Onko tämä lista liikaa miehille?
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuva
Olen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikki ominaisuudet mitä suurinosa naisista haluaisi. Mutta kun ei naiset tarjoa minulle mitään konkreettista niin voivoi.
Terv, kolmesti laukeava mies
Eli et halua parisuhdetta, vai et ole löytänyt oikeaa naista?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti olet noin lapsellinen mitä annat ymmärtää viesteissäsi, niin ymmärrän ettei sinua haluta pysyvään parisuhteeseen.
Halutaan. Mutta vain miehet joita en halua. Joko ovat mustasukkaisia ja ahdistavia tai todella sotkuisia tai masentuneita, jotka eivät lopulta innostu mistään. En jaksa raahata kivirekeä perässäni.
Olen elänyt hyvin onnellisen elämän, isän kuolemaa, surkeita suhteiden yrityksiä ja raiskaisyritystä lukuun ottamatta en ole kohdannut mitään musertavaa. Ehkä siksi vaikutan niin lapselliselta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuvaOlen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Olet "ihan nätti" ja sitten vaadit mieheltä aika paljon enemmän kuin mitä "ihan nätti" on.
Mikä tässä listassa on liikaa? Olen meikattuna nätti, ilman meikkiä kalpea ja vaaleat kulmat. Eli mitään poikkeavaa rumaa piirrettä ei ole.
ApOlet siis nätti ja tyhmä. Ei noilla spekseillä mitään kultakimpaletta vielä löydetä.
Jotenkin surullista, että listani täyttämä ihminen on jo "kultakimpale". En mielestäni hirveitä vaadi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti olet noin lapsellinen mitä annat ymmärtää viesteissäsi, niin ymmärrän ettei sinua haluta pysyvään parisuhteeseen.
Halutaan. Mutta vain miehet joita en halua. Joko ovat mustasukkaisia ja ahdistavia tai todella sotkuisia tai masentuneita, jotka eivät lopulta innostu mistään. En jaksa raahata kivirekeä perässäni.
Olen elänyt hyvin onnellisen elämän, isän kuolemaa, surkeita suhteiden yrityksiä ja raiskaisyritystä lukuun ottamatta en ole kohdannut mitään musertavaa. Ehkä siksi vaikutan niin lapselliselta.
Ap
Kuulostaa, että ne miehet, jotka sinä haluaisit, pitävät sinua kivirekenä.
Ap pyytää mutta ei tarjoa vastineeksi kuin meikattuna nätin naaman. Totista ja yksinkertaista tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Eli ketjun tässä vaiheessa voidaan esitellä vaatimuslista v2.0:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuva
Vähintään keskituloinen
Hyvä ammatti ja työpaikka
Vartaloltaan sopusuhtainen tai parempi
Kivat kasvotMuita?
Ikä enintään 30
Pituus vähintään 175
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ketjun tässä vaiheessa voidaan esitellä vaatimuslista v2.0:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuva
Vähintään keskituloinen
Hyvä ammatti ja työpaikka
Vartaloltaan sopusuhtainen tai parempi
Kivat kasvotMuita?
Ikä enintään 30
Pituus vähintään 175
Hyvät hampaat
Omat hiukset myös päälaella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan. Mutta vain miehet joita en halua. Joko ovat työttömiä ja työhaluttomia tai todella huonopalkkaisia tai maksuhaluttomia, jotka eivät lopulta pysty maksamaan mistään. En halua raahata rahatonta säkkiä perässäni.
Ap
Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Ap pyytää mutta ei tarjoa vastineeksi kuin meikattuna nätin naaman. Totista ja yksinkertaista tekstiä.
Kuulosta kyllä todella rennolta ja innostavalta tyypiltä.
Niin. Ulkonäkö ei ole tärkein. 😀
Enkä ole ikinä tavannut listani täyttävää miestä. Niin surullista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosta kyllä todella rennolta ja innostavalta tyypiltä.
Tuo naama-kommentti oli vastaus ihan nätti-kommenttiin. Ihan nätti-kommentti taas oli masentava, koska listani ei edes sisältänyt ulkonäköön liittyviä vaatimuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
ddd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Ei-takertuvaOlen 26, ihan nätti, mutta nuo kaikki omaavaa miestä ei ole tullut tapailtua.
