Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettänyt minua vuoden..

Ap
09.09.2017 |

Olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta yhessä, 2 vuotta kihloissa. Sain tietää että mies on hengaillut jo vuoden toisen naisen kanssa. Voiko mies rakastaa minua jos on ollut noin kauan jo toisen kanssa? Mutta jos ei rakastaisi niin miksei ole jättänyt jo minua? Auttakaa mitä teen. Mies reissussa enkä ole vielä kertonut että tiedän

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/69 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko sitä mieltä että mies OIKEASTI jättämässä minua toisen takia? Vai huijaa vaan sitä naista?

Ap

Jos mies haluaa kaksi naista, miksi hän jättäisi kumpaakaan? Oletko muuten varma, että miehelläsi on vain yksi salasuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehheheh. Kukaan pettänyt mies ei rakasta puolisoaan. Rakastaa sitä elämäänsä, kaveripiirissä ja vanhaa tuttua elämää. Nainen on myös tarpeen hoitaa kodin ja mahdolliset lapset.

Vierailija
64/69 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oikeesti, et voi olla noin tyhmä? Mä olen seurustellut neljä vuotta. Jos selviäisi, että miehellä olisi ollut jo vuoden toinen, niin en todellakaan miettisi, että mies tosissaan taitaa rakastaa mua 😂😂😂 Ei todellakaan rakastaisi.

Mies juuri ei rakasta sua, kun kerran pettää. Piste. Miehesi on jatkuvasti sen toisen kanssa. Valitsee olla hänen kanssaan. Mieluummin kuin sun kanssa. Todennäköisesti ei vaan osaa jättää sua.

Vierailija
65/69 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tule mitään enää. Et voi luottaa. Itse yritin vuoden mutta mies ei enää ollut rehellinen. Oltiin naimisissa 15v ja kolme lasta ja erosin. Ei sellaista ihmistä voi enää kunnioittaa joka kohtelee toisia työllä tavalla. Parempi erota, löydät jonkun paremman ja luotettamman kuten minäkin löysin.

Vierailija
66/69 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
67/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehelläs ei oo munaa lähteä suhteesta tai olla rehellinen, saa tutusta suhteesta turvaa ja samalla voi jännäillä menemään. Se ei ole rakkautta, eli sinuna en jatkaisi. Todella sinua rakastava ihminen ei petä, salaile, valehtele ja loukkaa. Löydät parempaa.

Vierailija
69/69 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä on provo tai sitten ap on todella tyhmä.

Tai todella nuori. Sormuskihloissa.