Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettänyt minua vuoden..

Ap
09.09.2017 |

Olen ollut mieheni kanssa 4 vuotta yhessä, 2 vuotta kihloissa. Sain tietää että mies on hengaillut jo vuoden toisen naisen kanssa. Voiko mies rakastaa minua jos on ollut noin kauan jo toisen kanssa? Mutta jos ei rakastaisi niin miksei ole jättänyt jo minua? Auttakaa mitä teen. Mies reissussa enkä ole vielä kertonut että tiedän

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla AP mutta tuossa kohtaa suhteella ei ole enää mitään toivoa. Ei oikeasti mitään. Olette olleet noin lyhyen aikaa yhdessä ja mies on silti ehtinyt pettämään jo kokonaisen vuoden päivät.

Vierailija
42/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy kun ryhtyy nykypäivänä suhteeseen. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ajatella tuota kuviota ilman sanaa Rskastaa, kun se on sinulle selvästi vähän maaginen. Kunnioittaako mies sinua? Onko luotettava ja rehellinen? Onko sinun parhaasi hänellä tavoitteena? Pyrkiikö tekemään sinut onnelliseksi parhaansa mukaan? Tuntuuko, että hänen tukeensa voisi luottaa vaikeuksissa js esim raskaassa ja seksittömässä vauva-arjessa aikanaan? Onko hänellä samat elämänarvot ja samanlainen käsitys kunnollisesta perhe-elämästä ja avo/avioliitosta kuin sinulla?

Vierailija
44/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on provo tai sitten ap on todella tyhmä.

Vierailija
45/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, on ihan sun oma valita oletko kynnysmatto vai etkö ole?

Minä en olisi. Eikä moni muukaan.

Turhaan täällä kyselet, että rakastaako vaiko eikö rakasta. Mitä veetun väliä sillä on, jos kerran pettää.

Sillä on väliä hyväksytkö pettämisen vai et.

Mun neuvo on: Lähde ja nopeesti!

Vierailija
46/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sitä mieltä että mies OIKEASTI jättämässä minua toisen takia? Vai huijaa vaan sitä naista?

Ap

Vierailija
47/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan valinnut juuri ap:n pikkuvaimoksi, että voi sitten hankkia kiihkeämpiä rakastajia, sillä ap on niin reppana, että ei uskalla jättää pettäjää. Ap siivoaa kotia ja hänellä ehkä on tasaiset tulot, mikä mukavoittaa miehen elämää. Ap:ltakin saa seksiä. Mies ei luultavasti rakasta teistä kumpaakaan. Moni parisuhde on aloitettu ilman rakkautta muilla motiiveilla.

Vierailija
48/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei kiinnosta mitä sun miehesi ajattelee. Me nähdään ne faktat, että miehesin on pettänyt sua vuoden ja olette tosiaan ollut vaan neljä vuotta yhdessä. Jokainen meistä jolla on tippaakaan itsekunnioitusta ja itsesuojeluvaistoa ja elämänjanoa lähtisi. Ihan sama mitä se mies miettisi. Tekisi mieli sanoa, että saat parempaa mutta et oikeasti saa ellet suorista selkääsi nyt! Kipsut ja kampsut kasaan ja evakkoon. Sitten voit miettiä minkä näistä ehdotetuista teistä valitset, suloisen koston vai tyylikkään takavasemman.

Vierailija
49/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko sitä mieltä että mies OIKEASTI jättämässä minua toisen takia? Vai huijaa vaan sitä naista?

Ap

Parasta olisi jos jättäisi, kun sä et näköjään siihen pysty. Ketähän se huijaa? Sulle ainakin niin rehellinen, oikea vuoden mies!

Vierailija
50/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole jättänyt sua, koska haluaa kaiken. Älä sinä ole noin vitun tyhmä ja jää tuohon suhteeseen.

Vierailija
51/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta sen kanssahan sun mies nimenomaan on.