Heh, olin ton lisäks naisen mukaan vielä hauskin kaveri, jonka oli hetkeen tavannu, mutta ei riittäny. Seksi oli molemmille sen verran ainutlaatuista, että vielä kuukausien jälkeenkin muisteltiin lämmöllä, vaikka kumpikaan ei naisen puolelta harvinaisen vi*tumaisen eron takia haluttukaan nähdä. Itse olin tottunut jo alaikäisestä asti huolehtimaan koko kodin siisteydestä itse, mutta vääriin paikkoihin asetetut esineet olivat ylitsepääsemättömiä asioita. Vähän typeryksenä pidetään täällä Suomessa, kun olen elämääni tyytyväinen ja lähes aina hyvällä tuulella. Isältä opin. Ei se murhe ja stressi paremmaksi muutu, vaikka itkupotkuraivoisi päivät pääksytystään. Ilo on nimeni ja siitä ylpeä! Mutta tämän sai käännettyä peloksi. Ei kuulemma voinut luottaa, kun en raivonnut. Lienee tärkeää mainita, että todellakin näytän tunteeni, jos toinen v*tuttaa, mutta kodin ulkopuoliset, tai siis suhteen ulkopuoliset asiat eivät juurikaan saa minua rähjäämään toiselle. Mulle parisuhde on asia ja tila, jonka on syytä tuoda lähinnä iloa ja turvaa elämään. Siksi sanoin hänellekin, että kuljetaan omia polkujamme, mutta yhdessä. Naurun myös toin naisen elämään, mutta jätti, koska valehtelin, etten koskaan ollut eräälle toiselle tytölle sanonut rakastavani häntä. Oli niin pieni juttu, että pudistelin päätä, mutta noinkin typerää juttua isona pitävänä hän oli kaikkea mitä halusin. Menetti kuulemma luottamuksen, vaikka ei koskaan tuntenut oloaan petetyksi tai ikäväksi. Näin kertoi. Vaan mitäpäs siitä. Surullista vain, ettei voi luottaa omiin tunteisiinsa.
Kuulostaa hyvältä, mutta harmi sinulle. Joillain on valheille nollatoleranssi, vaikka toinen tarkoittaisi hyvää. En oikein näe syytä keskustella kovin tarkkaa eksistä, niin miksi tuollaista pitää edes keskustella/ valehdella?
Ap
Sehän se, että hänellä oli suuri tarve tietää, onko hän todella niin erityinen kuin tunsin hänen olevan. Siten exät tulivatkin puheisiin mukaan, ja siksi sanoin, etten koskaan sanonut rakastavani, kun tuntu niin hemmetin typerältä koko aihe.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jo viestissä #2 kerrottiin, ettei listan täyttävää naista oltu tavattu, yhtä surullista, kai. Ainahan ne takertuu.
Itse en tosin arvosta spontaanisuutta, vaan suunnitelmallisuutta.
-M
Matti Nykänen saattais täyttää nuo kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Etsit nähtävästi jotain vähän tasokkaampaa pelimiestä. Vaikeinta lienee tuo, että mies on hyvä sängyssä, koska muista ominaisuuksista minulle tulee kuva aika itsekeskeisestä ihmisestä ja itsekeskeiset ihmiset ovat harvemmin hyviä sängyssä. Tai no ehkä sitten jos pidät siitä, että mies ottaa sinut kovaa, eikä piittaa nautinnostasi.
Suosittelen kokeilemaan jotain varattuja miehiä, jotka ovat kohtalaisen hyvässä asemassa ja matkustelevat paljon.
