Uskokaa siskot nyt. Mies tekee kyllä aloitteen jos on riittävän kiinnostunut.
Älkää etsikö merkkejä ja merkityksiä. Älkää toopeilko ihastuneena. Se mies kyllä huomaa teidät jos on huomatakseen. Se voi aluksi flirttailla ja jos jää siihen, unohtakaa. Jos taas mies haluaa hän kyllä siitä etenee. Nopeasti.
Kommentit (185)
Aloittaja on oikeassa. MUTTA, älkää miehet please alkako häiritsemään meitä naisia keskellä arkea, harrastuksia, kaupassa jne. Tulee todella epämukava olo kun mies yllättäen lähestyy eikä välttämättä tiedä, mihin pääsee karkuun jos mies ei uskokaan kun sanoo ei.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.
Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääki
Minusta se on liian maskuliinista kun naiset käy töissä ja tienaa omat rahansa. Ovat kauhean miehekkäitä kun tulevat ihan itsekseen toimeen eivätkä tarvitse miestä elättäjäksi kuten ennen vanhaan. Pukeutuvatkin kauhean miehekkäästi.
Jos mies on riittävän kiinnostunut, hän ajattelee ettei aloitetta kannata tehdä, koska hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia noin tasokkaaseen naiseen.
Kiva kun miehiä pidetään taas jonain koneina joilla ei ole mitään sen syvemmpiä ja monimutkaisempia toimintoja päänahkansa alla.
Vierailija wrote:
Ei tällainen yleistäminen ole järkevää. Mieheni ja minä olemme olleet yhdessä kohta 20 vuotta. Olemme olleet koko tämän ajan todella onnellisia ja ns. hupsun rakastuneita toisiimme. Minä tein aloitteen koska olin varma, että "tuossa se nyt on". Ja niinhän se oli. Mieheni oli kyllä täydellä panoksella mukana alusta asti, mm. rämpi melkein 10 kilometriä lumessa pimeässä luokseni vaikka siinä vaiheessa ei vielä ollut kuin halailua tarjolla. Yhä jaksaa osoittaa rakkauttaan joka päivä kuten minäkin. En todellakaan kadu, että tein aloitteen ja vastaavassa tilanteessa suosittelen samaa muille.
Kuinka surkean säälittävän täytyy olla sellaisen ihmisen elämä, joka tämmöistäkin valoisaa ja todellisenmakuista tarinaa alapeukuttaa?
Vierailija wrote:
Oon pääsääntöisesti samaa mieltä aloittajan kanssa. Mutta sitten on poikkeukset, kuten omani. Hän on ujo ja myös sosiaalisesti kömpelö. Tutustuttiin yhteisten kavereiden kautta, joka oli varmaan ainoa mahdollinen olosuhde, missä häneen on mahdollista tutustua omana itsenään (ei tee hyvää ensivaikutelmaa oikeastaan keneenkään) ja sitten pieni aloitteen tapainen minun puolelta, että päästiin tutustumisen alkuun. Hän on kertonut, että ei ikinä olisi tehnyt aloitetta suuntaani. Mutta nyt tekee puolestani ihan kaiken ja on ihana mies mulle kaikin puolin.
Mutta pääsääntöisesti, ei aloitetta = ei kiinnostusta.
"Tehkää tällä tavalla, vaikka itse pärjäsin juuri olemalla tekemättä näin."
Joop.
mies tekee aloitteen partiolle, mikäli roikut häiriköimässä.
opettele kommunikoimaan eikä hankkimaan itsellesi päiväsakkoja.
mikäli olet ujo, kömpelö tai sitten rääväsuu, ei kannata pahentaa mieskodetta häiriköimällä.
usko nyt "sisko", häiriköinti ei kannata, kuten ei rikoslain tapainen törkeä toiminta.
Vierailija wrote:
En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.
Eikä ole iso vaiva tehdä oma kiinnostuksensa tai kiinnostumattomuutensa selväksi. Niinkuin muissakin tarjoomuksissa.
Osittain totta ja sitten ei. Riippuu niin paljon ihmisestä. Pari hyvää suhdetta on alkanut minun eli naisen aloitteesta.
Yksi säheltäjä taas nuoruudessa ei tiennyt mitä halusi. Meillä oli jotain, sitten torjui ja katosi. Luulin hänen iäksi menneen. Puolen vuoden päästä tuli kuitenkin puhelu, että ei kuulemma ole saanut minua mielestä ja jonkinlainen suhde siitäkin sitten lopulta tuli.
Mutta joo. Pääasiassa mies haluaa metsästää ja kiinnostunut mies tekee asiansa selväksi.
Itsevarma ihminen ei välitä keinotekoisista säännöistä tuon taivaallista, vaan tekee miten itse parhaaksi näkee 😊👍🌞
En uskaltaisi tehdä aloitetta kiinnostavalle naiselle. En luota, että kiinnostus voisi olla molemminpuolista.
Vierailija wrote:
Itsevarma ihminen ei välitä keinotekoisista säännöistä tuon taivaallista, vaan tekee miten itse parhaaksi näkee 😊👍🌞
Minä voin ekana myöntää, että en ole itsevarma, mitä tulee deittailuun. Ja olen nainen. Huonot kokemukset on vieneet ne vähätkin itsevarmuuden rippeet, eikä auta että koko ajan vanhenee.
Minä tein aloitteen, katkaisin radiohiljaisuuden ja vaikka mitä muuta mitä ei muka saisi. Ollaan nyt oltu naimisissa noin 25 vuotta. Älkää uskoko tuommoisia lyttääviä neuvoja. Parempi valita kumppani itse kuin ootella muiden aloitteita.
Mistä sitten johtuu, että kun mies saa sen naisen parisuhteeseen, loppuu kaikki panostus ja huomiointi? Eikö sitä kiinnostusta sitten enään olekaan?
Joo luotan siihen, että jos jään positiivisesti miehen mieleen ja mies haluaa ehdottaa näkemistä, niin hän ehdottaa.
Vierailija wrote:
Kiva kun miehiä pidetään taas jonain koneina joilla ei ole mitään sen syvemmpiä ja monimutkaisempia toimintoja päänahkansa alla.
No eipä näytä olevan. Se kuvottava pllunkiilto silmissä, ainut toiminto.
Vierailija wrote:
Ei ujo mies ainakaan tee aloitetta vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Terveisin entinen ujo mies.
Eikö silloinkaan, jos nainen näyttää vihreää valoa? T. Huoh miksi se mies ei tee jo aloitetta. Täytynee siirtyä elämässä eteenpäin
Oon pääsääntöisesti samaa mieltä aloittajan kanssa. Mutta sitten on poikkeukset, kuten omani. Hän on ujo ja myös sosiaalisesti kömpelö. Tutustuttiin yhteisten kavereiden kautta, joka oli varmaan ainoa mahdollinen olosuhde, missä häneen on mahdollista tutustua omana itsenään (ei tee hyvää ensivaikutelmaa oikeastaan keneenkään) ja sitten pieni aloitteen tapainen minun puolelta, että päästiin tutustumisen alkuun. Hän on kertonut, että ei ikinä olisi tehnyt aloitetta suuntaani. Mutta nyt tekee puolestani ihan kaiken ja on ihana mies mulle kaikin puolin.
Mutta pääsääntöisesti, ei aloitetta = ei kiinnostusta.