Vierailija
52/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä miehellä on voita kahden puolen leipää! Miksi jättäisi kumpaakaan? 

Vierailija
53/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin mun mies on sen toisen naisen kanssa? Nyt en tajunnu

Ap

Vierailija
54/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse se toinen nainen samanlaisessa kuviossa, paitsi että en tiennyt suhteesta. Otin yhteyttä naiseen, emme kertoneet tästä miehelle ja pistimme hänet selittämään. Kertoi kummallekin että se toinen suhde oli virhe ja halusi oikeasti sinut ja ei uskaltanut kertoa mutta rakastaa kyllä oikeasti.

Vierailija
55/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä että se toinen nainen on todella kaunis, tekee mallintöitä yms. Itse olen ihan perus ja vähän ylipainoakin. Siltikään mies ei jätä minua eikä lähde toisen kanssa suhteeseen. Tällä haen takaa sitä, että vissiin tosissaan rakastaa minua eikä vaihda mihinkään. Ääh :/ katotaan mitä mies sanoo

Vierailija
56/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa kiltin/turvallisen vaimon sekä villin ja seksikkään panon. Se on nyt sun valinta, että haluutko jakaa miehes toisen naisen kanssa.

Vierailija
57/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä sä Ap meille että miksi SÄ jäisit siihen suhteeseen?

Vierailija
58/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... useimmiten syy on siinä, että mies ei uskalla tuottaa pettymystä, mihinkään suuntaan. Valehtelee niin kauan kuin voi. Näitä on niin nähty, omassa elämässä ja toisten myös. Samoin on kyllä nähty se, että ei se mies lähde vieraisiin jos on tyytyväinen suhteeseensa, muuta kuin niissä tapauksissa on kun on seksiaddikti. Taio voi satunnaisesti, mutta jos on jo pitkäaikainen suhde. MIeti nyt, mihin hän sitä suhdetta tarvitsee jos haluaa sun kanssasi olla...?MIehillä on vaan paha tapa varmistaa seuraava suhde kuntoon, ennenkuin lähtevät edellisestä, ja siitäkin uskaltavat lähteä vasta kun jäävät kiinni. ÄLä nyt jää miehen varaan roikkumaan ja keksimään itsellesi valheita. Jos mies rakastaa sinua ja haluaa elää kanssasi, hän panostaa kaiken teidän suhteeseen. Vuosi on jo niin pitkä aika, ettei kyseessä ole mikään satunnainen hoito, vaan pitkälle ehtinyt ihmissuhde. 

Vierailija
59/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies selittää sulle ummet ja lammet, jos haluaa esim pitää sut siellä kotona kokkaamassa, ja rakentaa uutta, parempaa suhdetta muualla. Niinkuin moni sanoikin, hänellä voi olla vaikka kuinka antoisa ja kiihkeä ihmissuhde sen "hengailu"-naisen kanssa. Heillä voi olla omat tavat, omat kaverit jne. Et voi tietää sitä. Ja tajua nyt edes se, että mies VALEHTELEE sulle kirkkain silmin. Se on aika paha juttu. Miehesi elää kaksoiselämää. Siihen kuuluu se, että vaimoa tai molempia vedätetään. Ainakin mies laittaa omat tarpeensa teidän yhteisen suhteenne ja sinun rakastamisen edelle. Rakkaus on pitkälle samaa kuin kunnioitus, ja tuo käytös on sua kohtaan kaikkea muuta kuin kunnioittavaa. 

Voin kyllä nähdä syynkin; jos olet noin naiivi ja läheisriippuvainen tossukka, on ihan ymmärrettävää että mies haluaa löytää tasavertaisen, aikuisen naisen. 

Vierailija
60/69 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaako mies? Ei! Ei pettäisi jos rakastaisi. Arvostaako mies? Ei! Miten voisikaan kun et ap. itsekkään näköjään arvosta itseäsi, jos arvostaisit olisit jo lähtenyt etkä miettisi noita mietteitäsi.