Eivätkä takerru. Ovat siistejä, kun vaimo pesee sukat. 3Ilosena käyvät spontaanisti vieraissa, kun sopiva rako ja panevat sängyssä parastaan. 5 /5
Minä kyllä tunnen ainakin yhden tuollaisen, on vieläpä hyvätuloinen. Jollei haittaa että on myös todella itsekäs (omienkin sanojensa mukaan).
ddd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ddd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Heh, olin ton lisäks naisen mukaan vielä hauskin kaveri, jonka oli hetkeen tavannu, mutta ei riittäny. Seksi oli molemmille sen verran ainutlaatuista, että vielä kuukausien jälkeenkin muisteltiin lämmöllä, vaikka kumpikaan ei naisen puolelta harvinaisen vi*tumaisen eron takia haluttukaan nähdä. Itse olin tottunut jo alaikäisestä asti huolehtimaan koko kodin siisteydestä itse, mutta vääriin paikkoihin asetetut esineet olivat ylitsepääsemättömiä asioita. Vähän typeryksenä pidetään täällä Suomessa, kun olen elämääni tyytyväinen ja lähes aina hyvällä tuulella. Isältä opin. Ei se murhe ja stressi paremmaksi muutu, vaikka itkupotkuraivoisi päivät pääksytystään. Ilo on nimeni ja siitä ylpeä! Mutta tämän sai käännettyä peloksi. Ei kuulemma voinut luottaa, kun en raivonnut. Lienee tärkeää mainita, että todellakin näytän tunteeni, jos toinen v*tuttaa, mutta kodin ulkopuoliset, tai siis suhteen ulkopuoliset asiat eivät juurikaan saa minua rähjäämään toiselle. Mulle parisuhde on asia ja tila, jonka on syytä tuoda lähinnä iloa ja turvaa elämään. Siksi sanoin hänellekin, että kuljetaan omia polkujamme, mutta yhdessä. Naurun myös toin naisen elämään, mutta jätti, koska valehtelin, etten koskaan ollut eräälle toiselle tytölle sanonut rakastavani häntä. Oli niin pieni juttu, että pudistelin päätä, mutta noinkin typerää juttua isona pitävänä hän oli kaikkea mitä halusin. Menetti kuulemma luottamuksen, vaikka ei koskaan tuntenut oloaan petetyksi tai ikäväksi. Näin kertoi. Vaan mitäpäs siitä. Surullista vain, ettei voi luottaa omiin tunteisiinsa.
Kuulostaa hyvältä, mutta harmi sinulle. Joillain on valheille nollatoleranssi, vaikka toinen tarkoittaisi hyvää. En oikein näe syytä keskustella kovin tarkkaa eksistä, niin miksi tuollaista pitää edes keskustella/ valehdella?
ApSehän se, että hänellä oli suuri tarve tietää, onko hän todella niin erityinen kuin tunsin hänen olevan. Siten exät tulivatkin puheisiin mukaan, ja siksi sanoin, etten koskaan sanonut rakastavani, kun tuntu niin hemmetin typerältä koko aihe.
Ymmärrän 😀 Yksi karmistus myös miehissä on itsensä vertailu eksiin ja eksistä kysely. Itse kun en ole kovin kiinnostunut heistä kuulemaan, varsinkaan mitään yksityiskohtaista, niin erikoista vastailla kysymyksiin, mitä ei tulisi edes mieleen kysyä. Mitä nykyinen puoliso niillä tiedoilla tekee? Ainoa veikkaus on itsetuntoon liittyvät asiat. Ehkä onni onnettomuudessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Johtunee siitä, että annat itsestäsi vaikutelman diivailevana vinkuprimadonnana.
Vierailija kirjoitti:
Spontaani
Hyvä sängyssä
Siisti
Iloinen
Harvinaisen epätarkka lista. Mitä on spontaani? Vetää kännit jos mieleen tulee? Lähtee viikoksi Lappiin kun kännissä tuli hyvä idea.
Hyvä sängyssä? Mitä jos tykkää vaikka kakka-leikeistä, jonkun mielestä se voi olla hyvinkin hyvää seksiä.
Siisti, nojoo, parta ajettuna jne vai siivoushullu?
Iloinen? Pitäisikö jatkuvasti olla hymy huulilla ja vitsien lentää?
Ei takertuva? Mitähän tälläkin haetaan? Eli jos haluat juosta baarissa tms jatkuvasti se on OK, mutta mieheltä sitä ei tietenkään hyvällä katsota.
Satuprinssiä tuskin löydät, älä nipota.