Onko tämä lista liikaa miehille?
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuva
Olen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ulkonäkö ei ole tärkein. 😀
Enkä ole ikinä tavannut listani täyttävää miestä. Niin surullista.
ApJohtunee siitä, että annat itsestäsi vaikutelman diivailevana vinkuprimadonnana.
😂 kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuvaOlen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Harvinaisen epätarkka lista. Mitä on spontaani? Vetää kännit jos mieleen tulee? Lähtee viikoksi Lappiin kun kännissä tuli hyvä idea.
Hyvä sängyssä? Mitä jos tykkää vaikka kakka-leikeistä, jonkun mielestä se voi olla hyvinkin hyvää seksiä.Siisti, nojoo, parta ajettuna jne vai siivoushullu?
Iloinen? Pitäisikö jatkuvasti olla hymy huulilla ja vitsien lentää?
Ei takertuva? Mitähän tälläkin haetaan? Eli jos haluat juosta baarissa tms jatkuvasti se on OK, mutta mieheltä sitä ei tietenkään hyvällä katsota.
Satuprinssiä tuskin löydät, älä nipota.
Masentava, liian kärjistetty tulkinta.
Kohta siivous tarkoitti lähinnä asuntoa, en itsekään ole siivoushullu, mutta tölkit, tiskit, hirveä kaaos ja rojumäärä kammottaa. Plus sotkuinen wc 😬 Peruskaaos ihan ok, jos pinnoilla ei epämääräistä tahmaa. Ulkonäöllisesti hyvä tuoksu ja peruspuhtaus riirtää.
Ap
Oletko kenties netistä kalastanut nämä sotkuiset ja masentuneet miehet, en tunne ketään tuollaista. Siis jos ei ole juuri akuutti masennus menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJo viestissä #2 kerrottiin, ettei listan täyttävää naista oltu tavattu, yhtä surullista, kai. Ainahan ne takertuu.
Itse en tosin arvosta spontaanisuutta, vaan suunnitelmallisuutta.
-M
Jos haluan Roomassa istua terassilla, ja seuralainen hoputtaa seitsemänteen kirkkoon, koska näin on suunniteltu, -mitä jää kirkosta mieleen?
No niin, nyt aletaankin puhua rehellisemmillä kriteereillä. Ei kelpaa, jos mies ei vie Roomaan Colosseumille litkimään vuosikertaviiniä kulttuuriravintolaan.
Annatko sä siis listan miehille, et täytätkö sä nämä mun kriteerit? Ja sit mies antaa oman listansa sulle ja sitten vertailette niitä?
Oikeasti nainen..ei kumppania haeta minkään listojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuvaOlen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Olet "ihan nätti" ja sitten vaadit mieheltä aika paljon enemmän kuin mitä "ihan nätti" on.
Mikä tässä listassa on liikaa? Olen meikattuna nätti, ilman meikkiä kalpea ja vaaleat kulmat. Eli mitään poikkeavaa rumaa piirrettä ei ole.
ApOlet siis nätti ja tyhmä. Ei noilla spekseillä mitään kultakimpaletta vielä löydetä.
Jotenkin surullista, että listani täyttämä ihminen on jo "kultakimpale". En mielestäni hirveitä vaadi.
Ap
Ei, vaan täällä vauvalla ei liiku muita kuin vastenmielisiä rassukkatrollimiehiä, noin pääsääntöisesti, ja he syöksyvät kuin hai joka haistaa veren tuhoamaan jokaisen tällaisen ketjun trollaamisella ja mollaamisella. Koska ovat katkeria. Koska heiltä puuttuu normaalit sosiaaliset taidot jotka ovat edellytys ihmissuhteiden muodostamiseen, ja kaikki kyky itsereflektioon, joten asia ei edes voi heidän kohdallaan korjaantua.
Tosi elämässä listasi on hyvin vaatimaton, en itsekään huolisi sen alle menevää miestä, ja omani ylittää listan vielä monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJo viestissä #2 kerrottiin, ettei listan täyttävää naista oltu tavattu, yhtä surullista, kai. Ainahan ne takertuu.
Itse en tosin arvosta spontaanisuutta, vaan suunnitelmallisuutta.
-M
Eikö voi olla molempia? Suunnitelmallisuus vaikka uran suhteen ei poissulje spontaanisuutta vaikka matkoilla ja treffeillä.
Kamalin matka on ennalta kokonaan suunniteltu ja aikataulutettu. Aikataulut pitäisi vapaa-ajalla 3/4 unohtaa, ja elää hetkessä. Jos haluan Roomassa istua terassilla, ja seuralainen hoputtaa seitsemänteen kirkkoon, koska näin on suunniteltu, -mitä jää kirkosta mieleen?
Ap
Joku kertoo omaavansa poikkeavan preferenssin. Miksi siihen paasaat omaasi kuten se olisi universaalinen totuus, ainoa tie autuuteen?
Minulle taas suunitelmallisuutesi uran suhteen on yhdentekevä, kunhan ei vie liikaa aikaa etkä valita siitä koko ajan. Kaupan kassa tai tohtori-tutkija, mielestäni yhtä hyviä molemmat.
Siitä kirkosta taitaa jäädä mieleen nyrpeä naamasi, kun ei tanssittu pillisi tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Se on liikaa jos et kerran ole tuollaista miestä löytänyt.
Höpöhöpö. Kyllä se on ilman muuta paskojen miesten vika, että palstan sadat sinkkuudestaan valittavat helmet eivät löydä mistään arvolleen sopivaa miestä.
On jotenkin surullista lukea näitä listauksia. Vaikka ei saisi yleistää niin, jos keskivertonainen kantaa mukanaan tällaista vaatimuslistaa, niin oma pariutuminen tuntuu lähes mahdottomalta. Olen jossain naiivin pääkoppani sisällä kuvitellut, että olemalla hyvä ihminen pääsee elämässä melko pitkälle. Päivä päivältä tämä harha kuitenkin alkaa hävitä ja tajuan, että kilpailu on armoton, eikä siinä heikot ihmiset pärjää.
Kun vierastaa ehdottomia vaatimuksia ja viehättyy hyvin monenlaisista ihmisistä, ovat nämä keskustelut vieraita ja epätodellisia.
Tuossa biisissä lyhyesti mutta ytimekkäästi se mitä topikin avaaja hakee.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin surullista lukea näitä listauksia. Vaikka ei saisi yleistää niin, jos keskivertonainen kantaa mukanaan tällaista vaatimuslistaa, niin oma pariutuminen tuntuu lähes mahdottomalta. Olen jossain naiivin pääkoppani sisällä kuvitellut, että olemalla hyvä ihminen pääsee elämässä melko pitkälle. Päivä päivältä tämä harha kuitenkin alkaa hävitä ja tajuan, että kilpailu on armoton, eikä siinä heikot ihmiset pärjää.
Kun vierastaa ehdottomia vaatimuksia ja viehättyy hyvin monenlaisista ihmisistä, ovat nämä keskustelut vieraita ja epätodellisia.
En nyt oikeasti kanna tätä listaa päässäni ruksaten seuralaisen ominaisuuksia. Mutta perin kyllästyneenä listani vastakohtiin, pohdin mitkä ominaisuudet tökkivät.
Tuon karmivan kaaoksen koin viimeksi, sitä ennen oli iloinen mies, joka suhteen edetessä paljastui ahdistuneeksi ja pakkomielteiseksi. En hauku näitä miehiä ikinä heille, mutta itse saan kuulla olevani sinisilmäinen, varomaton (koska en joka ilta kulje harrastuksesta taksilla, enkä elä peläten pahinta), typerä ym riemastuttavaa. Sama toistuu näköjään täällä. En ymmärrä, miksi täälläkin pitää vastata ilkeästi oikeastaan jokaiseen kirjoitukseeni.
Se, että toivon kumppaniltani näitä ominaisuuksia tekee minusta automaattisesti typerän, lapsellisen diivan.
Olen tavannut miehiä netistä, koulusta ja juhlista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se, että toivon kumppaniltani näitä ominaisuuksia tekee minusta automaattisesti typerän, lapsellisen diivan
Unohdit olennaisimman eli ahneen.
Mä oon kaikkee tota, mutta varattu onnellisesti. Eiköhän muitakin kuitenkin löydy ketkä täyttää noi kaikki kriteerit, älä luovu toivosta.
M26
Joo, jatka etsimistä listasi kanssa. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että toivon kumppaniltani näitä ominaisuuksia tekee minusta automaattisesti typerän, lapsellisen diivan
Totta. Käyn koulussa ja töissä vaan koska on pakko. Odotan prinssiä joka elättäisi minut, koska henkisesti en millään, naisena tietenkään, jaksaisi tätä kivikkoista opiskelua, ja haastavaa työelämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikeasti kanna tätä listaa päässäni ruksaten seuralaisen ominaisuuksia. Mutta perin kyllästyneenä listani vastakohtiin, pohdin mitkä ominaisuudet tökkivät.
Tuon karmivan kaaoksen koin viimeksi, sitä ennen oli iloinen mies, joka suhteen edetessä paljastui ahdistuneeksi ja pakkomielteiseksi. En hauku näitä miehiä ikinä heille, mutta itse saan kuulla olevani sinisilmäinen, varomaton (koska en joka ilta kulje harrastuksesta taksilla, enkä elä peläten pahinta), typerä ym riemastuttavaa. Sama toistuu näköjään täällä. En ymmärrä, miksi täälläkin pitää vastata ilkeästi oikeastaan jokaiseen kirjoitukseeni.
Se, että toivon kumppaniltani näitä ominaisuuksia tekee minusta automaattisesti typerän, lapsellisen diivan.
Olen tavannut miehiä netistä, koulusta ja juhlista.
Ap
Niin, ehkä jos kokee liikaa pettymyksiä ei uskalla antaa ihmiselle mahdollisuutta, kun se pelko koputtaa takaraivossa. Hypätään yli kaikki, jotka eivät täytä vaatimuksia, sillä he ovat epäsopivia, viallisia.
Itse koen, että jos tykkää toisesta voidaan erimielisyydet ja yhteensopivuuserot hioa yhdessä kuntoon. Toki tiedostan eläväni höpöhöpö-maassa ja tosielämä ei toimi näin. Ehkä koen silti, että pieni todellisuuspako voittaa aina kyynisyyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, Sossurotta on palannut palstalle jankkaamaan muiden ahneuksista, vaikka itse elää käsi ojossa vaatien meidän veronmaksajien rahoja itselleen. Nolo tapaus ja superlaiska. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Käyn koulussa ja töissä vaan koska on pakko. Odotan prinssiä joka elättäisi minut, koska henkisesti en millään, naisena tietenkään, jaksaisi tätä kivikkoista opiskelua, ja haastavaa työelämää.
Ap
Se on ihan sama mitä itse teet. Mutta se, että vaadit mieheltä työssäkäyntiä/työnhakua paljastaa aukottomasti, että näet miehen vain rahasampona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSe on ihan sama mitä itse teet. Mutta se, että vaadit mieheltä työssäkäyntiä/työnhakua paljastaa aukottomasti, että näet miehen vain rahasampona.
Turpa kiinni, Sossurotta. Mene töihin ja lakkaa pitämästä yhteiskuntaa omana rahasamponasi.
Eikö voi olla molempia? Suunnitelmallisuus vaikka uran suhteen ei poissulje spontaanisuutta vaikka matkoilla ja treffeillä.
Kamalin matka on ennalta kokonaan suunniteltu ja aikataulutettu. Aikataulut pitäisi vapaa-ajalla 3/4 unohtaa, ja elää hetkessä. Jos haluan Roomassa istua terassilla, ja seuralainen hoputtaa seitsemänteen kirkkoon, koska näin on suunniteltu, -mitä jää kirkosta mieleen?
Ap