanut mies vetäytyy ja aloittaa radiohiljaisuuden, se on merkki siitä ettei mies ole (enää) kiinnostunut. Jahtaaminen ja anelemien ei auta. Pitää siirtyä eteenpäin elämässä.
Mies vetäytyy, koska ei saa riittävän selkeää vihreää valoa. Ystävällisyys ei riitä. Peleihin mies ei lähde. Jos kiinnostus on ilmaistu ja nainen ei tähän reagoi riittävästi, vaan jää odottamaan lisää, niin mies tulkitsee sen niin, ettei naista vaan kiinnosta tarpeeksi.
Jos innokkuus tehdä aloitteita olisi jokin hyvä mittari parisuhdesitoutuneisuudelle, niin naistenhan kannattaisi valita baarissakin se, joka käy pöydästä toiseen ruinaamassa kaikilta. Jotenkin olen kuitenkin saanut kuvan, että tämäkään ei ole hyvä.
Jos vain passiivisena odottaa, niin vaihtoehdot on sitä mitä sattuu tulemaan. Aktiivisena pääsee itse valkkaamaan. Itse osaisin baariin sisään astuessa osoittaa iän, ulkonäön ja humalatilan perusteella ne naiset jotka tulevat viehättymään minusta illan aikana sen verran, että joko tekevät aloitteen tai ainakin tekevät selväksi että sitä toivovat. Jos olisin passiivinen, niin vaihtoehdot olisivat hyvin epäviehättäviä, kun taas itse aloitteita tekemällä tiedän saavani tasokkaammatkin naiset viehättymään minusta. Toki minunkin viehätysvoimalla on rajansa, kuten myös noiden minulle aloitteita tekevien naisten viehätysvoimalla. Aloite naiselta on toivottu, mutta ei se valitettavasti tee naisesta yhtään viehättävämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.
Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääkin kiinnostuksensa. Naisen ottaessa miehen roolin hän ikään kuin emoti
Juurikin näin!!!!!
Sinähän vain vahvistat aloittajan pointin. Jos joku nainen olisi tehnyt sulle aloitteen, olisi hän
- saanut pakit koska sulla ei ollut aikaa
- saanut pakit koska olit varattu
- saanut joko pakit koska olit masentunut, tai saanut ehkä hetkeksi kumppanin jonka mielenterveys ei kuitenkaan ollut seurustelukunnossa.
MOT, naisen ei olisi kannattanut missään tapauksessa tehdä aloitetta