Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Salla Mistola opiskeli lapsensa vauva-aikana kaksi tutkintoa

Vierailija
10.09.2017 |

Onko kellään koko tekstiä? Kiinnostava aihe.

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Teoria: vauva on varmasti nukkunut kuin tukki kapalossa koko vuoden, väh. 12 tuntia yössä ja 3-4 tuntia päivässä. Väliajan lapsi on maannut mahallaan lattialla "leikkimässä", istumaan, ryömimään, konttaamaan ja kävelemään oppinut vasta vauvavuoden loppupuolella.

Vierailija
2/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on kokin tutkinto kesken,onnistuisikohan etänä äippälomalla? 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin epäreilua... itse en saanut edes p*skalla käydä ilman jäätävää rääkymistä ja loukkaantumista. 

Vierailija
4/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suoritin iltalukion sinä aikana kun olin 3 vuotta hoitovapaalla.

Vierailija
5/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole imettänyt vauvaa.

Vierailija
6/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku teki äitiysvapaalla väitöskirjan joten ei tuo nyt niin ihmeellistä ole. Serkkulla oli ihan tavallinen välillä huonosti nukkuva vauva ja 3-vuotias kotona, mutta hän on vaan tehokas ihminen.

Vierailija
7/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva aika on aikaa vauvalle. Kannattaa käydä alta koulut pois.

Vierailija
8/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!

En kehtaisi itse edes tunnustaa, jos olisin viettänyt vauvavuoden nenä kiinni kirjassa ja läppäriä naputellen. Surulliselta kyllä kuulostaa.

Vierailija
9/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se opiskelu onnistuu ilman hoitoapua? Eikö koskaan väsytä?

Vierailija
10/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä naisia suorituspaineidemme kanssa

Vierailija
11/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen palstalla haukuttiin nainen, joka oli sijoittamalla saanut kartutettua itselleen 250 000 euron edestä omaisuutta. Tänään epäilemättä haukutaan nainen, joka on opiskellut sen sijaan että olisi antanut kaikkensa vauvalle.

Vierailija
12/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!

En kehtaisi itse edes tunnustaa, jos olisin viettänyt vauvavuoden nenä kiinni kirjassa ja läppäriä naputellen. Surulliselta kyllä kuulostaa.

ja oikeastaan missä muualla vain maailmalla on hyväksyttyä, että jo vauvaa hoitaa välillä muu kuin äiti.

Vierailija
13/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!

Tässä vastauksessa ei ihmetytä mikään muu kuin se, että siinä ei ole kirjoitettu "kuullostaa".

Vierailija
14/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun serkku teki äitiysvapaalla väitöskirjan joten ei tuo nyt niin ihmeellistä ole. Serkkulla oli ihan tavallinen välillä huonosti nukkuva vauva ja 3-vuotias kotona, mutta hän on vaan tehokas ihminen.

Mä voin aika varmasti sanoa että tuskin TEKI, ehkä viimeisteli tms. Mutta muka aiheen valinnasta tohtoriksi samalla kun on kotona lasten kanssa? En usko.

Vierailija
15/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!

ja oikeastaan missä muualla vain maailmalla on hyväksyttyä, että jo vauvaa hoitaa välillä muu kuin äiti.

Eikai siinä mitään jos välillä. Mutta kiinnostaa ihan oikeasti mitkä tutkinnot muka opiskelee vuodessa, siis lapsihan on vauva vain ensimmäisen vuoden. Vai tarkoitetaanko tässä ikävuosia 1-3 myös? Ja mitkä olivat nuo tutkinnot? Jo parjattuun lähihoitajatutkintoon menee min. 2 vuotta. 

Jos VAUVAvuodessa opiskelee 2 tutkintoa, kiinnostaa kyllä missä vaiheessa äiti on keskittynyt vauvaansa? 

Vierailija
16/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!

Tässä vastauksessa ei ihmetytä mikään muu kuin se, että siinä ei ole kirjoitettu "kuullostaa".

No mikäs sua riepoo?

Vierailija
17/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!

Kateus vie kalatkin vedestä 😉

Kaikessahan on kyse vain priorisoinnista ja aikataulujärjestelyistä. Sillä aikaa kun sinä näpyttelet av-palstaa tai sosiaalista mediaa, voi joku sen ajan käyttää opiskeluun tai vaikka kirjan kirjoittamiseen.

Vierailija
18/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jutun mukaisia äitejä ja tiedän niitä äitejä "jotka antavat kaikkensa" vauva-aikana. Jälkimmäisistä tuli niitä elämäntapaluusereita

Vierailija
19/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!

Kateus vie kalatkin vedestä 😉

Kaikessahan on kyse vain priorisoinnista ja aikataulujärjestelyistä. Sillä aikaa kun sinä näpyttelet av-palstaa tai sosiaalista mediaa, voi joku sen ajan käyttää opiskeluun tai vaikka kirjan kirjoittamiseen.

Kateuskortti pelattu, taisi kalahtaa 😂

Vierailija
20/208 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hänellä on ollut tukijoukkoja ympärillä, kun on joutunut kuitenkin käymään yliopistolla. Samoin kotihommien tekemisessä on apua. Tukijoukkojen avulla mikä tahansa onnistuu, tietysti täytyy itsekin olla ahkera ja tehokas. Olen ennenkin kuullut juttuja näistä tehopakkauksista mutta aina siinä on mukana muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi