Onko tämä lista liikaa miehille?
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuva
Olen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että toivon kumppaniltani näitä ominaisuuksia tekee minusta automaattisesti typerän, lapsellisen diivan
Unohdit olennaisimman eli ahneen.
Totta. Käyn koulussa ja töissä vaan koska on pakko. Odotan prinssiä joka elättäisi minut, koska henkisesti en millään, naisena tietenkään, jaksaisi tätä kivikkoista opiskelua, ja haastavaa työelämää.
ApSe on ihan sama mitä itse teet. Mutta se, että vaadit mieheltä työssäkäyntiä/työnhakua paljastaa aukottomasti, että näet miehen vain rahasampona.
Turpa kiinni, Sossurotta. Mene töihin ja lakkaa pitämästä yhteiskuntaa omana rahasamponasi.
Täällähän joku muija yrittää taas selittää ahneuttaan hyveeksi ja vetää perinteistä "ei ole rahasta kiinni" linjaa. Tuollaisesta epärehellisyydestä pitääkin huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että toivon kumppaniltani näitä ominaisuuksia tekee minusta automaattisesti typerän, lapsellisen diivan
Totta. Käyn koulussa ja töissä vaan koska on pakko. Odotan prinssiä joka elättäisi minut, koska henkisesti en millään, naisena tietenkään, jaksaisi tätä kivikkoista opiskelua, ja haastavaa työelämää.
ApSe on ihan sama mitä itse teet. Mutta se, että vaadit mieheltä työssäkäyntiä/työnhakua paljastaa aukottomasti, että näet miehen vain rahasampona.
Turpa kiinni, Sossurotta. Mene töihin ja lakkaa pitämästä yhteiskuntaa omana rahasamponasi.
Täällähän joku muija yrittää taas selittää ahneuttaan hyveeksi ja vetää perinteistä "ei ole rahasta kiinni" linjaa. Tuollaisesta epärehellisyydestä pitääkin huomauttaa.
Mikä on selityksesi omalle epärehellisyydellesi? Laiskamato?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on selityksesi omalle epärehellisyydellesi? Laiskamato?
Mä kerron ihan rehellisesti mitä olen. Samaa ei voi sanoa tästä(kään) primadonnasta, joka ensin selittää ummet ja lammet paskaa, mutta silti tulee nopeasti ilmi, että rahahan se taas ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuvaOlen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Täytän kaikki kohdat ja olen vapaa, mutta etsin sinua 5-10 vuotta vanhempaa naista. Moni alle n. 30-vuotias on itsensä kanssa vielä niin hukassa ettei heistä saa tasavertaista kumppania aikuiseen, tasapainoiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuvaOlen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Täytän kaikki kohdat ja olen vapaa, mutta etsin sinua 5-10 vuotta vanhempaa naista. Moni alle n. 30-vuotias on itsensä kanssa vielä niin hukassa ettei heistä saa tasavertaista kumppania aikuiseen, tasapainoiseen parisuhteeseen.
No, lähde myt kuitenkin kahville? :D
Ap
No, olet kaiketi itse listasi mukainen ja teet asioita joita tuollaiset ihmiset tekee, joten todennäköisesti törmäät spontaaniin iloiseen mieheen vaikka jossain spontaanilla reissulla Lappiin vaeltamaan tai Mallorcalle. Unohda Tinderit ja Schinderit joksikin aikaa.
Idea: "Schindler" : deittisovellus juutalaisille ja listojen ystäville