Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta&Juha sopivat toisilleen täydellisesti :)

Vierailija
10.09.2017 |

Iltasanomissa oli juttua Jutan&Juhan kihlautumisesta ja tuli vain mieleen että tämä pari on ehkä kaikista julkkispareista sellainen jonka suhde tulee kestämään muita pidempään ja he sopivat toisilleen täydellisesti. Niillä on jotenkin ihan naimanaamatkin.
Tuleeko teille muita julkkispareja mieleen, jotka on kuin luodut toisilleen? Sellaisia, joiden yhteenmenosta lukiessa ajattelit heti että "tietty, nehän on ihan täydellinen match."

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas niin epäsopiva pari kuin voi vaan olla. Jutta selkeästi rakastaa ihastumisen tunnetta ja yrittää olla mieliksi ja tykätä samoista asioista kuin Juha.

Vierailija
2/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin siinä Juhassa vaan antaa sellaisen signaalin, että kaikki ei ehkä olekaan niin kuin päälle päin näyttää, Jutallahan on toki ne omat ternimaitokoijauksensa ym. joten sikäli tämä pari saattaa kyllä olla yhdessä pitkäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripeän toiminnan ihmisiä molemmat. Juha oli hädin tuskin eronnut lastensa äidistä kun oli jo Bachelorissa ja ohjelman kuvausten jälkeen taisi aika lailla heti hypätä Jutan syliin. Itse aina pohdin sitä että missä vaiheessa ihminen ehtii oppia virheistään ja kasvaa ihmisenä ollakseen uudessa suhteessa edellistä parempi ihminen, jos siirtyy suoraan edellisen kumppanin luota seuraavan syliin?

Vierailija
4/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Juhalle sopisi joku reilusti nuorempi nainen mitä Jutta on ja varmasti sellaisen voisi saadakin.

Vierailija
5/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin siinä Juhassa vaan antaa sellaisen signaalin, että kaikki ei ehkä olekaan niin kuin päälle päin näyttää, Jutallahan on toki ne omat ternimaitokoijauksensa ym. joten sikäli tämä pari saattaa kyllä olla yhdessä pitkäänkin.

Jotenkin feikki-vibat tulee minullekin tästä pariskunnasta. Epäilemättä itse uskovat juttuunsa mutta jos toinen muuttaa itsensä kumppanin takia joksikin ihan muuksi kuin mitä oikeasti on, kuinka kauan suhde voi oikeasti kestää?

Vierailija
6/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa oudot vibat tästä vaikka ei heitä tunnekaan.

Toivon tietenkin että kestää mutta toimen ei vain näytä niin rakastuneelta kuin toinen...

Vierailija
7/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin väkisin tehty tyrkkyjulkisuus ainakaan suhteelle on hyvä asia.

Vierailija
8/8 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta myös aivan ihana pari!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän